Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Kwoky (21.06.2018 10:16): díky za cenné rady. Akorát, že jsem ten příspěvek o tom jak hrát četl až po křestu ohněm. No hlavně, že jsem střílel raketometem přímo na postavy. :)

PS: zdravím svého jmenovce Ra piera ve hře! :) Párkrát jsem Tě dostal Mazare. :)
@watchOut (21.06.2018 16:53): O Rapiera se postarám. O server se pokusím postarat. Mám v úmyslu tam nahrát jednu fakt moc pěknou mapu, kterou bychom mohli vyzkoušet (a ne, není to Dust 2) :)

@Sarno (21.06.2018 16:47): Pokud víš, že umřeš, tak máš vlastně výhodu. Protože když náhodou neumřeš, tak máš důvod k radosti :) A díval bych se na to tak, že když lepšímu ubereš 50 životů, tak aspoň něco. Když 150, tak supr, ostatní s ním budou mít míň práce (a je téměř jisté, že umře velmi brzy).
@Rapier (21.06.2018 09:42): Jestli můžu dát pár rad hned do začátku...

- Výhoda je stát výš než soupeř.
- Výhoda je mít víc životů a brnění než soupeř. Může být ale celkem náročné tohoto stavu dosáhnout, protože někteří tě k těm velkým předmětům (megahealth, brnění) nepustí. V takovém případě se s nimi neper a sbírej menší životy. Každý život se může hodit.
- Jakmile vidíš soupeře, hned bojuj. Může být skoro mrtvý a po dvou kulkách z kulometu získáš snadný frag. A když ne, tak jsi mu ubral a tím pomohl svému týmu - může ho dorazit někdo jiný.
- Naprosto kritická pro úspěch je volba zbraně. Zaměř se na raketomet, railgun a lightning gun. Tyhle zbraně se používají nejvíc a jejich kombinace je nejúčinnější. Plasma nebo brokovnice se také dají použít, ale jsou mnohem méně univerzální a snadno se s nimi můžeš dostat do situace, kdy budou zcela nepoužitelné.

Raketomet - nesnaž se trefit soupeře přímo, ale střílej pod něj do země. Ubereš mu třeba 60 hp, což je pořád lepší než ho těsně minout a ubrat 0 hp. Pokud je soupeř nad tebou na nějaké plošince, není raketomet dobrá volba, protože s ním nejde střelit do země. V takové situaci je MNOHEM lepší lightning gun.

Railgun - používej pouze na větší vzdálenost. Na blízko s ním zvládne bojovat jen zkušený hráč. Když se na blízko netrefíš, tak pak sekundu nemůžeš vystřelit ani změnit zbraň, takže z tebe zbyde potrava pro červy.
@PRIVATE MARTIN (21.06.2018 09:09): ano čeká a je mi jasné, že dostanu na prdel. :) Neznám mapy, neznám zbraně, neznám výbavu, nikdy jsem nepreferoval tento typ her, Battlefiled je rozvážnější a pomalejší, tohle je zběsilá akce. :) Je mi jasné, že budu hodně, opravdu hodně často umírat. :)
ShootMania je nějaký Quake smíchaný s TrackManií? Bych zkusil, pokud to bude za rozumnou cenu :D

@Crash (15.06.2018 10:26): Trackmanii bych dal, samozřejmě Nations, protože... proto :)
Jen doplním, že co si pamatuju, tak Shootmania měla naprosto šílené menu. Jestli to zkusíme, tak se psychicky připravte :)
@Crash (15.06.2018 10:26): Nějak mám demo ShootManie, které teď na Steamu ani nevidím, nicméně ta zábava, kterou jsem díky němu měl možnost zakusit, za 20€ stojí. Uvidíme.
Pro Rapiera: neboj, v žádném případě nejednáme o nahrazení QL čtvrtků něčím jiným. :-)

@Kwoky (15.06.2018 10:59): Podle mě to video, spolu s klíčovou informací o rozdílu směru pohybu a požadovaného směru pohybu, umí otevřít oči lépe nějaké "stay INSIDE the bar", protože ti ukáže, že strafy nejsou primárně rozhlížení s šipkami do boku, jak jsem si hloupě myslel prvních několik let, nýbrž "míchání směrů".

Pro fajnšmekry zde:

static void PM_Accelerate( vec3_t wishdir, float wishspeed, float accel ) {
#if 1
// q2 style
int i;
float addspeed, accelspeed, currentspeed;

currentspeed = DotProduct (pm->ps->velocity, wishdir);
addspeed = wishspeed - currentspeed;
if (addspeed <= 0) {
return;
}
accelspeed = accel*pml.frametime*wishspeed;
if (accelspeed > addspeed) {
accelspeed = addspeed;
}

for (i=0 ; i<3 ; i++) {
pm->ps->velocity[ i ] += accelspeed*wishdir[ i ];
}
}
Cítím to tak, že pro Vás budu potrava ale v pohodě. Projdu si základní výcvik a snad i nasbírám nějaký frag. Snad to není tak šíleně akční jako to co jsem jednou s Vámi hrál.
@watchOut (15.06.2018 10:15): Že vždycky, když se někdo ptá na základy strafování, vytáhneš tohle ultrahusté megaprasácké video :) Sranda to je, jako zajímavost ano, ale pro člověka, který chce vědět úplné basic věci, je to něco šíleného.
Když jsem včera spustil training v QL byl tam Crash. :) Crashi tak odtud máš ten nick? :)
HOTAS, pedaly i Track IR mám znovu zapojený a teď už mi jede úplně vše. :) Ale byl to tedy porod.
@Kwoky (15.06.2018 09:43): Mapy se dají uploadnout, máme na ně 10 GB a FTP s přístupem do baseql, takže to na mě klidně hrň. :-) Krom toho je možné na tom serveru hrát i hromadu jiných her a dokonce je automaticky střídat podle dne v týdnu, takže věřím, že zahálet nebude, když se do toho pustíme. Co třeba ShootMania Storm?

@Crash (15.06.2018 09:29): S konzolí jsme to snad celkem dali dohromady, už umíme server ovládat i ze hry (zaklínadlo: rcon). Blbost na konec budiž důkazem, že možnosti tu jsou. :-)

@Crash (15.06.2018 09:47): Strafe jumping je jednoduchý: rychlost nabíráš díky rozdílu mezi směrem, kam letíš, a směrem, kam letět chceš. To je celé. Proto při skákání jen dopředu nezrychluješ a právě proto přimačkáváš šipku do boku. Jde to ale i třeba na jedné šipce, pokud dokážeš vykouzlit ten správný rozdíl směrů. Doporučuji toto legendární demo, kde vše uvidíš v praxi.
@Kwoky (15.06.2018 09:43): Dík no :) já bych se spíš potřeboval konečně pořádně naučit ten strafe jumping, furt mi to nejde. Včera to bylo jen o tom, že jsem odpoledne tam na tý mapě asi půl hodiny hopsal, takže jsem už věděl co a jak.
@Rapier (15.06.2018 00:38): Tak fajn, těšíme se na další ovečku! Jen pozor, že nehrajeme o víkendu, ale ve čtvrtek, výjimečně v jiný všední den.

@all: Jak hodnotíte zátěžový test serveru? Necháme si ho?
@Rapier (15.06.2018 00:38): Jj chápu, tvoj 250 metrový penis je skrátka väčší ako môj trápny 249 metrový penis.

Ale viem si to predstaviť, maximálne som robil na 30" monitore v tom 2560x1600 či koľko to bolo ale od eplu.
A to som sa denne vracal ku 24" monitoru doma, ale lepšie GPU :-D
Finálně vyřešeno. Ty vo.. to by mě v životě nepadalo, že spustit Kváka Life na W7 kde mám normálně připojen HOTAS s pedály a Track IR, atd...bude takový problém. :)

Už jsem fixnul i ten pohyb by:
bring down the in-game console (tilde key, to the left of 1 and above tab usually)
/in_joystick 0
/in_restart

A světe div se konečně se nehýbu. Takže jsem ready na příšří víkend.

Mazar: ve 2K QL vypádá fakt dobře. Jasně je to stará hra ale....na 32" monitoru je to jiná liga.
@Rapier (15.06.2018 00:24): Prostě létáš, si na zemy .

Neviem fakt ti neviem poradiť, mám W7 a menil som medzičasom platformu z AMD na NVIDIA a nikdy som nič neriešil.

Stále mi to fičí rovnako bezproblémovo.
Vyřešeno. Bylo to způsobeno tím, že mám trvale připojený HOTAS k PC. :) Ať žije strejda google! No ale trvalo mě to chvíli na to přijít. :) Nicméně mám další drobný problém. Když pustím training nebo match, okamžitě chodím aniž bych šáhnul na klávesnici. Zatraceně co to zase je? :)