Vypada to dobre, Dizzy vypada podobne jako v The Fantastic Adventures of Dizzy, snad tam konecne implementuji funkci save game.:0/
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne
Zlý troll Rockwart očaroval Dizzyho drahou polovičku Daisy stoletým spánkem, tudíž vaším úkolem bude vyvést Dizzyho z podzemí a Daisy zachránit. V pořadí již šestý díl dobrodružství chodícího vajíčka - Dizzyho se sice skládá z méně herních obrazovek, ovšem na dialogy je stále stejně bohatý. Hra byla vytvořena za méně než měsíc a vyšla pro konzole již v prosinci roku 1991. PC verze byla vydána (samozřejmě s vylepšenou grafikou) roku 1993.
Poslední diskuzní příspěvek
Nejlépe hodnocené komentáře
Moje první dobrodružství s koulejícím se vajíčkem Dizzym, který musí zachránit princeznu Daisy polibkem a probudit jí ze spánku.
Ale není to Růženka, která se píchla o trn, ale leží tam v komoře a čeká až se ta skořápka přes různé úkoly v několika obrazovkách prokouše až k ní a nasbírá při tom putování dostatek peckovic, jinak dostane košem. Hra není příliš složitá, je nutné zapojit mozek a myslet logicky v rámci itemů a úkolů ( ikdyž,ten plyšak vs troll mi dal dost zabrat metodou pokusu a omylu ) a jde to víceméně intuitivně kupředu, jen to chce nechcípat cestou, protože na save game zapomeňte.
Za mě pohodová zábava na jedno odpoledne v lepším průměrů.
Ale není to Růženka, která se píchla o trn, ale leží tam v komoře a čeká až se ta skořápka přes různé úkoly v několika obrazovkách prokouše až k ní a nasbírá při tom putování dostatek peckovic, jinak dostane košem. Hra není příliš složitá, je nutné zapojit mozek a myslet logicky v rámci itemů a úkolů ( ikdyž,ten plyšak vs troll mi dal dost zabrat metodou pokusu a omylu ) a jde to víceméně intuitivně kupředu, jen to chce nechcípat cestou, protože na save game zapomeňte.
Za mě pohodová zábava na jedno odpoledne v lepším průměrů.
Třetí díl byl jednoduchoučký a také podle mlhavých vzpomínek jediný, co jsem v době předinternetové a přednávodové dohrál. Je to v podstatě taková trošku nastavená kaše, neboť Prince Yolkfolk vyšel ve stejném roce jako Magicland Dizzy a přinesl naprosto totožnou grafiku i hratelnost.
Dizzyho čeká tentokrát královský hrad se šíleně smutnou princeznou, ztraceným králem, trubačem bez trubky a trollem Rockwarthem, který se usídlil před branami. A také zakletou Daisy, kterou musí probudit polibkem, ale nesmí to být polibek od obyčejného chlápka, musí to být od prince. Asi lepší technika. Hra opět s naprostou nevinností mixuje báje a pohádky, takže u řeky pomáháte Cháronovi upravit jeho člun a o pár obrazovek výš hledáte pro svatého Petra harfu.
Zjednodušení se týká jak počtu obrazovek, kterých je mnohem míň, tak arkádové, adventurní i sběratelské činnosti. Po mincích a diamantech sbíráte třešně na koláč, ale stačí jich jen 20. Co se týče skákání, zabrat mi dávaly jen tradiční obláčky a jeden skok před řekou Styx, jinak prakticky není kde umřít. Ano povedlo se mi to umřít, přesto musím s hrdostí prohlásit, že jsem hru dojel napoprvé a navíc bez návodu.
Jednodušší je i adventurní část. Většina úkolů je přísně logických, pokud najdete předmět víte kde ho použít a pokud už náhodou ne, těch míst kde se dá něco použít zas tolik není. Když jsem se blížil do finiše, zbývaly mě v inventáři tři věci (chleba, nápoj, létající koberec) u kterých jsem nevěděl co s nimi. A když jsem jen ze zvědavosti mrknul do návodu na co vlastně byly, ukázalo se že k ničemu, prostě jen tak navíc.
Bavil jsem se dobře, hratelnost se nezměnila, jenže za hodinu a něco bylo dohráno a navíc je to potřetí totéž. Takže 70%.
Dizzyho čeká tentokrát královský hrad se šíleně smutnou princeznou, ztraceným králem, trubačem bez trubky a trollem Rockwarthem, který se usídlil před branami. A také zakletou Daisy, kterou musí probudit polibkem, ale nesmí to být polibek od obyčejného chlápka, musí to být od prince. Asi lepší technika. Hra opět s naprostou nevinností mixuje báje a pohádky, takže u řeky pomáháte Cháronovi upravit jeho člun a o pár obrazovek výš hledáte pro svatého Petra harfu.
Zjednodušení se týká jak počtu obrazovek, kterých je mnohem míň, tak arkádové, adventurní i sběratelské činnosti. Po mincích a diamantech sbíráte třešně na koláč, ale stačí jich jen 20. Co se týče skákání, zabrat mi dávaly jen tradiční obláčky a jeden skok před řekou Styx, jinak prakticky není kde umřít. Ano povedlo se mi to umřít, přesto musím s hrdostí prohlásit, že jsem hru dojel napoprvé a navíc bez návodu.
Jednodušší je i adventurní část. Většina úkolů je přísně logických, pokud najdete předmět víte kde ho použít a pokud už náhodou ne, těch míst kde se dá něco použít zas tolik není. Když jsem se blížil do finiše, zbývaly mě v inventáři tři věci (chleba, nápoj, létající koberec) u kterých jsem nevěděl co s nimi. A když jsem jen ze zvědavosti mrknul do návodu na co vlastně byly, ukázalo se že k ničemu, prostě jen tak navíc.
Bavil jsem se dobře, hratelnost se nezměnila, jenže za hodinu a něco bylo dohráno a navíc je to potřetí totéž. Takže 70%.
Pro: nápadidost úkolů, zábavnost, přímočarost
Proti: krátky herní čas