Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mňa na tejto hre najviac sralo to, že po zobratí bonusu v tvare čierneho srdca bomby prestali vybuchovať :D

Teda - ony vybuchovali aj naďalej, len sa zmenili na diaľkovo odpaľované. Problém bol v tom, že nikto nevedel ktorou klávesou sa odpaľujú: v nastavení o nej človek nič nenašiel (dali sa nastaviť len klávesy pre pohyb a kladenie bômb), hra medzi ľuďmi kolovala kopírovaná na disketách, takže originál "krabicovku" s prípadným manuálom nemal na Slovensku asi nikto, a či v samotnom adresári s hrou bol nejaký readme.txt, tak to si už nepamätám...

Riešenie som nakoniec zistil až s masovým nástupom domáceho internetu (a objavením programu Scorpion's Cheater)
Levely měly jasnej tvar, ale věci byly náhodný. Spawn potvory hned před čumákem byl cool. Ani největší matadoři tak nebyli neomylní ;)
@Jab (15.09.2018 10:06): jj, fixní byl tvar a rozměr levelů, počet bonusů v levelu a počet a druh nepřátel, random naopak počáteční rozmístění nepřátel a bonusů. S počátečním umístěním hráče si jistý nejsem.

@Jumas (15.09.2018 10:05): Imho tohle tam random bylo. To máš recht. Šlo spíše ale o grafiku těch levelů. A rovněž o tom, že byly fixní i bonusy. Ne jejich umístění, ale jaké a kolik tam je. Tuším fixní je i počet a druh nepřátel atp.
@90210 (15.09.2018 09:50): Dohrál jsem to včera, tak to vím na 100 %. Hráč se vždy objeví v levém horním rohu, ale zničitelné stěny a umístění nepřátel, vylepšení a východu se při každém novém spuštění levelu mění. Celá oblast jako taková se samozřejmě nemění. Když je čtvercová, tak taková zůstane a když je obdélníková směrem dolů nebo směrem doleva, tak taky. Jako náhodné generování levelů beru ty zničitelné stěny, protože když máš od začátku jen dvě možnosti, kam umístit bombu a míří na tebe potvora, která prochází zdmi, tak moc šancí na přežití nemáš. A to nemluvím o tom, když se objevíš přímo na potvoře.
@90210 (15.09.2018 09:50): Nebyly skoro určitě. A byť jsem Dynu dohrál i singla, tak bych fakt v komentu řešil asi primárně multiplayer, který byl imho naprosté gró zábavy hry. :)
Netuší někdo, jak se jmenoval předchůdce dyna blasteru pro amigu? Pamatuji si, že postavičky byli duchové a místo kulatých bombiček používali dynamit.
Po Princovi splněn další rest. Bombermana jsem začal hrát před mnoha roky a dnes jej konečně dohrál. Musel jsem tedy čtyřikrát zadat heslo, chudák můj Bomberman musel mít životů jak pytel koček. Ale ten konec je vážně roztomilý.