@Richmond (05.03.2021 22:00) Zase tak velké nejsou, ale postup je pomalý kvůli otravně zdlouhavé regeneraci.
Diskuze
@hanak_v_exilu (05.03.2021 21:54): Není to tak hrozný. 17 se mi tedy nezdá. Rozhodně nejsou nějak extra rozlehlý.
To má hra opravdu 17, slovy sedmnáct dungeonů? Jsem u konce toho vodního bludiště a podle mapy krajiny budu asi tak za třetinou a ne na začátku.
@Richmond (28.09.2015 21:45): No, ty spinnery někdy na mapě nebyly vidět. Prostě jsi šel chodbou, najednou se valil kámen, uskočil jsem do boční uličky a něco neviditelnýho mě vytlačilo zpět před kouli...
Ffffuuu
Ffffuuu
[neexistující komentář]: Aspon, že jsem skončil včas.
[neexistující komentář]: :) Pěkný čtení :) Určitě souhlasím s přechody mezi lokacema, to je fak humus tyfus filcky. Ale asi chtěli tenkrát taky se svézt na 3d vlně nebo co. Rozčilovat se nad takovou banální záležitostí, jako jsou spinnery, když máš parádní automapu??? Krom toho zkušený dungeonista to pozná skoro hnedka, ty nesleduješ kompasy??!! :))
Velikost pater asi působí jinak na Tebe, jinak třeba na mě. Nepřišly mi extra velké. A že tam občas lítaly ohníčkové, pěstičky apod.? To přece patří k té zábavě :) Nebo ne? Zpětně nevím, proč jsem dal tak vysoké hodnocení, mně se to fakt libílo, i když to není úplně extraliga.
Velikost pater asi působí jinak na Tebe, jinak třeba na mě. Nepřišly mi extra velké. A že tam občas lítaly ohníčkové, pěstičky apod.? To přece patří k té zábavě :) Nebo ne? Zpětně nevím, proč jsem dal tak vysoké hodnocení, mně se to fakt libílo, i když to není úplně extraliga.
@Matthias (27.09.2015 11:45): A ještě ta hrubka ve verdiktu. :)
našel jsem recenzi Andreje
dost tu hru poflusal :D
http://www.oldgames.sk/images/magazine/score/1995/25/score25-044.jpg
(jinak zdá se, že tehdy ve Score nevěděli, že "of" se nepíše velkým písmenem).
dost tu hru poflusal :D
http://www.oldgames.sk/images/magazine/score/1995/25/score25-044.jpg
(jinak zdá se, že tehdy ve Score nevěděli, že "of" se nepíše velkým písmenem).
@Matthias (15.09.2015 19:02): Tak si nějak doplnit staminu. Stačí to, že přestaneš máchat mečem?
@Bodkin (15.09.2015 18:54): takový věci v anvil of dawn nejsou =))
@Matthias (15.09.2015 18:33): Spát/jíst?
Co mám přesně dělat, když se napíše "you are weaker due to fatigue" ?
@Phoenix (16.10.2014 21:36): oki oki... tak jo :)
díky
díky
@Matthias (16.10.2014 21:31): Už je mi jasné, jaké lebky myslíš. Často je spouští nášlapné plošinky. Takže stačí hodit pár kamenů na plošinku, projít a zase je sebrat. Někde vyletují i jako past, reagující na průchod hráče určitým políčkem. Buď stihnout proběhnout, ukrýt se na chvíli do výklenku nebo se holt nechat trefit (nepřátelé v soubojí pro změnu zase tolik neubírají, zejména když člověk vytrvale používá taktiku krok-sek-ústup, takže zranění z lebek nehraje zase takovou roli).
@Phoenix (16.10.2014 21:28): hm, šel jsem jinou cestou, kde se ty lebky nezjevují :)
Ale jinak v této hře nejde strifovat, takže... :(
Ale jinak v této hře nejde strifovat, takže... :(
@Matthias (16.10.2014 20:56): Spousta předmětů sesílá stejnojmenná kouzla, není to náhodou tento případ?
A jak říká Richmond, zkus uhnout.
A jak říká Richmond, zkus uhnout.
@Richmond (16.10.2014 20:52): uh..ok.. díky :D
@Matthias (16.10.2014 20:29): ad 1) zkus ho použít :)
ad 2) už si moc nevzpomínám, ale prostě uhnout?
ad 2) už si moc nevzpomínám, ale prostě uhnout?
Dvě otázky:
1) Je k něčemu předmět "figurine of iron fist" ?
2) Dá se nějak bránit proti těm lebkám, co se najednou objeví a explodují přede mnou a vezmou mi půlku zdraví?:)
1) Je k něčemu předmět "figurine of iron fist" ?
2) Dá se nějak bránit proti těm lebkám, co se najednou objeví a explodují přede mnou a vezmou mi půlku zdraví?:)
Tak nějak nemám chut ani náladu to dále hrát. Měl jsem to dohrát, když mě to ještě bavilo :) Ale uznávám, že to špatné nebylo.
@MicktheMage: Skouknul jsem většinu videa a souhlasím s Tebou, že dungeony na tenhle typ streamování asi nejsou to pravé ořechové :) Aspoň já hraju hoodně pomalu, vychutnávám si bloudění, což asi předvádějící moc nemůže. Ale rád jsem si zavzpomínal na hru, kteoru jsem nedávno dohrál. Ale jinak moc pěkná smrt! :))
Tak jsem to teda zkusil a musím říct, že hodně chytlavá hra.
A ta mapa Richmonde smekám.
Prolejzám, kde co. Hraju za siláka.Jen jeden pád zatím.
A ta mapa Richmonde smekám.
Prolejzám, kde co. Hraju za siláka.Jen jeden pád zatím.
@Phoenix (03.05.2014 21:18): Máš dobrou paměť barde! :) Ale musím podotknout, že i s takto amatérsky vybranou partou se hra dala dohrát a paradoxně jsem na to byl pak víc pyšnej. Akorát jsem chvílema trochu trpěl :)
@StriderCZ (03.05.2014 21:06): Mně připomíná Anvil of Dawn Lands of Lore nejen tvorbou postavy, ale i takovou téměř pohádkovou atmosférou.
@MickTheMage (03.05.2014 20:54): Rozhodně existuje nemálo RPG/dungeonů, které jsou s některými buildy jednodušší než s jinými. A určitě existují typy buildů postavy nebo part, se kterými je hraní "pain in the butt". Tuším zrovna Richmond vzpomínal, jak hrál GoldBox SSI dungeony a až posléze zjistil, že některé kombinace ras a povolání mají velmi nízký strop pro maximální level (jedničková pravidla na tom byla rozhodně jinak než dvojková). Takového Beholdera bych nehrál s družinou čítající čtyři zloděje (případně žádného mága či klerika). Ravenloft jednička je bez kombinace válečník (či jeho mutace typu Paladin) a kouzelník taky dost opruz, protože najaté postavy z party imrvére zdrhají. V sérii ROA je zlepšování určitých typů zbraní (coby skill) k ničemu, protože neexistují dostatečně kvalitní příslušné zbraně (stejně jako je k ničemu asi 95 % kouzel, že :-)) ) Smiřme se s tím, že existuje velmi málo RPG, která je možné bez problémů hrát s jakkoli blbou postavou (v případě Falloutu 1/2 doslova, navíc tím hra získává úplně jiný rozměr :-)) ). Autoři zkrátka nemohou myslet na všechny naše šílené experimenty :-)) Nicméně u Anvil of Dawn při tvorbě postavy v zásadě není co výrazně pokazit.
@Matthias (03.05.2014 21:10): Kvůli rychlosti útoku? Já jsem bral vždycky Conrada nebo Akshela.
@MickTheMage (03.05.2014 20:54): Rozhodně existuje nemálo RPG/dungeonů, které jsou s některými buildy jednodušší než s jinými. A určitě existují typy buildů postavy nebo part, se kterými je hraní "pain in the butt". Tuším zrovna Richmond vzpomínal, jak hrál GoldBox SSI dungeony a až posléze zjistil, že některé kombinace ras a povolání mají velmi nízký strop pro maximální level (jedničková pravidla na tom byla rozhodně jinak než dvojková). Takového Beholdera bych nehrál s družinou čítající čtyři zloděje (případně žádného mága či klerika). Ravenloft jednička je bez kombinace válečník (či jeho mutace typu Paladin) a kouzelník taky dost opruz, protože najaté postavy z party imrvére zdrhají. V sérii ROA je zlepšování určitých typů zbraní (coby skill) k ničemu, protože neexistují dostatečně kvalitní příslušné zbraně (stejně jako je k ničemu asi 95 % kouzel, že :-)) ) Smiřme se s tím, že existuje velmi málo RPG, která je možné bez problémů hrát s jakkoli blbou postavou (v případě Falloutu 1/2 doslova, navíc tím hra získává úplně jiný rozměr :-)) ). Autoři zkrátka nemohou myslet na všechny naše šílené experimenty :-)) Nicméně u Anvil of Dawn při tvorbě postavy v zásadě není co výrazně pokazit.
@Matthias (03.05.2014 21:10): Kvůli rychlosti útoku? Já jsem bral vždycky Conrada nebo Akshela.
@StriderCZ (03.05.2014 21:06): lands of lore vždycky vyhraje kočička... bez debat
Tvorba postavy je vysloveně jednoduchá, zejména když si vzpomenu na Realms of Arkania...
Svou jednoduchostí mi přimpomíná Lands of Lore.
Svou jednoduchostí mi přimpomíná Lands of Lore.
Preco...? Hmm... preco sa ludia pri dungeonoch a rpg-ckach tolko pytaju na tipy na startovne charaktery? Aky to ma zmysel? Dobra hra by sa mala dat hrat s akoukolvek kombinaciou, ktoru si hrac vytvori. Pokial to tak nie je, nie je to dobra hra. Len tak mimochodom. ;)
@Phoenix (03.05.2014 20:44): Já to nedělal, páč jsem se furt bál, že budou lokace, kde budu muset zatížit třeba 10 plošinek a pak co s 2 pytlema. :)
@Richmond (03.05.2014 20:33): Napoprvé jsem to dělal taky pomocí jednotlivých šutrů, napodruhé už poučeně těmi dvěmi "speciálními pytly". Strašně to zrychlilo hru :-))
@Phoenix (03.05.2014 20:20): JE fakt, že některé plošinky mě překvapily, kolik jsem na nich musel umístit šutráků než se laskavě uvolily poklesnout a něco sepnout! :)
@kurcatovium (03.05.2014 18:39): Moc jsem nekouzlil a většinu hry jsem boje dělal stylem sek-ústup. Jednou jsem hru dohrál s "vousáčem" s překopanými vlastnostmi, jednou za "malého kouzelníka". Klidně bych vzal charakter, který má všechny vlastnosti +- stejné. Pokud chceš experimentovat, tak jediné, co bych nijak drasticky nesnižoval (řekněme pod 4), je síla. Kvůli nosnosti, která je tady (díky spoustě puzzlů s plošinkami) poměrne důležitá. S příliš nízkou silou bys musel neustále někde nechávat mraky věcí.
Jeden gameplay tip bych měl. Co nejdříve si vyrob dva pytle, ve kterých bude jenom kamení (cca 50 kg v každém, možná o něco více, už si to přesně nepamatuju). Tak je možné rychle a jednoduše vyřešit spoustu puzzlů (jinak musí člověk neustále házet na plošinky šutry a pak je zase sbírat, takto jednoduše zatížíš plošinku nebo dvě a časem pytle je zase sebereš).
Je také důležité hrát hru s posledním patchem, jinak občas padá při vstupu do lokace, kde člověk nechal hodně věcí. A patch opravuje ještě další ne tak závažné problémy.
Jeden gameplay tip bych měl. Co nejdříve si vyrob dva pytle, ve kterých bude jenom kamení (cca 50 kg v každém, možná o něco více, už si to přesně nepamatuju). Tak je možné rychle a jednoduše vyřešit spoustu puzzlů (jinak musí člověk neustále házet na plošinky šutry a pak je zase sbírat, takto jednoduše zatížíš plošinku nebo dvě a časem pytle je zase sebereš).
Je také důležité hrát hru s posledním patchem, jinak občas padá při vstupu do lokace, kde člověk nechal hodně věcí. A patch opravuje ještě další ne tak závažné problémy.
Tak jsem to taky nevydržel... Nějaké tipy na startovní charakter?
@Richmond (02.05.2014 22:03): Někdo si to stěžoval, že hra má jen pět hodnocení. Tak to budu muset pak napravit :)
@Matthias (02.05.2014 20:46): Pred pul rokem dohrano, za me urcite koupit :) Nejlepsi automaping historie!
@StriderCZ (02.05.2014 21:33): už se stalo
@Matthias (02.05.2014 20:46): koupit
anvil of dawn na GOGu ve slevě
koupit či nekoupit?
koupit či nekoupit?
Tak Anvil pokořen! Poctivý, rozsáhlý (možná někdy až moc) dungeon, který je neprávem opomíjen. Komentář asi psát nebudu, ty zdejší jsou ideální :)
Tak nic:-)
@Richmond (14.05.2013 15:26): No sakra, dalsia hra kde mam vytvoreneho hrdinu, odohratych okolo 10-20 minut a potom 2-3 roky caka na pokracovanie.... (Ako MM WoX).
Ale tato mi nepride az taka zasadna a prilis dolezita takze ma cas v poradovniku.
Ale tato mi nepride az taka zasadna a prilis dolezita takze ma cas v poradovniku.
@Phoenix (14.05.2013 15:21): Keby sa dali davat pluska v diskusii, tak jedno odo mna dostanes. Pekne si to zhrnul.
@Phoenix (14.05.2013 15:21): Ty umíš navnadit :)
@Richmond (14.05.2013 14:24): Moje první originálka (spolu s Tie Fighterem), tak patnáct šestnáct let zpátky. Strašná haluz.
CRPG Revisited Review
Geniální věta "There is some layer of sadnes over the story which adds to the atmosphere of the game." je podle mého přesně to, co hru stoprocentně vystihuje. Nejedná se o žádný HC dungeon, ale příběh (poslední pokus o záchranu před obrovskou armádou, potkání ostatních selhavších hrdinů v průběhu hry, dvě různé zakončení z nichž to horší je to lepší) a hudba tvoří dohromady krásnou melancholickou záležitost, která je tímto opravdu jedinčná. Asi to budu muset dát potřetí.
CRPG Revisited Review
Geniální věta "There is some layer of sadnes over the story which adds to the atmosphere of the game." je podle mého přesně to, co hru stoprocentně vystihuje. Nejedná se o žádný HC dungeon, ale příběh (poslední pokus o záchranu před obrovskou armádou, potkání ostatních selhavších hrdinů v průběhu hry, dvě různé zakončení z nichž to horší je to lepší) a hudba tvoří dohromady krásnou melancholickou záležitost, která je tímto opravdu jedinčná. Asi to budu muset dát potřetí.
@Bodkin (14.05.2013 12:03): Hurray!! Na eBay je v krabici jen za těžký šrouby, tak aspoň se ukojím takto :)
@Shoggot (05.09.2012 20:58): Nainstaloval jsem Anvil of Dawn v DosBox 0.74, zkusil nastavit špatné IRQ (5 místo 7) a hra stejně v rozhovorech nespadla ani se nesekla. Bez patche při odchodu ze hry vyskakuje hláška "General protection fault", ale až v systému, s patchem je všechno v pořádku. Zkusil bych všechno, co jsem psal v předchozím příspěvku, pokud nic z toho nepomůže, tak se dá ve hře nastavit libovolná kombince zobrazení titulků a mluveného slova v rozhovorech, řešení je podle mého (až všechno ostatní selže) vypnout namluvení rozhovorů a nechat zapnuté pouze titulky (na zbytek ozvučení toto nastavení nemá vliv).
Ještě mě napadla jedna věc, pokud jsi někdy měnil nastavení DosBox, tak 0.74 obsahuje baťák, který po spuštění změní nastavení na default (některým hrám může například vadit nastavení/nenastavení UMB).
Ještě mě napadla jedna věc, pokud jsi někdy měnil nastavení DosBox, tak 0.74 obsahuje baťák, který po spuštění změní nastavení na default (některým hrám může například vadit nastavení/nenastavení UMB).
@Shoggot (05.09.2012 20:58): Zkoušel jsi spustit Anvil bez zvuku (aby bylo jasné, že problém spočívá v nastavení zvukovky, např. IRQ nebo špatně zvolený typ zvukovky)? Máš nainstalovaný patch? Spouštíš Anvil v původním DosBoxu 0.74 nebo používáš alternativní build? Máš u hraní CD v mechanice nebo běží komplet celá hra z disku (instalace hru pro full běh pouze z pevného disku sice nastavit neumí, nicméně toto omezení lze obejít jednoduchou editací configu)?
Jakmile se dostanu domů, mrknu na to, třeba mě napadne něco dalšího.
Jakmile se dostanu domů, mrknu na to, třeba mě napadne něco dalšího.
Takřka ihned potom, co se pokusím s nějakou postavou začít rozhovor (vyzkoušené na asijském trpaslíkovi hned za prvními dveřmi a na prvním strážném) hra se mi v DosBoxu sekne. Neví někdo, čím to může být?
Psyx: Díky :-)
Hellrampage: Hodně přesný komentář, vidím to úplně stejně.