Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tulareanus (16.03.2024 16:05): koukám na DF analýzu a pokémon padá pod 20fps a občas běží na "20fps for extended periods". A vizuálně je to teda až neuvěřitelně odporný. Kde je to "klamstvo?"

@Rapier (16.03.2024 16:12): deck mám bez oled a už jsem ten displej porovnával (s tím switch oled). Zas tak razantní rozdíl mi ten rozdíl nepřišel - rozhodně ne natolik abych kvůli tomu uvažoval o upgradu.

@Fritol (16.03.2024 16:27): Witcher 3 prodal první dva měsíce po switch vydání 600K, což de
@Gordon (16.03.2024 16:33): Tak nemusíš je hrát v handheld módu, že jo. Jestli to budeš hrát na PS4 nebo v docku na Switchi je už jedno. Jen mě zajímá, zda Nintendo fans mají o takové hry vůbec reálně zájem. Přeci jen mi přijde, že KCD není zrovna casual věc, kterou by si někdo zahrál jen tak. Škoda, že se skoro žádný vydavatel nechlubi prodeji jednotlivě dle platforem.
@Brasikona (16.03.2024 15:59): Tak enjoy, mně to dle videí přijde jako dobrý port v rámci možností. Sabre umí zdá se. Hrát to tam asi nebudu, ale fajn, že to existuje.

Zajímaly by mě prodeje. I u toho Hogwarts. Zda vůbec o tyhle porty je zájem. Vím, že ty Bethesda porty se prodávaly dobře, ale ty vyšly brzy, měly výhodu.
@Rapier (16.03.2024 16:12): Jenže tohle není jen o Warhorse a už vůbec ne o Vávrovi. A ono to není vlastně ani jen o té certifikaci, někdo by to samozřejmě musel udělat. Což v případě Switchi někdo, tedy Saber, udělal.

Vlastně i sami vývojáři jsou dost zoufalí z neustálých komentářů a zpráv PT-BR console when?, protože i Brazilci si udělali vlastní lokalizaci, ale do hry se nedostane. Bohužel se prostě už dávno rozhodlo, že do hry se hrabat nebude. Je to smutné, ale co se dá dělat.

Kdyby to někdo chtěl oficiálněji: https://www.vortex.cz/proc-nebude-mit-kcd-na-konzolich-cesky-dabing/
@Paul (15.03.2024 10:58): souhlasím next-gen patch by to vážně chtělo. Když CDP dokázal doručit next-gen update TW3, navíc v kvalitě která je v porovnání s původní hrou o level výše, nechápu proč totéž pro nakopnutí prodejů neudělají u Warhorse.

Pokud máš Steamdeck bez OLED budeš hodně zklamaný displejem.
Hru jsem koupil na Steam, základ dostal zadarmo na EPIC, mám koupeno na Xbox a nově koupím i na PS5. Třeba si to jednou děcka zahrají.

Na Switch si to pochopitelně v akci koupím taky. A to mě připomíná, jak drahé by muselo být pro Warhorse přidat cz dabing na Xbox a PS5. Fakt by mě zajímalo zdali pro Warhorse je to takový problém, dabing udělala komunita, už tak to nic nestálo. Chápu, že Microsoft a Sony mají nějaký proces schvalování ale tohle by snad nemuselo stát Vávru moc práce a peněz.
@Fritol (16.03.2024 15:33): Já to regulérně hraju, hodlám odehrát komplet se všemi DLC na plnohodnotnou recenzi. Zatím mám za sebou jen první dojmy a srovnání, jehož hlavní myšlenkou bylo to, že to nejenže jede, ale je hratelné. Jistě, páčení a lukostřelba nejsou nic moc, ale jinak se to hraje naprosto v pohodě a užívám si to.
@Fritol (16.03.2024 15:33): tak já mám steam deck, takže ne, ale Brasikona to 30 hodin hrála. Kamarád v práci si teď kupoval "pro děti" OLED Switch a taky si na to brousí zuby (a já se těším až to porovnám s deckem).
Na DF testovali verzi bez day one patche, kterej ještě pár věcí zlepšil. A "mesiáše" z toho dělaj spíš např. ti Digital Foundry, docela zaslouženě, vzhledem k tomu že nikdo moc nečekal že to poběží, natož aby tam ještě bylo SVOGI, SSR a tak. Ta hra je milionkrát ambicióznější než jeden z těch posledních pokémonů přímo od nintenda a běží při tom líp, aspoň co jsem četl v komentech na youtube.
Zase takového mesiáše z toho nedělejte:
– Switch targets 30 FPS
– 720p dynamic resolution when docked (can drop to 540p)
@MickTheMage (16.03.2024 13:23): Však pre Saber áno, ale pre hráča nie. To predsa aj píšem, že HW limit Switchu neoklameš, niektoré hry tam nemajú šancu ísť dobre, ani keď sa rozlíšenie zníži na 540p a upscalujú sa iba niektoré veci.

@Brasikona (16.03.2024 13:21): Tak ale vo svojom článku to nespomínaš, resp. okrem 30 fps nespomínaš nič technické a vyznieva to pozitívne, hoci hra má pre hráča nevýhody a platforma switch na to nie je vhodná...
Jako fakt zírám. Čekala jsem, že mi to odpálí Switch. Nebo že nedovedu na Talmberk. Nebo že neprojdu Ratajemi. A ono nic z toho... Nechápu, fakt jsem nečekala, že to pojede.
@Paul (15.03.2024 09:53): Mě víc fascinuje, že to studio je schopný se x měsíců, možná i přes rok drbat se Switchovou verzí s křížkem po funuse, ale přepsat v nějakým texťáku lock z 30 na 60 u velkých konzolí je hroznej problém.
Já jsem výjimečně optimistou. Pokud snad WH natáčeli v zimních měsících v Kutné Hoře, tak je to samozřejmě čistě spekulativní, ale dávalo by mi smysl, že opravdu půjde o nějaký trailer, když jednička tolik fascinovala na západě tím vztahem reálných a herních lokací - a jestli natáčí architekturu ve špatném světle zimních měsíců a neodložili tohle konkrétně až na jaro, snad to svědčí o tom, že se brzy odhalení dočkáme.
@BUMTARATA (13.02.2024 14:28): @Paul (13.02.2024 14:51): Přesně, to tajnůstářství je naprosto dementní, přitom to už bylo několikrát prokecnutý...

Někdo taky podotýkal, že by dvojka měla jít rychleji, protože software a know-how skelet přeci už mají, buď se to zdržuje kvůli Vávrovo pindání na sockách nebo zase vymýšlejí nějaké rádoby inovativní hovadiny, co stejně do releasu vyškrtnou.

@Paul (13.02.2024 14:51): Pochybuji, že nextgen někdy udělaj, když nejsou schopný hru ani patchnout a vždy začnou opakovat ten argument, že se jim to kvůli konzolým nevyplatí. (wtf!) Je to solidní korpošit.

A na oznámení dvojky nepotřebuješ prachy, stačí to napsat na socky. Za předpokladu, že by šlo o úplně první oznámení, ke kterému by se nedělal trailer a other stuff.
@Paul (13.02.2024 14:51): To ticho je hrobový, určitě to na tenhle měsíc nevidím, možná tak někdy v létě. Rozhodně to bude mít alespoň nějakou malou marketingovou kampaň.
@Cobot (13.02.2024 15:00): tak to o čem píšu nemá na starosti Vávra a už o tom ani nerozhoduje. Ale prostě nextgen verze je tak obvious věc na pozvednutí prodejů a probrání značky z limba a kde nic, tu nic. Samozřejmě, jako PC hráči mi to může bejt jedno, ale já jsem solidární a chci aby i konzolisti mohli mít kvalitní zážitek :)
To natáčení v Kutný Hoře jsem tu postoval o pár příspěvků níže..

O Switch portu reportovali v prosinci že vyjde "early next year", máme půlku února a furt ani slovo, tak uvidíme co si zas Embracer / Saber představuje pod pojmem early.
Letos má hlavně vyjít Switch port, tak netřeba odvádět pozornost případnou dvojkou zatím. Ten port má imo dost velký prodejní potenciál, tak by to neměli teď narušovat.
@Paul (13.02.2024 14:51): Vávra vysedavá u Facebooku a nadává na svět. Když už neděláš na sebe máš na to čas. Jo chápu, že jeho práce už asi bude hotová.

Ale obecně mi to zas tak zvláštní nepřijde. Dost her dneska zkrátí kampaň na pár měsíců. Ono co vlastně chceš lidem o ty hře říct. Bude to prostě větší první díl. Nedávno jsem někde četl o natáčení na nějakém zámku nebo kde a spekulovalo se že to je warhorse.

Ale třeba nakonec vydají Bus Simulator, kdo ví.
@BUMTARATA (13.02.2024 14:28): mě trochu fascinuje ta PR demence kdy jsou úplně zticha, ale zároveň ani nejsou schopní udělat konzolovej nextgen update (aspoň na blbý odemčení frameratu, když už nic), ani přidat ten dabing na konzole, ani udělat jakejkoliv marketing tý switch verzi (kterou slibovali na vydání snad tenhle měsíc?).

Celkově dost bizár.
@Widl (18.01.2024 16:35): To není o masochismu, to je jednoduše o tom, že vývojář nechce, aby jeho hru hráči hráli jako druhou práci. Pokud se nechcete setkávat s následky chyb ve hrách, tak ve skutečnosti nechcete hrát hry, ale jen na ně koukat, jako na film. Dělat chyby a žít s nimy je součást roleplaye, dělat všechno ťip ťop pomocí loadingů není hraní ale grindování pro dobrý pocit že jsme nejlepší.

A zjišťovat nic nemusíš, protože jsme ti už několikrát napsali, že hra necrashuje.