Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

se sluchátkama je to jiná liga. začneš ty zvuky mnohem více vnímat a třeba takový ten dupot ze šachty, ten je na sluchadlech srací. na 5.1 to zdaleka tak nevynikne.
Ach jo, to ako keby som pozeral najlepší horor cez deň a potom machroval, že som sa nebál a že to je slabé. Ako vôbec môže mať Alien: Isolation cez deň atmosféru? Horory by sa mali pozerať a hrať zásadne večer / v noci.

Ide predsa o zážitok :)
@M.a.t.t. (05.03.2015 12:11): ja som teraz zistil, ze jeho zalarmuje len sprint a normalna chodza nie, co by mi doteraz tu hru vyrazne ulahcilo. som myslel, ze musim len sneakovat. hlavne som zvedavy teraz na tu 18. misiu, kedze nemam nic.
Votrelec je síce vo vyšších misiách agresívnejší, ale že sa mu nedá vyhnúť, je nezmysel. Hru prešiel aj jeden môj kamarát, ktorý podobným typom hier vôbec neholduje a nehráva ich, dokonca svojho času zablúdil aj v jednej misii COD: Black Ops :D

Votrelcovi sa vyhnúť dá. Nie je to náhode, al o trpezlivosti. Je pravda, že sa nikdy sa neobjavuje na rovnakých trasách, ale to je vlastne výhoda. Ak hráč nemá trpezlivosť, po loadingu to môže skúsiť znova a ísť pomalou chôdzou smerom k cieľu. Nehovoriac o tom, že savepointy sú rozmiestnené pomerne často.
http://www.ign.com/wikis/alien-isolation/Mission_17 tu od toho hurray, nemam nic, ani molotov a ani fuel do plamenometu, nemozna pasaz pro me a asi mi tim i skoncila hra
@M.a.t.t. (05.03.2015 09:52): Já přeci neříkám, že mi zbytek hry připadal těžší. jen říkám, že mít v plamenometu 100 jednotek paliva ze mě nedělá nepoživatelnou večeři. Ono molotovy můžete dělat od začátku hry a maj stejnej efekt jako plamenomet. Ale ty nikomu nevadí. S plamenometem přijde samozřejmě větší jistota, protože je výkonější než molotov. Ale paliva do něj moc není. Bohužel přináší tím přináší i změnu hratelnosti.

Na druhou stranu v době kdy ho dostanete jste už celkem dost naučení jak s Alienem zacházet a znáte mechaniku hry. I tohle dost pomáhá. Ne jenom plamenomet. Já už ke konci plížící fázi dost flákal a to i když jsem měl plamenomet na nule. I jsem třeba ukládal v místnoti s Alienem, protože jsem věděl že po případném načtení tam nebude. A save pozic bylo mraky.

@Kovi81 (05.03.2015 11:37): docela fungujou i ty odlákávací granáty. No a nebo pak opačnej extrém čekat deset minut než odejde.
@M.a.t.t. (05.03.2015 09:52): Mam strasne malo fuelu mi pride. napr teraz som v 17. misii, kedy mam ist restartovat generator a su momenty, kedy sa mu proste vyhnut neda, a nemam fuel a ani molotovy teraz, lebo ta hra si spawnuje veci jak sa jej chce. niekedy som fuel nasiel, ale zdochol som a potom uz tam nebol, apod.
S tým plameňomentom majú všetci to, čo davá hráčovi aspoň čiastočný pocit bezpečia, vďaka ktorému sa nemusia báť momentu, že ich votrelec zbadá a automaticky to vyústi v smrť. Pokiaľ niekto zvládol úvod bez neho, nechápem, ako mu ten zvyšok môže prísť ťažší, ale budiž ;)
Ano hnízdo bylo trochu nepříjemné, ale ono je to celé jen o tom se prostě hejbat a nečučet. Ale teda zajímalo by mě jestli někdo z vás má ten achievement za nechcípnutí pravě v hnízdu.

Jinak já tedy nevim co maj všichni s tím plamenometem. Pro pomalé hraní typu prolejzám všechno a kochám se to zas tak uber kus hardwaru nebyl. Dyť do něj bylo hrozně málo paliva. Jo párkrát pomůže a dává trochu pocit jistoty, ale uplně klidnej bejt člověk nemůže.

btw: Včera vyšlo poslední DLC. Takže už asi šmitec.

Mimochodem zachytili jste info o filmu Alien 5? Oni to chtějí nacpat mezi dvojku a trojku.Režisér je prej fanda prvních dvou dílů a tak to tam flákne. Asi se nějak dohodl se Segou jak vysvětlit Colonial Marines... Tvl jestli to to za bude sranec jak Prometheus a navíc to podělá universum... Neill Blomkamp sice natočil jakž takž slušnej District 9 a vyzuálně zajímavé akční Elysium, ale víc nic.
@M.a.t.t. (04.03.2015 19:29): na facehuggery vubec, ti byli v pohode, ale to hnizdo to je des. je pravda, ze ta 15. a zatim 16. mise jsou hodne v pohode zatim, tak uvidime, ale ta 14. mise v hnizde, to bylo neco na moje nervy teda. Jedine stesti, ze to tam bylo naskriptovane, tak sem se naucil nazpamet, kde je kdo.
@M.a.t.t. (04.03.2015 19:29): Tiež si nemyslím, že by to bolo niečo hrozné. Teda až na jedného facehuggera, čo na mňa skočil z krabíc, toho som nečakal a tam som sa skoro posral, ale to bolo iba jedenkrát a nič extra ťažké tam inak nebolo
Kovi asi naráža na facehuggerov, ale nič čo by zásadne ovplyvňovalo obtiažnosť smerom nahor to podľa mňa nie je.
Nebyt tady achievementy, tak to odmitam dojet. Ty posledni mise sou tak neskutecne zmrsene (a obtiznostne prepalene), ze to srazi celkovy pozitivni dojem ze hry hodne nizko. Cca od 14. mise.
@Cobot (26.01.2015 12:02): já minul log hned na začátku na lodi, protože jsem tomu ještě nějak asi nerozuměl. Hrozně mě to štvalo a doufal jsem, že se tam ještě budu moct vrátit. A bohužel :-)
Tak Alien bol v kinach niekedy v poslednych par rokoch komunizmu, ako jeden z velmi mala US filmov vtedy. Pamatam si to velmi dobre, bolo to 18+ a este bol komanc chodil som na ZS vtedy. Priblizne v rovnakom case bol aj Indiana Jones v kinach a ta svina (stara kurva) zasrana nas nepustila lebo sme mali pod 12 rokov..... odhadom to bolo tak cca. 1988.
Pamatuji, kdy jsem Aliena videl poprve. To byl tusim rok 91 a davali to na F1. Predtim tam bezela takova ta bila hvezdicka, ze to neni pro deti, ci co to bylo. Deda nechtel, abych se na to dival, ze pry budu mit zle sny, ale po asi pulhodinovem premlouvani nakonec podlehl. A ja se pak v posteli z tech snu vazne skoro posral...
@Tarhiel (06.02.2015 01:45): Já myslel, že to jde od Vás... Má to distribuovat nějaká maďarská společnost Ha ha.. Ne sorry.. :D No k nám se to dostalo po jedenácti letech za západní buržoazní Evropou. Tak snad tak dlouho čekat nebudete.

Každopádně už se těšim. Alien na plátně bude stát za to.!
Prosím nemáte tu někdo pirátskou verzi s funkčním crackem? Já mám sice origo, ale jak jsem tu několikrát psal, hra mi stále padá, tak bych to zkusil cracknout jestli to náhodou nepojede. Bohužel tady v Dubaji jsou všechny stránky tohoto typu blokované, takže to nemám jak a kde stáhnout. Díky.
@M.a.t.t. (26.01.2015 12:40): jj však v pohodě,rád se něco dovim :)

DC verze samozřejmě mám léta. Mám ale DVD verze. Nevim jestli se BD verze nějak liší od DVD. Co jsem četl tak jen, že BD má modrý filtr. Beru už je jako standardní edice. Jen tohohle jsme si nikdy nevšiml.
@Cobot (26.01.2015 12:35): :D

Mojim úmyslom nebolo "ti to dávať", ale spraviť menšiu osvetu :) Tento prvok sa vyskuje v DC verzii. Normálne sa vo filmoch neobjavil, asi sa im to na tú dobu videlo príliš odvážne, alebo neviem... Ale vzhľadom na to, že sa to vyskytuje v jednej verzií filmu, dá sa to brať za oficialnu vec. Okrem toho fakt neviem, ako inak by sa tam dostalo toľko vajec, pokiaľ by teda v ďalšom dieli neprišli s nejakým zvratom
@M.a.t.t. (26.01.2015 12:25): No ty mi dáváš...

Teda o Eggmorphingu jsem v životě neslyšel a marně si vybavuju chudáka Dallase v nějaký přeměně.. Dyť tam normálně vysí zakomponovanej v aliení zdi... Ale je fakt, že to by mělo smysl aby tam bylo vejce. To si ale nepamatuju. No kouknu na to večer.
@M.a.t.t. (26.01.2015 12:13): OK tak to pak jo.. :)

btw: o královně nikde nic nebylo. že? Přijde mi zvláštní že to nezmínili, když už tam nacpali ty vejce. Každopádně ty vejce mi tam nesedí. Mohli bejt v nějakym skladu, ale takhle roztroušený...

Jak pěkně ta hra zapadá do děje po prvním filmu, tak se mi zdá, že si nenechali prostor pro díl druhej. Jak na tohle navázat? Spíš si myslim, že by ani druhej díl možná neměl vzniknout.
@Cobot (26.01.2015 12:02): http://aliens.wikia.com/wiki/Xenomorph konkrétne by som podčiarkol vetu "They can survive in extreme temperatures, are well-adapted to swimming, can respirate in harsh atmospheres, and can survive in vacuum for short lengths of time" :)
Tak včera dohráno. Celkově super. Splněnej sen o hře s alienem. To vizuálno - NÁDHERA!!! Měl jsem trochu krizi ve druhý půlce. Androidi už byly moc dlouhý a alien spíš osina v zadku neš děsuplné monstrum. Ke konci mě to ale zas dost chytlo.

Trochu mě štvalo jak alien cheatuje. Odešel jedním směrem a šup najednou byl zas pět metrů ode mě. Ono to ale bylo hlavně o trpělivosti. V jednom okamžiku kdy jsem byl pod stolem si kolem mě udělal šest koleček. Už jsem nadával jak je ta AI debilní. No nakonec ale vypadnul a já mohl jít dál.

Každopádně mi unikl achievement za nezabití lidí. Omračující obušek má evidentně fatální účinky. Možná chyba v překladu..? Jinak logy mi chyběli dva a na ty jsem se kvůli otravnému cestování zpět vykašlal. ID karet chybí víc, ale tam není žádná motivace. Vůbec orientace na Sevastopolu dost bídná. Hodně chyběla mapa celého Sevastopolu.

A nevím co měli na konci znamenat ty alieni ve vakuu. To si tedy mohli odpustit...

Mimochodem všimli jste si někdo jakej rozdíl byl v těch vylepšenejch věcech? Myslim např. lékárnička v.1 oproti v2? Já vůbec nezaregistroval co se změnilo ani co to vylepšilo. Ani u jedné věci.
Já bych posouzení jestli je to úspěch nebo ne nechal čistě a jenom na vývojářích, protože sovnání nás hráčů je dost zavádějící. My srovnáváme čísla her, které mají šílené rozpočty na vývoj, týmy stovek lidí, kteří na tom pracujou 2-3 roky, takže pro tyhle studia bude prodej 3 milionů kopií tak jako že no, ok. Mohlo by být daleko líp, ale co už( myslíme AAA tituly jako CoD, BF, atd.). Pro třeba DayZ to je prodj 3 milionů kopií absolutní mazec, protože oni nemají stovky lií na vývoj. Ani reklamu jak prase, ta hra dělá reklamu sama sobě na videích, spotech a streamech herní komunity.. Pokud jsou vývojáři spokojeni, je to úspěch. :-) Pokud bude další díl, tak jen dobře. já teda stále nemůžu hodnotit, protože "AI.exe has stopped working" mi stále sveřepě brání postupem ve hře, takže smůla.
@Cobot (22.01.2015 18:00): Mě to taky bavilo prvních cca 7h, ale ty poslední hodiny jsem se fakt přemáhal. Zbytečně to natáhli. Kdyby to skončilo po těch 8h bylo by to ideální. Já se v půlce osobně začínal nudit a hlavně se přestal uplně "bát" což je u hororové hry trochu problematické.