Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Fritol (29.03.2020 10:28): Já jsem kdysi dávno dohrál jedničku a nepřišla mi tak hrozná, i když jsem měl tehdy určitě jiné nároky. A co tak koukám na videa, toho platformingu tam tolik ani nebylo.

V tomhle případě je až zarážející, jak neinvenční může hratelnost takového titulu být. Nejvíce mě asi dostal "twist", když jsem stoupnul na tlačítko, a pak se neobjevila plošinka, na kterou bych mohl skočit (jak jsem čekal), nene, ale terč, který jsem musel zasáhnout a teprve pak se konečně ta plošinka objevila - to je panečku kreativita.
@Paul (13.07.2016 12:09): Naprostý souhlas. Alenka je pěkná žabka. Pro ta její velká kukadla bych šel šel i přes hory a doly a všechny ty nechutnosti, ze kterých je John tak naměkko:)
@marwel (11.05.2016 04:09): Popsal jsi to úplně přesně, kapitoly zbytečně dlouhé a posun v ději žádný. Vzpomínky skoro ani už nečtu. Opět perfektní začátek 4 kapitoly Cardbridge!!

Co se týče Remember Me, taky jsem moc nepochopil kolik hráčů odsoudilo. Pro mě jedna z oblíbených. Skvělý soubojový systém s výrobou vlastních komb. A další věci Paříž, grafika, mix vzpomínek, prostě Remember Me je hodně dobrá hra a to mi nikdo nevymluví.

Edit: tak tedy dohráno a stojí to za to!
Ja se take bavil. Je tam ale jedna kapitola, ktera se mi nelibila. Nektera z tech poslednich, kdy jsem mel pocit, ze by bylo lepsi, kdyby hra byla o neco kratsi. Zajimave je si vzdy po dohrani precist recenze na hru (jen malokdy ctu recenze pred hranim), predevsim, kdyz jsou hodne kriticke jako u Alice, a pozorovat, jak se neshodneme. Podobne to bylo po dohrani Remember Me.

Jedna vec mi ale na Alice preci jen vadila. Kvuli dlouhym kapitolam je pribeh pomerne spatne davkovany. Behem hrani se totiz temer vubec neposouva.
Docela mě Alice překvapila, zatím je hra bezva, 3 kapitola a to teda ty kapitoly jsou sakramensky dlouhý. Grafika je super, dělám screeny jak na běžícím pásu plus dobrá hudba.
Baví mě jak Alice má vždy stylové šatičky k dané kapitole (šupinové vedou) :-)
teda ta holka má ale zelený oči!

hodilo by se mi nastavení citlivosti myši, ale nikde ho nevidím (?)
Na Steamu taky ve slevě.

Hele a ten Londýn to bylo jen to kratičké na začátku? Tak to je škoda, protože to tam bylo super.
@Jo_Do (23.01.2014 19:44): Hmm, s tímhle jsem myslím nikdy nějak zvlášť problémy neměl (byť občas vážně nebyly checkpointy úplně nejblíže a některé souboje dají trochu zabrat). Ale není zde možnost snížit obtížnost během hry? Třebas alespoň ty souboje budou o něco snesitelnější (tj. méně prostoru pro chyby).
Ten problém s deštníkem, už jsem editací INI souboru vyřešil, ale obávám se, že jsem o kus dál beznadějně zaseknutý a nevím, jestli ještě najdu duševní sílu na další pokusy. Přede mnou stojí tři vysoké schody, do prvních dvou buší kladiva v intervalech 2 vteřiny. Jen vyskočit na první schod, který je na samé hranici doskoku, je problém. Po sérii pokusů, se mi je povedlo nějakým zázrakem přeskákat, jen abych na konci spadl z plošinky. Mohli tam taky dát zábradlí.
Dál pak byla další kladiva, kterými se musí proskočit, na plošinku opět na samé hranici doskoku a nakonec se ocitnu na ploše bez možnosti ústupu, kde proti mě vystartuje několik nepřátel najednou, včetně mého oblíbeného tvora se třemi tvářemi, který nejen hází lávové koule, ale taky po mě jde na férovku a honí mě pořád dokola. Napoprvé se mi skoro povedlo ho udolat, zbýval poslední nepřítel, hrátky s deštníkem už proběhly, stačilo jen nasázet mu z pepřometu pár kuliček do obličeje. Jenomže jsem v zápalu boje opět spadl z plochy.
Po loadu jsem zjistil, že sofistikovaný inteligentní systém savepointů nic neuložil (schválně, nikoli kvůli bugu) a musím CELOU tu šílenou mapu hrát zase od začátku (už ne, už prosím ne).
Je to obrovská škoda, zabít tímhle tak zajímavou a zábavnou hru.
@Jo_Do (19.01.2014 22:24): Pamatuji si, že s tím deštníkem jsem měl také nějaký problém a pořádně mi nereagoval při defaultně nastavených klávesách, čili jsem si ji musel měnit v .ini souboru :/.
Jo ono je tu vlastně skok, dvojtý skok, jakýsi warp, a ještě deštník :D a často se to musí kombinovat.. pokud si dobře pamatuju, u toho jsem se dosti navztekal.. :D
Poprvé v životě jsem vzteky mlátil do klávesnice, až se vedle rozštěkal pes. Ovládání těch deštníků, to od vývojářů opravdu NEBYL dobrý nápad.
Je v tom nějaký systém, který nechápu? Přijde mi, že se ten deštník někdy rozvine a někdy zase ne, jak se tomu zrovna chce.
WOW SHE WAS SO MAD BUT I LIKED HER SO BEAUTYFUL. WHAT A CRAZY BITCH LOL, BUT SHE WAS JUMPING TOO MUCH FOR INVISIBLE PLACES
Takhle nějak jsem si původně představoval Psychonauts - pokud si to udrží svou kvalitu až do konce, budu velice spokojený.
j.calling.2bad: Tak začínám chápat, proč byl ten Londýn tak maniakálně nadesignovanej (nejlepší budovy, co jsem kdy ve hrách viděl), ač se v něm odehrává asi jen prvních pár chvil (jsem v prvním aktu). :D
Mno, mohla, na druhé straně pořád je to podle tebe fajn hra, ne? :)
Podívej na takový Portal 2 - stejný případ...:)
Myslím tím neskutečně osekaný obsah...opět. V tom traileru je hromada věcí, které v tý hře vůbec nejsou (od zbraní po herní pasáže až po lokace). A McGee řekl, že jediné DLC, které výjde, bude o zbraních a šatech. Takže...sucks. Pro představu, v tom traileru je jakási stealth pasáž v Londýně, která ovšem v tý hře není. Pak tam chvíli Alenka plave, to v tom taky není. Nemluvě o některých těch akrobaciích, které ke konci videa předvádí. A vůbec celkový příběh tý hry absolutně nesouhlasí s tímhle trailerem. Jako, ta hra je pořád dost dobrá taková jaká je i s příběhem, ale...mohla bejt ještě mnohem lepší, jak tak na to koukám.
kurvafix...http://www.youtube.com/watch?v=QWoKKozLUYg...takže s tou chválou EA jsem se trochu unáhlil.
Cobot: Tak LEGO taky neni sandbox.
j.calling.2bad: Vsak ja nerikam, ze to je kratke, jen aby si to nekdo nedopocital do 100%, to by mu dalo asi docela zkresleny vysledek :)
Garion: Jak říká Cobot, na akční plošinovku to, zdá se, bude dosti nadprůměrně dlouhý. Ostatně teď po těch 6ti hodinách jsem čerstvě začal třetí kapitolu z celkově 6ti. Je pravda, že se tam toho dá hafo sbírat, což na to procento nejspíš má nějaký vliv, nicméně i tak počítám s nejméně 12ti hodinami, což pořád bude nadprůměr.
Alice ale není sanbox - tedy neměla by být.

btw: sreenshoty mě nalákali a tak jsem si pro sichr nainstaloval první díl a celkem mě překvapila kvalita textur. Na deset let starou hru to není vůbec zlé.
j.calling.2bad: Alenku vubec neznam, ale treba v GTA klidne dohrajes hru s 30%, v LEGO hrach je to velmi podobne :)
Kurňa, to vypadá že to bude pěkně dlouhý. Po 6ti hodinách hraní mám sotva 27% dokončení. ^_^
Jak se tak na to koukám, tak zdejší Alenka by mohla nakonec být jedna z nejvíc underrated her roku.
...ehm, vlastně ten nápad nebyl z mé hlavy. Když jsem si vzal popisek na wikipedii a zkopíroval ho a začal ho překládat, viděl jsem tam těch 10 let. Nenapadlo mě, že se to tam tak rychle bude měnit. Ta verze kterou jsem vzal já byla zrovna z doby, kdy tam na chvíli bylo 10.

Tak co teď ? Necháme to tak jak to je, nebo tam hodíme něco dočasného ? Nebo zmínky o deseti letech raději smažeme komplet ?
Marty McFly: Ty jsi ale nervóza, když už tedy za půlkou, tudíž 11 (5.12.2000 - 14.6.2011), ty jsi chtěl poukázat na shodu let, a tak by nebylo jedno kdy po té ;-)
Admini: Dobře, nebylo to přesně 10 let, bylo to 10 a půl let. Pořád je to ale spíš 10, než 11.

Koukal jsem do historie změn wiki stránky
http://en.wikipedia.org/wiki/Alice:_Madness_Returns
a vypadá to, že se tam střídalo několik verzí. Že události Madness Returns se odehrávají
1)10 let poté
2)11 let poté
3)1 rok poté
4)Okamžitě poté


Já bych počkal, jak to skončí a jak se to ustálí, nebo jestli někdo nenajde lepší informace.
Marty McFly- Zajímavé je i to že v češtině se jméno Alice normálně používá, takže by se to klidně mohlo používat a nemuselo by se to převádět na ono Alenka. Ale to můžeme být ještě rádi že se používá Alenka protože jsem někde dříve četl že Alenka je zkomolenec jména Alžběta, takže by to klidně mohla být Alžběta v říši divů :D . To by bylo horší. :D:D


Ale hra vypadá fakt dobře, a to po všech stránkách.Další hra za kterou utratím své peňauze.
Čím dál to hraju, tím víc se mi to líbí. Kromě toho, že designově je to čím dál parádnější, tak se i zdejší obtížnost hezky prudce zvedá. Vlastně mi to pomalu příjde těžší, než jednička. To ale může být tím, že někdy se kamera fakt chová jak kdyby byla na tripu. Ale jinak si chrochtám blahem a ta průzračná konzolovitost mi tu nějak vůbec nepřekáží.
Jojo, zajímavě to zní. Určitě se na novou Alenku těším.

Mimochodem všímáte si, jak anglicky je to jméno Alice, ale česky to není Alena, ale Alenka ? Vím, že je to ustálený překlad (používá se od prvních překladů knihy). Taková zajímavost, nic víc.
Já si to teda zatím (soudě dle dojmů atd.) představuju jako takové hodně brutální Psychonauts...
Giovanni: Moje dojmy sou níže. Především je to zatracená nádhera pro oči a uši. Z hratelnostní stránky je to vcelku obyčejná hopsačko-mlátičko-střílečka, stejně jako byl první díl.
Marty McFly- Jj, to chápu, také by mě to vadilo kdyby mě tak někdo psal.


Ke hře- Kolik lidí zde už tuhle hru hraje? Jaké to zatím je? Recenze podle mého zatím docela dost podhodnocují, tedy alepsoň bych řekl podle toho co jsem četl.
Ja se normalne zeptal, jaky rypani zas. "vývoj trval celé desetiletí" je proste veta "vyvoj trval deset let" coz neni pravda. Editne se a je to. Mam rad dh, tyjo.
Tak to nekdo zeditnete a hotovo, ne? Zadna velka veda. (Jinak teda souhlasim, ze veta, jak je tam ted, vyznamove odpovida tomu, ze se hra delala deset let.)
Takže já to tak vlastně nenapsal ? Těžko si podobné věci pamatovat. Těch 10 let jsem tam měl za sebou kvůli zdůraznění. No, ne vše vychází.

Montana mi nevadí, ten rýpá ještě v pohodě.

Ano Giovanni, máš pravdu. "tady se pouští už snad fakt všechno." a ještě více "chlapečku" beru jako urážku. Zvlášť když mi do chlapečků nadává někdo o tři roky mladší.
vývoj titulu, který trval desetiletí? text jsem upravoval já, původně tam za sebou bylo 2x deset let v jednom souvětí či něco v tom duchu. smysl informace jsem nechal, jak byla.
ale protože tohle rýpnutí vznesl montana, netřeba na to brát zřetel.
Detail, špatně jsem to napsal. Není hned třeba urážet, že Dunemastere ?

Lepší by bylo napsat: "Na pokračování si hráči museli počkat 10 let.", nebo "Pokračování které vyšlo 10 let po prvním dílu.
Po hodince a půl hraní bych pocity sesumíroval asi tak, že se jedná o trochu hůře ovladatelné audiovizuální orgie. Artstyle parádní, báječné animace, fyzika těch vlasů fakt bere dech, většinou skvělý textury, úžasný osvětlení, hudba lahoda, dabing na úrovni, žádný autoheal, vcelku zábavné souboje...kamera místy trochu zlobí a framerate je při bitkách těžce nestabilní (jednou mi dokonce spadl o celých 15 snímků a i když už bylo dávno po bitce, držel se na snížené úrovni a zvedl se zpátky až po další custcéně), ale jinak se to coby pokračování skvělýho prvního dílu nemá absolutně zač stydět.
že pokračování vyšlo po deseti letech neznamená, že se na tom deset let dělalo. Ach jo, tady se pouští už snad fakt všechno.
Pravda, konzolovka to asi bude. Ale budu si jí moct v klidu zahrát na PC.

Také je na konzoli hloupé to, že sice i kdybych sebral dvacet tisíc na obrovské LCDčko, tak rozlišení konzole by bylo daleko menší (a tak bych měl na 1920x1080 něco daleko horšího).

Asi o tom nemá cenu moc mluvit.




První díl je skvělý.
Ja mam pripraveny prvni dil American McGee's Alice, ale nevim, kdy se k nemu dostanu. Na novou Alenku stejne nemam HW.

Jinak ja bych na konzoli hral i docela rad, ale kde mam sakra sebrat prachy na konzoli, slusnou bednu/monitor a poradne repraky k tomu. A jako na potvoru mam nejvetsi zalusk na exkluzivni tituly, takze bych musel ve finale koupit obe konzole. Takze radsi trenuji, jak si nechat zajit chut a slaby HW versus soucasne novinky na trhu je dobry trenink.:-)
Hm, hm, Playstation 3 ? Hry co nejsou na PC už ze zásady nemám rád - nemůžu si je totiž zahrát (a k hraní na konzolích mě už nikdo nepřekecá - několikaletá závislost na Psx mi stačila).
no jak to vidim, du si radsi zahrat GoW 3...prej je to pro uchyly se spatnym vkusem :D, no jesteze to sbira odpovidajici skore v recenzich...
Těším se. Předchozí díl byl parádní. Mimochodem skvěle využíval svůj engine. Z hranatých tvarů udělal místo přítěže výhodu (architektura, grotesknost postav).