Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Martin Žáček • 25 let • Sehradice (ČR - kraj Zlínský)

Komentář

Přejít na komentáře

Call of Duty: Ghosts

  • PC 60
HRÁNO NA XBOX360
Activision stále jede na sérii "CoDka", které jim už léta vydělává miliardy. U Ghosts tomu nebude jinak. Kdo si tohle koupí, tak je jeden z naivních!
Každá hra má své mouchy a žádná není dokonalá.

Začal jsem hrát. Vše fungovalo výborně a bavil jsem se. Najednou se stalo něco divného, jakoby se potenciál hry dostal na nejnižší úroveň z nejnižších a já v rozzuřeném stavu pohlédl na svou obrazovku. NECITLIVOU ovladatelnost ve !!!*VESMÍRU*!!! - cože?! Nápad je to fantastický, ale zpracování ostudné. Fyzikálně jim to opravdu nevyšlo a přišlo mi až nesmyslné tam střílet, navíc s tak hloupým ovládaním. Později se to samé vyskytlo v moři, kde to ale spravili kvalitními efekty podmořského života jako jsou ryby, žraloci a ponorky. Ovládání pod mořem opět selhalo! Díky těmto nedostatkům jsem musel mise několikrát opakovat až mě to málem dovedlo k šílenství.

Postavy jsou mi z větší části nesympatické a necharismatické a neoblíbil jsem si nikoho.
Nesympatické:
1. Merrick
2. Hesh
3. Rorke

Sympatické:
1. Logan
2. nikdo
3. nikdo

Ačkoliv jsem narazil na četné nedostatky, co mě nutili hru několikrát po sobě vypnout, hledal jsem motivaci v příběhu, který byl tentokrát jeden z nejlepších od Infinity. Napínavý a hlavně kvalitně odvyprávěný, neseděl mi ten rychlý přechod v čase, ale i tak jsem ti to užil. ZÁVĚR HRY BYL VÍC NEŽ VÝBORNÝ, ČEKAL JSEM, ŽE RORKE JASNĚ UMŘEL! NAKONEC SE TAM OBJEVÍ "POLOMRTVÝ" A SEJME LOGANA... V DALŠÍM DÍLE BY MOHLI UKÁZAT, JAK TO S NÍM DOPADNE. NECHCI, ABY DALŠÍ SYMPAŤÁK UMŘEL :(
Efekty hry se mi líbily. Nějaké to padání z letadla, úvodní panika a oheň a závěr hry byly ty nejlepší okamžiky ze hry.

Ve hře jsou větší negativa než pozivita a celkově se hra nepovedla. Nebudu se tu rozepisovat. Pořád mám šok z těch vesmírných misí! A moc rád bych to hodil za hlavu a na celou hru zapomněl.
60%

Pro: příběh, efekty, závěr hry.

Proti: protivné ovládaní, vesmír, moře, mise, charaktery většiny postav.

+11