Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@MarezCZE (26.04.2022 07:27): No moc jich uz v obehu ve forme steam klice nebo giftu neni. 5K+ uz je znak vzacnosti, ale jsou i nasobne drazsi kousky. Puvodne jsem to chtel strelit, ale ozval se ve me dozvuk meho drivejsiho hromadeni her na steamu a neodolal jsem aktivaci pro svuj ucet :) Takova labuti pisen mno... :)
Tak díky moc, jede jako víno, stačilo skutečně jen splašit dva soubory. Na DH je vždy spoleh.

Díky moc :)
Ok, díky moc za info. Tak jasný, nevím proč ale dvojka mě strašně vždycky bavila, i když arkáda jako prase člověk má krásné pocit když projede zatáčku bokem s prstem v nose. Zkusím.

Ještě jednou díky moc.
Jj, můžem se někdy domluvit, čas od času to nainstaluju a projedu si pár misí.
@Rapier (28.11.2021 08:34):  Offtopic - GFWL u Red River se dá obejít jak říkáš, ale pak nefunguje multiplayer. Nicméně není nutný ho vůbec obcházet, GFWL jako takový funguje. Jediný co na Steamu už nefunguje, je jeho automatickej download a instalace, takže ho člověk musí nainstalovat manuálně. Normálně se dá přihlásit MS účtem a všechno funguje včetně multiplayerovejch funkcí.
Souhlas. Codemasters měli poslední opravdu kvalitní rally hru se slavným jménem Colin McRae v názvu Colin McRae Rally 2005 (2004) a pak až DiRT Rally (2015).

Vše co je mezi těmito roky, včetně DiRT 3 (i přes i dnes hezkou grafiku) stojí za starou bačkoru. Na chvíli zabaví, ale to je tak vše.

DiRT 4 (2017) si snad ani nezaslouží pojmenování Dirt (3x tfuj!), správně to mělo být něco jako Dirt Rally 1.0, už jen proto, že Dirt 4 má mnohem blíže k nekompromisní Dirt Rally (2015), než drtivá většina lidí tuší a to obzvláště pokud navolíte simulaci.
DiRT Rally (2015) by se správně mělo jmenovat Dirt Rally 1.5, a pak by nám pěkně seděla ta dva nulka v názvu DiRT Rally 2.0 (2019). :)
Nepamatuju si nejmenší problém s pirátskou verzí. Za zahrání to stojí, za dohrání ani omylem.
Vidím to stejně. Jediná opravdu dobrá Rally hra, která má v názvu Dirt (bez přídavku Rally) je až Dirt 4.
GFWL se dá krásně obejít, stáhneš a zkopíruješ do adresáře hry 2 soubory. Také jsem to řešil u OFP: Red River.
Koupit to na Steamu už nepůjde, takže asi jen někde splašit fyzickou kopii nebo pirátit. GFWL jako takový není problém, pořád se dá manuálně nainstalovat a v pohodě funguje. Nedávno jsem přes něj hrál coop OFP: Red River.
Chtěl jsem si připomenout doby minulé, ale nezdařilo se. Dá se nějak ještě dnes zahrát? Legálně, nelegálně, to je fuk. Ale tuším že to nejde, protože už nefici games for win. live.

Neví někdo jak?

Kdyžtak díky moc
Clorky: Možná, že kdyby ti bylo tolik let, co pisateli, přišlo by ti to zajímavé :))
[přesunuto z komentářů]

Tato hra je super muj bratranec jí ale moc nemusí.A dokonce tam jsou opravdoví jezdci rally.Ale jako tato hra je trochu jiná než nfs.ale zase zato jeto lepší než nfs.protože tam v nfs. nemužete bourat a níčit auta ale zasetady nemužete jezdit po ulicích otevřeného města.
@JohnCZ: dík. Taky jsem tak na 30% a zatím mě to baví. Prokládám to tedy FEAR 3. Ještě se mi tam objevili na pravé straně stolu tuším 4 visačky se závody, ale zatím jsou nedostupný.
Máš tam tuším procenta někde ve statistikách. Musíš odjet všechny závody a turnaje. Já to teda nedohrál, mě to asi po 30% (přes 8 hodin hraní) přestalo bavit, takže nevim jestli to tak doopravdy je.
Chci se zeptat kdy končí kariéra? Musím odjet všechny závody nebo dosáhnout určitýho levelu závodníka?
A jo, o F1 jsem se nikdy moc nezajímal, ale myslel jsem, že není v krabici nikde...
USER47: No upouští, ale asi jenom v UK. Třeba u nás se krabicovky normálně prodávají. Ale kvůli prasecké ceně se do toho moc nehrnu.
Zřejmě se jim to vyplatí. Vyšší ceny při zahájení prodeje a pravděpodobně nižší počáteční náklady na distribuci udělají své. A konzolové verze stejně vydělají majland.
Codemasters od krabicovek na PC upouštějí. Už F1 byla jen v digitální distribuci, stejně tak OFP: Red River bude na PC jen digitálně. O Dirtu nic nevím, ale předpokládám, že to bude to samý.
Codemasters už neprodávají v UK krabicovky? Chtěl jsem si předobjednat DiRT 3 a nikde není. Ani F1 2010 nebo novej Flashpoint.
Já jsem rozehrál podruhé a jezdím jenom rally, trailblazer a gate crusher závody. Zbytek v pohodě ignoruju a pro postup ve hře (odemykání nových závodů) to stačí.
Americké disciplíny tuhle hru skutečně zabíjí. Je jich moc, jsou pořád stejné, tratě jsou krátké (dohání se to počtem kol) a jsou málo rozmanité... Tyhle závody jsou možná fajn v reálu jakožto efektní show, ale ve hře je to minimálně pro Evropany nuda. Prostě americký sport jako vyšitý. Ale zase ty speed-runy jsou povedené.
ViRus: Mám stejný problém. Po čase (cca 2 týdny v kuse) mě to omrzelo a už to hraju jen občas, když mám náladu. Dokončení singlu mě vůbec nemotivuje a když si vzpomenu na závody v USA... jedna trať 3krát jinak.
Je nutné, abych ty závody, které už jsem jel, jel znovu pro 100% dohrání? Já jen, že když zajedu závod, tak zešedne, ale cena je potom poloviční a stále jej můžu znovu jet. Jsem tak nějak v půlce 42% je psané na obálce časopisu a už mě to trochu nebaví:-), některé disciplíny jsou perfektní, ale jiné docela opruz.
Ja jezdim jenom Rally a Trailblazer. Obcas jeste Rallycross, ale ten vetsinou prohravam, protoze jezdim moc agresivne a znicim auto.:D Buginy a T1 jsou nejvetsi vopruz.
Já udělal tu chybu, že jsem přeskoval všechny rallycross závody dokud nezbylo nic jiného :/
Jo takhle. Ono je potřeba hodně přeskakovat mezi regiony a střídat disciplíny, abys nejel pořád to samý a neomrzelo tě to.
Ne, já myslel specificky jen závody rallycross - je jich hodně, jsou pořád stejné a mě osobně začaly nudit už po cca pátem projetí toho samého okruju v páté disciplíně po sobě.
Největším oříškem jsou pro mne v rallycross, kde jsem někdy dokonce i nucen přehodit pohled z kokpitu na pohled z nárazníku... Navíc těchto disciplín je až nehezky moc, jsou si podobné jako vejce vejci a strašně rychle omrzí.
To je hrůza jak mají jednotlivé ty disciplíny nevyváženou náročnost - musím hrát na tři různé obtížnosti: serious (rally a rallycross), savage (trailblazer a landrush) a extreme (raid). Je divný že v každé jsou soupeří jinak silní.
To řazení dostaneš do ruky časem - prostě už odhadneš, jak moc je potřeba podřadit. Na nižších převodech je auto obvykle obratnější, ale pomalejší. Na vyšších převodech je rychlejší, ale v případě chyby ztratíš víc času.
Pooky - Tak jak řadit na rovinkách je jasný, ale jak moc si podřadit do zatáček? To už je občas dilema.
Cobra - Jo, ještě se starat o spojku, už takhle sotva stíhám všechno sledovat.
Problém je, že automat ve hře neřadí, když je to potřeba, ale podle otáček. A není potřeba spojka a takový ty věci kolem...
Já ve hře zase řadit u mím, ale ve skutečnosti? Občas to nejde ani na kole :) U těch aut (ohledně her) je nejlepší počkat na ten nejvíc burácející slastící zvuk a je úspěšně hotovo.
No dobře, dalo by se to čekat, kdybych řadit uměla, ale já řadit neumím. I ve skutečnosti jezdím s automatem. Copak i to moje mizerné řazení je lepší než to automatické? :)
Teda ty tipy o tom, jak je manuální převodovka lepší, co se ukazovaly pořád na začátku hry, mě vyhecovaly k tomu ji zkusit. A světe div se, jde mi to s ní líp. Jak je to sakra možný? :)
Tedy, na to, jak jsem byl ze začátku nadšený, přišla teď jedna velká studená sprcha v podobě těch "amerických" soutěží. Baja závody (ty muscle auta s obr obsahem motoru, velkou váhou a příšernými jízdními vlastnostmi) jsou děsná nuda a ty RallyCross taktéž. Navíc jich tu je jak much.

Ale jinak klasické Rally i rychlostní TrailBlazery jsou parádní, škoda jen, že jsou tu tak krátké tratě.
Kdyby někoho zajímalo řešení:
V "adresář se hrou"\actionmap se nachází konfigurační soubory pro jednotlivé ovládací zařízení (obyčejné xml soubory) a pro odstranění tohoto glitche stačí smazat u příslušného zařízení v sekci Replays (označeno komentářem) všechny záznamy kromě těch s klávesnicí a potom ve hře obnovit defaultní nastavení ovládání pro dané zařízení.

Sice se takhle bude muset při ovládání replaye sahat na klávesnici, ale lepší než jej nemít k dispozici vůbec.