@Fritol (08.05.2024 06:38): myslim ze je to krasny varovny prst pre kazde nezavisle studio...nechat sa kupit vydavatelom je dnes takmer ista samovrazda, viz aj prepustanie v microsofte a dalsich korporatoch na ukor mensich studii
Diskuze
@Gordon (07.05.2024 22:24): vyvojari nesu minimalne rovnaku zodpovednost...vedeli o tom pol roka dopredu moc dobre a napriek tomu tiez nemali problem hru predavat v krajinach kde nie je podpora...hra je v zaklade skvela ale problemov ma stale aj tak kvantum a toto bola len ceresnicka
@Gordon (07.05.2024 22:24): Ale s radosti je budu soudit až se od toho publishera nechají koupit, protože bych si klidně vsadil, že jsou další na řadě, koho Sony zničí. Nebo minimálně si od nich nechají platit další projekt.
Ale jinak jo, teď je cením, že se k tomu taky vyjádřili kriticky.
Ale jinak jo, teď je cením, že se k tomu taky vyjádřili kriticky.
@DEU (07.05.2024 21:23): No, vývojáři z toho taky nebyli moc nadšeni, tak nesuď samotnou hru podle publishera.
Vydat hru na PC s tím, že na ni po třech měsících dám v rámci updatu nutnost zřídit si klienta na KONZOLE, který navíc není dostupný ve všech zemích, kde byla hra k zakoupení, je prasárna non plus ultra. Naštěstí zde review bombing splnil svůj účel. I po zrušení nutnosti vlastnit PSN účet je toto ale kaňka, kterou si budou hráči a případní zájemci o hru, pamatovat.
@Tulareanus (07.05.2024 15:08): poslal som ti PM nech tu zbytocne nespamujeme diskusiu k Helldivers
@Blaiddtom (07.05.2024 14:49): No však, ja som za, aby sa hry hodnotili individuálne a nie podľa nejakej škatuľky, aj keď občas je silná tendencia, že konkrétne štúdio opakuje ten istý "recept". Len mi príde, že veľa ľudí zabúda na to, že pre niekoho môže veľa znamenať setting a o to, o akého hráča sa jedná. Napr. ten Hogwarts Legacy, hral som to minule leto, nedostal sa ani do polovice, lebo som to odložil kvôli Baldur's Gate 3 a doteraz som sa k tomu nevrátil, lebo to bolo na mňa moc triviálne a casual, hoci svet bol spracovaný pekne. Ale chápem, že tak ako mňa, veľa iných ľudí na tom lákal setting a Hogwarts Legacy nalákal extrémne množstvo nehráčov alebo vyslovene casual hráčov, ktorí hrávali mobilné hry a podobne. Zas takého človeka asi ťažko skokovo hodiť do nejakej komplexnej hry. Tým nechcem povedať, že Hogwarts Legacy je super hra, za mňa určite nie, ale na druhej strane chápem, že má svoje publikum.
Takisto beriem, že Tsushima bude pre ľudí, ktorí si chcú "zasekať a zaninjovať" v Japonsku bez toho, aby šli niečo náročnejšie ako Sekiro alebo Nioh. Tak ako sú zas ľudia, ktorých baví aj to Helldivers 2 a napr. ide to úplne mimo mňa, ale to je normálne.
Takisto beriem, že Tsushima bude pre ľudí, ktorí si chcú "zasekať a zaninjovať" v Japonsku bez toho, aby šli niečo náročnejšie ako Sekiro alebo Nioh. Tak ako sú zas ľudia, ktorých baví aj to Helldivers 2 a napr. ide to úplne mimo mňa, ale to je normálne.
@Tulareanus (07.05.2024 14:42): vsetko co ma logo ubisoftu sa automaticky hati bez ohladu na kvalitu...vsetko co sa ich hram vycita sa napr sony hram a dalsim openworldom prehliada alebo vychvaluje(tshusima,horizon,hogwarts,...=vsetko doslova ta ista sablona ako ubisoft)...
tym netvrdim ze je jedno alebo druhe lepsie...realne su na rovnakej urovni, zial plati dvojake meritko
ale to sem aj tak nepatri
tym netvrdim ze je jedno alebo druhe lepsie...realne su na rovnakej urovni, zial plati dvojake meritko
ale to sem aj tak nepatri
@Blaiddtom (07.05.2024 14:36): To si mi teda veľa neprezradil.
@Tulareanus (07.05.2024 14:27): staci otvorit oci a nebyt zaujaty
@Blaiddtom (07.05.2024 13:41): "zial dnes sa viac pozera na logo na obale ako na kvalitu hry" what? to máš odkiaľ?
@Blaiddtom (07.05.2024 13:41): +1 též myslím že to je čistý Ubisoft. A navíc špatný.
@Bragi (06.05.2024 21:15): uprimne Tsushima je za mna cista ubisoft sablona(v dobrom aj zlom) len este v niektorych oblastiach osekana a s lepsim hudkom ...takze si kludne zahraj nejake AC a dostanes minimalne rovnako kvalitnu hru, ak chces japonsko pockaj na nove AC(ak to nezoslonia)... zial dnes sa viac pozera na logo na obale ako na kvalitu hry
@Bragi (06.05.2024 21:28): Aha...
@Gordon (06.05.2024 21:22): PC verzia Ghost of Tsushima Director's Cut sa vyvíja v čase? Pretože o tejto hre sa bavíme. Aj keď v nesprávnom vlákne.
@Bragi (06.05.2024 21:15): Hra se neustále nějakým způsobem příběhově vyvíjí v čase, v tomto případě čekaní je tak trochu přicházení o její vývoj.
@Blaiddtom (06.05.2024 13:51): Vidím to podobne. Hru som plánoval kúpiť ešte v predpredaji za plnú cenu. Teraz si radšej počkám paár mesiacov, ako sa situácia bude ďalej vyvíjať.
@Solidor (06.05.2024 13:13): Neplést si launcher s klientem.
@Solidor (06.05.2024 13:56): Jestli narázíš na to, co jsem napsal já, tak jsem jen parodoval parodii samotné hry... :)
A to co píšeš, já vím, no, je to dobře a pyskovat na to je pochlebování kravaťákům, co místo hry vidí zelené papírky.
@Solidor (06.05.2024 13:56): Jestli narázíš na to, co jsem napsal já, tak jsem jen parodoval parodii samotné hry... :)
A to co píšeš, já vím, no, je to dobře a pyskovat na to je pochlebování kravaťákům, co místo hry vidí zelené papírky.
@Solidor (06.05.2024 13:56): Neponukali refund a mnohym ludom to naopak zamietli zo zaciatku. Pokial chcu mat nejaky povinny ucet, tak nech je vyzadovany od zaciatku aby mal kazdy volbu sa rozhodnut ci ho chce, pripadne nekupit koli tomu hru...nie zakaznikov vydierat stylom "sprav si ucet alebo nebudes moct dalej hrat".
A vacsinu helldivers komunity tvoria PC hraci, bez ktorych by nemala ziadny uspech...tak preco sa ich snazit zbytocne postvat proti sebe.
A vacsinu helldivers komunity tvoria PC hraci, bez ktorych by nemala ziadny uspech...tak preco sa ich snazit zbytocne postvat proti sebe.
Tady ale Steam nabízel refund i nad ty dvě odehrané hodiny, pokud vím?
Nehájím Sony, ale zase se jedná o live service hru, jejichž hraní má svá rizika. Vyjádřit nesouhlas nějakým tím palcem dolů je OK, ale dělat lov na čarodějnice a pak so ohánět vítězstvím demokracie a chválit PC hráčem jak porazili megazlou korporaci, která jim tu hru v první řadě vůbec umožnila hrát,..
Nevím no.
Nehájím Sony, ale zase se jedná o live service hru, jejichž hraní má svá rizika. Vyjádřit nesouhlas nějakým tím palcem dolů je OK, ale dělat lov na čarodějnice a pak so ohánět vítězstvím demokracie a chválit PC hráčem jak porazili megazlou korporaci, která jim tu hru v první řadě vůbec umožnila hrát,..
Nevím no.
@Bragi (06.05.2024 13:48): Ak spravia vlastneho klienta so storom na PC tak sa mozeme bavit o nejakom ucte. Cakam kedy budu pokusat aby si si u nich platil este clenstvo aby si mohol hrat online...konzolistom to zjavne nevadi, tak preco to neskusit aj na PC.
Najlepsie ze este par dni dozadu mali v podmienkach, ze pre hranie na PC NEBUDE povinne mat PSN ucet...nenapadne to potom bez akehokolvek upozornenia zmenili.
Najlepsie ze este par dni dozadu mali v podmienkach, ze pre hranie na PC NEBUDE povinne mat PSN ucet...nenapadne to potom bez akehokolvek upozornenia zmenili.
@Blaiddtom (06.05.2024 13:43): A s jedlom rastie chuť, ako sa tak pekne zvykne vravieť. Aj PC verzia Ghost of Tsushima Director's Cut bude vyžadovať PSN, ak bude chcieť hráč hrať co-op alebo multiplayer. Singleplayer by podľa aktuálnych informácii PSN vyýadovať nemal. Zatiaľ...
@Solidor (06.05.2024 12:39): Ide hlavne o pristup akym to spravili. Nutit zakaznika aby si spravil dodatocne ucet k hre za ktoru dal plnu sumu a ma v nej uz nahrate hodiny, tudiz nemoznost refundu, inak strati moznost ju dalej hrat nie je zrovna chvalyhodne. Obzvlast ucet, ktory je inak pc hracom absolutne k nicomu a maju tam neustale uniky dat.
O krajinach kde PSN nie je podporovane a veselo tam hru predavali sa snad nemusime bavit ze je to ciste zmrdstvo. V UK napriklad musis skenovat obciansky a fotku na vytvorenie, na Ukrajine si ho mozes vytvorit len ak vlastnis PSko= 500euro koli uctu, aby mohli hrat na PC je fakt dobry deal...
Sam mam PSko, takze pre mna nejaky ucet nie je problem, ale chapem ludi, ktori su koli tomu nastvani a maju na to plne pravo. Korporaty si myslia ze si budu robit co sa im zachce a my im budeme este dakovat za antizakaznicky pristup.
O krajinach kde PSN nie je podporovane a veselo tam hru predavali sa snad nemusime bavit ze je to ciste zmrdstvo. V UK napriklad musis skenovat obciansky a fotku na vytvorenie, na Ukrajine si ho mozes vytvorit len ak vlastnis PSko= 500euro koli uctu, aby mohli hrat na PC je fakt dobry deal...
Sam mam PSko, takze pre mna nejaky ucet nie je problem, ale chapem ludi, ktori su koli tomu nastvani a maju na to plne pravo. Korporaty si myslia ze si budu robit co sa im zachce a my im budeme este dakovat za antizakaznicky pristup.
@Fritol (06.05.2024 12:47): lenze EA, Ubisoft a dalsi maju za prve vlastne sluzby na PC a vies o tom od zaciatku...kdezto sony ta nuti spravit ucet az ked uz nemas narok na refund a navyse ucet, ktory ti je ako PC hracovi absolutne k nicomu. Ked ma niekto vlastny launcher a store kupujem hry tam, naco davat valve zbytocny podiel ked aj tak potrebujem dalsi launcher na spustenie. Vrchol ale je ze sony s arrowheadom predavali hru v krajinach kde VEDELI ze ich ucet nie je podporovany alebo ma obmedzenia pri jeho vytvarani(UK, UA)...to je vylozene chrapunstvo a na zalobu.
O tom ze si dodatocne upravili podmienky ani nehovorim.
O tom ze si dodatocne upravili podmienky ani nehovorim.
V momentě kdy ta hra funguje několik měsíců bez problému bez PSN účtu, a pak najednou Sony přijde a začne ti ho vnucovat, a ještě k tomu jako bonus s naprosto dementním ospravedlněním který z tebe dělá blbce, no vůbec mě nepřekvapilo že se to lidem nelíbilo a jsem rád že si nenechali nakálet na hlavu :)
Steam reviews znovu ukazují jak skvělá a užitečná věc to je..
Přitom stačilo ten účet ponechat dobrovolnej a třeba za jeho registraci nabídnout nějakej zajímavej ingame bonus, spousta lidí by si to zaregistrovala dobrovolně, ne-li většina.
A určitě by tedy měli v Sony rozšířit tu oficiální PSN podporu, to kolik zemí musí porušovat jejich ToS aby mohli hrát je bizár..
Steam reviews znovu ukazují jak skvělá a užitečná věc to je..
Přitom stačilo ten účet ponechat dobrovolnej a třeba za jeho registraci nabídnout nějakej zajímavej ingame bonus, spousta lidí by si to zaregistrovala dobrovolně, ne-li většina.
A určitě by tedy měli v Sony rozšířit tu oficiální PSN podporu, to kolik zemí musí porušovat jejich ToS aby mohli hrát je bizár..
Chápu, že to vadí hráčům, kteří by kvůli tomu nemohli hrát. Jakkoli pak údajně tvůrci nabízeli full refund, takže zákazník "nic netratí". Ale zase nechci rozjet debatu o digitálním (ne)vlastnictví.
Jak píše Fritol, spíš mě to zaujalo u ostatních, jelikož u těch pár her, které na Steamu hraju to věčně chce nějakou registraci do další služby. Crusader Kings 3, Total Wary i GTA 4 mi vlastně nespouští hru, ale nejdříve nějakého meziklienta. Dneska mi to přijde, bohužel, běžné.
Jak píše Fritol, spíš mě to zaujalo u ostatních, jelikož u těch pár her, které na Steamu hraju to věčně chce nějakou registraci do další služby. Crusader Kings 3, Total Wary i GTA 4 mi vlastně nespouští hru, ale nejdříve nějakého meziklienta. Dneska mi to přijde, bohužel, běžné.
@Solidor (06.05.2024 12:39): Protože v mnoha zemích, mezi kterými jsou třeba země jako Japonsko a desítkách dalších, je služba PSN nedostupná, Sony taktéž deklarovalo, že případné využití VPN pro hraní Helldivers 2 povede k banu. Prodej v těchto zemích byl ukončen. Účel PSN účtu je jen k tomu, aby SONY mohlo sbírat uživatelská data, banovat hráče pomocí nově patentovaného "behaviorálního algoritmu", kdy systém automaticky má rozeznat špatné chování hráče. To ve hře, která je PVE co-op, ve hře kde hostujícím je vždy hráč na svém PC a kde hostující hráč může kickovat hráče. Nemám rád když narazím ve hře na cheatera, nebo spíše glitchera, ale mám možnost hru s ním opustit a jít o dům dál, Sony podle mě nemá právo banovat hráče za podvádění v PVE hře, kde je strop na grind a žádna kompetetiva mezi hráče kromě statistik zobrazující se na konci mise.
TLDR - je to sračka.
@Fritol (06.05.2024 12:47): Souhlas, je to dobře, člověk by si nikdy neměl stěžovat nebo zastavovat cizího, když si na nějakou podobnou věc vokálně a protestně stěžuje, takové spontánní akce vedou jenom k tomu, že tu vznikne precedens, ze kterého pak těží všichni.
TLDR - je to sračka.
@Fritol (06.05.2024 12:47): Souhlas, je to dobře, člověk by si nikdy neměl stěžovat nebo zastavovat cizího, když si na nějakou podobnou věc vokálně a protestně stěžuje, takové spontánní akce vedou jenom k tomu, že tu vznikne precedens, ze kterého pak těží všichni.
@Solidor (06.05.2024 12:39): Problém to je pro 170 zemí, ve kterých si tu hru hráči mohli koupit a teď ji nemohli hrát, protože v nich nejde vytvořit PS účet. Proč ji tam teda Sony vůbec prodávali?
Ale jinak jde spíš o princip. Já jsem teda překvapený že to vyvolalo až takovou nevoli, když registraci u třetích stran chce kde kdo dnes na Steamu. EA, Ubisoft, Rockstar… a všichni to tak nějak tolerují. Za mě teda pozitivní, že toho mají lidi očividně dost už a reagují. On si to nejspíš stejně vymyslel nějaký vocas u Sony, co chtěl prezentovat jak stoupá počet uživatelů playstationu, zavděčit se akcionářům a nahrabat si odměny. Jiný smysl to mít nemohlo.
Ale jinak jde spíš o princip. Já jsem teda překvapený že to vyvolalo až takovou nevoli, když registraci u třetích stran chce kde kdo dnes na Steamu. EA, Ubisoft, Rockstar… a všichni to tak nějak tolerují. Za mě teda pozitivní, že toho mají lidi očividně dost už a reagují. On si to nejspíš stejně vymyslel nějaký vocas u Sony, co chtěl prezentovat jak stoupá počet uživatelů playstationu, zavděčit se akcionářům a nahrabat si odměny. Jiný smysl to mít nemohlo.
Může mi někdo vysvětlit, proč je to takový problém?
Nejde si ten PS účet vytvořit zdarma přes internet a snadno nalinkovat se Steamem?
Pořád mám pocit, že mi v té kauze něco uniká.
Nejde si ten PS účet vytvořit zdarma přes internet a snadno nalinkovat se Steamem?
Pořád mám pocit, že mi v té kauze něco uniká.
Tyjo, Helldivers nehraju, ale tohle by mě teda pořádně naštvalo...
@Gordon (05.05.2024 14:52): na druhej strane vedeli o tom a taktiez mlcali..som rad ze si aspon PC hraci nenechaju kadit na hlavu
a sony sa mi znechucuje cim dalej viac posledne roky...od novej generacie jeden pruser a odpad za druhym
a sony sa mi znechucuje cim dalej viac posledne roky...od novej generacie jeden pruser a odpad za druhym
Po čtvrt milionu demokratických hlasů, SONY stáhlo ocas. Kéž by to těm společnostem docházelo bez profackování od hráčů...
@Fritol (05.05.2024 12:47): ArrowHead sami psali, že když s tímto nejsou spokojeni, že mají zažádat o refund a nechat zápornou recenzi.
No asi by nebylo na škodu si o refund zažádat pokud chcete, vracejí peníze už nehledě na odehrané hodiny. Otázka však je, zda jen hráčům ze zemi kde nelze vytvořit PS účet (je jich přes stovku lol) nebo všem. Hra tam totiž byla stažena z prodeje. Za pokus to stojí, kor pokud zasáhli Valve, což tipuju jako pravděpodobnější než že by Sony udělali něco správně konečně.
Každopádně ten pokles hráčů o několik desítek tisíc je vtipný. A stejně to ty idioty zdá se neodnutí něco dělat. Chudáci v Arrowhead, ti z nich musí mít radost teď.
Každopádně ten pokles hráčů o několik desítek tisíc je vtipný. A stejně to ty idioty zdá se neodnutí něco dělat. Chudáci v Arrowhead, ti z nich musí mít radost teď.
@Fritol (03.05.2024 15:39): poslednu dobu fakt vsetci pokusaju co vsetko hraci znesu
@Fritol (03.05.2024 15:39): Jo jsem celkem rád, že mě Helldivers docela rychle omrzelo. Škoda že s 50 hodinami asi už refund nedostanu, vážně nemám náladu si dělat playstation account.
Sony dostává pěknou bídu za to linkování účtu. Radši zakázali komentáře. :D Jsem zvědavý, zda budou vracet peníze jak je tam lidi žádají.
Hru pořizuji příští měsíc. Kámoši potřebují třetího do party.
@Gordon (28.02.2024 22:26): Já to teď hraji každý večer!
Všichni to hrajem a na nic jinýho nemáme čas, ani na DH :-D
@MIGtheDRAGON (28.02.2024 21:55): Taky to chci zkusit, trochu mě mrzí, že to asi zabije novou hru Starship Troopers, rozhodně ale další osvěžení mezi Vermintide a Darktide.
Není den, abych nenarazil na sockách na nějaké vtipné video z téhle hry.
Holt DH je plná hipsterů, co na to říct... :-D
Není den, abych nenarazil na sockách na nějaké vtipné video z téhle hry.
Holt DH je plná hipsterů, co na to říct... :-D
@Gordon (21.02.2024 02:07): Jo taky mě to překvapilo. Jsem narazil na video, kde to hodně chválili, tak jsem si řekl, že kouknu jestli to tu někdo nehraje a tady jen jedna zpráva v diskuzi :D. Docela ale nad tím uvažuji jako takovou náhradu za Warframe, který se mi už pěkných pár let zpátky celkem ohrál.
Zajímavé, internet je toho plný, servery doslova praskají ve švech, že nepustí více jak 400 tis. lidí a na DH ticho po pěšině.