Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Beyond a Steel Sky

26.06.2020
16.07.2020
68
7 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Union City blues.

Sympaťák Robert Foster ani po čtyřicítce neztrácí elán páchat dobro, kamkoliv přijde. Jeho revírem je celá Austrálie, nejvíce pak vyprahlé pustiny označované jako Gap. Před apokalypsou se jim říkalo prostě Outback a právě odtud tento přívětivý nomád budoucnosti pochází. Ve městě pobýval jednou jedinkrát, nedobrovolně, a když tam napravil, co šlo, odešel, doufaje, že už dává přelidněné polis definitivní vale. Rozpínavé Union City však neustále shání nové duše, a tak androidi dorazili i k zapadlé osadě, kde je Foster hostem. Rybářský výlet se rychle zvrhl, neboť byl kamarádův syn promptně odvlečen pryč a zkušenému harcovníkovi nezbývá než vyrazit po stopách mechanizovaných únosců dřív, než je úplně zavane písek.

Návrat do Union City lze chápat coby aktualizaci vcelku rodinně uhlazené alegorie na vyvstávající neduhy digitálního věku a život v „globální vesnici“, kde je vaší jedinou jistotou nejistota. Zotročení technologiemi? Korporátní zvůle? Mezilidské odcizení? Téměř každý si zde najde něco svého. Za Beyond stojí stejně jako za Beneath a Steel Sky (1994) Charles Cecil, otec adventurní série Broken Sword, zatímco komiksový ilustrátor Dave Gibbons se vrátil, aby opět dodal nezaměnitelný štych již plně 3D cyberpunkovému světu, který je nyní vyveden v cel-shadovaném stylu. Příběhový narativ posouváte vpřed promluvami s mnoha barvitými osobnostmi představujícími zároveň řešení komplikovanějších překážek v pátrání.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Důstojné pokračování kultovní (nejen) Amigácké megaklasiky "Beneath a Steel Sky" z roku 1994.
Beyond trochu klame tělem, hra je "cellshade" stylizovaná a celá ručně kreslená...
ALE běží v Unreal4 enginu a kompletně 3D, AVŚAK :) je to čistě point click adventura - ne žádný Tomb Raider.

Velký gulaš? Ne tak docela, ten mix se zkrátka povedl.

Pro: Starý známý pointclick svět parádně citlivě převedený do 3D a na gamepad

-1 +1 −2