Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Adieu (23.02.2021 17:24): Přesně tak to na mě působilo taky. To nejlepší na Bloodlines byly dialogy, ale z toho, co jsem z Bloodlines 2 měl možnost vidět, se jedničce ani neblížilo. Působilo to na mně jako srovnání první a sedmé série Game of Thrones. Po herní stránce to nevypadalo, že by to nějak vynikalo.
Já ten první díl hrál nějak docela krátce po vydání a žádné zásadní bugy si nevybavim, ale možná proto ze jsem to někde v půlce vzdal jelikož to byla dost nuda, navíc celkem ošklivá . Upíři ..meh
Já hrál svého času taky ještě prvotní verzi Bloodlines a byla až na pár irelevantních glitchů naprosto v pořádku. Paradoxně jsem pak na více různých bugů narazil až v těch "ošetřených" unofficial patched verzích. :D

Jinak se fakt divím, že v Bloodlines 2 někdo měl naděje - nejsem žádnej polohajlující vávrovec z technický školy, ale už jen to oznámení a ty kecy stačily, aby bylo jasné, odkud vítr vane, totiž že tohle studium netvoří ti nejlepší v herním průmyslu, nýbrž ti, co tomu dají ten módní ideologickej přesah.

Světe div se, nedokázali tu hru vyvinout.
@pajmič (23.02.2021 14:54): Já hrál Bloodlines týden po vydání. Až na jeden bug, kdy jsem musel použít konzolovej příkaz, byly bez větších problému a dal bych jim desítku rovnou. I v tom levelu tomu Bulíř dal 9.7, víc než ve stejném čísle dostal HL2.
@pajmič (23.02.2021 14:54): Já jsem teda originál dohrál bez unofficial patche a nenarazil jsem, myslím, ani na jeden bug. Ale nakonec podle mě většina lidí na tady ty nedotažené "drahokamy" vzpomíná díky tomu, že to mělo nějakou hloubku, příběh, atmosféru, zajímavý setting nebo něco podobného, díky čemu jim to utkvělo v paměti a mají chuť se k tomu vracet. Na bugy se postupně zapomene. Problém dvojky vidím v tom, že právě nic z toho nemá a navíc bude nejspíš kvůli čachrům se studii nedodělaná. Jedna věc je nedoprogramovaná dobrá hra a druhá věc je nedoprogramovaná průměrná hra, která se snaží napodobit dobrou hru.
@Cathan (23.02.2021 14:45): Po těch bžilionech patchů a tolika letech je to pochopitelný. :) Otázka je, jak by to zdejší čísilko vypadalo v roce 2004, kdy se ta hra ani nedala funčně dohrát, natož hrát ::D Ale kvalitu to mimo ty glitche a nestabilitu mělo, jinak by to nemělo tak odhodlanou a věrnou komunitu.
@Paul (23.02.2021 12:14): V tomhle stádiu je myslim uplně jedno komu to svěřej a kdo bude tak blbej aby to vzal. Pokud nemaji v plánu vývoj vzít od podlahy, jako že ne, tak opravdu lituju to studio, který bude nuceno z toho průjmu uplácat releasu hodný hovno.

Při nejlepším to bude technickej clusterfuck jako originál při vydání. Na což, podle hodnocení, už hromada lidí zapomněla.
@Redfield (23.02.2021 13:28): Pravda. Ti sice pokud vím zatím žádný 3D RPGčko ve stylu Bloodlines nedělali, ale možný by to bylo. Ještě mě napadá, že by to mohli dát Dontnodu. Možná ten tým co dělal Vampyr by to čapnul.
Komu by to tak Paradox mohl svěřit? Interně pokud vím žádné RPG vývojáře nemají..Larian, Obsidian i inXile mají plné ruce vlastních projektů..

Mohl by Paradox koupit Embracer a dát to Warhorsákům jako další projekt po KCII :)
No teda, jak se to jen mohlo pokazit, taková woke hra, kde lead writerka iniciovala zákaz Hotline Miami 2 na Zélandu. :/ Doufám, že vše dobře dopadne a ještě si budu moci zahrát za transsexuálního Indiána, který bude mít sex s tím cool konzistentním přírůstkem do universa VtM, homosexuálním černým muslimem, co mlátí názorové odpůrce po barech. Pokud ne, tak počítačové hry přijdou o hodně. :(
@BUMTARATA (23.02.2021 09:41): A tým padla aj posledná nádej, že čokoľvek z toho, čo do toho urobil Mitsoda&Cluney, vo finálnom produkte aj bude & môj záujem o hru.

Veľké sklamanie a dúfam, že SS3 nedopadne podobne.
:/ já tomu stále věřil.

oh.. nečetl jsem celé.

"This game is very important to us and it has been an ambitious project from the very start. In order to meet our goals for it, we’ve come to the conclusion that a change is needed and, as a result, more development time is required."

Tak možná je to dobře. :)
@BUMTARATA (23.02.2021 09:41): Tak vzhledem k tomu, že v podstatě všichni, na kterých to stálo, odešli, to asi není nějaká velká škoda. Ta hra podle mě nevypadala nikdy dobře a moment, kdy to začalo vypadat beznadějně, už dávno byl.
Nevadí klidně ať to vydají později v roce 2021, hlavně ať to stojí za to! Snad to dobře dopadne.
You have left the time quite wide open for when next year the game may come. Is it conscious that you do not dare to promise the first half of the year?

"I do not think it will come in the first half of the year, but we will see", says the CEO.

The schedule for Bloodlines 2 has been affected by both staff dropouts and the pandemic. The delays led to Paradox making the decision to adapt the game also for the new console generations Playstation 5 and Xbox Series X which have been released recently. This adaptation work has in itself contributed to the delay in the launch.

"To be able to develop for the next generation, you have to have development kits from the manufacturers. And I'm pretty sure that both Sony and Microsoft were affected by the pandemic because they did not have that many development kits," comments Ebba Ljungerud.

https://www.avanza.se/placera/telegram/2 ... nder-1h-2021-vd.html
@Paul (28.10.2020 21:34): Hm... Tak Samantha má na kontě jednu krátkou misi pro Star Wars: The Old Republic a dvě větší příběhový linky pro Guild Wars 2. někteří fanoušci GW2 si myslí, že psala dobře, jiní se radují že další SJW je z tvůrčího týmu pryč. Konkrétní podíl na Mass Effect: Andromeda není znám. Jordan Mychal Lemos byl za práci na Assassin's Creed: Odyssey nominovanej na cenu. U Tsushimy byl pod velkým vlivem japonců, kteří se vším radili.

https://www.youtube.com/watch?v=Wll267LyxZs
@Malignus (27.10.2020 10:25): ta nová narrative lead, co psala ME Andromedu a nahradila Briana Mitsodu je Samantha Wallschlaeger. Fun fact, taky se podílela na cancelaci Avellona
https://i.imgur.com/p1VrGKi.png
https://i.imgur.com/KZxzbHB.png

Ten druhej je pak Jordan Mychal Lemos, ten psal Tsushimu a AC Odyssey.

Má očekávání od Bloodlines 2 jsou nyní někde pod bodem mrazu, nicméně pořád existuje možnost, že tam nějaká kvalitní Mitsodova práce zůstane.
SWTOR má svoje momenty v class stories. Ale taky mě to celkově neuklidňuje. Zatím je fakt dvojka Bloodlines u mě ve skupině s BG 3 - tedy meh.
Noví scénáristé najati, pracovali na AC Odyssey, Mass Effect Andromeda, Ghost of Tsushima, SW TOR.