Textová adventura od známého designéra Steve Meretzkyho (Superhero League of Hoboken, The Space Bar) vydaná společností Infocom, která se na textové adventury specializovala. Jako jedna z mála her Infocomu však nebyla humorného charakteru, ale cílila na závažnější témata. Mimo operačního systému MS-DOS se dostala i na Amigu, Atari ST, Macintosh a další platformy. Jedná se o jednu z nejoceňovanějších textových adventur (vedle titulů jako Zork, Planetfall a Plundered Hearts), ač komerčního úspěchu nedosáhla.
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Textová adventura od známého designéra Steve Meretzkyho (Superhero League of Hoboken, The Space Bar) vydaná společností Infocom, která se na textové adventury specializovala. Jako jedna z mála her Infocomu však nebyla humorného charakteru, ale cílila na závažnější témata. Mimo operačního systému MS-DOS se dostala i na Amigu, Atari ST, Macintosh a další platformy. Jedná se o jednu z nejoceňovanějších textových adventur (vedle titulů jako Zork, Planetfall či Trinity), ač komerčního úspěchu nedosáhla.
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Textová adventura od známého designéra Steve Meretzkyho (Superhero League of Hoboken, The Space Bar) vydaná společností Infocom, která se na textové adventury specializovala. Jako jedna z mála her Infocomu však nebyla humorného charakteru, ale cílila na závažnější témata. Mimo operačního systému MS-DOS se dostala i na Amigu, Atari ST, Macintosh a další platformy. Jedná se o jednu z nejoceňovanějších textových adventur (vedle titulů jako Zork, Planetfall či Trinity), ač komerčního úspěchu nedosáhla.
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Textová adventura od známého designéra Stevea Meretzkyho (Superhero League of Hoboken, The Space Bar) vydaná společností Infocom, která se na textové adventury specializovala. Jako jedna z mála her Infocomu však nebyla humorného charakteru, ale cílila na závažnější témata. Mimo operačního systému MS-DOS se dostala i na Amigu, Atari ST, Macintosh a další platformy. Jedná se o jednu z nejoceňovanějších textových adventur (vedle titulů jako Zork, Planetfall či Trinity), ač komerčního úspěchu nedosáhla.
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Textová adventura od známého designéra Stevea Meretzkyho (Superhero League of Hoboken, The Space Bar) vydaná společností Infocom, která se na textové adventury specializovala. Jako jedna z mála her Infocomu však nebyla humorného charakteru, ale cílila na závažnější témata. Mimo operačního systému MS-DOS se dostala i na Amigu, Atari ST, Macintosh a další platformy. Jedná se o jednu z nejoceňovanějších textových adventur (vedle titulů jako Zork, Planetfall či Trinity), ač komerčního úspěchu nedosáhla.
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Textová adventura od známého designéra Stevea Meretzkyho (Superhero League of Hoboken, The Space Bar) vydaná společností Infocom, která se na textové adventury specializovala. Jako jedna z mála her Infocomu však nebyla humorného charakteru, ale cílila na závažnější témata. Mimo operačního systému MS-DOS se dostala i na Amigu, Atari ST, Macintosh a další platformy. Jedná se o jednu z nejoceňovanějších textových adventur (vedle titulů jako Zork, Planetfall či Trinity), ač komerčního úspěchu nedosáhla.
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Vlády se stále snaží tomuto kolapsu zabránit, ač jim zbývají poslední možná řešení. Jako hráč se vžijete do role takzvaného PRISM, prvního vnímajícího počítače, který vypadá jako člověk. V této úloze bude vašim cílem nahrávat jednání obyvatel v malém městě Rockvil. Až shromáždíte dostatek dat, tak vaši konstruktéři zapnou simulaci, která posune čas o deset let později a ukáže konsekvence událostí. Skrze takové testy si vláda slibuje najití optimálního řešení na ekonomickou krizi...
Textová adventura A Mind Forever Voyaging Steva Meretzkyho (Planetfall, Hitchhiker's guide to the Galaxy, Superhero League of Hoboken či The Space Bar) je jednou z mála z jeho portfolia, která není humorného charakteru, ale cílí na závažnější témata. Jedná se o jednu z nejoceňovanějších her tohoto žánru, ač komerčního úspěchu nedosáhla.
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Kriminalita i daně rostou, objevují se obskurní sekty a lidé unikají do tzv. rozkoškójí. Politici, čelící těmto hrozbám, vymyslí sadu vládních opatření, jak vrátit společnost do normálu, ale je potřeba tato opatření ještě otestovat.
Jako hráč se tak vžijete do role PRISM, prvního inteligentního počítače s vlastní osobností. V této úloze, v roli obyčejného člověka, bude vaším cílem pozorovat a nahrávat jednání obyvatel v simulaci městečka Rockvil, jak by vypadalo za deset let, pokud by se plán politiků uskutečnil. Na základě vámi získaných dat se pak vláda rozhodne, zda k tomuto plánu přikročí či nikoli.
Příběh, odehrávající se v nedaleké budoucnosti roku 2031, ukazuje svět v ekonomické krizi hrozící kolapsem. Kriminalita i daně rostou, objevují se obskurní sekty a lidé unikají do tzv. rozkoškójí. Politici, čelící těmto hrozbám, vymyslí sadu vládních opatření, jak vrátit společnost do normálu, ale je potřeba tato opatření ještě otestovat.
Jako hráč se tak vžijete do role PRISM, prvního inteligentního počítače s vlastní osobností. V této úloze, v roli obyčejného člověka, bude vaším cílem pozorovat a nahrávat jednání obyvatel v simulaci městečka Rockvil, jak by vypadalo za deset let, pokud by se plán politiků uskutečnil. Na základě vámi získaných dat se pak vláda rozhodne, zda k tomuto plánu přikročí či nikoli.