Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Určitě. Video ale zatím dělat nebudu. Tak se můžeme potkat ve hře. Nebo pokud budu onlajn, tak je i v seznamu jako Zemek Stronghold. Ono těch Alderaan stronghold na 100% je pomálu, čili ji uvidíš hned. ;)
Zase jsem subnul (předtím jsem klikl na Eruho referral, tak mu to snad hodí nějaké cartel coins ;)), koupil Alderaan Stronghold, celou ji odemkl a pak ještě do její výbavy vrazil přes sto mega. Dvoje lázně se hodí! :)
@Crash (14.11.2019 17:35): Nz. ;) Ale imho dnes je možné už si to dost uzpůsobit podle sebe. Snad jen ty questy, které pobereš na své lodi, bych plnil v určeném pořadí, jinak o ty starší přijdeš. Ale na to tě hra i předem upozorní.
Dostal jsem se na 306 a složil set pro carnage maraudera/combat sentinela. Teď přemýšlím, kam dál směřovat svůj život. Cítím se prázdný. :)

Dál pokračovat v tomhle nebudu. Úplně mi stačí, že mám hotový jeden DPS set. Na tanka se vykvajznu. Je to strašný grind. :P
@Jab (04.11.2019 10:20): jn, nerf heal companionů je celkem poznat.. nějak mi ale uchází důvod. Pokud jsem chtěl mít při dělání heroics nějakou challenge, tak stačilo přepnout na dps nebo jít prostě solo. Tohle je jen otravné a s tím, na co si lidi nejvíc od 4.0 stěžovali (boss fighty v class stories) to nic neudělá...
Jsem na 306. Tak jedna část gearingu je za mnou. Teď ta druhá. :) Ale asi složím jen jeden obecný DPS set ze Stimulated setu (a nějaké dva další k tomu) a Overwhelming Offense Tacticalu. Akorát mám Combat Sentinela/Carnage Maraudera. Tak tam dám Perfect Form set a Fanged God Form tactical. To bude super kombo. :)

Btw na gearing doporučuji master Hammer Station flashpoint. Red Reaper pokud složíte "raid" partu stealth charakterů. Ty ten dají cca do šesti minut.

Smutné je, že v mnoha činnostech mé charaktery stále silou ztrácí na 258 Ossus gear. O heal companionu ani nemluvě.
@ledman (30.10.2019 12:19): Tie príbehy sa vždy v drobnostiach dopĺňali, základný príbeh, Makeb, prakticky vždy keď boli samostatné na obe strany. Tu na Impoch nejaké NPC zabiješ, zajmeš a na republike (po prakticky rovnakej cutscéne) tam poskakuje z víťazným výrazom na tvári. Misie robíš na oboch stranách z 90% rovnaké len sa tam zmenia farby trashu ktorý zabíjaš a na tom rozbitom šutri dokonca pre rovnaké postavy... Pravdupovediac, na tom datadisku nevidieť, že 3 roky tu hru prakticky ignorovali (nudné daily planéty za nejaký plus nepovažujem)
Hm.. příběh a planety fajn, zatím mám za sebou Republiku, uvidím jak bude vypadat Imp verze. Jediná věc, na Onderonu jsem si musel vypnout trávu, jinak byly některé ty daily dost otravné. Vizuální změny v UI spíše smíšené pocity, hlavně outfitová část působí odflákle.

Gearing na mě ze začátku působil zmateně.. uvidím jak rychlá bude cesta na 306.



@Joshuatree (28.10.2019 20:27): jak si můžou protiřečit, když existují samostatně? Nebo sis myslel, že je to paralelní jako na Makebu?
Mi spíše přijde ten gearing systém hodně dření a grindu. Vůbec se mi to toho nechce. Saboteur imp má btw před flashpointem jednu volbu v dialogu, která není moc logická a má poměrně velké konsekvence. Dost možná mi to do budoucna odebere jednoho companiona.
Pre mňa Onslaught slušné sklamanie. Kvôli bugom som ani na republike nedohral príbeh, nechce mi to dávať companiona a ten FP bez neho nedám, a aj praktický celý Onderon som musel odohrať bez neho. Ani príbehovo to nie je bohviečo, imp a republiková strana si slušne protirečia. A ako milovník craftingu som mal po pohľade na neho zopár ragequitov.
Nemám Onslaught ještě dohraný. Dnes to asi nestihnu. Ale příběhově i lokacemi mi přišel dobrý. Onderon je rozhodně pěkná planeta. Mek-Sha taky ujde. Super je, že 268 gear člověk dostane během příběhu. Plus je i nová operace. Většina změn je k lepšímu.

Wtf jsou nové ikony. Ty jsou příšerné a strongholdy třebas dost kazí. Podobně mě pobavila ta skrytá HK-55 kapitola za 3800 CC (v přepočtu je to cca 587 kč). Naštěstí je to prý alespoň legacy wide. Ale za tuhle cenu to koupí jen blázen.

P. S. Tak dohráno s trooperem. Kdyby se někdo chtěl podívat, jal se liší jeho konec, tak viz
https://www.youtube.com/watch?v=r7GDjz5_NdE

"Ve vašem videu byl nalezen obsah chráněný autorskými právy.

Nárokující strana povoluje používání svého obsahu ve vašem videu YouTube. U videa se však mohou zobrazovat reklamy."

Tak už jsem malým pomocníkem EA. :)
@Eru (22.10.2019 05:33): Většina z toho jsou nové set bonusy a tacticals. To teď imho nemá smysl řešit. Počkám na class návody na vulkkových stránkách. ;)

Z toho podstatného:

"Preferred Status players at level 75 can now earn Renown XP at a 25% rate."
Tohle je super. Do command systému preferred nemohli.

"All types of storage (Cargo Hold, Legacy Storage, Guild Bank) have been added to various sections of the fleet."
Potěšující drobnost.

"All current set bonuses will no longer function at level 75. Refer to the Class sections above for a comprehensive list of all of the new set bonuses (and tacticals) available to each player within the Spoils of War."
Tohle je naopak trochu trapná změna. Věděl jsem o ní, ale dost lidí asi ne.

"Players can now select their Loot Discipline by right clicking on their character portrait. This will determine what Discipline-focused gear they receive from drops."
Tady jen doufám, že disciplína charakteru bude nastavena jako defaultní. Chápu ale, že díky tomhle budeme moci lootovat gear i pro alty.

"Returning Companions will now appear on player ships."
Konečně! Zase drobná změna. Ale hodně mě potěšila.

"The points required to complete personal Conquests has been increased to 50,000 (up from 15,000)."
Z Conquestu padá gear. Tenhle týden jsem dal 150K. Ale je to mé maximum. Budu tedy do budoucna rád za jeden conquest týdně. Hodně nepříjemná změna. :(
"The points earned for completing Conquest Objectives has been raised by a ratio in line with the Guild Invasion targets."
Možná to tedy zůstane víceméně stejné?

@Malignus (22.10.2019 07:19): Kira je hodně dobré NPC. Patří cca mezi deset nejlepších. Andronikos je trochu směšný tím chraolákem. :)

Btw hodím sem zase svůj referral. Kdyžtak jej s někým prohodím. ;) http://www.swtor.com/r/fxQccG
https://imgur.com/a/WYwP4uN

Vitiate opět poražen! Trochu přemýšlím, esli s touhle knightkou pokračovat a preferovat ji tak před svým původním knightem (stejná zbroj jen v modro/černé). Ne že bych za něj tedy nějak více hrál. Ona i ta posádka, když to vezmu kol kolem... Jen ta Kira mezi družníky knighta vyčnívá.
@Jab (14.10.2019 18:04): Anthem je ale pořád mladá značka, která má potenciál, jenž může časem BW zužitkovat. Nehledě na to, že SWTOR měl na začátku uplně stejný problém jako Anthem: Špatně zvolený engine, málo post story/coop obsahu a hromadu chyb. Pokud Anthem dostane solidní nášup contentu a překopou jisté nehezké věci, což těd činí+hodí na to nálepku F2P, není důvod, aby si nenašel Anthem stejnou stabilní komunitu, jakou má Swtor. To je ale zatím ve hvězdách,
@USER47 (14.10.2019 16:38): Nevede si špatně, což o to, všechny ty prognozy o tom, jak do roku 2019 bude hra mrtvá byly trochu mimo. Obzvlášt, když si BW doposud držely stabilní playercount.

Ovšem to nic nemění na tom, že onen potenciálně stanovený cíl, udržet si svoji věrnou komunitu, není asi pro EA ideální písnička. Ještě jsem neslyšel, že by EA bylo ochotno se uskromnit. Jak jsem napsal před tím, SWTOR je na JIPce, jde o to udržet hru se stabilním počtem hráčů a naživu, ergo díky, že si parafrázoval to co jsem napsal níž, jen s podstatnou dávkou cukru.

Dostanu taky plus, Jabe? :)
Ta hra je skoro osm let stará, bylo by naivní očekávat masivní marketing pro novej obsah. V týhle fázi nejde o to nalákat statisíce novejch hráčů, spíš udržet ty stávající prostřednictvím herního obsahu, ne trailerů.

Řekl bych, že SWTOR si vede dneska líp než většina lidí po velkým launchi a rychlým vystřízlivění v roce 2012 očekávala.
@pajmič (14.10.2019 16:00): Moc nerozumím otázce. Vrátí se, alespoň na čas, někteří hráči (s x.0 patchy servery vždy praskají ve všech). Občas přijde i nějaký nový, který hledá onlajnovku, jež vykazuje život. Míst, kde se o SWTOR může dozvědět, je více.

SWTOR tu je osm let a stále žije. Až zemře, tak přijde jiná SW onlajnovka. Zatím ale chodí nový obsah.
@Jab (14.10.2019 15:37): Já vím, že lidí má Swtor stále poměrně dost. Cca kolem 200k denně? Otázka je, kolik z nich jsou sub. Rozhodně doufám, že to Swtor nakopne. I když na ty dnešní populár kolegy v žánru (Wow, FF, Black Desert a pár dalších) už to stačit nebude. Ta animačka byla pouze malý příklad toho, co by mohlo EA pro hru, před vydáním patche, udělat. Nelze spoléhat asi na víc než na to, že to bude kvalitní expanze, jenž přiláká mnohé.

A jak to je z těma planetama? Známe konkrétní numero? Zatím vím jen o tom cyberpunkovém asteroidu, a o džungloidní planetě.
@Jab (14.10.2019 15:09): Měl jsem na mysli, v souvislosti s tou absencí traileru, nedostatečné PR. Propagace tohoto velkého patche jest prakticky nulová, což už svědší (ne)důvěře v tento produkt. To nelze popírat.
@pajmič (14.10.2019 15:03): 25 milionů není tak moc. I když jsem koupil výzbroj lodě a odeml si 16 slotů na hadry a koupil perky na větší vlik na parťáky z kecání a dárků, zůstalo mi po dohrání celé class story (bez Ilumu) nějakých 5,5 milionu. Když uděláš denně Heroic Questy na všech planetách a vesmíru, máš to odhadem 1 milionu denně. V podstatě měsíc poctvého hraní. :-D
Imho co píšeš odporuje realitě. Onslaught je velký patch o několika planetách.

Btw 25 mega je celkem jednoduché nasbírat. Není problém dát deset projetím conquestů na více postavách.
@Jab (14.10.2019 10:29): 25 milionů? Ty si démon. Já jsem zatím ještě nedohrál ani jednu class story :) Tak snad stihnu alespoň toho troopera. Ta tvoje slečna rytířová vypadá jak Deathstroke.

Jinak tak nějak pochybuji, že by potenciální úspěch Anthemu měl na práci swotru nějaký zásadní vliv. EA už nějakou dobu tuhle hru pořádně nedotuje. Spíš do tý hry napíchali několik hadiček s výživou a BW Austin se svého pacienta snaží udržet naživu. Vždyť ani ten cinematic trailer jsme nedostali :(
Tak za pár týdnů přijde velký patch. Už jsem našetřil 25 milionů do zásoby. Naneštěstí jsem teď k původnímu knightovi vytvořil jinak barevnou knightku, na což padlo cca 3,5 milionu a ještě nějaké Cartel Coins. Tahle zbroj je spolu s tou mou trooperskou asi můj největší úspěch stran vymýšlení kombinace různých kusů a barev. Mám tedy rád celou tu svou "core" legacy devítku, ale většinou šlo o změnu pár kusů na již hotových setech. U těch dvou výše to bylo přemýšlení na několik hodin. :)

Snad se Onslaught povede. Bude to velký patch s několika planetami. Můžeme děkovat Bioware, že tak zfušovali Anthem a pozornost i peníze se tak rychle vrátily k SWTOR. :)
@Eru (16.09.2019 10:11): Tak potvrzuji, že na straně Republiky to jde udělat sólo. A nezabralo mi to ani hodinu. :)

EDIT: Chtěl jsem to teď zkusit i na straně impéria, ale jen tím, že jsem se přihlásil do svého sith juggernauta, tak se mi příslušný achievement okamžitě odemkl. Takže tam už nemusím chodit. :)
@Jab (16.09.2019 08:13): Sólovat jsem to osobně nezkoušel, ale asi to zkusím. Za republiku to vypadá jednodušeji, je třeba to dělat za dva charaktery a přepínat se mezi němi (logout / login). Na imperiální straně stačí jeden, ale je nutné používat bugy a mít i štěstí.

Návody: Republic | Empire
@USER47 (16.09.2019 00:47): Byl to můj poslední datacron. Teď už se o ně do dalšího patche starat nemusím. :) Guardian/Juggernaut to prý nějak mohou solovat. Ale postup jsem neviděl.

Každopádně sorcerer tady byl mocný. Phase Walk jsem nakonec nepotřeboval, ale i ten se tu může hodit. Linka až ke dveřím přes několik "přestupů" u sorcererů byla ale fajn. :)
Pamatuju si, že x let zpátky jsem to dělal asi na pěti postavách, vždycky to byl pěknej opruz:-D. Sage pull je klasika, to jsme využívali hodně, stejně tak guardian leap. Je tam pár triků, díky kterejm se to dá udělat i snad ve čtyřech lidech či tak nějak.

Ale poprvý jsme to dělali v nějakejch šestnácti náhodnejch lidech a zabralo to asi čtyři hodiny.