Hra se odehrává v částečně otevřeném světě, kde si hráč zpřístupňuje nové oblasti postupem v příběhu. K přežití je nutné využívat systém craftingu, chytře plánovat svou strategii díky střídání denního a nočního cyklu nebo využívat obchodu s NPC postavami. Vaše postava bude nabírat sílu skrz získané dovednosti, bude se moci plížit a nebo soustředit na kontaktní boj, při kterém lze využít jednu z mnoha zbraní povalujících se v temném lese. Soubojový systém tak připomíná titul Hotline Miami avšak v ponurém hororovém hávu.
Přes svou jednoduchou grafiku slibuje titul děsivou atmosféru spočívající v osvětlování úzkého kuželu oblasti světlem baterky. Ve hře nenajdete žádné ukazatele úkolů - budete nuceni spoléhat na vaše smysly. Čekají vás záludné volby, které ovlivní místní svět a jeho obyvatele. A pamatujte... nevěřte každému!
Tvůrci se během tvorby hry inspirovali tvorbou osobností jako je David Lynch, bratři Strugačtí a Stanisław Lem.
Dohráno. Škoda, že se to na konci změní v takový slugfest. A ten pohled z ptačí perspektivy tomu zrovna nepomáhá.
Atmosféra, art style a vše ostatní ale jinak špičkový. Škoda, že to není 3D :))
Atmosféra, art style a vše ostatní ale jinak špičkový. Škoda, že to není 3D :))
Pro: sandbox, důraz na hráčovu svobodu, atmosféra, horor
Proti: nejednoznačný příběh