@Garret (20.03.2020 21:42): Zloději :D Koukám, že mají 60 USD a 70 EUR. Tak pro jednou je ten Steam kurz € = $ docela výhodnej :D (ačkoliv CZK to EUR je katastrofa dnes..)
Diskuze
@Bursoft (20.03.2020 21:35): ne-e, mám to v €, na Steamu 60€, na B-netu 70€
@Garret (20.03.2020 20:55): Nepřehodil se ti Steam na libry? Kámošovi se to stalo dnes a právě byl taky překvapenej a myslel, že Doom zlevnil už v launch day :D
@Shoggot (20.03.2020 21:30): Souhlas, ty skákačky mi tam nesedí, ale zase že by to byl nějaký dealbreaker, tak to vůbec. Já teď dojel misi kde byl vznášející se boss se štítem.. vítězoslavně jsem ho killnul, aby na mě hra poslala hned další dva, skvělý překvápko :D
@Shoggot (20.03.2020 21:30): Souhlas, ty skákačky mi tam nesedí, ale zase že by to byl nějaký dealbreaker, tak to vůbec. Já teď dojel misi kde byl vznášející se boss se štítem.. vítězoslavně jsem ho killnul, aby na mě hra poslala hned další dva, skvělý překvápko :D
Tak zatím právě jsem vyřídil Maraudera a nemám zatím moc výtek. Skákací pasáže nepatří mezi top pasáže hry, ale že by nějak zpomalovaly tempo, to se říct nedá, je to vždy záležitost několika vteřin než skákací pasáž skončí. Na Ultra-Violence se to hraje příjemně.
Že by byl nějaký nadbytek cutscén nebo nějaké trapné lore se taky říct nedá.
Že by byl nějaký nadbytek cutscén nebo nějaké trapné lore se taky říct nedá.
@bukrrCZ (20.03.2020 18:38): Naprostej souhlas...
Naprosto příšerné pasáže se skákáním (proboha já nechci hrát Prince of Persia z vl. pohledu) připomínají to nejhorší z Xenu původního Half-Lifeu. Přestřelená obtížnost, optimalizované sice na jedničku s hvězdičkou, ale graficky v tom nějakej pokrok oproti minulému dílu nevidím. Těšil jsem se moc ale nedám to, jde to z hadru..
na Steamu je Doom o 10€ levnější než na Bethesda Launcheru? jak to?
Jak jsem koukal na videa na YT tak s 1060 to zdá se jede napohodu high (s ryzenem 1600). A s lepšíma procákama i vejš. Tak to je příjemně nečekané překvapení. Chtělo by to demo, ale možná to můj veterán ještě dá.
@Bursoft (20.03.2020 20:24): Ale prosímtě, textury dám na max, stíny a střední, totální hovadiny vypnu a pojede to jak z praku na semi Ultra nightmare. :)
@Gordon (20.03.2020 20:00): Jenom teda "High settings" bych bral s rezervou, protože nad tím je ještě Ultra, Nightmare a Ultra Nightmare nastavení :D
@Kwoky (20.03.2020 19:40): Chces udelit Nobelovu cenu za literaturu Pornofilmu?
RX 580/GTX 1060 na doporučené, to je hodně slušné!
@Charllize (20.03.2020 18:58): Nepotřebujem.
@Mendoza (20.03.2020 16:47): Je to prastarý příběh. Android potká androida z něhož se stane chameleon. Android ztratí chameleona, jenž se změní na slizku. Android získá slizku, slizka potká slizku s níž odejde a android ztratí slizku, chameleona i androida. Kolikrát jsme už viděli tenhle příběh?
@Charllize (20.03.2020 18:58): Ne nepřidal ;) Rozvraceče diskuzí jsme tu nepotřebovali ani předtím :)
@Bursoft (20.03.2020 18:52): Ted ses do toho uskupeni pridal, tak jakypak copak :) A ne jeden nebyl, byli dva, pak az sem reagoval.
Smesne, hmm, a myslis ze nevypada smesne kdyz nekdo na K+M se otaci rychlosti svetla a skube s tim vyhledem jak pri zachvatu epilepsie? :)
A koncim, urcite si tu chcete povidat o hre, a nepotrebujete mne :)
Smesne, hmm, a myslis ze nevypada smesne kdyz nekdo na K+M se otaci rychlosti svetla a skube s tim vyhledem jak pri zachvatu epilepsie? :)
A koncim, urcite si tu chcete povidat o hre, a nepotrebujete mne :)
Mám za sebou 4 hodiny a ta hra je fakt těžkej adrenalin. Hraju na Ultra violence a už jsem narazil asi na 3 pasáže, který jsem tak 10x opakoval (zvlášť ty nepovinné arény jsou hroznej záhul). Každopádně se mi to líbí.. sice bych si to uměl představit bez těch skákacích pasáží, vůbec to v kontextu té hry nedává smysl, ale jinak za mě určitě lepší jak jednička. Hlavně dynamika té akce je špičková. Jinak na 2070 Super při 1440p na max nastavení 80-100 FPS, takže se toho nemusí bát ani lidi s horším PC.
@Charllize (20.03.2020 16:09): Jaký uskupení lidí tvl? Jeden jedinej člověk napsal, že si to neumí představit. Já si to představit umím, viděl jsem pár lidí, co to zkoušeli s gamepadem a ten gameplay vypadá opravdu směšně proti K+M.
@Charllize (20.03.2020 16:09): Jaký uskupení lidí tvl? Jeden jedinej člověk napsal, že si to neumí představit. Já si to představit umím, viděl jsem pár lidí, co to zkoušeli s gamepadem a ten gameplay vypadá opravdu směšně proti K+M.
Já nevím, jestli mám po zhruba 2 hodinách pokračovat. Akce je nářez, další možnosti pohybu po arénách bombastický, ale necítím z toho ten Doom 2016. Chytání se zdí na lezení funguje a nefunguje - ne jednou jsem dal pěstí stěně. Vylepšování je postavený na systému z předešlýho dílu, takže když ho člověk hrál, není to tak zahlcující na první dobrou. Kolikrát není ani jasný, co po mně hra chce během časově omezených skákacích pasážích, takže padám dost do propastí. 60e je 60e, asi refund a počkám na slevu.
@Garret (20.03.2020 18:36): ne, kolikrat to tady je z neznalkova slabikare a alobalovou cepickou mi prijde. Ty vole, gamepad..to jako jde jo ??? :D
@Charllize (20.03.2020 18:33): ono se to tady nezačalo "nijak tvářit", Mendoza jen napsal, že "si to neumí představit", tys mu musel hned oponovat, "co jste to tady za lidi, co to považují za nemožné".
až já budu mít dvě r a jedno t, ty budeš mít dvě l ;-)
až já budu mít dvě r a jedno t, ty budeš mít dvě l ;-)
@Garret (20.03.2020 18:20): me jen prislo dementni jak se to tady zaclo tvarit ze gamepadem to absolutne nepujde hrat.
Ps: zase tam mas jen jedno L, clovece :)
Ps: zase tam mas jen jedno L, clovece :)
@Mendoza (20.03.2020 16:47): v pohodě, tady to triggeruje jen Charlizeho, my ostatní máme v peachi :-)
@Charllize (20.03.2020 16:44): Však ja nepopieram, že si tú hru užijú, tá hra je upravená tak, aby im vyhovovala a bavila ich. Len nemajú skúsenosť na to porovnanie. Ja si osobne veľakrát vyberám, či budem hrať na k+m alebo gamepade podľa žánra alebo pri starších tituloch, podľa pôvodnej platformy, pretože tie staršie konverzie z konzolí neboli mimo gamepadu práve najlepším zážitkom.
@Mendoza (20.03.2020 16:47): To je v poriadku, my, ľudia s k+m máme aj tak pravdu :P
Sakra, asi jsem svou otazkou spustil pradavny shitstorm km vs. gp. Vsem Slusnym Lidem se timto omlouvam.
@Tulareanus (20.03.2020 16:26): tak nikdo nepopira ze na k+m to lepsi je, ale proste lidi co bezne hraji na konzolich s ovladanim na gamepadu zadny extremni problem mit nebudou. Urcite ne takovy jak se tady prezentuje ze jen par vyvolenych to gamepadem zvladne, to je blbost.
On je taky problem kdyz nekomu chybi poradna zkusenost na obou stranach a tvrdi ze nekdo o neco prichazi.
Jednou az mi dojde trpelivost dojdu vam s gamepadem natrit prdel do tech vasich Doom dychanku aby jste to konecne pochopily :)
On je taky problem kdyz nekomu chybi poradna zkusenost na obou stranach a tvrdi ze nekdo o neco prichazi.
Jednou az mi dojde trpelivost dojdu vam s gamepadem natrit prdel do tech vasich Doom dychanku aby jste to konecne pochopily :)
Tak pri ľudstve od nepamäti funguje neznalosť. Ľudia, ktorí nikdy nehrali fps na k+m, nevedia, o čo prichádzajú. Ľudia, ktorí nikdy nejedli pravú thajskú/vietnamskú kuchyňu, nevedia, o čo prichádzajú. Ľudia, ktorí nikdy neskúšali hudbu mimo rádia a toho najpopulárnejšieho, nevedia, o čo prichádzajú. atď...
@kuler91 (20.03.2020 16:12): prosimte, na xboxu a PS4 to momentalne hraje tisice lidi a zrejme se vsichni nudi...achjo
Tady nejde ani tak o to, jestli to na gamepadu půjde/nepůjde ... beztak tam má 95 % auto aim, což naprosto tu hru zničí. Tady jde spíš o ten feeling a zábavnost během hraní, tohle musí být prostě vopruz a nuda na GP ( bez ohledu na GP skill )
jasne ze to jde hrat na ovladaci, co to tady zase je za uskupeni lidi co to povazuji za skoro nemozne, si delate srandu ne , :D
@HolyMeatball (20.03.2020 15:11): No, vyzkousim to taky, az to vyjde na switch. Zatim jsem rad za mysku a klavesnici.
@Mendoza (20.03.2020 15:10): Znám pár konzolistů, kteří to zatím zvládají. Jsou to ovšem takoví, kteří 16ku na ovladači dali na nejvyšší obtížnost. :)
Zajimalo by me, jestli to tu hraje nekdo s ovladacem. Jednicku jsem prosel na nejlehci a celkem to slo, ale tady si to moc neumim predstavit.
Jj, bylo to stejne jako na Steamu, 37 giga preload a asi 35 giga nebo kolik day-one "patch". V podstate zbytecny ten preload, jsem to mohl normalne dat stahovat az se to odemklo a nic by se nestalo.
Jinak hra je tedy docela tezka no. Ted jsem jeden encounter opakoval asi petkrat, nakonec to prozatim vzdal. :) Intenzita prestrelek po dvou hodinach hrani asi takova, jako u predchoziho dilu par levelu od konce. :)
Jinak hra je tedy docela tezka no. Ted jsem jeden encounter opakoval asi petkrat, nakonec to prozatim vzdal. :) Intenzita prestrelek po dvou hodinach hrani asi takova, jako u predchoziho dilu par levelu od konce. :)
@Gordon (20.03.2020 13:58): Na steamu to nemám vůbec, čistě bethesda.net
@HolyMeatball (20.03.2020 13:56): A to se ti instalovalo ve steamu, nebo sosalo opět z netu.
@Gordon (20.03.2020 13:54): Akorát že ta hra opravdu nemá 80gb. :) Původně jsem preloadoval 40gb, a včera jsem musel unlocknout 40gb, na praktické úrovni to byl ten stejný proces.
@HolyMeatball (20.03.2020 13:50): Ano, takže člověk, co má ultra vesnický net si bude den stavovat tu půlku, aby pak nemusel čekat dva dny, ale jen den. :)
@Gordon (20.03.2020 13:45): Jo? Kdykoliv jsem doposud využil preload, bylo to proto, aby hra byla hned po vydání ready, a doposud to tak vskutku fungovalo. U tohoto jsem v podstatě dvakrát stahoval stejné množství stejně dlouho.
@HolyMeatball (20.03.2020 02:03): Pre-load je pro lidi s pomalejším internetem.
@kuler91 (20.03.2020 13:20): Je to zajimave. Jak rikam, zvyknes si. Asi. Hlavne i ty mody zbrani davaji najednou vice smysl. Treba u brokovnice ten granat, ktery sam o sobe stoji jeden naboj, stejne jako normalni vystrel, ale odpravi vic nepratel najednou. I kdyz, jak bylo zmineno, ten cannon fodder je lepsi nechat nakonec, resp. starat se o ne, jak je potreba munice.
Dalsi vec je, ze nekteri nepratele dokazi solidne potrapit. Treba Arachnotron strili opravdu dlouhe salvy a dokaze vas sundat hodne rychle, pokud neuhybate nebo se nekryjete (treba z duvodu zabijeni nekoho/neceho jineho).
Dalsi vec je, ze nekteri nepratele dokazi solidne potrapit. Treba Arachnotron strili opravdu dlouhe salvy a dokaze vas sundat hodne rychle, pokud neuhybate nebo se nekryjete (treba z duvodu zabijeni nekoho/neceho jineho).
Ty náboje a celkové potřeba taktiky mi přijde jako hodně zajímavý nápad, pokud to tak udělali, tak jedině fajn. V tom případě člověk asi ocení každý upgrade ( i ty blbé 2 náboje ne ? ) což je super.
@Shoggot (20.03.2020 12:56): máš recht, neuvědomoval jsem si, že někteří démoni vyžadují víc paliva.
A souhlasím, souboje jako takové mě tady instantně baví velmi, oproti předchozímu dílu, kde mě moc nebraly ani po těch 4 hodinách. Jen ten platforming asi bude bolet, ale tak snad to trochu vopečujou.
A souhlasím, souboje jako takové mě tady instantně baví velmi, oproti předchozímu dílu, kde mě moc nebraly ani po těch 4 hodinách. Jen ten platforming asi bude bolet, ale tak snad to trochu vopečujou.
@HolyMeatball (20.03.2020 11:28): Ne. Poslední čárku do motorovky vždy máš, nehledě na obtížnost. Pokud ji spotřebuješ, tak se za pár sekund dobije znova sama. Hra to tam specificky říká v tutorialu a funguje to na všech obtížnostech.
Málo munice se nejprve může zdát jako dost silné omezení, ale to je jen začátečnická chyba. Hra tak nutí člověka víc rozlišovat mezi velkými démony a obyčejnými nepřáteli. Motorovka z nepřátel dobijí munici, plamenomet z nich dropuje armor a glory killy z nich dropují zdraví. Během souboje je třeba všechno tohle využívat, za jednu arénu člověk použije motorovku i několikrát aby měl munici. Je to tak zamýšleno, hráče to nutí víc přemýšlet o tom co má a co kdy použít, věci jako motorovka nebo plamenomet jsou prostě nezbytné.
Je to prostě jiné než předchozí Doom. A je to mnohem lepší.
Málo munice se nejprve může zdát jako dost silné omezení, ale to je jen začátečnická chyba. Hra tak nutí člověka víc rozlišovat mezi velkými démony a obyčejnými nepřáteli. Motorovka z nepřátel dobijí munici, plamenomet z nich dropuje armor a glory killy z nich dropují zdraví. Během souboje je třeba všechno tohle využívat, za jednu arénu člověk použije motorovku i několikrát aby měl munici. Je to tak zamýšleno, hráče to nutí víc přemýšlet o tom co má a co kdy použít, věci jako motorovka nebo plamenomet jsou prostě nezbytné.
Je to prostě jiné než předchozí Doom. A je to mnohem lepší.
Clovek si asi zvykne, ale je to docela pruda, to omezeni je znacne. Ted jsem dal jeden bod do vylepseni prave na munici a ted uz mam vybornych 18 naboju do brokovnice. :P
Tu omezenou munici říkali, že ubrali schválně, aby právě člověk víc v bojích přemýšlel nad taktikou a aby používal celý arzenál. Otázka je, jestli je to chtěný.
@Shoggot (20.03.2020 10:36): minimálně na ultra violence jsem rozhodně bez nalezení dalšího kanistru bez motorovky byl, v předchozím to možná bylo jinak
@marwel (20.03.2020 10:04): Jedna z rad, kterou si pamatuju z videi pred vydanim, ze se vyplati si nechavat nejobycejnejsi moby az nakonec, prave aby clovek mohl doplnit zasoby.
@Shoggot (20.03.2020 10:36): Vsak rikam, nebyli mali nepratele na dobiti. Jen velky zm*d na ktereho potrebuji tri bodiky a ten me zabil. :) Jeste jsem byl v nejake slepe ulicce.
@marwel (20.03.2020 10:04): Jeden bodík motorovky se ti vždy dobije sám velmi rychle. Nikdy tak nemáš vybitou motorovku.