Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tarhiel (10.12.2023 22:49): Je to docela tuhé, rozehrál jsem si to na HMP obtížnost, atmosféra jako u prvního Sigilu, základem hratelnosti jsou skryté nástřelné spínače, které uvolńují cestu dále.
Čekám na objednaný Big Box :-)
Zadarmo je ke stažení verze s MIDI soundtrackem, placená verze obsahuje MP3 soundtrack od Thorra
Až na jeden extrémně otravný level (E5M7) a jeden extrémně tmavý level (E5M6) spokojenost. Prvních pár map mi dokonce připomnělo to nejlepší z level designu ve Wolfovi 3D i Doomovi. Takhle to mám rád. Přehledné, impozantní levely s dostatkem health a ammo pickupů a secrety, které nejsou ani očividné, ani těžké najít. I ten finální level byl oproti tomu ve čtvrté epizodě vlastně docela fajn.
Tak po třech úrovních zatím spokojenost. Vůbec mi nevadí, že je to temnější a místy až moc "úzké" na pohyb. Z toho, co jsem mohl vidět, se mi level design líbí. Má to nápad, styl i provedení a na mě to působí lépe, než jsem původně čekal. Hráno na ultra violence ve snaze pokrýt všechno na 100 procent. Verze s Buckethead soundtrackem, mimochodem - nečekal jsem, že mi tam ta hudba sedne, ale překvapivě ano.
@leebigh (02.06.2019 20:27): Jak je mozny ze jinde po Evrope to uz maji? Sranda je ta, ze se sberatelky porad odkladaly kvuli tomu, aby to zakaznici dostali exkluzivne jako prvni nebo minimalne ve stejnou dobu jako ostatni s digital releasem..
Tak dojeté. V Brutal Doom je to kompatibilní, krom té jedné popisované chyby. Na I Am Super Bad. Závěr pěknej. Použitá verze Brutal Doomu - BRUTALV19EE, již mnoho let stará.
@Charllize (01.06.2019 16:06): jj, tak jsem to myslel. Není třeba Romerovi líbat nohy za to, že je to Romero a vyrobil pátou epizodu k Doomu, stejně jako jej zatracovat za to, že je Romero (jako v případě Daikatany) nebo že se rozhodl Sigil vytvořit tak, jak se někomu nelíbí.

Dané video jsem neviděl, celkově mi přijde, že pokud chci informace, tak je rychlejší si něco věcného přečíst než se dívat na Let's play a podobně. Ostatně, nejlepší je si udělat vlastní názor bez ohledu na to, co si myslí někdo jiný, když už má člověk nějaký základní přehled.
@Phoenix (01.06.2019 13:48): ideální nedělat ani jedno. Mě jen vždycky děsí komunitni hlasici a youtuberi kteří nedělají víc škody než uzitku, i kdyz uznavam ze to konkretni video co daval garet patri mezi ty rozumnejsi.
Já už mám Sigil projetý dvakrát, jednou standardní průběh epizodou a potom jsem to zkoušel s pistol startem na UV, jakkoliv to takhle nehrávám. Včera jsem ještě típal screenshoty.
A ten pistol start, to je záhul, časté sejvování, munice v tomto směru opravdu málo, nutno využít pily nebo berserku. A ti cyberdémoni se zničit příliš nedali, v šesté se zasekl za hradby tak jsem ho upižlal brokárnou, ale v tom secret levelu, toho už jsem nechal být.
Dobré to bylo, i když je fakt, že úzké plošinky byly dost často za hranou únosnosti. Ale nápady Romero furt má. Spíš mi tam vadí nevyvážené rozložení zbraní a munice, takže jsem to prakticky celé prošel jenom s brokovnicí.
@Charllize (01.06.2019 13:12): Za každou cenu kritizovat by bylo stejné jako za každou cenu chválit.

Asi je třeba od sebe odlišovat věcné výhrady (např. je to tmavé nebo v porovnání třeba s Knee-Deep in the ZDoom tam není nic nového - jakkoli asi Romero nic takového dělat nechtěl, prostě chtěl vytvořit pátou epizodu podle dvacet let starého designu zbylých) od názorových (někomu daný styl sedí a někomu ne).

Za mě je to slušný počin, ale pořád mi nesedí tak jako IMHO nejlepší druhá epizoda původní hry.
Já jsem akorát o sedmé mapy vlezl. Zatím se bavím dobře, je to takové staromislké a dobře to navazuje originál. Levely jsou hezky kompaktní a docela pohyblivé i tajný level je docela fajn. Zatím 100% secretů :-)
Jsem v závěru sedmé mapy. Hratelné slušně. První čtveřice map byla ale slabá, od páté se to dost zlepšilo. S Brutal Doom funkční, i když mě potkal jeden bug. V sedmé mapě se vysunul sloup, k němu byl spínač k uvolnění cesty zpět. Já tam ale měl ta visející těla, to způsobovalo kolizi se sloupem. Nakonec nějak vyřešeno. Naštěstí má mod částicové efekty. Do té doby byl totiž spínač neaktivní.
@Garret (01.06.2019 13:07): Mě jen překvapuje že sám romero vydá po letech další část dooma a komunita to musi za kazdou cenu kritizovat . Ze to je nuda a spatne navrzene dost pochybuju, maximalne to nekomu nesedne
@Charllize (01.06.2019 12:07): tohle je zkušený důmer, který hraje i ty největší mod sračky a neremcá u toho

@leebigh (01.06.2019 12:28): mně se moc líbila první epizoda Starter packu, je to přesně ten styl map, který mi do Dooma sedí. v TFC byly kritické hlavně první dvě mapy, pak už to ušlo a rozhodně to nebylo tak uzavřené, jako Sigil
@Garret (01.06.2019 11:59): já tam vidím tu návaznost na tu čtvrtou epizodu, ta se taky s hráčem moc nepárala.
A ty nové levely jsou snadno zapamatovatelné, přepneš se do mapy a hned víš co tě čeká. Já jsem spokojen.
@Coldplaz (31.05.2019 23:57): Icarus je větší diplomat, takže to neřekne naplno. první půlka je průměr, druhá už se mu nelíbila pro omezující level-design. hezké je srovnání na konci videa, kde zmiňuje, že kvalitativní rozdíl mezi E1M1 a Sigilem je obrovský už jen kvůli rozdílnému přístupu k hratelnosti. ale hodně vychválil Sigil soundtrack...
ICARUSLIV3S prakticky potvrdil to, čeho jsem se bál. level-design není poplatný id standardu a celkově je to spíše zklamání. stísněné koridory, úzké lávky, láva... nuda to asi nebude, ale všechny ty věci, které v mapách Doomu nemám rád, tady jsou :-(
@leebigh (31.05.2019 15:47): Jo, ten jsem nastavil hned na začátku. Ale je to tak jak píše PavelU, v obyčejném gzdoom světla takhle nesvítí, je potřeba Brutal Doom.

A dá se to hrát v různé grafice :-)
www.youtube.com/watch?v=oI-tdc4MlE0&t
Jaké nastavení máte v Dispaly options/Hardware renderer/Sector light mode? Co mám kde nastavit, aby mě svícen ozařoval žlutě i zeď, tak jako mu tady na začátku druhého kola? Mě bliká jenom světlo na zemi, ale zeď je tmavá.
https://youtu.be/r_z3X511byA?t=150