Kurnik, já jsem natěšenej zas jak malej kluk, miluju Kutnou Horu!
@pipboy (12.04.2024 00:16): No jsem zvědav, jak tohle vyřeší, s tím realistickým přístupem k designu. Za mě by bylo ideální posunout startovací linii z humpoláckého vidláka trochu výš, ale zpomalit pak samotné skillování, které bylo v první hře strašně easy. Nepředpokládám moc, že by se pokračování nevěnovalo Jindřichovi, když byl první díl takový prolog, na druhou stranu pokud chtějí vytvořit nějakou rozmáchlou fresku o husitské době (v což doufám a v trojce jistě uvidíme Prahu a Tábor! :D), jeho příběh by potenciálně mohl dojít naplnění i jako vedlejší charakter.
@pipboy (12.04.2024 00:16): No jsem zvědav, jak tohle vyřeší, s tím realistickým přístupem k designu. Za mě by bylo ideální posunout startovací linii z humpoláckého vidláka trochu výš, ale zpomalit pak samotné skillování, které bylo v první hře strašně easy. Nepředpokládám moc, že by se pokračování nevěnovalo Jindřichovi, když byl první díl takový prolog, na druhou stranu pokud chtějí vytvořit nějakou rozmáchlou fresku o husitské době (v což doufám a v trojce jistě uvidíme Prahu a Tábor! :D), jeho příběh by potenciálně mohl dojít naplnění i jako vedlejší charakter.