Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SimonEndt (06.09.2018 21:59): Jo, tak víceméně nemám vůbec problém. Výjimka je Ubisoft, protože ty jejich hry jsou fakt optimalizovaný hodně bídně. Ale stačí si s tím trochu pohrát a k těm 60 se dostanu vždycky. Většinou díky PC tuningu, kde je hodně her testovaných vždycky na třech různých grafikách. Už aby byl únor...
@Korbitch (06.09.2018 19:11): Upřímně si myslím, že jsi hodně za vodou :D konkrétní sestavu nevím, ale prý to nebyla žádná nadupaná mašina a už tam to vypadalo, že to je hodně optimalizované. Já mam třeba podobnou sestavu akorát s intelem a teď jsem zkoušel Battlefield V a na Ultra fullHD to běží na 60+ fps. Další věc je, že to má jít na současné generace konzolí, takže žádné next gen graphics, pokud rozjedeš AAA hry v letech 2016-2018 plynule, tak určitě tohle nebude jiný.
Na Gamescomu jsem to párkrát hrál a musím říct, že mě to hodně překvapilo. Oba předchozí díly beru jako dobré hry ale osobně mě moc extra nevtáhly a Metro Exodus byla pro mě asi nejlepší hra co jsem měl možnost na GS hrát. Působilo to hodně otevřeně až jako openworld, graficky vymazlený do detailu, různorodá krajina, hodně povedené efekty a dobře použité osvětlení venku i stíny v podzemí. Poměrně různorodé zbraně, více možností jak porazit nepřítele, dobře zpracované UI ... poměrně i těžší obtížnost, hra vás docela nechá a nevodí moc za ručičku. Co mi docela vadilo, tak AI nepřátel. Na jednu stranu tam jsou různé pasti díky kterým Vás nepřátelé odhalí, ale pak i kolikrát stály na místě i když jste běhali kolem nich. Nicméně, připomíná to docela Stalkera, za mě super, hodně se těším.
@Walome (21.08.2018 11:20): tak mě bude stačit, když mnou nebudou proskakovat potvory jako v jedničce. Ten kolizní model byl fakt skvělý - ten co to spáchal asi dostával plat v šiškách salámu, nebo nevím, proč se na to tak vydlábl.
Tohle působí naopak ke vztahu k sérii až "neuvěřitelně" hezky. Tak jsem zvědav, jak se to bude hrát.
Za mě Walooohooo!
@paver (16.08.2018 00:07): Vidíš, na Chána som úplne zabudol :)
No dobre, uvidíme, čo všetko sa pod Season Passom bude skrývať, ale nič rozsahu platených DLC (napr. ako pri Pillars of Eternity) neočakávam.
@M.a.t.t. (15.08.2018 23:52): Za mě to byl příjemný bonus, který odpovídal své ceně (balíček 5 ojro, season pass tuším za 10 nebo 15). Rád jsem jeho koupí podpořil vývojáře, kteří si během vývoje prošli mnohými těžkostmi a byl to jediný season pass, který jsem kdy koupil v den uvedení do prodeje a za plnou cenu.
@paver (15.08.2018 23:48): Tak inak, myslel som zbytočné :) Kvalitné rozšírenia skutočne obohacujúce hru si predstavujem trochu inak.

Ale pokiaľ to chceš porovnávať s novým Wolfensteinom, tak aspoň podľa hodnotení máš pravdu :)
@paver (15.08.2018 23:30): Ja si pamätám, že to malo len ten Ranger mód ako DLC + možno nejaké zbrane ako nejaké malé predojbednávkové DLC, ale to bolo všetko.

Pod Season Passom si predstavujem nejaké príbehové rozšírenia/nové miesta na prebádanie, a zrovna toto sa mi k metru nejako nehodí.
@Tarhiel (16.05.2018 14:23): Protože jsem se už viděl, jak to mezi svátky jedu. Takhle to připadá v úvahu tak příští léto, kvůli ceně. A v létě mám lepší věci na práci, než pařit. Do dalších Vánoc určitě nevydržim.
@Paul (19.12.2017 10:57): Tím goty jsem chtěl říct jen dobré hry prostě... A původní příspěvek byl "4A Games je jedno z mála studií co se dá považovat za jistotu". Jejich Metro se dá považovat momentálně za jistotu, v případě dalších značek se to studio za jistotu považovat nedá. Ale jasné, chápu jak to myslíš teď... netřeba to asi dále probírat. :D
@Fritol (19.12.2017 10:52): Tak GOTY nedělali nikdy a nikdo to netvrdí, Ale mají prostě konzistentní track record už přes dekádu, takže mi fakt nepřijde jako "brzo" je považovat za stabilní studio. Arktika jakožto VR samozřejmě neměla marketing, ale lidi co VR mají obecně tvrdí že je to jedna z nejlepších VR her a jeden z hlavních důvodů proč jít do Riftu. Ale jistě, konkurence tam moc není.
Pokud začnou po Exodu...exodovat, tak se o tom můžeme pobavit. Ale původní příspěvek byl o Metru Exodus a o tom, že pravděpodobnost že by to byla špatná hra je extrémně nízká. Za čímž si stojím.
@Paul (19.12.2017 10:42): Lidi, kteří původně dělali něco dobrého a pak šli do jineho studia je taky mrda v kdejakem studiu... to nezaručuje kvalitní studio. A Arktika je tak super hra, že jsem o ni nikdy neslyšel a koukám, že má na meta krásně nadprůměrných 73. A vůbec, VR hry jsou odbočky.. malá konkurence, dáme za vděk všemu.

Každopádně já ti nevyvracím, že 4A je kvalitní studio. Možná je, ale zatím je na to moc brzo je soudit. A od doby svého vzniku dělají jen Metro, to musí být pro vývojáře velmi zábavné a nedivil bych se, kdyby začali po Exodus odcházet. Tohle se děje v mnoha studiich, které ždímají jednu značku bez přestávky.

Důvod předpokládat, že by najednou začali dělat shity samozřejmě není, ale také neni důvod předpokládat, že budou dělat furt goty.
@Fritol (19.12.2017 09:17): čekal jsem kdo tohle řekne. 4A maj za sebou tři hry (Arktika je jedna z nejlepších VR her) a všechny jsou kvalitní, plus jsou to lidi původně z GSC kde dělali STALKERa. Fakt není důvod předpokládat, že by najednou začali dělat shity. Ten důvod by vznikl kdyby např. začali odcházet lidé jako Andriy Prokhorov (mimo jiné lead designer Stalkera i Metra), ale do té doby..
Mně příjde vtipné tvrdit o studiu, které má za sebou 2 hry a ještě k tomu z jedné série, že se dá považovat za jistotu. :D Jistota je možná samotná značka Metro, vývojářů, kteří dobře dělali jednu sérii, tu už bylo... S tím chválením 4A bych počkal až udělají nějakou jinou značku.