Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Karasman (31.12.2020 12:26): Nz ;) A který jedeš build? Já měl totiž tou dobou už 20 bodů v reflexes a většinu důležitých perků pro sečné zbraně, tak to šlo jak po másle. Hodí se to i později btw.
@Karasman (30.12.2020 22:25): Basebalkou. :) Takze vzhledem k nasim radam - melee na nej! :D A obecne asi zbrane s vysokym dmg na utok (revolvery, sniperky, pusky, ne smgecka nebo brokovnice). Plus mrkni pri skenovani jakou ma weakness/resistance.

Edit. Jeste jsem mrknul na to jak funguje armor ve hre. Pry kazdych 40 bodu redukce zraneni o 1. Pokud ma tedy vysoky armor, zbrane s vysokou kadenci jsou k nicemu. Melee zbrane ignoruji armor uplne. ;)
@Karasman (30.12.2020 22:25): dělal jsem to tak 20x ale nakonec jsem ho nějak ustřílel. Prostě hacking ho na chvíli omráčil, pak jsem do něj nasypal zásobník. A hodně utíkat. Dal jsem to jako čistokrevný hacker na nejvyšší. Občas si pomohl granátem, ale hlavně uskakuj. Docela dobré je do něj kropit, když se snaží uzdravit. Ale je to asi jediný zádrh v celé hře. Tak už z toho důvodu to zkus nevzdat. :)
Tak nevím. Celou hru zatím procházím jako nůž máslem a najednou na mě vybafne Oda a absolutně se nechytám. Zkoušel jsem to několikrát, jednou jsem se s ním naháněl asi čtvrt hodiny a ubral jsem mu jen pár procent. Nějaké typy?
Hmhm, tak hraje se to dobře, dokonce mi to na té mojí vykopávce jeden na fhd obstojně s výsokým nastavením. Sakra ale to město je strašně nepřehledné :D
Jestli si mohu dovolit poznámku... Aniž bych někoho konkrétně kritizoval, tak by bylo super, kdyby se v komentářích trochu více kladl důraz "na člověka". Myšleno čtenáře. Zatím jsem přečetl všechny. Ale občas to byl boj. Výsledek případných úprav se zajisté projeví na hodnocení od uživatelů.
@AlieN (30.12.2020 16:25): Třeba vznášedlem, který ve hře jsou, ale nejde se k nim dostat? :D Ty nohy jsou od Prsťáka? Toho jsem si nevšiml, že tam něco takovýho je.

Ale zjistil jsem, že když sliduješ ze střechy a pořád držíš tlačítko, tak nedostaneš fall damage. Takto jsem se proglitchoval včera do Arasaky, kde byl první heist, abych tam sebral spešl katanu a potom jsem takto musel proslidovat zpět dolů, páč zpět se už nešlo dostat klasickou cestou :D
@Bursoft (30.12.2020 14:42): No jak také jinak se dostávat na střechy, než na ně vyjet výtahem nebo vyskákat... zvlášť když to skákání s cyberware nabízí neskutečné možnosti, a navíc se správnou výbavou a trochou skillu se s ním dá v podstatě i létat (což si tedy tento playthrough nevyzkouším, neb mě ten Ripperdoc co tohle prodává natolik odpuzoval, že jsem ho nejen profackoval, ale pak rovnou i zastřelil)
Sakra, stačí si pustit na youtube VEXELSTROM radio a mám zase chuť hrát si na Batmana.

Dojet k modré značce. Vystoupit. Zkratovat všechny nepřátele. A pak je skenovat a těm co mají uvedeno sexuální násilí nebo vraždy, dát headshot. A pak spokojeně odjet. :D Hlavně ten zvuk "vypnutí systému" je taková slast. Kdyby jen pak nepadali k zemi tak glitchovitě.
@AlieN (30.12.2020 14:28): Proto mluvím o rozloze (km2). Ten open world se nedá srovnávat, když 90% RDR je v přírodě, já si uvědomuju, že mít vertikální město je něco jinýho než dlouhý pláně. Každopádně placka určitě není, máš tam hory, nějakou napodobeninu grand canyonu apod :D

Na druhou stranu C77 je sice "vysokej" ale lozit někde vysoko po střechách moc nejde, pokud tam nejede výtah nebo tam neproskáčeš double jumpem nebo neproglitchuješ.
@Bursoft (30.12.2020 13:43): "tam stačí bezmyšlenkovitě naběhnout, zabít 4 5 lidí a zase vypadnout"
Pokud to není třeba vojenská základna kde těch lidí je tak 20, k tomu několik věží, velký bojový mech, a ještě přiletí posily :D

Paradoxně ty modré encountery by byly mnohem lepší kdyby na mapě označené vůbec nebyly (nebo to bylo aspoň by default vypnuté) - mapa by nebyla zahlcená, hráč by je nacházel jen random a působily by tak mnohem lepším dojmem, a přitom pořád byly jen bonusem navíc, takže by od toho nikdo nečekal nic velkého.

Btw s tím porovnáním rozlohy s RDR2 bych si nebyl moc jistý - RDR je prostě placka a navíc prakticky nemá interiéry, zato tady máš třeba čtyři úrovně ulice a střech nad sebou, a ještě je všechno mnohem detailnější.
@Tarhiel (30.12.2020 04:12): Delamain byl super, ale byla to "postava", která vyplavala z main questu. Nic podobnýho jsem na mapě jenom zkoumáním nenašel. Ale souhlas, že ty modré Q jsou asi největší filler, když tam stačí bezmyšlenkovitě naběhnout, zabít 4 5 lidí a zase vypadnout.

@Charllize (30.12.2020 09:53): No ale to je ten problém, podle mě stačí udělat míň a kvalitněji. Po vzoru RDR 2, kde ty side mise byly super a ještě k tomu jsi je přirozeně našel na mapě sám, nebyla tam miliarda otazníků. A do rozlohy má RDR ještě větší mapu.
Dám vám ještě jeden tip chlapci, poblíž východního Gun Shopu v Rancho Coloradu je garáž do které se lze dostat. Tím odstartujete tajnou questlinku, ve které je odměnou tato kráska.
Tak tomu dám druhou šanci, všude čtu, že bez RTX to není úplně ono, tak aktuálně 3080 již doma, ještě čekáme na PC a monitor ... krom 3090 jediná šance, jak jet na full ve 1440p.
@Cathan (30.12.2020 03:34): hele, je to opravdu moje nejoblíbenější hra ever. Ale že bych se vyloženě těšil na nějaké questy, to teda ne. :D Těším se vždycky na postavy. Až mi Beckett dá nový dialog, až potkám Heather apod.. spíš vzpomínám na atmosféru jak se hledal původce toho moru, nebo snuff kazeta. Jak jdete do počítačové kavárny, nebo hledáte symboly na zdech, či řešíte telefonát od sousedky že ji je špatně a vy ji pak najdete mrtvou apod.. tohle je geniální.

@Tarhiel (30.12.2020 02:21): jsou dobré, ale až na dva na žádný z nich nebudu nějak moc vzpomínat. A dech mi nebraly.. :D Trochu jsem očekával obtížnější volby a zdrcující následky. Tak třeba příště.. nebo v DLC. Momentálně je to můj nejoblíbenější svět a jakoukoliv prkotinu do něj uvítám i penězi. :D Z toho dokonalá hra jednou bude!

Jako jedny z mých posledních vedlejších úkolů bylo dovez někam týpka s granátem místo nosu, zachraň mnicha, promluv si 3x s automatem, stopuj routery až k (nebudu spoilerovat), proveď meditaci, zjisti jestli mi je žena nevěrná, odhal mého stalkera. Mě to bavilo plnit v tom světě, ale je to díky tomu světu. Ty úkoly samotné mě vždycky na konci zklamaly jako "to je vše?".

A když tu zmiňujeme jen negativa, vyznívá to až moc pesimisticky. :D Nedohrál jsem tu hru na "jeden zátah" pro nic za nic. To se roky nestalo. Spíš než nespokojenost převládá takové mrzení, že stačilo už jen málo.. a nezbývá mi než doufat že rýpnou i do základní hry co se obsahu týká.

edit: ještě jsem si vzpomněl jak jedna z posledních věcí co jsem dělal byl poslední kyberpsychouš, střet s ním perfektní. Atmosféru to mělo. A pak mi Regina napsala že je hotovo a že mě potřebuje vidět tváří v tvář - tutově zas něco, co vystřihli, protože mi jen poděkovala. Žádný extra dialog, jen že je fajn, že jsem je nezabil a že se momentálně zkoumají. :D
@Bursoft (30.12.2020 02:50): tak muzes si vybrat. Bud tam bude plno ukolu ktere se opakuji nebo prazdna mapa, protoze asi nikdo nedokaze dat do tak velke mapy treba 350 rucne designovanych originalnich ukolu, kazdy s kvalitnim pribehem a dabingem. Za mne lepe opakujici se ukoly trosku o hovne nez prazdna mapa. Mozna kdyby mel CDPR 30 000 zamestnancu a k tomu tak padesat dobrych scenaristu tak by to slo :)
Podle me mas trosku nerealne naroky...
Mi spíš chybí možnost kupovat nemovitosti, případně více corpo questů. To by mohlo být v nějakém DLC.
tak jak hraju na tom obyčejném PC tak jsem se konečně dostal ven do auta a pak také do té hodně zaplněné ulice u toho doktora - tam (v obou případech) mi hra jela úplně stejně pomalu jako na PS4, když začnu jen tak útočit kolem - naprosto stejně nehratelné jako na PS4, ale nějaké ty souboje s těmi skupinkami grázlů jsou lepší - plynulejší, hratelnější.

nevím jak vám ale ta myš co používám - tam mi nefunguje správně to rolovací tlačítku - abych posunul text tak musím s tím tlačítkem silně několikrát zatočit aby se ten text vůbec posunul, to samé jeho stisknutí - musím na něj kliknout několikrát než se konečně provede ta požadovaná akce - např.: odebrání použitého předmětu (třeba oblečený kus oblečení, nebo připravená zbraň k použití) - proto jsem také musel přenastavit klávesy pro použití granátu a pro zoomování.

fotka 2 - Mysti
@Bursoft (30.12.2020 02:50): Vieš čo, mňa Ti bavia aj tie questy s Cyberpsychos, obzvlášť, ak ich mám nezabiť.
Ale chápem, je ich 17.

Mne skôr príde filleroidné to scanovanie tarotových kariet a všetky modré questy, ktoré sú len o boji a je jedno, či sú označené ako organized crime/Assault in progress, ešteže tých kariet neni zas až tak veľa.

Dúfam, že sľúbené DLCčka popridávajú nejaké tučné vedlajšáky.

Mne sa napr. páčil ten quest z prvej oblasti kde si zachraňoval boxerského majstra, ktorého dostalo do zajatia správanie jeho žiaka, hľadanie originál nahrávky Braindance vraždy pastorovho syna, alebo teraz ten quest s hľadaním taxíkov od Delamainu.

Mimo toho sa mi až tak nepáči, že autá sú vedné ako questy - mne ako človeku, čo rád komplet vyzobáva mapu, toto bude veľmi vadiť, lebo okrem Aerondightu si žiadne auto kupovať nemienim.
@SilentWolf (29.12.2020 23:20): Bylo by to fajn, ale pokud vim, tak takhle to neni snad nikde. V Mafii si v garazi vyberete jakekoli auto, ve Sleeping Dogs take, mozna v nekterem GTA je to jinak, ale to si nevybavim. To privolani auta se tak az tolik od jinych her nelisi. Radeji bych uvital tuning aut.

@Bursoft (30.12.2020 02:50): Ne vsechny ty zlute body jsou vylozeny filler, ale gigs jsou vzdy filler. Obcas je tam zajimavy background, ale cinnosti je to stale to stejne dokola. Rikal jsem to od zacatku a byl jsem prekvapeny jak nekdo oznaci vse treba ve Valhalle jako filler ale vylozene basni o gigs v cyberpunku. :D
@Tarhiel (30.12.2020 02:21): Mně zas přijde, že ty žlutý questy na mapě jsou jen zabij, ukradni nebo nahackuj a jsou prostě filler. Hlavně cyberpsychos - 17 týpků a jediný co, tak k nim dojít a porazit je. Potom přečíst shard a potom poslat textovku regině.. 17x :D A podobných questů je tam tolik proto, že těch příběhových je málo.

Podle mě jak vyčerpáš i ty menší nepříběhové postavy (Lizzy, Perallez), tak už tam nic zajímavýho není. A pokud je, má to být nějak popsaný a ne "Koukni, co se tu děje", abych zjistil, že to stejný se dělo už 5x na jiným místě mapy..
@SilentWolf (komentář): Dávam TI ku komentáru plus, ale s tým, že tam nie sú dechberúce questy nesúhlasím - Vedaľšie questy (tie žlté) nie sú žiaden filler a uprednostnil by som len také oproti modrým (choď a akýmkoľvek spôsobom spacifikuj nepriateľov + zabav dôkazy) v úplne celej hre.

Z hlavnej dejovej som toho zatiaľ veľa nevidel, tú si šetrím.
Ah, Act 3..jsem zvědav jak dlouho v něm strávím. Možnost záchrany Takemury byla roztomilou referencí Deus Ex.
Nechápu výtky, že ve hře nejsou garáže. Není mnohem praktičtější si moci auto kdekoliv přivolat než muset hledat, kde je nejbližší garáž?
K mému konci ještě něco.. docela divně jsem se cítil, když jsem žádal Nomády o pomoc. Šlo vidět, že se jim do toho nechce. Moc mrtvých na konec apod.. nemám z té volby moc dobrý pocit. A ještě ke všemu se mnou přestal kamarádit Takemura. :D

Pokud jsou takové všechny, tím líp. Konce jim fakt jdou. CD Projekt nejsou Stephen King. :D

BTW co vlastně znamená ten třetí ukazatel procent?
Teď po dvou hodinách ve hře a po dokončení main story se dostavilo přesně to, co jsem čekal. Mapa zabordelená generickýma úkolama a já už nemám náladu se do toho pouštět. Je jich tam moc, opakuje se v nich pár patternů a především nemám žádnou motivaci to dělat. Když už mě hra vrátila v čase zpět, sebrala mi všechno (včetně shardů), co jsem posbíral v poslední misi, tak mě má nějak namotivovat. Chybí mi 17 lvlů, ale proč bych je dělal, když už tak jsem tím závěrem proplul jak prd. Chápu, na těžší obtížnost to možná má význam, ale stejně..

Kdyby tam byla aspoň ta garáž a já ty questy dělal, abych si je mohl koupit a pak prohlížet :(