Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem neodolal a koupil...dlouho jsem váhal, vyhýbal se marketingové masáži, četl kontroverze stran přesunu hry ze Steamu do Epic storu. Ale trailer s Arťomovými nočními můrami mně přesvědčil, "zariskoval" jsem a koupil v předprodeji gold edici. Ale na Xbox...
@SilentWolf (06.02.2019 15:33): skvělej trailer, kterej opět nepochybně potvrzuje že Artyom bude mute moron jako obvykle, přestože má manželku atakdále. Grrrr (teď hraju Singularity a tady je to taky megavoser, vždycky když mi jiný NPC řekne "come, we have a lot to discuss!" tak mám chuť mu prostřelit hlavu)
https://www.youtube.com/watch?v=lQQDUfBX5p4

Super video, docela by mě zajímal poměr toho tajemna a střílení banditů. Protože když si vzpomenu na STALKERy, tak potenciál to má, nejvíc mě tam bavilo prozkoumávat opuštěné komplexy, tajemné zóny plné anomálií a artefaktů a laboratoře. Jenže... kouzlo vyprchá, když jsou na každém kroku bandité.

Výsledek může být asi všelijaký. Ale tohle video potěšilo víc, než to o craftingu zbraní. I když si nemyslím, že se jedná o situace přímo ze hry, spíš takový sestřih alá Final Fantasy XV - Omen Trailer.
Teď probíhá obří sleva na oba Reduxy za cenu necelých 200 Kč .. jsem hned využil situace :)
Už to nejdem pozerať, pretože pri tej inteligentnej mladej *72P mám chuť kresliť grafy. :D
Teda, to je nonses, čo to je za SJW sebranka a prečo sa baví o hrách na PC?
https://www.youtube.com/watch?v=p0cTF26JmKc
Oni vôbec nechápu čo sa stalo, normálne tá sufražetka je in, pochopil som strašne veľa vecí.
PS: Mno jeden tam je, co vie, ale sa rozhodol byť zlato.
Škodu to napáchalo, napr ja čakám na výplatu 9.2, chcel som to kúpiť na steame, ale vraj to bude iba na epic, myslím si, tak čo, kúpim krabicovku a tu zrazu sa ozvú obchody, ze steam kľuč nebude ... Takže pozriem si nejaký twich, a počkám.
Tazko povedat mozno to bude mat efekt negativnej reklamy.. ved uz teraz vsetci vedia ze metro vyjde na store epic games.. a uz to vedia aj ludia co tento zaner primarne nehraju ani sa o taketo hry nezaujimaju.. a vlastne aj tu na databaze hier je metro exodus uz prve v rebricku najnavstevovanejsich hier dneska (respektive vcera bola)..
@Bodkin (03.02.2019 21:37): Dost pochybuju, že by jim za rok exkluzivity na shopu dal Epic víc jak 10 mega, a i to je hodně štědrý. Ale jako jo, finančně na tom pravděpodobně neprodělaj. Reputace a goodwill je jiná.
@Paul (03.02.2019 20:35): Jestli mají zaplaceno celou dobu vývoje a ještě to ani nevydali, tak je to jen a jen úspěch. Teď už si nikdo ani nepamatuje to haló s Ranger módem u last light.

A jak procházím znova Last Light a čtu 2035, tak jsem se začal obávat, jestli ten exodus bude vůbec dobrý. Last light je meh.
@marwel (03.02.2019 19:38): samozřejmě že to bude skvělý. Mg o tom snad nikdo nepochybuje. O to větší fail je jednání deep silveru, perfektní PR sabotáž po pětiletý práci studia.
Uz aby to vyslo a my se dostali z diskusi typu Epic fail vs. Steam fail do roviny "ta hra je mazec / na p*cu". :)
lol, employee dostal stern talking to a vydali official statement kde se od toho distancujou, přesně jak jsem předpokládal že udělaj

The recent decision to move Metro Exodus from Steam to the Epic Game Store was made by Koch Media / Deep Silver alone.

The recent comments made by a member of the 4A Games development team do not reflect Deep Silver’s or 4A Games’ view on the future of the franchise. They do reflect the hurt and disappointment of a passionate individual who has seen what was previously nothing but positive goodwill towards his work turn to controversy due to a business decision he had no control over. We respectfully ask that any and all valid feedback over this decision is directed at Koch Media / Deep Silver, and not the developers at 4A Games.

The future release strategy of the Metro series lies with Koch Media / Deep Silver. Our decision to partner with Epic Games was based on the goal of investing in the future of the series and our development partner at 4A Games. We have every intention of continuing this franchise, and a PC version will always be at the heart of our plans.
A to ani nevíme, jestli je to opravdu 4A člověk nebo si jen někdo vystřelil z internetů.
@M.a.t.t. (02.02.2019 22:37): Udělej ze zákazníků idioty, označ je za zloděje, vyhrožuj jim, snaž se je převychovat ... a pak chtěj jejich peníze za produkt, který je zbytný.

Doporučuje 11 z 10 markétéru Gillette.
@Kwoky (02.02.2019 21:39): Áno, je to iba názor jedného vývojára a je možné sa od neho zvyšok tímu dištancuje. To však nič nemení na tom, že ide o veľmi nešťastný prístup k fanúšikom a ďalšie prilievanie oleja do ohňa.
Ještě doplním, že jsem článek četl a chápu, že jde o názor jednoho člověka. Ale jak se říká - na každém šprochu pravdy trochu.
@SimonEndt (02.02.2019 02:32): to zní ambiciózně, tak přeju good luck a doufám že se jednou dočkám :) Crew 1 je pro mě srdcovka, je to sice megazkomprimovaný, ale ty US highlights tam jsou a atmosféru to má ohromnou. A vy už máte zpracovanou i Evropu, což je něco co jsem chtěl od Crew 2, ale s tou ubi podělali co mohli.

@marwel (02.02.2019 02:32): s těmi prodeji to není tak jednoznačný, Metro je podobně jako KCD nebo Zaklínač primárně PC značka. Kdyby to vyšlo jak mělo na steamu, PC by dělalo minimálně 40%. Takhle kdo ví.
@marwel (02.02.2019 02:32): Já už jsem to hrál na konzoli a musím říct, že to míření byla docela osina v zadku, i když si člověk časem zvykl. Ale jo, souhlasim, Red Dead Redemption 2 taky vydali jen na konzole a i kdyby rovnou oznámili PC verzi za rok, tak se těch kopií prodá dostatek.
@Paul (01.02.2019 23:04): No, jelikož moc nemohu mluvit o budoucích plánech, které ještě nebyly prozrazeny, tak musím pomlčet :)) ne ale obecně je plán z té hry udělat multiplayer cross platform záležitost, kde nebudou jen trucky. To ovšem ještě chvíli potrvá. Co jsem ale koukal, tak jsou mody, které do hry přidávají i osobní auta. Dokonce jsem viděl i kolečkové křeslo :D Na Crew jsme se zrovna dneska se šéfem dívali jak to mají zpracovaný. Celé USA dost zjednodušili na pár měst, ale ve výsledku to celkem funguje, i když my už teď co se rozlohy týče, tak máme víc herních kilometrů. Ale na zbytek USA máme ještě co dohánět. A co se grafiky týče, tak s DX11 příp. 12 to taky bude už jinačí (sry za offtopic).
@SimonEndt (01.02.2019 22:25): jo, taky jsem to někde četl, že snad garantují měsíc. Ale who knows. BTW teď koukám že jsi v SCS. Neuvažovali jste někdy o vytvoření personal car simulatoru? :) Strašně mě bavilo Crew, chtěl bych něco jako Euro Truck Sim, ale s normálníma netruckovejma autama .)
@Paul (01.02.2019 22:20): Hitmana 2 prorazili asi 2 hodiny po vydání, ale ten má naštěstí alespoň pravidelný přísun online contentu, spoustu hráčů to přiměje koupit. A někde jsem četl, že smlouva s Denuvem má v sobě i pojištění vůči prolomení, že se nejspíš platí předem záloha a pak jestli to je vázaný na čas nebo na tržby? Kdo ví a nemůžu ověřit.
@Paul (01.02.2019 22:07): Wow, ok ... kontroloval jsem to pár hodin zpátky. No. V tom případě - nic moc vyhlídky :/ To jsem upřímně doufal, že to vydrží alespoň pár týdnů, ne-li měsíců.
@Paul (01.02.2019 21:37): No, jestli to vyvíjeli 5 let, tak předpokládám, že budget na produkci bude cca 50 milionu dolaru (hodně hrubý odhad, spíš i víc) + dalších pár milionů za marketing. A platí, že aby byla hra úspěšná a zaplatilo se i pokračování, tak musí být tržby alespoň 2x tolik. A sice ano, Fortnite vydělal něco přes miliardu, ale nevím, jestli by Epic zaplatil tolik za exkluzivitu. Samozřejmě to ale VÝVOJÁŘŮM přeju.
@SimonEndt (01.02.2019 21:23): tak záleží na tom, kolik epic vysolil. Pokud fakt hodně, tak si to nemusí koupit jedinej PC hráč a budou zahojení z moneybagu od epicu a konzolovek.
Samozřejmě jako developera by mě to i tak sralo. Zvlášť když jsem ukrajinec a vím že na ukrajině je 90% lidí PC hráčů, ne-li víc, a ti jsou teď nasraní.
Tohle je vskutku nezáviděníhodná pozice. Vývojáři na tom dřou 5 let, vydavatel pak přijde a oznámí tři týdny před vydáním, že to nebude na Steamu, ale na Epic storu ... a teď vývojáři někde v koutě sledují situaci a jen doufají, že si to opravdu koupí dostatečné množství lidí ...
Kolektivní lidská (ne)inteligence opět úřaduje. Opravdu nezávidím vývojářům, kterým doposud štěstí nepřálo, i když by mělo.