@
AppleCore (komentář): další potíž s COD je ta, že WOW momenty mu vyfouk battlefield (a to už 3. díl), co je wow výbuch bez pořádných efektů (grafika, zvuk fyzika, demolice, demolice, demolice...), pravda konečně má CoD předpočítanou fyziku, ale moc práce si s tím teda nedali a vypadá to doslova uměle :D. Jediná simulovaná fyzika (se kterou si taky moc práce nedali) je kolizní model zbraní ve vesmíru (vaše postava koliduje ve vesmíru s modely zbraní, ale že nevrhá stín a prakticky nemá tělo na Zemi už nikoho nezajímá, LOL).
Při procházení novým CoDem jsem si připadal jako bych viděl poslepované útržky z jiných filmů a her takovým tím smysl nedávajícím způsobem, "epický" konec mi toho buď svědkem, za celou hru sem nenarazil na otravný lens flare efekt (otravný, nikoliv žádný), ale na konci to bylo stejně stupidně přehnané jako v BFku.
Hra prostě vykrádá všecko okolo sebe a dokonce i vlastní značku (příběh z MW, "jízdní" model tanku a psa z CoD:WaW a BO (kůň=pes), letadlo z Mission Impossible,
džungle stealth style z Crysis, hearthbeat senzor z aliena, atd.)
Osobní dotaz: Komu ještě vadil ten naprosto stupidní "jízdní" model tanku v CoD:WaW/Ghosts ? (myslím jak nulovou fyziku tak i samotné tragické ovládání)