Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

[neexistující komentář]: Tak nakonec koukám úspěch... Moc pěknej koment...;)
Jsem jediný kdo má nejraději třetí act? :)

Celkově se mi víc líbí "liché" acty než ty "sudé".
[neexistující komentář]: Mno první act byl můj nejoblíbenější, zato druhý sa mně vůbec nelůbil. :-)
@valcik (30.03.2013 07:19): Myslim, ze Soulbringer do teto kategorie vubec nepatri. Dukazem je i to, ze Soublringer me hodne bavil, zatimco vse zde jmenovane ma pro me atraktivitu simulatoru napajeni ponika :)
Jak se dá zabít Duriel? Můj 24 Level Barbarian s 70 vitality přežije asi cca 5 ran a padá na zem :)))
Sakra, já si nemůžu pomoct, ale mně se Diablo II fakt skoro vůbec nelíbí :) Celá hra je taková strašně rychlá - hlavní postava se pohybuje rychle, nepřátelé se pohybují rychle. U toho se moc nedá taktizovat a přemýšlet, ve smyslu "jaký předmět si teď dám?" nebo "Jaký skill použiju?"
Celkově to působí spíše jako multiplayer hra, než singleplayer (ať už jde o respawn monster; zaměření spíše na postavu než na hru, takže žádné ukládání; respawn v táboře po tom, co umřu).
Co se týče smrti, moc nevím, co mám dělat, když umřu. Protože ztratím plno svých věcí a taky peníze, tak si nemůžu nic koupit a přijde mi trochu úlet vrátit se mezi hromadu silných monster s holýma rukama...
A procházení jednotlivých oblastí taky celkem o ničem, protože všechny mají akorát tvar obdelníku.
Asi budu první v historii DH, co se mu prostě Diablo 2 ani po čtvrtý pokus hraní vůbec nelíbí :))
My si v tomto asi stěží porozumíme. Už jsem párkrát mlátil na hell PI potvoru přes deset minut. A sehnat si lepší (resp. vhodnější) výbavu v singlu opětovně stojí hodně času. A procházení již prochozených lokací... (které rozhodně nemá Diablo 2 nějak úžasné - pročež mě to přestane rychle bavit). Máš tedy pravdu, že je to o čase (/rychlosti). O čase, který do toho podle mého investuje jen určité procento hráčů. Já mezi ně nepatřím.

Ideální by pro mě bylo každou lokaci navštívit jen jednou a rychle ji projít. Dvojka nemá atmosféru prvního dílu, aby mě udržela u monitoru. Naopak se jí to dařilo systémem skillů. Pokud jsem ale zjistil, že stávající skilly na hell nefungují pro bezproblémové projití jednotlivých map, tak mě to nedonutilo měsíce si shánět lepší výbavu. Prostě a jednoduše jsem přestal hrát.
@Jab (09.03.2013 15:50): Co jsou "kecy"? Reagoval jsem čistě na tvrzení, že "Ani jeden z nich se logicky moc nechytá na Hell." A na to, že hraní ze Necra je jako realtimová strategie.

Navíc "Většina lidí hraje používá u paladina build Hammerdin" je dost diskutabilní - spolehlivě se dá pouze říct, že "většina botů používá build Hammerdin", protože je univerzálně účinný a ve srovnání s ostatními postavami poměrně primitivní na automatizaci.
@7c (09.03.2013 15:40): To jsou kecy. :-) Chápu, že bych se na tom s ortodoxními diablisty (to jsou ti, pro které začíná hra až na hell a vše předtím vtipně ignorují) neshodnu. Pro mě je ideál projít každou lokaci v singlu jen jednou (resp. 3x podle obtížnost) a přesto i na hell umírat jen výjimečně. Zase tak jsem se v téhle hře neshlédl, aby mě bavilo neustálo procházet stejné lokace kvůli treasure huntu...
Většina lidí hraje používá u paladina build Hammerdin. Osobně mě to za něj moc nebavilo. Měl jsem stále nejraději zeal-fanatica. To stejné s druidem (werewolf a nabití feral rage a následně do davu s fury). Ani jeden z nich se logicky moc nechytá na Hell.
Necro je super, ale taky dost nudný. Člověk s ním hraje spíše real time strategii. Ostatní postavy na dálku mě nebavily. U Barba mě zaujal polearm berserk.
hru jsem na všechny obtížnosti dohrál jen za necromancera, namaxoval jsem skeletony, skeleton mastery a corpse explosion, dost bodů jsem narval do amplify damage a nějaké do revieve a jeden bod do Decrepify proti bosům, měl jsem i nějaké body ve skeletal mage, ale ty padaly dolů moc rychle a nebavilo mě neustále vytvářet další, někdy později na nightmare to už skeletoni postupně přestanou dávat a ve hře mi šlo vždy o to se dostat k první mrtvole a spustit eldorádo s corpse explosion, na hell jsem musel chodit pro první mrtvoly do prvního aktu a pak se se skeletonama teleportnout do pozdějších aktů, am,plify damage se dá výborně kombinovat s corpse explosion... pokud si to správně pamatuju, corpse explosion je z poloviny tvořená fyzickou damage a z poloviny fire damage, tím, že amplify damage u příšer zvyšuje míru přijate fyzické damage na dvojnásobek... tím se dá prolomit třeba i imunita proti fyzickým útokům

za ostatní postavy jsem to hrál také, za kouzelnici jsem se poprvé dostal na Hell do 5. aktu k sochám, ale tam jsem byl daleko od zabití byť jedné, natož všech tří

za druida jsem se dostal na nightmare do prvního aktu, kde to už můj medvěd moc nedával a za ostatní charaktery mě to většinou přestalo bavit hned v prvním aktu, protože mě nebavilo nahánět Falleny jednoho po druhém na vlastní pěst
@Všivák (08.03.2013 21:11): Druid je dobrej... Něco mezi paladinem a necromancerem... Má dobrý startovní staty... A docela solidní skilly... Za paladina je dobrý dávat do útočnejch i obranejch aur a po 30. úrovni začít skillovat útoky... Pak jen přepínat aury podle potřeby...
S ostatníma postavama jsem se tak daleko nedostal. Přemýšlel jsem o druidovi.
Za pladina jsem nenašel účinnou taktiku na hell. Ale nějak to asi půjde. Jo, a za toho nekromancera jsou hodně důležitý kletba. Hlavně Iron Maiden.
Nekromancer má podle mě největší výhodu. Když se specializujete na vyvolávání, můžete si je držet od těla. Chce to ale nejvíc skillů našetřit na 30 úroveň. Tudíž to má ze začátku asi nejtěžší.
Kouzelnice má problém, že na hell jsou všichni vůči nějaký magii imunní.
Barbar je moje neoblíbenější postava, ale jakmile nenajdeš přádný věci, nebo nesložíš pětikamínkový slova, tak je to na hell nemilosrdný. A je úplně jedno, jak dobře rozdáš skilly a atributy.
Mně se nejlíp hrálo za vražedkyni, ale ta je až v datadisku. Necromancer byla ale hlavně v mládí moje nejoblíbenější postava :)
A fakt se to dá dohrát víceméně s jakýmkoliv buildem, teda aspoň na normální obtížnost :)
@Matthias (08.03.2013 20:33): A to je celkem chyba... Já na D2 a na LoD vyrostl... Ze začátku sem klikal na každej skill,aniž bych si o tom přečetl...:D Ale pak sem to nějak pochopil sám... Musíš si najít ten svůj styl... Četl sem tady,že Barbar je nejtěžší a mě se za něj hrálo nejlíp... Je to o tom,co ti sedne... Držim pěsti,ať u toho vydržíš,páč je to sakra dobrá hra...;)
@Matthias (08.03.2013 18:45): Popravdě řečeno, jedním z hlavních důvodů vysoké znovuhratelnosti D2 bylo vytváření různých buildů (navíc v kombinaci s restartem ladderu), takže tohle zjištění na závadu nebude. Navíc, D2 jde dohrát prakticky jakkoliv a s jakýmkoliv buildem (a jakýmkoliv vybavením).
Aha ok, fajn, díky... tak snad nenastane situace, že zjistím těsně před koncem, že jsem si špatně tvořil postavu :))
@Matthias (08.03.2013 18:21): 'Bonemancer' je 'build', to značí jedno ze základních povolání specializované na určité schopnosti - v tomto případě je to nekromancer specializovaný na kostěná kouzla (?), 'Skelemancer' je nekromant specializovaný na vyvolávání kostlivců.

Ano, to jsou ty skilly, které si kupuješ v tom stromu schopností, za bodíky za level. Ty se v tom stromě odemykají podle tvého levelu a vždy musí být alespoň jeden bod v tom předchozím, takže se pomalu propracováváš k tomu, co je na těch stránkách napsáno.
@RedDwarf_Cz (08.03.2013 18:11): Nehraju denně :D
Každopádně v tomhle se právě moc nevyznám. Když je tam třeba odkaz na "Bonemancer", tak to je název na nějaký druh taktiky, která se takto jmenuje? A to uvnitř jsou vlastnosti, do kterých se mají investovat body? A to jde nějak na přeskáčku? Protože jsem došel na další úroveň a když jsem rozbalil takový ten strom se schopnostma, tak se tak dalo kliknout jen na jednu věc :)