As Dusk Falls je debutový titul britského studia INTERIOR/NIGHT, složeného z veteránů studií jako Quantic Dream. Jedná se o filmově pojatou adventuru, která se točí okolo dvou rodin, jejichž cesty se poprvé sešly v roce 1998 v Arizoně během osudové zpackané loupeže. Další osud obou rodin v průběhu dalších třiceti let je pak jen ve vašich rukou.
Po stránce hratelnosti se hra značně inspiruje u titulů zmíněného studia Quantic Dream či Telltale Games a jedná se tak o interaktivní kriminální drama, v němž se příběh větví na základě vašich rozhodnutí. Po dokončení každé kapitoly nechybí ani strom rozhodnutí, inspirovaný Detroit: Become Human. Hra podporuje i multiplayer až pro osm hráčů, v němž mohou hráči společně sledovat příběh a hlasovat o jeho dalším vývoji. Po grafické stránce je hra zpracována jako dvourozměrný pohyblivý komiks, v němž jednotlivé obrazovky vznikly digitálním renderingem hereckých výkonů skutečných herců.
Paráda. Nakonec mi toho moc nevadilo, snad jen že občas jsem musel přivřít obě oči abych udělal "špatnou" volbu, protože v tu chvíli by dotyčná postava tu volbu podle mě udělala. Nejvíc to trklo do očí když kluk našel chatu. Neměl žádný důvod o tom nic neříkat Dantemu a já už kvůli budoucím událostem věděl, že to posere dost věcí.
Ale díky tomu nebyla nouze o dramatické momenty. A dokonce mi umřel Vince.
Každopádně hra asi měla mít 3 kapitoly. Končí cliffhangerem a v popisu je všude "napříč 30 lety". 30 let my ass. Tak snad se někdy objeví něco podobného. Jako prvotina skvělé.
Ale díky tomu nebyla nouze o dramatické momenty. A dokonce mi umřel Vince.
Každopádně hra asi měla mít 3 kapitoly. Končí cliffhangerem a v popisu je všude "napříč 30 lety". 30 let my ass. Tak snad se někdy objeví něco podobného. Jako prvotina skvělé.
Pro: Príbeh, postavy, zvraty, vizuálny štýl, pôsobí veľmi prirodzene
Proti: Občas nedotiahnuté detaily ohľadom niektorých udalostí