Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ringo (26.05.2021 12:31): Tak co, uz dohrano a je to teda vubec RPG, nebo vylozene jen ta akcni adventura? Pak by mozna stalo zato upravit zanr.:)

Jinak neprime pokracovani je Dragonstone, ktery tady ani neni nahozeny, to uz se mi popravde graficky tak nelibilo, Darkmere jsou ale graficky orgie.
Jsem zvědav, jak daleko se dostanu. Graficky je to pecka, herně mě to baví, i když je to oproti Cadaverovi teda fest downgrade co se týče interakce s prostředím a práci s předměty nebo sofistikovanosti puzzlů. Tady to je v textové formě, zatímco v Cadaverovi šlo na kde co sáhnout. Ale nevadí, nesmím porovnávat, hra jako taková mě zatím baví a líbí se mi, textové řešení mi taky nevadí. Uvidím, jak se popasuji se souboji, z kterých člověku nic nekápne, v takovém případě jsou spíše na obtíž a Cadaver z toho chytře vybruslil, že se v něm prakticky nebojuje. ady mlátím mečem příšery, které mi mohou sebrat Hit Pointy. Nicméně by to chtělo nějaký zisk z toho - expy, level up a atd. Ale ok, beru to ve finále tak, jak to je, tedy jako akční adventuru.
@Zx Atari 500 (19.10.2018 16:43): Které tři? Jinak máš recht, pořád jsou to hry a pokud bavily, byly skvělé. Jen některým nesedly. Mě třeba mrzí, že se mi mnoho her líbilo atmosférou, vizuálně, ale nesedly mi gameplayem a přitom jsem tak moc chtěl, aby mě bavily. Možná i zde tkví kouzlo starých dobrých Excaliburů a prvních Score, uměli o hře napsat něco, co jsem si 100x přečetl a na obrázcích prohlédl, že to někdy bylo více, než samotná hra.
Neberte si ty hry do ..... ! :) Tri z nich jsem +- dohral a ovladani je u nich naprosto v cajku :)
@90210 (19.10.2018 14:25): Syndicate, Cannon fodder....nikdy jsem nechápal, co koho na tomhle nadchlo :-) Realtimový stres ovládání několika postav najednou. Bylo jasné, že ne vše půjde mít pod kontrolou a tohle už pro mě v podstatě nebyly moc hry. Být to na tahy, tak ještě ok.
@90210 (19.10.2018 13:35): Powermonger jsem dohrál, ale bylo to se skřípěním zubů a hlavně to nebyla tak sofistikovaná strategie, jak se tvrdilo. Nějaké koordinované postupy armád nehrozily, vždycky to byla mela a o tom, kdo komu sebere pytel žrádla a ten druhý vyhladoví a před návratem rozprchlých vyhladověých lidí z armád bylo třeba mít ty vesnice pod svou kontrolou, než se vrátí a to stačilo mít jednoho panáka a systematicky dělat kolečko kolem vesnic a přebírat je na svou stranu. Navrátivší se vojáci pak oblékli mé dresy a já je mohl naverbovat. Taková pakárna to byla .-) Krásný Populous 2 byl taky pěkný jen na pohled, brutální klikárna zvednu terén/snížím terén....hotové gameplay zklamání :-) A to jsem měl tehdy originálky, které jsem pak prodal :-)
@90210 (19.10.2018 13:35): Stydím se, ale já jsem nikdy nepochopil tehdejší nadšení chlapců z Excalibur/Score nad hrami Bullfrogu. Ani jedna z nich mi nestála za víc jak pár hodnek hraní, načež jsem zjistil, že to nejsou hry pro mě. A to jsem si kvůli Populous 2 přikupoval 1 MB ram za 1200 :)
@Zx Atari 500 (19.10.2018 11:39): Protože to byly strategie a nemusel jsi tam ovládat panáka, který se potřeboval do něčeho konkrétně trefit.

Jinak ten Immortal mi přišel vždycky strašně hnusný i ve své době :-)
Jo, rohovky jen na tahy, jinak je to peko. Ono k rohovkám bych řadil i ty zoufalé Legend a Shadowlands. Jinak rohovém pohledu jsem hrál úžasnou strategii Genesis, ale zhodnotil bych to asi tak, že to bylo strašně zábavné, ale nikdy jsem nevyhrál, vždycky jsem byl roznesen na kopytech :-) Ale to samozřejmě s rohovými RPG nemá nic společného. To bych mohl nahodit ještě Populous 1 a 2, s dvojkou jsem se trápil hodně dlouho a ono se ty pozdější mise fakt už nedaly :-)

Jinak možná co by se dalo, tak je Summoning od SSI.
Je vůbec nějaká "rohovka" hratelná? :) Vím akorát o jediný a to je strategie Utopia The Creation of Nations, kterou jsem kdysi dohrál a která je taková konverze amigácký K-240. Ale to byla strategie, Heimdall, Cadaver, Darkmere, všechny trpí na ovládání, není to teda tím pohledem?
Ja som to aj cez WinUAE hral, ale bez džojstiku bolo to ovládanie fakt nehrateľne hrozné, ale grafika suprová IMO lepšia ako Cadaver (byť mne sa vždy strašne páčil aj Heimdall).
@90210 (18.10.2018 20:46): U Darkmere figuruje Core Design jen jako publisher (vývojáři jsou Zero Hour Software), u Dragonstone jako publisher i vývojáři.

A vím, že to nedělali stejní lidi jen díky tomu, že jsem si to právě také dlouho myslel a pak na to někde narazil.
Tahle hra me vzdycky fascinovala svou uzasnou grafikou, v zanru tzv. rohovek asi nejlepsi, i kdyz Cadaver samozrejme vypadal taky skvele. S hratelnosti to ovsem u techto her uz byvalo trochu horsi...