@KRoman47 (05.09.2012 21:13): Nate Logan to řešil někde níže, tak mrkni...
Diskuze
@Scar (05.09.2012 22:31): No jo, kdo to mohl tušit.
@Chuck (05.09.2012 21:45): Jo je to hlavně na Steamu, přišlo to s nějakým patchem.
@KRoman47 (05.09.2012 21:13): Každopádně musí být víc verzí a mám dojem, že nejvíc lidí si tu na to stěžovalo u verze ze Steamu, proto ten můj dotaz na krabicovku. Moje verze krabicová je a nic takového jsem tam neměl.
@KRoman47 (05.09.2012 21:13): Asi jediný co mužeš dělat, je to ignorovat. Pořád tam budeš nacházet blueprinty, který ti budou odemykat normální placené verze. Jen nevím jak je to s municí.
Mě to taky strašně nasralo, ale dá se s tím žít.
Mě to taky strašně nasralo, ale dá se s tím žít.
@KRoman47 (05.09.2012 21:13): Ty nemáš krabicovku, viď?
Mám nahrané nějaké dvě hodiny a pěkně mě teda štve, že ihned na začátku hry je v obchodě vše odemčené a navíc zdarma, pěkná koko*ina!
Izak uz taky neni zadnej inzenyrskech tezar, je to normalni paranormalni univerzalni vojcl, kterymu strasi v hlave.
@Fg (19.06.2012 21:50): Ne, to máš nanověcičky, které vytváří munici zrovna do toho, co potřebuješ.
@Bodkin (19.06.2012 21:45): =asi tam už moc nebude kladen důlař na těžařské nástroje...btw jak se strká disk do pušky? nebo se to nějak transformuje na kulku? :D
Třeba je to jen nějakej vzácnej drop. Kdyby byla všechna munice univerzální, nemělo by smysl ji tak označovat v popisku:).
Jésus faking Christ. Univerzální munice! Jak skvěle to fungovalo v Deus Ex: Invisible War
já se těšil na atmosféru(když už strach nebyl v 1 ani 2) a tímpádem na stylizaci filmu "Věc" - to by byla naprostá bomba a čekal jsem taky pustou planetu, ne Sprawl v zimě :/
@NateLogan (19.06.2012 21:24): njn proto jsou coopy tak odfláklé a nudné, ale za 2+ roky se přece dá něco vymyslet, u této hry mě to prostě neskutečně štve
@NateLogan (19.06.2012 21:24): njn proto jsou coopy tak odfláklé a nudné, ale za 2+ roky se přece dá něco vymyslet, u této hry mě to prostě neskutečně štve
@Fg (19.06.2012 21:22): Cokoliv jiného než klasický coop je drahá věc. Jak spešl mise, tak asymetrický coop.
no vždyť coop mohli zachovat ve stylu, že každý hráč bude v jiné budově/plošině a budou si otvírat/ovládat nějaké zařízení, přitom by byl zachován strach/atmosféra z předchozích her a všichni by byli spokojeni, navíc to mohlo být SP + coop mise třeba, ale to by nesměli být zdechlí dělat "2 hry"
Jo, budou tam zcela nové příšery - homo sapiens :-)
@Fg (19.06.2012 19:27): Z toho systému krytí bych odhadoval, že tam budou i úplně jiné druhy nepřátel. Neumím si představit, že před těmi, kteří byli v jedničce i dvojce, bych se kryl, jelikož by mi to moc nepomohlo. Snad až na tu plodící mrchu přišpendlenou na stěně.
@Fg (19.06.2012 19:27): Dle posledních videí mi to připadá jako další Lost Planet. A popravdě mě stačily i jen asi první 3 hodiny LP, abych tenhle typ gameplaye nemusel do konce života vidět.
"V Dead Space 3 bude akčnější a neleznete v něm systém krytí a univerzální munici. " - omg! takže už tam ani nebude problém s hledání munice, v obou dílech sem pořád syslil a hlavně ve 2jce na Išce, kde jich bylo až příliš to bylo tedy něco. Čím dál horší zprávy. Plus si přičítám, že tam už nebudou žádné psycho stavy s Nicole, které byly tahounem 2jky. Pro mne jasná předobjednávka, nyní si rozhodně dlouho počkám, hodně velká škoda! :(
Ja teda cekal po katastrofickych newskach, ze se to zvrhne do ciste strilecky bez atmosfery, ale neni to tak, strach je furt tam. Bez debaty to bude jina hra, za co-op jsem velmi rad - aspon me to navnadilo. Ano jsou tam ale - proc Clark padl hlavou dolu a az pak si vzal prilbu, proc vulgarismy, proc kotouly, proc megabossove...
Proste ty vecery budou trochu jine, nez byly ty s jednickou a dvojkou. Mene opatrneho prozkoumavanii a klidovych okamziku se sberem nedostatkoveho streliva. Chci rict, takhle mel vypadat Doom 3. Nebo 4. To misto tu bylo nezaplnene a v teto forme bude osloveno vic lidi, nez kolik zvladl Deadspace ve svych predchozich inkarnacich. A pozice, ktere vyklidil DS, zase neco zaplni.
Kdybych chtel EA neco vycitat, tak jejich predstavu, ze jeji hry budou hraci na Originu kupovat leta od vydani za plnou palbu. TOHLE je inovace. Serie musi byt ziva, ne servirovat porad to same v lepsi grafice.
Proste ty vecery budou trochu jine, nez byly ty s jednickou a dvojkou. Mene opatrneho prozkoumavanii a klidovych okamziku se sberem nedostatkoveho streliva. Chci rict, takhle mel vypadat Doom 3. Nebo 4. To misto tu bylo nezaplnene a v teto forme bude osloveno vic lidi, nez kolik zvladl Deadspace ve svych predchozich inkarnacich. A pozice, ktere vyklidil DS, zase neco zaplni.
Kdybych chtel EA neco vycitat, tak jejich predstavu, ze jeji hry budou hraci na Originu kupovat leta od vydani za plnou palbu. TOHLE je inovace. Serie musi byt ziva, ne servirovat porad to same v lepsi grafice.
@Fg (15.06.2012 22:48): Tak dalo se to čekat. EA už přes rok razí cestu á la Activision, tedy cestu maximálního zisku bez ohledu na historii svých značek. A teď je zhruba ten čas, kdy se změny ve směřování firmy začnou projevovat ve hrách. A bude hůř.
Třeba se ale vytáhnout s nějakou novou značkou u další generace konzolí, ač dost pravděpodobně vždy půjde jen o další TPS a FPS.
Třeba se ale vytáhnout s nějakou novou značkou u další generace konzolí, ač dost pravděpodobně vždy půjde jen o další TPS a FPS.
@Fg (11.06.2012 14:53): No praveze dobre! Mam rad prekvapeni a tohle bylo mile. Tedy vzhledem k tomu, ze se jedna o hru ;)
@hvezdosvit (11.06.2012 13:42): to, že sis ho přetl bylo dobře či špatně? :)
U tehle hry jsem si vyzkousel, jak moc se vyplati necist recenze, diskuze a nekoukat na trailery. Jak jsem se dozvedel, ze je to akcnejsi jednicka, jedine, co me zajimalo bylo ciselne hodnoceni. No a pak jsem si precetl uz po rozehrani ten Fg-ho komentar :) o tech zenskych. SPOILER zaverecne pointy - celou dobu jsem myslel, ze kudlu mi do zad vrazi Allie, "ducha" jsem mezi zenske tak nejak pocitat zapomnel. Takze jsem si zaridil zesileny zaverecny twist :)
@RNDr. Gunár Pavel (11.06.2012 12:31): Tu zmínku o spoileru zas neber tak doslova.
@Chuck (11.06.2012 11:52): Můj spoiler tag je jeho německý název. :o) Navíc ti jakýkoliv trailer, který k DS před hraním shlédneš polopaticky vyspoiluje 2/3 prostředí a nepřátel. Takže no big deal. A jo, je to všechno o právě dobře načasovaném zdrhnutí, musíš odhadnout kdy končí sranda a je třeba se přesunout.
@RNDr. Gunár Pavel (11.06.2012 11:44): Hlavně, že jsem to dával do spoileru. :-) No ve dvojce mi přišel jako daleko nebezpečnější protivník, takže pokud to jen trochu šlo, boji s ním jsem se snažil vyhýbat a radši před ním zdrhal, co mi síly stačily. :-)
@Chuck (11.06.2012 11:40): Nesmrtelný Fleischmann mě děsil v jedničce, ale ve dvojce už z opětovného setkání vzešel herecký koncert obou zúčastněných. Žádný stres, myslím, že jsem neumřel ani jednou. :)
@hvezdosvit (11.06.2012 10:46): Jo, tak to souhlasím, ten mi přinášel skoro trauma, ale můžeš být klidný, on opravdu na rozdíl od prvního dílu nijak zničit nejde, což je velká škoda.
@Chuck (10.06.2012 22:23): nn ten je na klid, tomu uriznes prvne hlavu a je polovicni co se nebezpecnosti tyce. Vylezene hruzu jsem mel z nesmrtelne svine, co se po rozctvrceni zase skladala dohromady. Prinutilo me to vrazit maximum do trvani staze. Ted doufam, ze mi nikdo nerekne, ze se ta mrcha dala nejak definitivne ukoncit..
@Rattus (10.06.2012 23:41): na "vějšku" je tady pivot ;-)
Já mám 21" 16:9 a jsem naprosto spokojený, na hry mi to nijak nevadí a na práci je to pohoda. Krásně si mužu otevřít dva dokumenty vedle sebe.
mam v praci dva a zabijel bych :) v 99% potrebuju vejsku ne sirku. filmy si na tom nepromitam tak je mi to fakt naprd.
kazdopadne stojim si za tim ze nemoznost zmenit fov ktery je navic nastaveny na neco jako 40-50 je od jakehokoliv vyvojare vysmech.
</flame>
kazdopadne stojim si za tim ze nemoznost zmenit fov ktery je navic nastaveny na neco jako 40-50 je od jakehokoliv vyvojare vysmech.
</flame>
Ona stačí i dvaadvacítka. Taky jsem si myslel, že mi widescreen bude vadit, ale zvykl jsem si asi hodinu a teď bych neměnil. Perfektní na práci i zábavu...A na hry už skoro nutnost.
@Rattus (10.06.2012 23:11): 16:10 od 24" výše je perfektní pro veškerou práci na PC.
@Rattus (10.06.2012 23:11): 16:10 je v pohode (16:9 uz je horsi, ale taky se da, kdyz si clovek nastosuje ovladaci prvky na strany).
me prave z techdle pitomejch veci co maj fov 40 je maximalne blbe a sirokouhlej monitor je uplne naprd na veskerou praci na pocitaci. pritom je to jedna pitoma polozka do menu. takle si to clovek musi ruzne fixlovat pres utilitky. nebo to nehrat vubec coz je vetsinou lepsi volba ;-)
Pokud má člověk aspoň 16:10 monitor, tak se to celkem dá. Věřím, že na nějakým 4:3 nebo dokonce 5:4 to může bejt dost pitomý.
@Rattus (10.06.2012 22:25): panákovi záda tvoří část interface a to že si odsedneš ti nijak nepomůže. just deal with it ;-)
Ze se ptam kluci, na jakym zobrazovadle to hrajete ? a z jake vzdalenosti ?
tohle totiz pri hrani dema je zjevne dalsi z "modernich" portu konzolovek kde mame FoV asi tak 40-50 a este tu pres 30% obrazu vidim prdel svyho panaka..
ja teda takle zmrsene vypadajici hru nedokazu :)
tohle totiz pri hrani dema je zjevne dalsi z "modernich" portu konzolovek kde mame FoV asi tak 40-50 a este tu pres 30% obrazu vidim prdel svyho panaka..
ja teda takle zmrsene vypadajici hru nedokazu :)
@hvezdosvit (10.06.2012 22:16): Tobě se nelíbil blijec? :-)
Dobre, dobra gameska, nutit jsem se do teho musel, ale slusnee velmi. Ze zacatku me desila vizaz potvor a prostredi a na konci sila odporu a specialne jeden typ hnusaku, vsak vy vite ktery. Ted kdyz jsem skoncil se dobrym ukazalo byt predsevzeti hrat jen v noci. Kazdopadne ta nejvodpornejsi hra, ktera mi prosla pod rukama. Priste si to dvakrat rozmyslim neco takovyho rozehrat.
Fg, tvuj komentar dal moji hre kus pridane hodnoty. Diky.
Fg, tvuj komentar dal moji hre kus pridane hodnoty. Diky.
@Chuck (30.05.2012 15:58): mě se to dost líbilo, je to stylové
EDIT: akorát sem teda čekal, že ta ledová planeta bude opuštěná, nějaké výzkumné centrum jen, to mě trochu štve, že zas mega velká kolonie :/ chtěl jsem spíš ten příklon k filmu Věc - víc chodit po venku a tak, no uvidíme, tohle je upoutávka spíš na doprovodný animák bych řek
EDIT: akorát sem teda čekal, že ta ledová planeta bude opuštěná, nějaké výzkumné centrum jen, to mě trochu štve, že zas mega velká kolonie :/ chtěl jsem spíš ten příklon k filmu Věc - víc chodit po venku a tak, no uvidíme, tohle je upoutávka spíš na doprovodný animák bych řek
@Fg (30.05.2012 15:53): Jiná videa jsem neviděl, ale tohle mě zatím moc neuchvátilo.
http://www.eurogamer.cz/videos/kratky-fi ... -pjde-v-dead-space-3 ah bomba! těším se na 3jku moc :)
no, tak po přídělu informaci o 3jce nevím nevím :/ hlavně díky coopu to asi dost ztratí na atmosféře, žeby EA pohřbilo další značku? njn když si myslí že coop a MP jim prodá hry, pokud jsou odděleně tak to relativně jde, ale když je coop v SP už je změněn jak gameplay, tak level design, což může značně uškodit...
To bohužel ano, ale naštěstí to i tak docela jde.
@Scar (09.05.2012 10:43): I tak ale máš pak odemčenou veškerou munici...
Nebo si prostě ty oblečky zadarmo a zbraně s různými přízvisky nebrat.