Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Nioh


Diskuze

« Novější Starší »
@Vinnie (04.07.2019 17:37): abych pocitoval sám sebe - je těžší, ale zároveň nesrovnatelně férovější. A na k+m s autohotkey scriptem naprosto pohodově hratelný. A se sekirem to má vzdáleně společné možná tak jen to zasazení. Jinak je to prostě Dark Souls řízlej Diablovkou.
Uvazuji o koupi jelikož je na steamu 60 % sleva. Jen tak orientačně, je hra těžší než Dark Souls nebo třeba srovnatelně těžká ? :D
@Charllize (25.05.2019 16:40): Soudě dle Twitch záznamu rozhodně ano, alespoň na Próčku. Taky se kujou pikle, že by snad mohli pak zrobit i přeleštěnější verzi na PS5. Odhadoval bych, že jestli tomu tak vskutku bude, tak teprve až někdy pak se dočkám i kompjůtr verze.
Potvrzeno, má to tvorbu postavy. A úúúplně stejný training dojo, a většinově identický hud. Stejný inventář. Stejné animace, stejný loot systém, stejné zvukové efekty. Jediné, co se pořádně změnilo, je obrazovka skill stromů.

Jako datadiskověji působící sequel jsem ještě neviděl. Ale nevadí mi to. :)
@SilentWolf (22.05.2019 18:41): Mno já jedničku hrál dost a vypadá to rozhodně legitimně. Ale souhlasím, že to vypadá na chlup stejně jak jednička, a to hlavně graficky. Ale je mi to blbý posuzovat z takto kompresovanýho videa.

Nicméně potěšilo mě, že poměrně nudné guardian spirits tady zřejmě nahradí demon spirits, kteří už jak se zdá diametrálně tu hratelnost ovlivní. Obzvláště potěšil Nurikabe v rukou hráče. Přítomnost mužské i ženské postavy už v prvním traileru naznačuje, že by tu snad mohla být i tvorba postavy?

Tak či tak maximální těšink, kor když to ve mně vyvolává i ten pocit, že by se tentokrát snad nemusel jeden boss recyklovat desetkrát napříč kampani. O to víc mě pěkně sere, že tu alfu pustí jen na ps4. Jako jsem si vědom, že to zatím je i ohlášené jen na ps4, ale i tak. >_>
Po dvoch rokoch čo hru vlastním som sa ju konečne rozhodol dohrať a podarilo sa vdaka bohu :) časomiera ukazuje 84 hodín :D
Uběhl měsíc a já na to skoro nešáhl. Blbý je, že reálně to můžu spáchat jen některý víkend, a víkendy obecně nemívám kdovíjak volné. :/

Ale do konce září se snad zadaří, a asi to budu rovnou aji streamovat, ať je důkaz! >_>
Save po druhém practice dohrání na více zátahů ukazuje 3hod 53min, přestože bohové RNG na mě tentokrát byli fakt mrtě zlí. Takže tu hru začínám už opravdu nesnášet, ale zároveň mám stále rostoucí pocit, že příští, nejpozději popříští víkend už to budu moct bez větších potíží spáchat. A pak tu hru nevidět minimálně pět let. :)
Tož jsem dokončil první practice run, save ukazuje 4hod 15min. Nebylo to na jeden zátah, ale i tak jsem klidnější. To pude. :)
@Charllize (26.07.2018 11:54): Eeh, nechci, speedrunnerské dny už mám za sebou (i když tendence tu a tam pořád vykukujou). :)

Původně jsem do té výzvy chtěl šoupnout Dark Souls remástr, ale obávám se, že Nioh mi fakt ty soulsy docela zkazil, a konkrétně DS jedničku si kvůli tomu soubojáku asi už nikdy neužiju. :/
@HolyMeatball (26.07.2018 11:47): me by to asi nebavilo. Mam tendence se ve hrach nimrat a cim to musim hrat rychleji tim vic jsem rozmrzely. Ale rad na to koukam, je to urcite zajimavy zpusob jak hru takzvane ztrapnit :)
Uvidis, treba se z tebe stane svetova spicka, kazdej nejak zacinal :)
@Charllize (26.07.2018 11:08): Jo, ovšem mezi tyhle blázny nepatřím, určitě z toho nemíním dělat vyložený speedrun na jejich úrovni. To už bych letos natrénovat nestíhal. :D

@SilentWolf (26.07.2018 10:52): Tak ono to fakt není takový terno, když ignoruješ vedlejšáky a většinu enemáků, sbíráš jen to potřebné, a bosse čízuješ co se dá. Skrytá čajovna hned od začátku a hromada nahrabané glory taky dosti pomůže (ie. nedostanu se do situace, kdy bych se musel modlit k RNG bohům, aby mi někde v misi padla ta správná zbraň).

Na druhou stranu to určitě i tak není lehký, a ty record holdery těžce nechápu. Taková kombinace skillu a nehoráznýho štěstí (hodně bossů má RNG i na své chování samozřejmě) se jen tak nevidí. Nevím jak ostatní, ale minimálně ten aktuálně nejlepší (jehož čas je absurdně magorských 50 minut) na tom strávil zhruba rok. Tolik bych tomu nevěnoval ani kdybych ten čas měl. :D
Taxem si řekl, že místo toho, abych DH výzvu plnil něčím lehkým, budu větší kretén, a tak jsem odhodlán výzvu č. 4 pokořit právě s ňóhem. Jakejsi vágní laxní trénink jsem už započal a aktuální stav je cca jedna hodina na čtyři mise (samozřejmě do toho počítám i veškeré trajdání v meníčkách). Než jsem se dopracoval k tomuto stavu, stihl jsem to už dvakrát rage odinstalovat a pak instalovat zpátky, takže si říkám, že to byla dobrá volba.

Tedy věřím, že do 4-5ti hodin to jsem schopnej dát, a tím pádem bych mohl zvládnout i HC. Pravděpodobně to ale ještě tak 10x vztekem smažu a možná to pak někdy bude i definitivní. :D
Tak hlavni mise jsou vzdycky s unikatnim prostredim. Opakuji se pak v misich bokem
Tohle me nijak zvlast nevadi. Je to to same jako kdyz v ds po xte prochazim stejnou lokaci pac nekde umiram nebo farmim duse. Spis to nema zas tak velkej duraz na nejaky lore. Jsou tam japonsky bubaci, sem tam nekdo ve slamenym klobouku utrousi neco o miste kde hrac je a Geralt sebou taha ruzny zviratka z japonskejch pohadek a legend. To je v kostce cely. :)
@Drolin (30.06.2018 08:22): Tak kvůli settingu by to stejně bylo docela zbytečné, tady se v podstatě furt opakujou tři stejné styly a designy jsou docela nuda. Jakmile tě nechytne hratelnost, tak to vskutku nemá cenu. :)
@Charllize (29.06.2018 23:16): To mě zajímá právě japonský setting velmi, ale nedostal jsem se ani přes Anglii :)). Asi někdy zahraji spíš s nějakým trainerem nesmrtelnosti, minimálně ze začátku, jinak to skoro nejde. Zlaté DS a jeho postupná obtížnost.
@Phoenix (29.06.2018 23:26): Treba se k tomu casem vratis....cervicek zahloda a je to:)

jasne, preferuju styl hrani jako ty a jednoznacne to je tezsi nez Souls hry. A taky souhlasim ze kdyz si nekdo nabifluje buildy na netu a tak ze to muze pusobit snadneji. Coz je ale bohuzel dnes standart. za dob hrani Diabla 3 me vzdycky uvadelo v uzas ze jakmile se objevil na netu nejaky OP build za chvili se tam takovych hemzilo jak malych mysi, vsichni stejni jako vajicka na platu:)
@7c (29.06.2018 23:26): Když člověk dopředu ví, že má nějak směřovat build a pak ve hře nahraje tisíc hodin a následně prohlásí, že je jednoduchá, tak to má skutečně ohromnou vypovídací hodnotu.

Pokud ji člověk hraje tak, že sám postupně objevuje (a otázka je, jestli má vůbec smysl hrát hry nějak jinak), tak prohlášení o jednoduchosti je úplný nesmysl, protože Nioh je ještě o něco těžší než Soul série (je sakra blíže Ninja Gaiden). A Souls sérii nikdo normální za jednoduchou označovat nebude (byť není vyloženě vražedně nehratená).

A jak jsem psal, základní hra je ještě celkem ok, jen ty DLC skutečně vyžadují, aby je buď člověk hrál s někým dalším nebo aby dohrál základ několikrát, což v nonMMO nepovažuju za dobré rozhodnutí.
@7c (29.06.2018 23:26): to budou takovi ti videoherni "machři" ne? :-D

Kazdopadne ja Nioh taky vzdal - nelibi se mi animace a prijde mi to zastarale. Kdyby nebyl na ceste Ghost of Tsushima a Sekiro, tak bych tomu mozna nekdy sanci dal. Ale takhle asi ne... a tim padem odepisuju asi i tu dvojku.
@Phoenix (29.06.2018 23:09): Aha. Chapu. Ja jsem nekde za polovinou hry, odhadem. A priznavam ze to hraju jen obcas, kdyz dostanu na to nejakou vhodnou naladu. Coz uz je naznak toho ze mi taky uplne nesedi. Ale porad me to jeste laka, takovata syrovost celeho hrani a tak. Muj nejvetsi problem je to zasazeni, ackoliv mam japonsky hry rad, tak stare japonsko jako setting moc nemusim. Treba se ve dvojce polepsi:)
@Charllize (29.06.2018 23:05): Vím. Jenomže na to právě musí člověk hrát zase nějakou dobu na vyšší obtížnost a pak se s těmi vymakanými zbraněmi vrátit a dohrát na nejnižší obtížnost DLC.

To je to, co jsem psal, že DLC jsou dělané pro lidi, co už párkrát dohráli základ. Ale já skutečně nehodlám dát hře dalších 100 hodin, abych porazil pár posledních bossů v poslední misi posleního DLC.
@Charllize (29.06.2018 22:56): On je problém v tom, že na to, aby mělo ještě nějaký smysl grindování (levely postavy i vybavení), tak bych musel hrát nějakou část NG+. A do toho už skutečně chuť nemám. Opravdu netuším, kterého ignoranta napadlo zastropovat zbraně v NG na levelu 150, když obtížnost misí v DLC jde hodně přes 200.

Další věc je, když se podívám na nějakého problémového bosse, tak se to tam hemží radami typu "musíš mít takovou a makovou zbraň nebo takovou a makovou a schopnost". Zkrátka se to zvrhává v dopředné studium toho, co je dostatečně OP a když to někdo hraje tak, jak má chuť (aniž by dopředu studoval buildy, zajišťující hladký průchod hrou), tak všechno opakuje dokola do zblbnutí.

A hraju to celé sólo, jen jednoho bosse ke konci posledního DLC jsem dal ve dvou, u Hideyoiho bych to udělal taky tak, ale hráčů v téhle pasáži je málo.
@Phoenix (29.06.2018 22:48): Ta hra urcite vyzaduje enormni mnozstvi casu aby to tezke slo takzvane s prstem v nose. Obcas se divam na lidi co prochazi tech 999 levelu Abbysu a nekteri davaji ty uber tezke bosse na dve ci tri rany. Osobne taky pochybuju ze bych chtel do te hry vrazit nekolik set hodin abych to mel taky tak, coz je samozrejme trosku problem a zavani to trosku debilnosti. Ale i tak si porad uplne nejsem jistej jestli to je spatne. Kdyz vezmu v potaz ze nekdo se v te hre najde, tak je jiste rad ze tam muze stravit plno casu.

To s tim fixlovanim bossu, me prekvapilo, pusobi to dost lacine, na to jaka to je renomovana firma.
@Charllize (29.06.2018 22:39): Level 207, Odachi Level 150 + 10 s damage 1300, setové brnění 150 + 8, playtime 131 hodin (na Steamu víc, ale občas hra běžela jen tak). Po tak dlouhé herní době, s takovou postavou a vybavením skutečně nečekám, že budu jeden boj s bossem dělat padesátkrát a při použití Sloth amuletu uvidím v celé nahotě, jak blbě jsou ty boss fighty udělané (i zpomalený se doslova magneticky otáčí směrem ke mně, při běhání mu neubývá stamina atd.). Revenanty hráčů na stejné úrovni dávám směšně rychle na pár seků ... protože pro ně narozdíl od bossů platí stejná pravidla jako pro mě. Nebyl to první moment, kdy už mě hra vyloženě vytáčela tím, jak blbě je udělaná, teď to "jen" vygradovalo.

Chápu, že DLC jsou asi pro lidi, co prošli základní hru několikrát (to skutečně nehodlám absolvovat, jen v základní hře jsem strávil 100 hodin). Chápu, že to dělal Team "když se to dá hrát, je něco špatně" Ninja. Chápu, že to asi leckdo hraje jako MMO nebo v kooperaci. Ale nic z toho mě nedonutí všechno tohle považovat za dobrá designérská rozhodnutí.
@Phoenix (29.06.2018 22:09): Ta hra je odrikani od zacatku az do konce, a ja se jeste nerozhodl jestli to je dobre nebo spatne.

PS: vzdycky si vzpomenu na tu krehkou japonku co to tam kosila jak zito, a pokousim se nepropadat panice a hrat:)
Mno, mít to třetinovou délku, třetinu herních mechanizmů a poloviční obtížnost, tak by to pořád bylo zbytečně dlouhé, zbytečně překombinované a zbytečně těžké.

Protože zejména v DLC je to jeden fail na druhém stran obtížnosti, při použití Sloth talismanu jde krásně vidět, jak brutálně bossové cheatují, zejména ten kript Hideyori.

Jakkoli mě základní hra celkem (tak 70 %) bavila, tak DLC jsou těžký výsměch a táhnou to slušně dolů.
Jen tak pro prdel morčatům jsem už teď nainstaloval PC verzi, ačkoliv ještě nemám ovladač, a k mému nepřebernému překvapení se mi to na k+m hraje líp, resp. jde mi to líp! :O Nastavení a orientace se všema těma iksboxáckýma ikonkama teda ještě větší porod, než u prvních Dark Souls, a nativně to bohužel na myši podporuje jen tři tlačítka (takže střelnou zbraň musím mířit jak hipster tabem), ale jinak jde to, jde to, Immothep.
@HolyMeatball (12.06.2018 09:33): jj, také bych bral

- vyhození lootu ve stylu Diabla. Jenomže ono je to stejně jako další Nioh mechanismy několikaúrovňové, hra počítá s tím, že jakmile Ti roste level, tak padají lepší zbraně, které dávají vyšší damage stále silnějším nepřátelům (takže by daný nepřítel musel být konstantně silný bez ohledu na to, kde jej potkáš)

- leveldesign ve stylu Dark Souls (souvislý svět s různými vypečenými zkratkami)

Jenomže na druhou stranu rozumím tomu, že prostě nechtěli vyrobit další Dark Souls, ale mix Dark Souls, Diabla a Ninja Gaidenu. Osobně mi trvalo desítky hodin, než jsem se oprostil od nastavení mysli "budu to hrát jako Dark Souls". Teď jsem na začátku posledního ostrova základní hry a jedu pouze zvedání endurance a fialová těžká brnění / fialové Odachi / fialové střelné zbraně (všechno ostatní bez čtení prodávám a nesouvisející staty a skilly ignoruju). Člověk se musí oprostit od studování všech zbraní, skillů a herních mechanik a prostě si vybrat jen to, co mu osobně sedí, jinak se v té přemíře mechanizmů utopí.
@Phoenix (12.06.2018 09:01): Well I'll be damned! S tou samurajskou tématikou se vskutku nějak roztrhl pytel. :o

Jsem hodně zvědavej, jestli to pojedou po vzoru FS a pro pokračování v podstatě jen vytvoří nový svět, zatímco mechanicky to jen tak lajt přeleští, nebo pojedou trochu ostřeji a zkusí to legitimně oproti jedničce zas nějak zpestřit a obohatit. Kdyby se vybodli na diablovský loot a dali si víc záležet s level designem? Ulala.
@HolyMeatball (11.06.2018 10:09): Nestraš, doufám, že další Nioh hru si kutí Team Ninja sami. Fakt je to pokračování? Pro mě by to bylo trochu zklamání, souboják v Nioh mi totiž přišel o třídu lepší než v Souls hrách... tak uvidíme.
@7c (03.05.2018 18:53): pfft, na NG+ tu prdím úplně stejně jak u soulsů. Ale to první dlc bylo z toho mála, co jsem stihl zkusit, sympatické. Teď už mám ale po ňóchptakach bo PS4 je z provozu. :C
Tuž dohráno. Jak jsem si myslel, že můj hybrid síly a omnyo magie je kapku oupý, tak potitulkové mise, kterým nemůžu říkat jinak než absolutní sadomaso bulšity, mě vyvedly z omylu. I zrobil jsem epilog a ten patrně nejlehčí z oných dual bossfajtů a radši se jal rozjet první dlc. >_>
@HolyMeatball (02.05.2018 00:28): Stalo se mi několikrát :D Enemák má už jen tak málo životů, že to v tom baru není skoro vidět, já zazmatkuju a on mě rozporcuje. Ještě, že jsem v jádru klidnej člověk. I tak bych občas nejraději prohodil ovladač oknem.
@Bodkin (01.05.2018 00:49): Tak to jsi těsně za mnou :) Já teď trošku popojel, ten hidden temple dorazil a už jsem asi u poslední mise základní hry. Alespoň myslím, protože je to tam jeden miniboss vedle druhýho. Nevýhodou je, že jsem o 22 levelů níž než je doporučeno a grindovat tolik levelů se mi opravdu nechce. Takže speciálním útokem mě dostanou na jednu ránu :(

@HolyMeatball (01.05.2018 18:17): Ty levely jsou dost fádní, to se mi taky moc nelíbí. Ale zase to má krásně zpracované zbraně a zbroje.
@7c (01.05.2018 11:48): já teď vkročil do pátého regionu, mám za sebou cca 50 hodin, jedu kombo odachi x dual mečíky, a na obtížnost si nemůžu vůbec stěžovat. Když nezapomínám správně kombit, používat správné jutsu, honosně využívat podpůrné harampádí ( a to božské ruční dělo <3 ), tak taky jsem schopen hrou procházet jak nůž máslem a cítit se u toho jak pořádnej šéf. Stačí ale jednou blbě minout ki puls, blbě se vyhnout, a na ty dvě rány mě taky pořád sundá i ten nejřádovější mob. Což se samozřejmě děje poměrně často, ale až překvapivě málo u toho raguju, protože z 99% mi to opravdu přijde fér. Nebýt toho šeredně nudného level designu a občas haprujícího enemy locku, tak by Nioh možná byl mezi soulsborne-like můj favorit. :)
@7c (01.05.2018 11:48): co jsem sledoval tak hodne lidi co hrou prochazi podezrele snadno pouziva takovy to svihadlo (nevim jak se tomu ted z hlavy rika). Me se to nelibi, prijde mi to jako by hledal vodu nebo byl medium ke kteremu lide chodi pro radu jak se vylecit ze zavazne nemoci:)
taky jsem si ale vsiml ze plno lidi co ma hodne OP postavu ma odehrano celkem hodne hodin. A taky toho ze vetsina hracu co hraje uz na nejakou extra vysokou obtiznost chcipa na jednu ci dve rany a OP jsou jen ze strany vlastniho dmg, kdyz se jim teda podari zasadit rany jako prvnim. Pak taky existuje ,,infinite,, guardian build, ale tam je treba v pravidelnych intervalech neco zabijet, coz uz zase vyzaduje znalost toho kde nepratele jsou. Je to zajimava hra, ktera me ale nebavi tak jak bych si predstavoval, jinak uz bych ji mel davno dohranou.
@HolyMeatball (30.04.2018 15:09): Podle letmých informací (rozhodoval jsem se před časem, do jaké hry se pustit dříve) je Nioh velice snadné "rozbít" - tj. vytvořit některý z extrémně OP buildů, které prochází hru téměř ve spánku. Takže pro někoho může být spíš dobré moc hru neanalyzovat a užívat si obtížnosti, dokud tam je.
@Phoenix (30.04.2018 22:41): I bez těch věcí proti paralíze se to dá, ale chvíli mi to dalo :D Když se mi nedaří nějaký boss, prozkouším všechny styly, vždycky je nějaký z nich výhodnější než ostatní. Komba jsou dost důležitý a s KI pulsem je to základ soubojů. Používám jednu zbraň s delším dosahem, kopí, a pak duální kudličky :) Kováře jsem použil párkrát na začátku a od tý doby mi stačí to co napadá z nepřátel. Hádám, že to se změní v New game+

Zatím jsem nedohrál základní hru, jsem level 108 a mám v tom 70 hodin. Úžasný na tý hře je, že i když si dám delší pauzu, souboják je tak skvěle udělaný, že je to jak jízda na kole - to se nezapomíná :)
@Bodkin (30.04.2018 22:58): ahá, no tak to doufám že už brzo daná mise příjde. Já včil po čtyřiceti hodinách dodělal desátou misi a všechny dostupné vedlejsaky, na twilighty zatím prdím. Nicméně taky jsem právě prubnul respec, vůbec to nemám ve zvyku, ale tady jsem na začátku hry tupě vrazil body do zbraní, které jsem věděl, že nebudu používat, a v průběhu jsem naprosto zbytečně expil dexteritu, protože opět mi chvíli trvalo, než jsem si pořádně začal všechno číst, a taky než jsem si všiml, že hra u všeho ukazuje, jaký stat je třeba u pasivů. Myslím že celé dvě mise jsem odehrál se spiritem a snad i helmou, jejichž vlastnosti jsem ani neměl aktivní. ^_^
Já se ze začátku dost profiloval do shinobiho, takže jsem ji to vždycky když se zastavila osladil něčím vrhacím.