Ah damn. Oni odstranili ten pauza cheat, kdy se daly u nové postavy zachovat předměty v inventáři. :( To je zklamání a dost velká rána pro ty mé šílené dual-classy (naposled Berserk/Druid 22/25). Samozřejmě jsem se těšil, až jej plně vybaveného pošlu zpět do Irenicova dungeonu a projdu s ním z legrace pár lokací. Shadow Keeper funguje stále. Ale je škoda, že to takhle naschvál zesložiťují. Zrovna tenhle "workaround" ničemu neškodil.
Anyway imho je v EE verzi možná závěrečný souboj o fous těžší. Ale možná se mýlím. Je tam aj tuším změna, že lze mít jen jednoho Planetara/Devu. Hloupě jsem si je šetřil. Problematické bylo akorát druhé soubojové kolo ze čtyř. Buď mi někdo vysál úroveň (u asi dvou charakterů na to nemám předměty a příslušná "protekční" kouzla jsem zapomněl), nebo mi postavu uvěznili, zkameněli a rozbily atp. A pokud přímo zabili, tak nějakou kouzlící postavu, která bez předmětů přišla o několik kouzel. Prostě neakceptovatelné. :) Další souboje s Amelyssan už ale byly pohodička. Pokud ji btw necháte a rubete jí ty miniony, tak vám je tam kouzlí ve velkém dále. Taky si z původní hry nepamatuji, že by v ní tohle bylo. A vlastně ani ze svého posledního průchodu EE verze. Je třeba tedy se rovnou zaměřit na ní a spolehnout se, že tam Death Tyrant třebas to uvěznění nestihne zakouzlit.
Ten první souboj byl vlastně skoro
hned hotov. Pak přišel druhý (který jsem si ale zesložitil sám tím, že jsem chtěl perfektní výsledek a nebyl jsem připraven na všechny eventuality). A navíc jsem zapomínal na důležité věci (lektvary síly, nahození berserka aj.). Pak už jsem do toho chodil více připravený a
poslední kolo (i to předposlední) už byla procházka růžovým sadem na pár sekund. Viz i
plné životy u všech.