Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Prý to posílají v nějakých vlnách a taky se může stát, že to dostaneme až po víkendu.
@mazar1234 (23.02.2013 10:12): No tak DotEmu sice GOG není, to je fakt. Je tam menší nabídka, žádné bonusy, dokonce maj dvojí ceny $/€, ale tu nejpodstatnější výhodu GOGu maj taky: stáhnutelný DRM free instalátor. Takže pokud hru nenajdu na GOGu tak koukám sem. PayPal berou takže pohoda a ceny maj taky pohodový.

@Cobot (22.02.2013 23:24): Nebudu k ničemu nabádat, ale takovéto omodované kompilce (v tomto případě R.G. Catalyst) mají již předpřivaný instalátor (právě pro nové operační systémy).
Nezkoušel jste to někdo instalovat na W7/8? vůbec se mi nedaří rozjet istalace a google nepomáhá.
[přesunuto z komentářů]

Predátor, vetřelec, mariňák. A tma a strach a parádní atmosféra.
A video už je dole. Nedivil bych se kdyby to bylo kvůli cease and desist od Foxu. Kua jak mě tyhle IP zákony serou. Snad se mýlím.
Já beru od Colonial Marines sběratelku na PC, prakticky day one purchase. Tuhle hru jsem sledoval už v době, když byla vyvíjená ještě na Playstation2. Je to takovej typ hry, u které přesně vím, co od ní vyžaduji a přesně to od ní také následně dostanu, vrchovatou měrou!
komentar ke komentari od Kosi: baterka sice chybi, ale za to mas neomezene svetlice a zesilovac obrazu....tyto vecicky uz jsou ve dvojce omezene, ale zas uz tam ta svitilna je
Dobrou hratelnost poznam aniz bych musel videt vsechny filmy sveta. Kdybych se vyjadroval na tema vesmiru alienu nebo neceho podobneho, o cem nemam ani paru, prosim, ale ja mluvim ciste o hratelnosti. To je jako kdybys rekl, ze clovek, ktery nema sbirku vsech komiksu Batmana, nevidel vsechny filmy a serialy, nemuze mit relevantni nazor na nove hry o Batmanovi. Ber to tak, ze na nove Alieny koukam z uhlu hrace, ktery AvP za marinaka povazuje za vrchol survival strilecek a ktery tak ani v nejmensim nemuze mit radost z toho, jakym smerem se ubira ACM. Treba to bude verne filmu a fanousci tak budou nadseni, co ja vim. Ja vkladal do ACM nadele z toho duvodu, ze jsem ocekaval pravoplatneho nastupce AvP 1, byt tedy jen z jedne tretiny.
Mě se ten trailer taky nelíbí a už v to taky moc nevěřim. Jenom čistě subjektivně nechápu jak někdo kdo nezná nazpaměť všechny díly v režiserskejch verzích v hádéčku může mít relevantní názor :-)
@RNDr. Gunár Pavel (07.04.2012 13:23): A proc bych si mel stezovat Rebellionu? Mne je jedno, ze tam dali pomale Alieny, ta hra totiz nestoji za hrani z mnoha dalsich duvodu. V ACM jsem veril, ale uz neverim. A s filmovymi alieny zkusenosti nemam, takze je mi docela jedno jaci jsou alieni ve filmech (ani to nevim, ty filmy jsem videl kdysi davno a pozor jsem u nich take nedaval), zajima me, jaci jsou ve hre. A z videa to vypada, ze jsou prave tak mrstni a zakerni jako radovi zombici z Residen Evil 1.
Vypadá to ale, že tam snad gameplay bude založen na pobíhání v grupě, což jsem zatím vždy silně postrádal.
@marwel (07.04.2012 13:12): Nj. ale to si stěžuj Rebellionu. V ACM nejsou ti alieni pomalí jen kvůli gamepadům, (byť ten vliv nemůžu vyloučit), ale hlavně proto, protože v Aliens 86 byli skutečně uslizení, plíživí zákřeníci a žádní maratonci, jako je představil AvP... Nebyli rychlí byli prostě...zákeřní...

V AvP 2010 mohli Alieny ještě o kousek zrychlit, to uznávám, ale zase oceňuju, jak ti prevíti byli dobře rozpohybovaní a využívali prostředí.
@RNDr. Gunár Pavel (07.04.2012 10:02): Co chci je mit respekt z alienu. Pokud se budou plouzit jak zombici, respekt z nich mit nebudu. AvP prineslo rychle Alieny, AvP 3 je odstranilo, takze AvP 3 bych za priklad vhodnych alienu nedaval. A konzole tu hru znici prave proto, ze kdyz musis nemotorne mirit analogovymi packami, nikdo ti do hry neda ultra rychle potvory. A to neni nic proti konzolim jako takovym. Ja osobne davam posledni dobou prednost gamepadu pokud to jde, ale Alieny s gamepadem vazne ne.
@Cobot (07.04.2012 10:20): To už je lepčí :) Hned vím co chceš a vlastně se to shoduje s tím, co bych chtěl i já.

Moje úvodní představa byla prostředí o struktuře ementálu, ve kterým by Alieni sami od sebe lezli a mohli kdykoliv zaútočit odkudkoliv, přičemž skripty by byly jen někde. Pak by byly útoky z krytu možné. Myslím, že takovouhle představu měl i Gearbox, když projekt křísil a někde tu charakteristiku odpovídající té "ementálové" představě Pitchford popisoval. Konzole by na to výkon rozhodně měly, chyba v tomto směru tedy vidím jednoznačně v Gearboxu...Nepochybuju, že ACM bude vypiplaná střílečka, ale bohužel žádný průlom, kterým se při oživení vývoje býti jevila. :(

A souhlasím, že Alien útočí zepředu jen a)když si je opravdu jistý, b)když je zahnán do kouta a zoufalý = tzn. rozhodně to není jeho standartní útok, to zavedly hry.

Pro všechny: Jinak Sega měla ve vývoji nějakou Alien TPS...nevíte o tom něco?
@RNDr. Gunár Pavel (07.04.2012 10:02): Já vim naprosto přesně co chci. Příběhovou hororovou FPS/RPG z Aliens univerza prvního nebo druhýho filmu. Doufal jsem že trochu z toho ACM nabídne. Nečtu ale prewiev takže jsem si to vlastně sám vybarvil.

Netoužim po akční konzolový střílečce. A tím konzolový myslim všechno čím konzoloidní střílečky prasí už léta. Jen prosím žádnej flame... Konzole jsou jen přístroj. A například Silent Hill je super hra z konzolí.

Edit: sám nechápu proč neudělaj ve hře alieny mnohem silnější a hlavně útočící ze skrytu. Čelní útok je kokotina. Což je jasně poznat když hrajete v AvP za aliena. A ani filmům to neodpovídá. Nejvtipnějsš jsou útoky kde alien přiběhne před vás, zastaví se a pak máchne rukou. To ale není tady nové. To bylo snad v každý hře s alienama.