Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To že stráže, kterých se dotýkám mizí a znovu objevují je feature aby mi neblokovali cestu ze zakázaných oblastí?

Mimochodem na RX 580 to běží pěkně, hraju na vysoké detaily, textury mám na ultra, pak ještě vodu a ještě něco, loadingy objektů skoro na max a kolísá to od 50 na 70 Fps, celkem pohodové, zapnutý Vsync z nějakého důvodu ubírá fps o několik jednotek. hra jako taková vypadá pěkně, jen mi interiery přijdou občas moc tmavé, postavy u dveří zní jak za zdí a déšť je fakt hnusný, pokud je světlo. Zkoušel jsem to hrát i na Ultra, ale to už snižovalo v interierech na 30 fps. Nějaký tip, co můžu zvednout bez většího snížení FPS?

Mimochodem2: Docela mě překvapilo že rozdíl mezi ultra hight a vysokými detaily je celkem viditelný, High mi oproti Ultra high přijde o něco víc plastický.
Už jsem se dostal ze Skalice, napoprvé jsem skončil v cele a umřel, protože mě Kuneš přistihl, jak mu vykrádám truhlu. Při nočním rozhovoru se štěpánou jsem měl první bug, Jindra neseděl na posteli ale vedle ní, možná byl z části i ve zdi, vypadalo to jako otočená osa cutscény, nebo tak něco...
No. Tak nemůžu vrátit Prokopovo misku na svoje místo. Byl by to docela triviální bug, quest itemů mám v inventáři bůhvíkolik, jenže když ji nevrátim, eventuelně se nasere borec, pro kterýho jsem ji v první řadě krad. A to už tak triviální není. Navíc se mu nemůžu vzdát a jestli jsem mu urobil nějaké damage zatím těžko říct... jen si zas kurvim výstroj zbytečnym soubojem kvůli pitomýmu bugu.

edit: nastesti stacilo utyct, ale... jaky lepsi bug nez takovy, ktery ma nasledky o desitky hodin pozdejs...
Komba jsou celkem v pohodě, ale Scarmaker nejde zaboha udělat. Není ve hře nějaký panák, na kterém by se dalo čistě trénovat to načasování? Bernard se brání útoku zezdola vlevo tak často, že vůbec nedovolí to kombo začít.
@Gordon (19.03.2019 14:32): ta hra se da pomerne slusne modifikovat ... udelat minimod, ze vsichni nabiraji Jindrovo rate pig-status by nemuselo byt slozite :D .... to by byl bozi mod .. a navic spravedlivej
Zatím největší immersion breaker pro mě je, že Jindra ja zkurvené prase a trvá mu kolem dvou minut, než si i přilbu a košili umaže od bahna. To kdykoli člověk otevře inventář nebo mapu a nepozoruje ho, tak se ten retard válí v bahně?
Tak jsem se konecne dokopal to rozehrat. Zatim nejvetsi immersion breaker je neustaly pocit, ze bych ze vsech tech prochazek v desti mel nastydnout. Bugy jsou ale zatim snad nic zasadniho.

Mezi lovem s Ptackem a vysetrovanim masakru v Neuhoffu chybi nejaka mezera. >_>

btw mam v inventari fakeName item. Mam se tim nejak vzrusovat?
btw, vsimli jste si, jakej je popis (alespon v nejake recent verzi - ja jsem updatoval a mam 1.8.2) v cestine v pokrocilejch nastavenich grafiky pro `Rozmazani Pohybu' ?:

urcuje na jake strane stojis v hadkach na internetu ..
K soubojům v KCD: ještě že nevypadají takhle. Teda dost možná tomu nerozumím, ale ti šermíři mi tam připadali jak chlápci z hospody, kteří se mlátí klacky hlava nehlava.
@Paul (05.03.2019 09:06): jo teleportující kůň je smrt. Jsem rád, že RDR2 ukázalo, že to jde i jinak (i když taky to jde hodně hráči na ruku).

Mimochodem mnohem horší je, že na koně můžeš teleportovat předměty, což poměrně značně usnadňuje kradení :) ale to už je na hráči jestli je poctivej... teda, poctivej při hraní, ne při kradení!
@Paul (04.03.2019 20:35): stravil jsem velmi peclivej research co se tyce nastaveni, abych z toho vykopal co nejvic .. mam tohle nastaveni, ktery je bez vyraznych artefaktu a zaroven s relativne unosnejma dropama ve mestech a zaroven dobre vypadajici:

(Pisu to v cestine, hru mam cesky, poradi zachovavam jak je v settings):

at: SMAA 1TX
kv. objektu: vysoke
efekty: vysoke
svetlo: stredni
castice: stredni
fyzika: stredni
postprocess: vysoke
shadery: vysoke
stiny: vysoke
textury: vysoke
voda: stredni
volumetricke efekty: stredni
vegetace: vysoke
zobr. vzdalenosti: 16/20
uroven lodu: 10/20
zobr. vegetace: 5/20
rozmazani pohybu: Objekt

mam gtx 1050 , 4GB, tvoje karta bude lepsi, takze bych asi pridal castice (napr. rendering koure a jeho vzdalenost) + volumetricke efekty + svetlo
Tahle hra, to je ale hardwarovej prasák :) 2080Ti a 4K na very high preset vytlačí ve skalici 40-45fps.
Btw já stejně nechápu ten ultra preset. Když ho zapnu, tak framerate klesne ještě znatelně víc, a přitom ty stíny co zapíná v interiérech vypadaj naprosto otřesně - blikaj jak pominutý. A jinde je prakticky nemožný poznat rozdíl. Proč to do tý hry vůbec dávat?
Jo to zpomalení mě štvalo, hlavně ke konci hry, kde jsou souboje delší.
@Paul (04.03.2019 12:44): Já s ním souhlasím v tom, že to trochu narušuje Flow of Combat (hlavně ten slowdown) a že je to tak nějak mimo zásah hráče (skill samotný má na to imo větší vliv, než když to zmáčkneš v ten správný mikromoment), takže v hrajních případech lama vs master je to 'rozbitý', ale zábavnost soubojů to snižuje jedině tím, že nejsi schopen upižlat swordmastera, když jsi naprostá lama, takže když potkáš člověka, který ti vrátí každý tvůj úder, tak bys měl rychle zmizet, protože to je taky řešení kombatu.
@Bodkin (04.03.2019 11:30): však to tam (řekl bych konstruktivně) kritizuje

Masterstrike, on the other hand, is not counterable, and so it completely breaks the flow of combat, and makes it all about who strikes first. If you wait for your opponent to strike, and then perform Masterstrike, you get an automatic hit, while if you attack a high level enemy, you are almost certain to get hit yourself. This reduces the interactive and tactical nature of combat to a predictable and dull routine, and a sort of "I Win" button.

Pokud to snižuje zábavnost soubojů jak popisuje, tak je to imho validní kritika, ale z vlastní zkušenosti to samozřejmě zatím potvrdit nemůžu. Zajímaly by mě ale názory ostatních co to hráli.
@Paul (04.03.2019 09:26): Tak ono se to nejmenuje MASTER strike jen tak ze srandy. S dobrým palcátem a dobrým skillem můžeš běhat kolem a vypínat lidi jedním masterstrikem.

Když ale nemáš dost dobrý skill, dobrou zbraň nebo ses nenechal naučit masterstrike, tak to tak zázračná mechanika není.
Já jsem spíš zvědavej na jejich účetní závěrku za rok 2018 ... budu spájovat a pak dám info, jak se jim vedlo :D
Chudák Bodkin. Ten má už Kingdom Come plné zuby a Paul ho neustále týra pripomienkami toho, na čom všetkom ešte musí pracovať. Súcitím.