New legends will rise.
Mnoho let již uplynulo od objevu tajuplného Travelera. Entita připomínající nejvíce umělou planetku přinesla lidstvu zlatý věk technologického pokroku a expanze lidstva mimo naší sluneční soustavu. Zhola nic nenasvědčovalo konci tohoto pozitivního směřování, dokud lidé nenarazili na dobyvatelskou rasu Cabal. Tito agresoři ničí jednu lidskou kolonii za druhou a Země se tak brzy stává poslední baštou odporu. Traveler zastínil poslední existující město svou přítomností, aby skrze sebeobětování poskytl lidské rase poslední naději na přežití...
Pokračování Destiny (2014) je online střílečka s RPG prvky rozvoje hratelné postavy. Zabíjením nepřátel a plněním úkolů získáváte nové vybavení, schopnosti, zatímco rozmotáváte příběhové klubko titulu oplývajícího bohatým lore. Herní aktivity se dělí na PvE a PvP. Změny doznal systém propojení hráčů v online hře, který v Destiny 2 spoléhá na možnost vyhledávat klany, které shání hráče do raidů či striků. Titul je tvůrci nadále podporován formou herních dodatků.
@Marcusss (13.06.2024 09:41): Právě jsem dohrál Final Shape včetně post-end content s finálním poražením The Witness. Ano, podařilo se jim s tím přistát. Nicméně jde podle mě o velmi rozporuplnou záležitost.
Vadilo mi totéž co u posledních DLC: neustálá recyklace obsahu (prostředí, bossové, úkoly...), rozhovory jako čerstvě vypadlé z náhodného generátoru prázdných žvástům a neschopnost autorů designovat boss fighty jinak než s neustálým respawnem řadových nepřátel odnikud v kombinaci s každou chvíli dočasně nesmrtelnými bossy.
Celkově původně výborná hra (Red War kampaň a pár dalších navazujících DLC) podle mého doplatila na přechod na free-to-play/game-as-a-service model. Kulervoucí závěr posledního DLC, kdy si člověk říká "tady se někdo snaží o epos typu Mass Effect série, kampaň bych si dal někdy znovu"... akorát že vůbec, protože autoři zrušili část již zaplaceného obsahu včetně Red War kampaně a kampaní ze tří navazujících DLC (koupil jsem si za necelé dva tisíce hru a tři DLC, které si po pouhých šesti letech už nemůžu zahrát zahrát znovu, skvělé). Na konci hry v outru klasické pomrkávání "ještě to úplně neskončilo"... ale navázat je možné pouze "uprostřed" nebo si epizody Echoes a Revenant zahrát po zaplacení dalších 500,- (Season Pass a časem to opět vůbec nepůjde).
Pokud to někdo hraje jako já s důrazem na single-player obsah, tak se s každým vydaným DLC nestačí divit, co všechno zase změnili. GUI je nefalšované peklo s milionem pod-voleb a pod-pod-voleb, ve kterém ignoruji 90 % obsahu (není moc jasné už ani co je hlavní quest, co lze ještě splnit, co bylo dávno odstraněno...).
V dnešním stavu už bych Destiny 2 lidem, co ke hře přistupují jako já, nedoporučil.
Vadilo mi totéž co u posledních DLC: neustálá recyklace obsahu (prostředí, bossové, úkoly...), rozhovory jako čerstvě vypadlé z náhodného generátoru prázdných žvástům a neschopnost autorů designovat boss fighty jinak než s neustálým respawnem řadových nepřátel odnikud v kombinaci s každou chvíli dočasně nesmrtelnými bossy.
Celkově původně výborná hra (Red War kampaň a pár dalších navazujících DLC) podle mého doplatila na přechod na free-to-play/game-as-a-service model. Kulervoucí závěr posledního DLC, kdy si člověk říká "tady se někdo snaží o epos typu Mass Effect série, kampaň bych si dal někdy znovu"... akorát že vůbec, protože autoři zrušili část již zaplaceného obsahu včetně Red War kampaně a kampaní ze tří navazujících DLC (koupil jsem si za necelé dva tisíce hru a tři DLC, které si po pouhých šesti letech už nemůžu zahrát zahrát znovu, skvělé). Na konci hry v outru klasické pomrkávání "ještě to úplně neskončilo"... ale navázat je možné pouze "uprostřed" nebo si epizody Echoes a Revenant zahrát po zaplacení dalších 500,- (Season Pass a časem to opět vůbec nepůjde).
Pokud to někdo hraje jako já s důrazem na single-player obsah, tak se s každým vydaným DLC nestačí divit, co všechno zase změnili. GUI je nefalšované peklo s milionem pod-voleb a pod-pod-voleb, ve kterém ignoruji 90 % obsahu (není moc jasné už ani co je hlavní quest, co lze ještě splnit, co bylo dávno odstraněno...).
V dnešním stavu už bych Destiny 2 lidem, co ke hře přistupují jako já, nedoporučil.
Pro: Audiovizual a Coop
Proti: Vývojáři tomu nedávají to co by měli a trestuhodně mrhají potenciálem hry