Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Arcee (18.07.2023 05:06): DLC cka nejsou zasadni, je to spis takovej prikrm kdyby te to po dohrani neomrzelo (akorat teda je dost uzitecna DLC feature, ktera zaznamenava tvuj pohyb po mape)
Tááák mi to konečně dorazilo. Má to nějaká příběhová rozšíření? Četl jsem o nějakých DLC, ale ne moc do detailu.
@Arcee (20.04.2023 20:43): Ne. Naprostá většina Zeld na sebe navazuje pouze irelevantním mýtickým lórem. A těch pár co jsou propojenější mají shnutí předchozího dílu na tři věty úvodu.
BotW je navíc samostatně tak moc mimo, že je to funkční první Zelda pro mnobé. I když mechanicky je hodně jinde než ty předtím.
Navazuje tato hra příběhem nějak na předchozí díly? Nikdy jsem Zeldu nehrál.
@Charllize (01.03.2023 14:31): Wiiu jsem zkoušela a mě osobně nesedí. Stejně jako mi nesedí Xbox. Neumím říct přesný a argumentačně kvalitní důvod PROČ tomu tak je ale prostě mi to nesedí.
Pokud je kvalita na wiiu lepší / stejná, chvála a čest vývojářům že si s tím dokázaly tak moc vyhrát.
@Śygauras (komentář): Ono to na tom WiiU není o moc horší než Switch+TV. Samozřejmě to na Switchi lepší je, ake WiiU verze se dá úplně v pohode hrát. Paradoxně WiiU je jen o něco málo výkonnější než Switch, hlavně trpí tím ze má málo ram.
Problem výkonu Switche většinu lidi nezajímá, plno ořezaných Switch verzi her má lepší nebo podobné hodnoceni než ty nativní třeba na PS4/5 a xboxu. Rozumíš, dodat třeba Zaklinace 3 v tom kabatku co má Switch na pc dostane 5/10 :D
@Charllize (26.09.2022 17:15): ehm, já mám Switch už asi 3 roky xDD ale mám teď karanténu u mladý, tak jsem si ho vzal sebou, že oprášim Zeldu a dám jí šestou šanci :D
To že se tam zbraně a štíty ničí po pár úderech bych asi přežil. To, že ti hra nic nevysvětlí a na všechno musíš přijít sám anebo s googlem bych přežil. Ale to, že skoro každej enemy mi dá instakill, to je něco na moje nervy. Srdíček už mám devět a stejně přijde troll a šlehne mi mečem za osm, chjo.
@kristmeister (26.09.2022 16:18): Vždyť to je hra pro děti, co blbnes :D

Ale teď vážně, ja to zkoušel hrát asi 10x a nikam to nevedlo. Ani ne kvůli obtížnosti ale nějak se nedokážu s tou hrou ztotožnit. Ostatně jako u všech ostatních Zelda her co jsem kdy zkoušel.

A gratuluji ke koupi switche, btw :)
Pořád si říkám, proč tu hru hraju, když je tak odporně těžká. Má to svoje momenty, kdy jsem ze hry nadšený a baví mě. Ale převažují momenty kdy chci Switch hodit o zeď.
@Bodkin (29.01.2019 23:36): Lynčovat tě fakt nikdo nebude, ale můžu se optat, kolik jsi z tý hry nahrál? :)
Taky nemyslim, že je to nej hra všech dob, neměl bych ji asi ani v Top 10. Ale hodně dobrá hra to podle mě je. (Dohráno prakticky celý mimo datadisky)
Zeldu som zobral hned, jak som kupil Switch v novembri 2018. Mam nahranych cca 90-95 hodin, uz som dal dole vsetky divine beasts, stamina vylepsena 3x, nejakych 18 srdiecok a pred finalnym bossom dokoncim este nejake veci - svatyne, rozsirim inventar (zbieranie tych hovienok - Korok seeds, bolo zo zaciatku trocha otrava, ale nakoniec to je celkom zabava ;)), nejake questy atd.
Urcite jedna z top hier, co som doteraz hral.
(Ked nie najlepsia.. ;D)
@Charllize (30.01.2019 11:33): Jsi na DH, tady ho nikdo lynčovat nebude. Polovina uživatel si myslí, že Zelda je chlap a druhá polovina se o té značce dozvěděla právě s vydáním Breath of the Wild. Myslím, že by mohl v klidu napsat hate komentář a měl by nejvíc plusek. :)
@Bodkin (30.01.2019 11:25): ja ti nic nevycitam, pac me nikdy zadna Zelda nebavila, a ze snaha byla velika. Jen ze sis proste dovolil dost. jsou na internetu mista kde by te oznacily za teroristu a lyncovali kudy bys chodil:)
Ne, ta hra byla natolik nudná, že si nezaslouží víc, než co jsem už řekl.
@Mendoza (28.01.2019 12:23): Jasně, chápu. Taky tvé myšlenky nerozporuju, jen mě upřímně zajímal tvůj názor, protože naše hodnocení obou her je poměrně rozdílné. Jen si dovolím malou faktickou poznámečku: Svatyně jsou trochu lineárnější, ale i v nich je možné sem tam myslet tzv. "out of the box". První příklad, co mě z fleku napadá, je bludiště s kamennou koulí, kdy stačí desku otočit o 180° a máš desku bez bludiště.
@BINGMAN (28.01.2019 11:43):Ja se nepru, jen jsem se puvodne snazil ujasnit, co to zrovna hraju, protoze prave ty tvrzeni o obsolutni svobode etc. mi moc nerikaly, jak se vlastne Zelda hraje. Proto jsem se snazil to napsat, jak to vidim. Abych ti ale trochu rozporoval - treba pises, ze ti da nastroje a rekne, udelej to jak chces - to ale neni treba pravda v pripade svatyni, ktere proste musis plnit, jak to tvurci navrhli. To jsou casti, ktere bych prave prirovnal k Talos Principle nebo treba Portalu. A samozrejme musis nakonec porazit hlavniho zlouna a do dalsiho dilu zachranit svet nebo tak neco.


V DayZ je ta svoboda asi mensi v mechanikach - ve finale je to jen survival strilecka (nejen PvP, jsou tam i zombove). Ale zase me bavi ty situace, ktery prinasi prave interakce s zivymi lidmi. Treba nam banda rusaku hodila kamaradovi pytel pres hlavu, spoutala ho a drzela zavrenyho v panelaku. My se ho snazili osvobodit, napred vyjednavanim, pak steci. Potkali jsme tam jeste skupinku typku a ti nam rekli, ze cekaj na kamarada, kteryho ti rusaci zabili pred chvili, tak se s nama spojili a rusaky jsme zlikvidovali.
@Mendoza (28.01.2019 11:33): Já si právě nemyslím, že je to srovnání úplně od věci. Obě hry se, alespoň v mých očích, snaží o totéž, tj. dát hráči maximální svobodu. Zatímco ale DayZ tě hodí nahého do hry a řekne ti, běž si, kam chceš, a dál se o tebe nestará, Zelda ti vytyčí cíl, dá ti několik nástrojů na hraní a řekne ti, udělej si to, jak chceš. Ale to uprostřed je obsahově velmi podobné: běžíš sem a tam a sbíráš loot, abys byl silnější. DayZ ovšem se zaměřením na PvP a Zelda na PvE a hádanky.

A jablko má více vitamínu C.
@BINGMAN (28.01.2019 11:04): Zeldu jsem jeste nehodnotil a jestli ji dohraju, tak dostane urcite hodne vysoky hodnoceni. Uz ted muzu rict, ze si proste vzala z her, ktery mam rad, urcity prvky a splacala to do celku, kterej proste bavi hrat.

S DayZ se to neda moc srovnavat. Tam si pribeh a napln hry tvori clovek sam. Je to hodne o interakci s ostatnimi hraci. Mam v tom pres 500 hodin a zadna hra nebyla stejna. Ale rict, v cem je DayZ lepsi nez Zelda, je jako se me zeptat, v cem je lepsi jablko nez syr.
@kuler91 (28.01.2019 10:24): No zrovna z toho Bingmanova komentare tak nejak nevim, co je vlastne v ty hre naplni. Malokdo napise, ze clovek mlati moby, sem tam bosse, resi hadanky a leze na veze.

Ale nemyslim to zle, ta hra ma kouzlo a bavi me. I kdyz treba ten Gothic je dobrej priklad hry, o ktery bych rekl, ze je pro me lepsi.
@Mendoza (27.01.2019 20:06): Vrať se do DayZ. Takový, jako ty, v Hyrule nechceme!


@kuler91 (28.01.2019 10:24): Děkuji pěkně :) Já dokonce zvažuju, že ji zvýším hodnocení a umístím ji do své imaginární síně slávy, bo na tuhle hru vzpomínám velmi často a několikrát jsem si jen tak pro připomenutí pustil náhodný gameplay. A to se nestává často, aby na mě hra takhle zapůsobila. A ten melancholický soundtrack!
@Mendoza (27.01.2019 20:06): Jo no, já se nedokázal donutit opustit ani tu počáteční lokaci, ale musím tomu přiznat, že jsem měl skoro neustále chuť jít hrát nějakou podobnou, ale lepší hru - Gothic nebo Dragons Dogma.
@Mendoza (27.01.2019 20:06): Ta hra je prostě kouzelná ... ale nemusí to sednout každému :) velmi stručně a pěkně to popsal Bingman v komentáři, pod který se podepisuji.
Já plánuji si to dát znovu a dost se těším :) ...
Vzdycky mi prislo zvlastni, ze mi nikdo moc nedokazal vysvetlit, proc je ta hra takovy zuzo za 10/10. Mam nahrano kolem deseti hodin a zkusil bych to popsat pro nekoho, jako jsem ja:

Ubisoft se rozhodl zamestnat Walta Disneyho a ten cestou do drog prolezle centraly v Montrealu prebral v Osace sake. Nasledne v deliriu navrhl mix Dark Souls a Talos Principle v settingu Snehurky a sedmi trpasliku.
@Drolin (09.04.2018 13:36): Složité ani ne, spíš to je kvůli jedné hře dost drahé - na Amazonu tě Dolphin Bar + Wiimote Plus + Nunchuck vyjde na 83 dolarů. To už bych se spíš zamyslel nad bazarovým Wii. A zrovna Skyward Sword za to nejspíš nestojí, co o té hře tak vím, tak se v ní ta klasická formule série od Link to the Past už totálně vyčerpala a Nintendo to přehnalo s handholdingem. Plus to ovládání :) Ale graficky to vypadá sice moc pěkně, to jo.

Já mám letos v plánu určitě Link's Awakening a Majoru, jestli ji na 3DS seženu za nějakou slušnou cenu. ALttP formule je sice fajn, ale rád bych z té série vyzkoušel i něco trochu jiného :)