Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (30.04.2018 22:41): Ty jehly proti paralýze jsou v tom levelu, vím že sem je sebral těsně před ní. Už si sice nepamatuju jaký jsem byl level, jen to že jsem byl celý v M armoru a měl katanu. Popravdě ani nevím, jestli jsem už měl ty nejdůležitější kouzla ze hry (sejmi defense, sejmi attack, a zpomal), ale mám tušení, že byla dost slabá proti ohni (???) takže fire talisman přišel vhod a i ty další talismany se vyplatí nepodceňovat.
@Charllize (30.04.2018 22:20): Díky za rady. Já zatím nemám nic proti paralýze (první problém, bez toho ten fight asi moc nepůjde) a kování zbraní jsem také úspěšně odignoroval.

Asi je na čase se do toho ponořit pořádně a prozkoumat všechna zákoutí vytváření zbraní, komb atd., protože jak psal někdo na netu "If you're playing it as Dark Souls ... you're playing it wrong"
@Phoenix (30.04.2018 22:10): tam jsem mel jeste myslim offline, potom jsem zapl online ktery uz nejde vypnout. Ale pomoc si nevolam, jelikoz hraji na PS4 a nemam PS plus, takze to ani nejde:)

Level nejak kolem 30-35, obouruc katanu a dualy. Nejaky acesory proti paralyze. ostatni vybaveni si nevzpominam, je to dost ze zacatku hry takze spis neco co jsem posbiral po ceste a kovarky pridal HP+ kam slo. nejspis nejaky heavy armor kousky.Me dost pomohlo se ji drzet na telo a tou velkou katanou (odachi?) se mi obcas darilo ji dat stagger takze jsem do ni vymlatil vetsinou celou staminu. Uhybani utokum na dalku jsem mel tak 50/50 ale nechcipal jsem, vzdycky me neco malo zustalo abych pak odbehl a dolecil se(to asi ta vyssi HP). No a na finale, kdyz mela treba uz jen 20% HP jsme vyvolal guardiana ve vhodnou chvili, a bylo to:)
@Charllize (30.04.2018 22:08): Na druhý pokus? Jaké jsi měl zbraně, vybavení a level?

Já vím, co u ní mám dělat, ale zatím je to nad mé síly, nejsem schopen uhnout pokaždé v pravý čas, jednou chybu udělám a je to většinou autokill (to je to prodané Archers armor).

Ještě mě napadá, hraješ to solo offline, solo s vyvoláváním nebo online? Já to jedu solo offline a nikoho nevyvolávám.
@Charllize (19.02.2018 21:20): Počítáš to těch dalších tří bossů i Hino-Enma? Mám postavu někde kolem levelu 40 a moc se nechytám (holt jsem neměl frajersky prodat Archers armor s tím, že přece nejsem Archer, asi si tu misi dám znovu).
@HolyMeatball (30.04.2018 15:52): Nn, nemyslím. Budeš tam mít sidequest přímo pro kovářku a to podle mýho rozšíří její nabídku a možnosti, co budou dávat a možná to zapne i její 'levelování' teda pokud to nemůžeš dělat už teď... Je to docela dávno a tak nějak si to už přesně nepamatuju, jak to tam přesně funguje.
@HolyMeatball (30.04.2018 15:09): Už má ta kovářka dědka?

Eh, imo se to nějak rozšiřuje, nejsem si jist zda jejich levelováním, nebo podle mainquestů ale zase se přiznám, že jsem u nich kupoval akorát munici, u SW nemám jistotu...


@Charllize (19.02.2018 21:20): Ani ne, pak je to místy ještě horší imo. Naposledy jsem dělal mainquesty které byly tak o 10-15 levelů nademnou a tam je to docela makačka zabít i obyčejný šmejdy... Ale to jsem holt podlevelovaný a mám zastaralý equip (bonusy ze sady nejspíš ani nepokrývají tu zastaralost)...
Tož ňóch dává mému duševnímu zdraví solidně zabrat. Ale většinově na mě zatím nic moc nepůsobilo lacině, takže all's good. Chtěl jsem se jen zeptat zkušenějších, bo o téhle hře se věci googluji mimořádně blbě - bude ta kovářka někdy mít širší sortiment? Docela dost by mi bodla možnost dokoupení takových sacred Waters, třeba.
Podle me je uvodni lokace v japonsku obtiznostne prestrelena, nebo to je umysl aby slabsi odpadli hned na zacatku a nezjistily to az treba po 20 hodinach ze na to nemaji. Jinak si nedokazu vysvetlit jakto ze dal je hra pomerne pristupnejsi. Samo postava se zlepsuje a je silnejsi, hrac to umi lip ovladat atd, ale stejne. Dalsi dva bossaky jsem dal na 2-3 pokusy a prvni twilight misi (to same co uvodni lokace jen tezsi) s jednim umrtim..
Jinak to je vcelku podarene. Sice mi porad moc nesedi to zasazeni do stareho japonska (moc me to nezajima) ale kdyz clovek porcuje nepretele na kousicky tak si na to ani nevzpomene.
@Charllize (13.02.2018 10:23): on neni vylozene tezky. Ale je tam moc brzo. A zabije te moc lehko. Pokud jsi zvykly uskakovat ve hrach, nebo blokovat, tak ver, ze tady asi nejlip pomuze obycejny sprint.

Ac mi prislo logicke mu kydlit zada necim rychlym, nejvetsi uspechy jsem slavil s obourucnim mecem a vysoky stance. Stacilo k nemu dosprintovat - dat mu slehu za 600hp a utect zas pryc. :-D
@SilentWolf (12.02.2018 19:18): Jo, mně kdysi taky :D Teď už se peru celkem úspěšně s dalšíma. Poslední na kterého jsem narazil byl v paláci ninjů (skvělý level plný záludností a pastí) a s ním to taky nebylo jednoduchý, ale nakonec hezky shořel mýma dvěma ohnivýma katanama :)
Ten první Boss mi dal docela solidně zabrat. Než jsem zjistil, jaká taktika na něj platí, tak proběhly asi 3 rage-quity. :D a hádám.. trval mi asi 20 pokusů. Na to, jak triviálně se prezentuje tak v kombinaci s tou těsnou lodí, to bylo peklo. Hezký úvod.
@Charllize (17.01.2018 11:15): Nevzdávat, ta hra se po první misi rozvine ještě víc do krásy :) Já s ním měl taky problémy, musel jsem trochu farmit a přihodit si pár levelů. Ale spíš to bylo mojí špatnou taktikou. Nakonec jsem to vyřešil použitím kopí, přeci jen má delší dosah. Tím jsem ho upižlával dokud mu neupadly koule :) Pak už stačilo jen přepnout na living weapon a bylo skoro po něm. Druhou fázi má jednodušší než tu první.

@Bodkin (17.01.2018 10:04): Jo, člověk si připadá jako v akčním filmu, moc pěkně se na to kouká.
Ja nezabiju ani prvniho bosse na lodi. Hra je na me prilis rychla a prekombinovana. V zasade me nebavi, coz bude kamen urazu. Kdyby me bavila zrejme bych se s tim se zalibou obsiral. Ale urcite to budu zkouset, treba to nejak nakonec pujde.
Kdyz vidim jak nejaka japonka kosi nepratele v tech dlc tak se propadam hanbou az do stredu zeme:)
@Widl (17.01.2018 08:53): Je to hrozně hezká drobnost, že když enemák umře, každý další úder do něj mu začne sekat končetiny, vždycky když začne některý z těch velkých zmrdů padat mrtev k zemi, tak se snažím nadělat co nejvíce fontánek z ichoru. :D
Velmi jsem se bál, že to bude jako Dark Souls a že si to s sebou ponese jeho stigma a nešvary. Sláva, je to hra úplně jiná! Sice je to také hra zaměřená na souboje a sbírání dušiček, ale hned je vidět kdo že to za hrou stojí a odkud vítr fouká. Soubojový systém je rychlý, přesný a s neuvěřitelnou mírou způsobů devastace nepřátel. Lehký k osvojení, ale těžký k dokonalému ovládnutí. O to víc jsou pak uspokojující okamžiky, kdy do sebe všechny pohyby "zapadnou" a na konci jediné série útoků je dekapitovaný nepřítel. A tak to mám rád :)
Tahle hra je vizuálně strašně neatraktivní. Během dalšího půl roku nechci vidět žádný další japonský hrad. Většina misí se odehrává v noci a jednotlivé prostředí se liší jen minimálně. Přitom některé lokace jsou jinak hodně pěkné.
@Drolin (09.12.2017 13:02): zrovna vcera jsem sledoval nekoho kdo bojoval s nejakym bossem. Bylo to urcite nekde v dlc a vyssi obtiznost. Snad patnact minut ho pizlal, neustale uskakoval atd. Mno a pak ho boss zapich jednim kratkym kombem. Kdyz jsem videl kolik energie musel na tohle vydat tak jakejkoliv boss ze serie ds prijde prochazka ruzovym sadem. Nevim jestli se do toho nekdy naplno pustim:)
Pěkné, nemohu přejít ani přes úvodního bosse.

Ale na ovládání jsem si zatím nezvykl.
@7c (14.11.2017 18:38): Ano, míření myší je skutečně nerealistické ... ale metání fireballů nebo vymlácení celé nepřátelské armády také.

Osobně jsem toho názoru, že buď budeme mít hry realistické nebo zábavné.
Tak vyšel update, který umožňuje hraní na myši!!! A to už jsem plánoval, že dojde na nejhorší a budu to muset hrát na gamepadu :D Už jsem si sice někomu řekl o Gamepad k Vánocům, ale tak snad se neztratí :D
@Hydr0gen (14.11.2017 10:54): Ta přesnost míření nebyl problém (v závodě), otravná byla spíš divná kolize u těch cílů pro meče (a samozřejmě zvrácený časový limit na Death March).

Jinak kolem a kolem - "míření" myší je pro změnu opravdu nerealistické. Samozřejmě, že PC FPS je specifický žánr (konkrétně třeba Quake) a s realitou (realistickým podáním) nemá nic společného, ale v dnešní době se naopak často vyskytují snahy podat ovládání jinak (tedy není FPS jako FPS).

V tomhle kontextu mě třeba u nové TR série bavilo víc střílet na gamepadu než na myši (kterou jsem vyzkoušel jen na chvíli).
@Charllize (12.11.2017 12:57): Chceš mi říct, že někdy je ti pohodlnější hrát FPS na gamepadu:-O?

Chápu, že se to s tím dá také naučit, ale pohodlnější?

Nejsem odpůrce gamepadu, ale nějaký rozumný míření něčím jiným než brokárnou je prostě opruz. Třeba TLOU na PS4 je pro mě trochu těžší než by muselo být protože prostě netrefim ani p*ču. Byly sekce Zaklínače 3, který jsem si musel dát na K+M a monitoru, protože vyžadovaly přesnost míření (závod v Blood and Wine...).

@Phoenix (12.11.2017 13:02): tak samo v tom stavu co je treba Warcraft 2 na pc by to gamepadem neslo moc dobre. Interface, UI a ovladani bylo na konzoli uplne predelane tak aby to slo. Tenkrat jsem byl az prekvapenej jak dobre to bylo vymyslene.



@MIGtheDRAGON (12.11.2017 13:06): zrovna treba u MP strilecek na konzolich ocenuju ze jsou tam stejne podminky pro vsechny, vsichni maji ten samy gamepad a frame rate. na PC v tomhle smeru je dle meho bordel a plno hracu muze vyuzit vyhody jineho/lepsiho hardware. nekdy to je sice krapet kontrapruduktivni diky existenci vykonejsich konzoli, a nekdo, treba Bungie, pak podporu 60fps na PRO neda aby tim nedal jejim majitelum vyhodu.
@Charllize (12.11.2017 12:57): jj, já jsem to nebral jako pření se, spíše mě překvapuje, že se RTS dají na gamepadu hrát celkem v pohodě.

U FPS hodně záleží na tom, kam až zajde přizpůsobení ovládání (jedna věc je autoaim, druhá samotná herní náplň), jsou některé, u kterých gamepad nevadí, protože třeba kladou důraz na boj nablízko (Condemned: Bloodshot) místo přesného zaměřování střelnými zbraněmi. Ale je jich poměrně málo.
@Phoenix (12.11.2017 12:50): tak ja se nepru ze FPS/RTS jsou mysi snazsi, jen rikam ze to gamepadem jde v pohode a dle meho po jiste praxi to je cloveku vicemene jedno cim to hraje. Kdyz hraju na PC tak na RTS bych si vzal vzdycky mys, u FPS to uz tak jednoznacny nemam, tam uz zkousim oboji a vyberu to co mi prijde pohodlnejsi.
@Charllize (12.11.2017 12:40): To je právě ono, dokud se gamepadem člověk hýbe ve dvou rozměrech (to je ten Warcraft nebo Doom nez rozhlížení), tak to celkem jde (i když zrovna RTS si také nedovedu příliš představit, pokud tomu nebudou vyloženě přizpůsobené). Doom jsem také byl zvyklý hrát na klávesnici, stejně jako Duke Nukem 3D, dnes hraju obojí (a podobné věci) K+M.

Stěžejní problém nastává v momentě, kdy je třeba přidat třetí rozměr (třeba ono rozhlížení nahoru/dolů) a synchronizovat tak pohyby dvou palců. To půjde vždy z podstaty věci lépe na K+M.
@Phoenix (12.11.2017 09:19): ja kdysi na PS1 dohral Warcraft 2 i s datadiskem. CaC+red Alert, Warzone, KKND gamepadem. A to ani jeste nemel packy. Jo, mysi to je lepsi, ale ze bych mel pocit ze to tim gamepadem je uplne strasny to jsem teda nemel, proste v pohode i zavarovy mise v dataci Warcraftu 2.
Gamepadem bez pacek jsme hral i Doom na ps1. slo to dobre, dokonce takoveto krouzeni kolem nepratel a postupne odstrelovani na nem slo snad lip nez na K+M. Horsi byl Duke 3D, ten uz mel rozhlizeni nahoru dolu a bez pacek se to muselo delat hornima RL tlacitkama a to stalo dost za prd. Chapu ze gamepadem se clovek na pro gaming uroven asi nedostane, ale jinak....:)