Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (14.03.2020 18:32): Mě irituje, že vůbec jsou tak dementní, že vážou dobu loadingu na vsync (to fakt není obvyklý), a když jim to lidi řeknou a modder to dva tejdny po vydání opraví, tak stejně nejsou schopní tak jednoduchou věc opravit oficiálně...nikdy.

@Feidias (14.03.2020 19:01): o to je to smutnější, ale samozřejmě nečekám že by na to teď vydali patch.
@Paul (14.03.2020 15:12): na PS4 PRO trva prvotni loading dlouho, cca minutu a pul az dve. Potom kdyz clovek prochazi skrz loadingy budov tak mezi 25-30s, ne nijak me to neirituje. Mohlo by to byt kratsi, to nepopiram, ale zas takova tragedie to neni. Ale chapu kdyz nekdo da nekolik tisic za SSD tak to muze vytocit.

Jo, plno bugu nikdy neopravily a uz asi ani neopravi. Ale zase bych je neobvinoval ze se na to vysrali, tech patchu bylo nekolik desitek a co vim tak to resily minimalne jeste rok a pul po vydani a porad neco zaplatovali. Samozrejme kdyby na te hre nedelalo 100 lidi ale 2000 jako ma UBI bylo by to lepsi. Kdyz si vezmu kolik ma hra obsahu tak je celkem zazrak ze to je jak to je, v tom poctu lidi co se na tom podilely. Chtel bych videt jak by vypadal treba AC Odyssey kdyby mel 100 vyvojaru.
Další příklad odfláklosti. Říkám si, proč mi loadingy občas trvaj celou minutu, když to mám nainstalovaný na jednom z nejrychlejších SSD na trhu. V Kingdom Come, mnohem krásnější hře s kompletní absencí loadingů kromě inicializačního (všechny interiéry se streamujou realtime) mi loading trvá pár sekund.
Tak zagooglím, no a je na to mod, který v loading screenech upravuje vsync aby nezpomaloval loading, takže teď trvají loadingy taky pár sekund. A tohle Bethesda nemohla opravit sama. Ne, musí to udělat moddeři.
Ale Charlize najde způsob jak to ospravedlnit, no doubt.
@Charllize (13.03.2020 23:21): Ono totiž nejde dostupnej quest třeba zaznamenat na mapě. Je potřeba ho hráči vrazit do questlogu, protože je příliš hloupoučkej se rozhodnout sám za sebe jestli ho vzít nebo ne.
@S4TW (14.03.2020 00:36): Co nedelas, me ten quest log neprehlednej neprijde. To mam jako delat ze jo abych nebyl narcen z obhajovani jasnych zaporu? proste to tak v ty hre je, tak se tomu prizpusobim a naucim se v tom chodit a nebudu lozit po forech a kdakat jak by to slo udelat lip a kdesi cosi a delat ze jsem lepsi navrhar, scenarista, skladatel a reziser.
me prijde ze se z hracu stavaj takovy ukviceny zensky kterym vadi kazda blbina a jsou porad necim desne frustrovani. Zrejme to zsenstily chovani chlapu a mladiku v dnesni dobe pronika i do her. :)
Si kupte Switch tam je vetsina her relaxing :)
@Charllize (13.03.2020 23:21): hele, chápu, že ta hra ti prostě sedla jak hrnec na zadek, ale tohle už trochu vaříš z vody... tohle ti naopak zajebává quest log, je nepřehledný, nevíš pořádně co a pro koho, jestli to je vedlejší, hlavní nebo radiant... vyřešit to jde dalšími x lepšími způsoby... já nevím, ta hra má spoustu plusů, ale to neustálé obhajování naprosto jasných záporů... no, to už je prostě jen úsměvné :-)
@Paul (13.03.2020 22:42): Tak hra je velka. Kdyz vezmes v potaz ze nekdo uplne nezkuseny v rpg se do toho pusti a stane se mu ze odmitne a pak by mel hledat kam jit aby si to znovu zpristupnil, tak je asi lepsi mu to nechat v tom deniku kde si to muze kdykoliv pripomenout.
Uznavam ze to je trosku pitomy ale nemuzu rict ze by to nebylo efektivni a blbuvzdorny. Ono staci ze plno lidi nedokaze posunout tabulku s perkama, natoz pak kdyz by se na ne slo s takovouhle slozitou veci :)
@Charllize (13.03.2020 20:50): Protože...je nemožný nechat quest dostupnej u NPC a přijmout ho tím že si s ní znovu pokecám a přijmu ho? Bethesda mi ho musí vnutit? Já vim, smajlík. Takže tě nebudu obviňovat že ti bethesdafanboyství leze na mozek.
Tvle fascinuje mě ta logika, kdy Danse se mě zeptá jestli se chci k Bratrstvu přidat (potom co jsem mu pomohl), já řeknu že ne, načež mi Danse odpoví "škoda, tak se měj hezky" a přesto se mi hodí automaticky quest do questlogu že mám zase zajít za bratrstvem..
@Charllize (12.03.2020 22:58): Já nepotřebuju někoho, kdo by se mnou souhlasil. Já prostě jen dohrál hru a napsal komentář, protože můžu :) Ty jsi prostě jen děsně uraženej fanboy, který nedokáže unést fakt, že na jeho srdcovce jsou nějaké chyby. A že těch chyb je prostě hodně a nejdou jen tak ignorovat.
A pokud těch zmíněných 40% spočívá ve stavění osad, tak ne, děkuji pěkně. Až si budu chtít stavět, zahraju si The Sims nebo opráším dětská léta a vytáhnu lego.
@DonSnake (12.03.2020 22:48): Zkus si tady projit celou diskuzi o hre, prispevku kde se vyjadruji ke hre je tam asi milion. A dalsich milion hadek a dohadovani se zdejsim bratrstvem kocici pracky:) Jen snad. Ja kdyz hraju Fallout 4 tak za 44 hodin nemam jeste na mape ani BOS vzducholod .
Na survival nejsou nepratele pytle cementu treba. Bohuzel ani ty ne:) Trznici si muzes sam postavit a zabydlet, fakt velkou, klidne s padesati lidma a dokonce mezi nima budovat trasy pro karavany (to jde i bez survivalu) A tak dale a tak dale..
A ne hele, Boston je fakt mesto, i ty budovy vetsinou sedi s realnym Bostonem. A to ze tam jsou jen ruiny s mutantama je blbost. Je tam plno mist kde zijou normalni lidi co ti davaji ukoly a podobne a docela velkych.

A neboj, za chvili dorazi nekdo kdo te utvrdi ze mas pravdu a ja ne, tak to tu chodi. Zadny stres :)
@Malignus (12.03.2020 22:28): @S4TW (12.03.2020 22:44): Já jsem strašně netrpělivý člověk, takže na mě jsou tahovky prostě děsně pomalé :D Ale občas dostanu chuť a nějakou si zahraju, to jo. Fallout 2 mi už nějakou dobu leží v na disku, tak je asi načase ho rozehrát :)

@Charllize (12.03.2020 22:46): Já nikdy nehledám věci, které mě serou. Všechny věci, které jsem napsal do záporů mě prostě praštily do očí během hraní. Navíc jsem psal, že jsem si hru užil :)
Ano, Boston tam je, ale já těmi městy myslel obydlená sídla, třeba s tržnicí, nějakým představeným apod.. Ruiny plné raiderů a supermutantů neberu jako město.
Ale rád bych si tedy poslechl, co řeší survival a o čem je teda těch zbylých 40% hry (a to neber nutně jako provokaci, mě to seriozně zajímá).
@DonSnake (komentář): hele jen tak na okraj. Je tam cely Boston, prakticky 1:1 v postapo stavu. To je dost velke mesto ne? :)
Sice chapu oc ti jde a co tim myslis, ale napsat ze tam neni zadne velke mesto je dost blbina:)

A je skoda ze jsi nemel odvahu na survival, spousta stiznosti co mas by nebyla (i kdyz asi by jsi si nasel jine).
puvodne jsem ti dal minus, ale smazal jsme ho a nedal nic, jakoze prumer, protoze vlastne nevis o cem je tak 40% hry. (osady, power armor atd) Takove dalsi hodnoceni bez hloubky, tedy z meho pohledu. Ale takovych je tu vetsina.
@S4TW (12.03.2020 14:04): Je pravdou, že Fallout 4 zrejme hralo viac ľudí ako Skyrim, ale radiant questov tam bolo viac, čo súvisí s väčším množstvom frakcií. A až tak veľký rozdiel v ich prezentácii od Fallotu 4 nevidím.

@Jab (12.03.2020 12:42): Dnes už, samozrejme stačí, plniť iba hlavné questy a heroicy. Inak, tie skryté questy si už veľmi nepamätám, ale žeby mi prišli z hľadiska minipríbehu, či hernej náplne o toľko horšie ako iné vedľajšie questy, to zase nie.
@M.a.t.t. (12.03.2020 12:12): je to možné, ne každý hrál Skyrim... říkám, mě jsou osobně docela buřt, osobně souhlasím s tím, že je to takové lajdáčtější řešení, které má sice nějaký smysl, ale spíš mi to přijde jako jooo, zaplníme hru, budeme mít mega questů, ale že fakticky většina z nich jsou tyhle radianty... prostě jen můj názor, jak to působilo na hráče mého ražení, úplně bohatě by mi stačilo, kdyby to tam bylo lépe odlišeno, ale neberu to tak, že to nemůžu skousnout, to zase takhle nechápejte.... mnohem větší wtf byla jedna z lokací hned z kraje hry, která byla totál zabugovaná, o čemž musí tvůrci dobře vědět a stejně se neobtěžovali to spravit... ale co už... prostě nejslabší Fallout, přežít se to dá a hru jsem si i tak dokázal poměrně dobře užít :-)
@S4TW (12.03.2020 10:48): Radiant questy boli inak už v Skyrime, takže to nie je exkluzívna novinka, s ktorou prišiel Falllout 4. :) Obecne však proti ich prítomnosti nič nemám a z pohľadu levelovania na maximálnu úroveň dávajú zmysel, prečo nie... Nikto nikoho nenúti ich plniť a nie sú nutné z pohľadu dokončenia príbehovej kampaňe. Jediné, čo mi prekáža, že vo Falloute 4 sa fakticky nedajú odmietnuť, minimálne u Prestona, ktorý hráčovi ihneď po skončení jedného nahodí ďalší (teda dajú, ale musí sa od neho okamžite vzdialiť, čo je fakticky cheat) a že nie sú nijak odlíšené. Aj keď odlíšené myslím neboli ani v Skyrime.

@Jab (12.03.2020 10:55): Toto skrytie random questov v SWTOR som nikdy úplne nechápal. Nie je ich prehnane veľa, nie sú nijak zvlášť otravné a práve na tých úvodných menších planétach dáva zmysel spraviť čo najvyšší level, aby sa následne hráč nemusel zaťažovať na tých väčších vedľajším obsahom, ak nechce.
@Jab (12.03.2020 10:55): Ale tam nic lazy neni. Nectes co pisu niz nebo co? To je jak u debilu tohle :D
problem je ze vam chybi znalost toho jak ta hra do detailu funguje a proste dokud s tim nebudete mit nejakou praxi, nebudu tu ztracet cas vysvetlovanim, protoze to nikam nepovede. Porad se to toci v kruhu a vraci nekam na zacatek diskuze, na to seru.
@Charllize (12.03.2020 10:38): Vracíme se zase kolem k tomu samému. Já nepsal "potřeba". Já, spolu s ostatními, psal, že je to lazy řešení od autorů. Osobně by se mi také nelíbilo, kdyby se mi takový quest na první pohled neodlišil v "deníku". Kór když vím, že tyhle random questy umí odlišit i některá mmorpg (v SWTOR jsou třebas vypnuté a musíš v menu odfajfkovat jejich zobrazení). Tzn. měly by být (když už tam jsou normálně během hraní před koncem hry) zcela vedlejší (a tedy jasně označené) a toliko pro hráče, kteří si ten "survival" sami chtějí něčím takovým zjednodušit (čti "zkazit"). Byť pak upřímně netuším, proč jej vlastně hrají.

P. S.
https://fallout.fandom.com/wiki/Fallout_4_quests
Je i vidět, že hrají poměrně významnou roli (co do počtu).
osobně mi nekonečně generovaný questy problém nedělají, když to někoho baví, tak ať si je užívá dosytosti... jediné, s čím jsem měl problém, bylo, že chvíli trvá, než je člověk dokáže odlišit, ano, jsou pomalejší a rychlejší hráči, nicméně zrovna v F4 to fakt hezky splývá a ne každý si hned všechno ověřuje na netu, jestli zrovna tohle je ten nudnej do nekonečna běžící quest... já osobně to zjistil až tak, že mě NPC poslal 3x na stejné místo udělat to samé... pak jsem nějak zjistil, že v F4 je něco jako radiant quest... nechápu, když odlišují Misc. questy, proč nemohou hodit tu samou kolonku pro radiant...
@Jab (12.03.2020 10:24): ono je potreba generovanych ukolu k dohrani hry? Ono je spis otazka co ve Falloutu znamena dohrani hry. Pokud by to bylo to ze nekdo dokonci pribeh a frakce, tak k tomu ty generovane ukoly fakt nepotrebuje. Ale jsou tam pritomne uz od zacatku protoze nikdo nevi kudy se kdo vyda a co zacne pri hrani preferovat.
Survival je nadstvaba hry, puvodne ve hre ani nebyl, pridali ho az pozdeji. Samo na survival muzou byt ty generovane ukoly uzitecnejsi, ale dohrat to jde i bez nich. Ono je v celku jasne po te co hrac par tech ukolu udela co se generuje a co ne. nevim, jestli nekoho zabije udelat pet generovanych ukolu nez mu to dojde jak to funguje a pak se jim muze vyhnout az do konce hry.Pokud si chce zahrat jen ten pribeh.
@Charllize (12.03.2020 10:12): Jenže my, a tebe nevyjímaje, se tady právě o té survival obtížnosti bavíme. Nikdo nemá problém s tím, když se ve Falloutech (ideálně po konci hry) objeví NPC jako generátor random questů, abys mohl vyšvihnout postavu na level 300 a postavit x settlementů.

Pokud ti má ale takové NPC sloužit k dohrání hry, tak je to špatně.
@SilentWolf (12.03.2020 09:52): to se hodne pletes, si projed na steamu recenze a podivej kolik hodin tam lidi maji nahrano, nejsou vyjimky s 1000+ hodinama. Jen tady na mini databazi je par lidi co tam stravilo stovky hodin delanim prave toho co popisuju.
A i kdyby ne, ta hra tu moznost obsahuje a musi to byt udelane tak aby to slo. Jasne Todd tam mohl udelat 1000 rucne delanych ukolu...delali by to jeste dnes a vyslo by to v roce 2100 :)
Fallout 4 ma moznost dostat se az na level 300+, v pripade ze by nekdo chtel mit vsechny perky. Umoznuje stavbu desitek osad, v pripade DLC jeste obrovskeho vaultu. Takze aby tohle slo uzivit rucne delanymi ukoly muselo by jich byt nekolik set a stejne by nakonec dosli. Samo sbirat suroviny a zabijet nepratele jde i bez ukolu ale je fakt o dost lepsi, kdyz nekdo stoji o to delat vsechno mozny kdyz to ma v ramci generovanyho ukolu, protoze uz nic dalsiho, po tom co udelal asi tech 150+ rucne delanych ukolu neni.

na tech vasich uvahach je videt ze o ty hre nemate ani poneti jak funguje.
@Paul (12.03.2020 07:42): No počkej, chceš snad tvrdit, že kvalitní quest ti může v posledku zvýšit statistiky v rámci survival RPG stejně jako random generovaný šmejd? To přeháníš ne? Jaký pak smysl by vůbec mělo tam ten random šmejd dávat? A hlavně co si dovoluješ tak zobecňovat? Co ty víš, kolik lidí to takhle chce? A ty jako opravdu by si všem těmhle mentálně retardovaným tuhle zábavu odpíral?! Hyeno... :(
@Charllize (11.03.2020 22:48): Přesně jak píše Mazar. Kdyby ty questy byly nějak zajímavý a příběhově okořeněný místo jen "jdi do X a všechno pozabíjej) a nebylo jich nekonečno, neměl bych s nimi problém. Takhle mi v questlogu navždy smrděj věci kterejch se nedá zbavit.