Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@7c (13.12.2023 22:52): Mně nepřijde, že je v SotN grind... Možná je to tím, že jsem tu hru dohrál tak 20x, ale když proházíš ty jednotlivý místa v hradu přesně tak, jak se od tebe očekává, tedy v tom pořadí, jak tě hra vede, tak jsi vždy přiměřeně silný dané situaci.

Je teda pravda, že vždycky pak v druhém hradu podvádím tím, že si zvýším luck a pak zajíbím schmoo tak dlouho, dokud nedropne crissaegrim. Zbytkem hry pak projedu jako nůž máslem :)
@7c (13.12.2023 22:52): Nakoľko som to taktiež hral, tiež tam nejak veľa grindu nevidím, aspoň nie v zmysle povinného. Je to skôr o builde, vrátane summonov a pokiaľ sa zvolí dobrý, nie je to nejak prehnane náročné.
@Matthias (13.12.2023 22:29): Příliš? Za mě spíš hodně málo :( Hodně zbraní/kouzel je tu "OP" a hra je spíš lehčí.

V SotN byl "grind" mnohem větší (a IMO i zábavnější) - i když taky ne povinný (ale kdo nenamaxoval Muramasu na chobotnicích, ať první hodí kamenem, ehm...).
@Charllize (13.12.2023 21:51): Jako jo, je to normální herní mechanika, ale u Ritual mi přišlo, že je toho trochu příliš.

Na konci mě to dost frustrovalo. Takový final boss je totální damage sponge a musel jsem si na něj nejen sehnat nejsilnější meč ve hře (Rhava Velar), ale ještě jsem furt dokola vybíjel monstra, co dávají nejvíce exp., aby se s tím final bossem dalo nějak rozumně bojovat :D Měl jsem tuším level 54, když se mi ho podařilo udolat.

Na konci už jsem měl trochu celé hry plné zuby :D
@Matthias (komentář): Túto hru mám v backlogu a to s tým grindom si ma nepotešil. :( A z Charlliza si nič nerob, on má času na rozdánie, tak mu príde grind ako herná mechanika, hoci my ostatní vieme, že je to len snaha developerov ušetriť a zároveň natiahnuť čas hry opakovaním nejakého herného úkonu do aleluja...
@Matthias (komentář): To s tím grindem je normální herní mechanika co hry využívají od nepaměti. Není na tom špatně vůbec nic. To jen dnes je zvykem dělat hry často tak že kam přijdeš tak jsi ready na cokoliv, což je velmi oblíbené jelikož to lidem šetří jejich drahocený čas který můžou strávit na sociální síti nebo hraním deskovek a jako bonus to nevyžaduje žádnou snahu navíc :)
Ja tomu pracovně říkám anti gaming featury, protože pak v konečném důsledku tam při postupu nemusí být obtiznost a nepřátele vůbec když je jedno v jakem stavu postavy tam doraziš a jsi vždy ready každého porazit. Dá se namítnout že je přece může hráč porazit svým skillem ale to pak zas trosku neguje potřebu těch čísel, statistik a rozvojů postav, protože pak je lepší hru udělat čiste akční založenou na tom skillu a nekurvit to rpg čislama :)
@7c (20.10.2019 22:38): Nedal jsem jich ani čtvrtinu a reg, MP posilující asi jenom jedno. Na některé ingredience jsem nenarazil ani jednou, takže čas tomu věnovaný bych stejně spíš dal na jistější grind materiálů pro vybavení.
@Solidor (komentář): Jen bych upřesnil, že (přiznám se, že pro mě bylo kompletování jídel jedna z těch zajímavějších částí hry - navíc ty obrázky) jídlo naopak posiluje postavu opravdu hodně. Na první pohled je to znát zejména u regenerace MP (což umožňuje přejít čistě na magické hraní).
@Ronik (21.09.2019 11:23): jj, rozumím, ale jistá překombinovanost je už snad trademark série. A vaření je součástí jednoho z řetězových questů, kdy z daného NPC časem padají unikátní věci.

Přišlo mi každopádně zajímavé, jak v Symphony nahodili tolik herních mechanizmů, že z jejich kombinování žili šest dalších dílů a přebujelost kulminuje v Bloodstained, čímž se celá série vrací úplně ke kořenům.
@Phoenix (21.09.2019 11:13): To máš sice pravdu, ale ta výtka směřovala spíš k tomu systému vaření obecně, který už mi přišel zbytečně přebujelý. Podobně jako mi přišla překombinovaná možnost vylepšovat spelly skrz Rank/Grade (což navíc mezi jednotlivými spelly nemělo konzistentní účinky).
@Ronik (komentář): Ta výtka k těm náhodně padající surovinám je úplně stejná jako v případě karet u Castlevania, kouzel u obou Dawn nebo předmětů u Castlevania: Symphony of the Night. Narozdíl od nich je ovšem přímo ve hře popis toho, z koho co padá (pokud to už alespoň jednou vypadlo).

Za mě zatím (jsem v polovině) až na pár much dovedení subžánru k dokonalosti.
@7c (25.06.2019 19:30): Me to dorazi nejspis zitra, takze jsem zvedav. Pocitam ze tam bude nejaka znovuhratelnost, jinak co jsem cetl probehnuti za pribehem zabere cca 20 hodin, coz je asi ok. Jinak na Vitu to zrusily, tusim.
U PS4 verze jsou udajne dost dlouhe loadingy (30 s), ale stiznosti na fps jsem nezaregistroval (neznamena ze nejsou)

Me zaujaly moznosti hry v rozvoji postavy a udajne vyborne udelana explorace a ty rozlehle mapy me lakaji. Udajne nizka obtiznost souboju me moc netrapi, kdyz se dalsi obtiznosti daji odemknout dohranim te predchozi.
Taky moc nepobiram to remcani na grafiku, zrejme to pusobi malo barevne a pohadkove jak to dnes u tehle her z boku byva? Za mne docela ok. samo mohlo to byt jeste lepsi ale zadnou tragedii nepozoruju, a na zivo to bude jeste urcite lepsi.



@Marcusss (25.06.2019 18:55): jasne to dava smysl, tak snad to nejak jeste poladi.
@Marcusss (25.06.2019 16:43): Zaregistroval jsem nějaké stížnosti ohledně výkonu i mezi PS4 hráči. PC verze je v tomhle směru 100% v pohodě, takže jsem rád, že jsem si nakonec nevybral Vita.

@Charllize (24.06.2019 21:27): Jinak k hodnocení - splnila očekávání, SotN pokračování, po grafické, zvukové, hudební a umělecké stránce parádní. Nejspíš to nebude na stovky hodin, ale to jsem nepožadoval (SotN je v podstatě taky hodně krátká, ač intenzivní, záležitost).

A hlavně, je to hra, kterou člověk hraje. Po nedávném Shadow of Cut Scene, tedy Loading Swamp, tedy vlastně Tomb Raider, je to opravdu příjemná změna.
Switch verze je zdá se fakt průser...:(
Crashe, naprosto zhusená grafika (mnohem horší než low pc), imput lag, v pozdějších částech hry FPS pod 15...
Pokud tohle nespraví, tak budu žádat o klíč pro jinou platformu...:(
@Drolin (18.06.2019 10:24): a ony litaj devitky :)

Obvykle tenhle zanr moc nehraju, ale jelikoz se mi zda ze tam je dost rpg sracicek, tak jsem si to objednal. Sakra nikde to nemaj. Delam v obchode s hrama a abych to schanel po vsech certech :)
@BINGMAN (19.06.2019 13:21): Taky jsem si ze screenů a trailerů říkal to stejné, ale ve hře samotné je to buďto lepší nebo mi to už prostě nepřijde :)

@Drolin (19.06.2019 12:20): Jestli pořád hraješ SotN, tak se do tohohle asi nemusíš nijak extra hrnout. Z toho, co jsem zatím hrál, je ta hra je v mnoha ohledech skoro stejná, včetně takových detailů jako animace a chování jednotlivých druhů zbraní.
Ta grafika je doslova odpudivá. Vypadá to jako čínský mobilní klon čehosi populárnějšího.
@Ronik (18.06.2019 12:05): Máš pravdu, už také vidím docela dost pozitivních ohlasů :). Projektu jsem fandil, tak dobře, že to asi vyšlo jak mělo. Časem také vyzkouším.

Jen musím dokončit SotN, která je v něčem skvělá, ale schématické a opakující se rozložení nepřátel a další anachronismy mi to už trochu, v dnešní době, kazí.
@Drolin (18.06.2019 10:24): Ohlasy lidí, co se dostali ke konzolovým krabičkám, jsou hodně pozitivní. Je to prostě jako předchozí Igovy Castlevanie, takže já budu nejspíš spokojený :) Už mám objednáno a dneska se do toho pustím.
Dnes konečně vychází. Vizuálně se mi to moc nelíbí, ale kvalitní by to mohlo být.

I když čekám recenze spíše kolem 7-8.