Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@90210 (25.12.2017 22:55): "tudiz jsem v Britannii stravil suverenne nejvic " - no to je dosť namyslený výrok, ja napr. hrávam UUW + UUW 2 nejakých 25 rokov čo v súčte môže dať kľudne 150 - 200 hodín + tá U7 bola minimálne 40-60 + asi 3/4 roku som hral aj online na free serveri...... takže bacha na to sebavedomie.
Já bych to ukončil tím, že já a Mazar máme odehráno a vy se plácáte u třetího, pátého dílo nebo nemáte vůbec dohraný sedmý díl. Vaše argementy tedy mají nulovou hodnotu :).
Prostě bych se shodnul na tom, že Drolin a Mazar jsou casual gameři a nesnesou trochu diskomfortu při hraní. Nám ostatním to je jedno :P
@90210 (25.12.2017 11:10): Baphomete dyť viem, že to nie je skutočný švabach, je to font ktorý má evokovať staroanglickú atmosféru = na prvý pohľad super nápad, ale z pohľadu praktického gameplay úplne hlúpy nápad.
Asi pre nič za nič to niekto nepatchoval, len lokálna komunitná stránka djoldgames má 169 downloadov toho patchu, takže určite sa jedná o moju ojedinelú úchylku.
"Jediny realny vylepseni muze byt to rozliseni, ktery pri normalnim hrani vubec nevadi, ale mozna to trochu vylepsi ty dungeony." - vidieť, že si v žiadnom poriadnom nebol..... naopak toto je alfa-omega celého Exultu.


@Richmond (25.12.2017 17:38): Keby som to hral v DOS okienku tak to vymažem v prvom dungeone.
@90210 (25.12.2017 18:03): Super! Naša parta takto trolila nebohého Jula Satinského, ktorý vystupoval vo zábavnej relácii vo Fun Rádiu ako sexuológ dr. Štupeľ. Listy čítal nahlas a niekedy sa rehotal tak, že si musel dať pársekunovú prestávku.
@90210 (25.12.2017 17:31): Dávno jsem měl načtené plusy a mínusy, a DOSbox verzi jsem také zkoušel. Nicméně co jsem objevil Exult (2010), tak jsem rovnou i U7 za tři týdny dohrál :). A na Linuxu přeci nikdo (seriózně) nehraje... to je snad i horší jak hrát na NTB.

@Richmond (25.12.2017 17:38): Do ní bych šel také, ale jak píšeš, všude to jsou krabice, které bych se vůbec bál někam si vystavit.
@Drolin (25.12.2017 17:21): Věřím tomu, že kdyby to mazar hrál v DOSu, tak tam foukne stovku! :) Sice to asi nemá na nedostižnou UU1, ale stejně! :)

Horší je, že se mi nějak nedaří sehnat za rozumnou cenu krabici s U7 :( Když už seženu, tak je to skoro na šrot. Vůbec se mi nějak nedaří úlovky...naposledy Wizardry Archives, vyšroubobalo se mi to nad 1500 a sice jsem to vyhrál, ale je to trochu víhra Pyrrhy. Nemáte někdo původní krabku? :)
@90210 (25.12.2017 11:10): Jediným měřítkem je, že já a Mazar jsme hru dohráli hned, a ty ji zkoušíš roky :)). Pokud by šlo i jen o 15%, stále není o čem diskutovat.

Exult 2 : DOSbox 0
@Ringo (24.12.2017 00:27): Zacal ve Score, kam napsal par recenzi vcetne kosmickeho hodnoceni Mortal Kombat II a pak sel do Levelu, kde mu asi nabidli vetsi prostor, nevim. Me nikdy moc nezaujal, takze do tehdejsiho Levelu se vlastne hodil.

http://www.oldgames.sk/mag/score-14/page/26/

@Richmond (23.12.2017 22:00): Richmonde sup sem s tim cislem Score, kde zverejnili tvuj dopis, jsem ted u rodicu, tak si to muzu precist. Nestyd se, muzes klidne do posty.:0)

@mazar1234 (24.12.2017 00:36): Ten font je uplne v pohode a se svabachem nema nic spolecnyho, to je jen nejaka tvoje osobni uchylka.

Jinak pratele, ohledne Exultu, protoze od pana Drola jsem se nedozvedel vubec nic a Mazar tam mel jisty pomerne unikatni problemy se ctenim. Exult dela to, ze do Black Gate dava vzhled postav v inventari z datadisku Serpent Isle, to samy ikonky se zdravim, taky jsou z datadisku. Nedali si s tim ovsem zadnou praci, takze Spark, kterej v datadisku nevystupuje, tam ma narozdil od puvodniho Black gate normalni muzskou postavu, na kterou je nalepena jeho detska hlava, takze to vypada komicky. Dale - udajne je tam nekde keyring, ale ja na nej jeste nenarazil, protoze do dali nekam, kam vas hlavni pribeh zavede az po case. Nechapu proc, protoze v klicich zacinam mit uz ted peknej bordel a to se zatim pohybuju vicemene jen na ose Trisnic - Minoc, coz je btw pres celou mapu, ale pesky je to par minut. Jediny realny vylepseni muze byt to rozliseni, ktery pri normalnim hrani vubec nevadi, ale mozna to trochu vylepsi ty dungeony. Na druhou stranu jakekoli vyssi rozliseni, nez dejme tomu 640/480 vypada strasne, tohle je asi otazka vkusu. Nejvetsi zmenou oproti puvodni hre je lepsi menu na ukladani hry, ktere se v puvodni hre muselo vyvolavat z inventory, tudiz se ted usetri jeden klik. Suma sumarum - s Exultem je hra o neco malo lepsi, zhruba asi o onech 15%, klidne se to ale da hrat i bez nej. Tolik Exult.

Jo, muzete si zmenit ikonku Avatara, coz je saskarna na entou a vypada to divne, to mel byt asi hlavni "prinos" autoru Exultu.
@mazar1234 (24.12.2017 00:20): Já nevím, komu to vadilo :-) Mě třeba ne. Naopak bych řekl, že se mi ten font právě líbil. Odejmout ho znamená zásah do hrafiky hry. Taky mohlo spoustě lidem vadit, že má Avatar červený hábit a mohli jej v nějakém patchi přebarvit na zeleno :-)
@90210 (24.12.2017 00:15): S tím Lachtanem, jestli se nepletu, tak on začínal v Levelu a teď dokonce nevím, jestli náhodou nezažil tu první redakci Levelu Beast, Shadow, Silver a nepatřil k těm prvním, kteří z tama do Score odešli. Už si to přesně nepamatuji. Později se mi zdálo, že Score dosti fungovalo tím způsobem, koukněte, kdo z těch konkurenčních časopisů píše taky docela obstojně a přetáhněte ho. Bylo jasné, že vzorec z Excaliburu a prvních čísel Score typu - píšeme i děláme si časopis sami při stále zvětšujícím se obsahu nemohl vystačit. První otřes vlastně nastal myslím ve Score 31, kdy se prohodil post šéfredaktora s jeho zástupcem a o pár čísel později Ice napsal epilog. Andrej pak už taky vlastně moc nepsal, jen řediteloval a psali přetažení redaktoři z Excaliburu a nakonec jim byl časopis odevzdán a vedl ho Mrkvička. Taky jen na rok. Mě osobně vyhovovala éra, kdy bylo cítit, že ti, co o těch hrách píší je hrají se zápalem a není to pro ně jen práce. Asi mi nikdy nešlo o to číst o hrách jako v katalogu, jako spíše o to, číst o těch hrách a vědět, že jsou lidi, kteří je hrají taky a mohou si na ně vyměnit názory a pokecat o nich co kde jak. Proto mě to asi bavilo tak do toho 30. čísla Score a jak se začala bortit redakce, bylo mi jasné, že přijdou časy, kdy se toho chopí lidi, kteří si budou hrát na novináře.
@Ringo (23.12.2017 23:44): Je treba vnimat fakt, ze Score bylo v 90. letech a na prelomu milenia pro vydavatele zlate vejce, jeden z nejvice vydelavajicich casopisu v republice vubec. Na prelomu milenia se k tomu pridal i Level, ale IMHO se ta dynamika vyvoje ve Score v zasade dost podobala tomu, co se tehdy delo ve spolecnosti, kde to bylo hodne hekticky a ne tolik svazany. Vydaval to soukromej tuzemskej "vydavatel" Hejtmanek, kterej ma mimochodem stale ten neuveritelnej barak na Krupkove namesti, kterej ziskal v restituci (v dnesni cene pres 100 milionu), kterej mel na zacatku 90. let penize a zkousel vsechno mozny vcetne dovazeni her, tudiz devadesatky jako kdyz vysije. Co jsem pochopil, tak prave Hejtmanek, jakozto hodne zajimava osobnost, byl do znacny miry tim duvodem, proc melo tehdejsi Score takovy genius loci a motali se tam zajimavy lidi, zatimco Level, kterej byl zpocatku az 3. casopis, po case vlastnil zahranicni vydavatel, takze ta suchoparna stabilni redakce se jim vlastne hodila do kramu s tim, ze vsichni vyznamni autori 90. let zacali ve Score. Jedinej dobrej autor, kterej zacal v Plevelu, byl paradoxne zrovna Zvelebil a Level naopak nabiral autory, kteri nejak po ruznych zmenach redakce odchazeli ze Score. Lachtan nebo Bulir zacinali ve Score, na druhy strane uz Ice a Andrew nedelali casak o 64 stranach, takze to uz nemohli delat sami a nejaky lidi potrebovali, proto nabirali dalsi lidi, ale ti jen psali recenze, na chodu casopisu se nepodileli, protoze je k tomu ICE a Andrew celkem logicky nepustili a klicovy bylo cedecko, za ktery ICE a Andrew udajne meli dostavat podil z prodeje, coz pro vydavatele bylo strasne nevyhodny zvlast s ohledem na to jak malo to masterovani dalo prace, coz byl do znacny miry i duvod jejich prvniho odchodu.

Pěkné, U7 už je 5. nejsledovanější hra za posledních 30 let, nicméně jsme zjistil, že korelace mezi návštěvy a počtem nových plusů na jediný zdejší komentář je nulová :(
@90210 (23.12.2017 23:39): Možná bylo chybou Score taky to, že si rozmělnilo redakci. Nejprve Andrew a Ice, jimž neslaně nemastně konkurovali Mrkvička s Napoleonem z Excaliburu a Tománek a spol z Levelu. Všichni ti pak skončili ve Score a navyšovali počet redaktorů do neúnosna. To bylo podle mě zbytečné. Score prakticky postupně zchlamstlo každého, kdo se u konkurence jakž takž naučil psát. A to bylo Andrejovi v případě Zvelebila osudným. Chtěl přelanařit z Levelu vtipného Lachtana a přibral k tomu Zvelebila a jednou mu tu kudlu do zad někdo vrazit musel :-) Ale to je takové teoretizování. Byl to všechno boj o to, kdo bude psát do nejprestižnějšího časopisu.
@Ringo (23.12.2017 23:06): Ja nikoho z tech lidi neznam, ale co jsem pochytil z ruznych zverejnenych rozhovoru, tak Andrej eufemisticky receno spatnej vychazel s Elfmarkem, kterej to mel tehdy pod palcem, protoze se tomu majitel vydavatelstvi uz nevenoval, takze je celkem logicky, ze takovej clovek bude preferovat svyho kone. Krome toho, ty casaky tehdy byly na svym peaku a s postupnym sirenim internetu logicky klesaly prodeje, protoze plny verze uz tolik netahly, takze to uz par let pote asi nebylo tak zajimavy a nehralo se o takovy pozice, jako driv. Dalsi vec je, ze Andrej podcenil plny hry a Level Score diky tomu preskocil uz za nej. Level byl navic stabilni, tam byl furt ten samej Herodes s Prusou, kteri byli sice zajimavi asi jako uredni listina, ale ctenari meli pocit, ze jsou tam "doma", to se casem taky muselo nejak projevit.

@Ringo (23.12.2017 23:36): Takhle to vypada fakt blbe, ale ja uz v dungach byl a v tyto hre fakt o nejaky souboje nejde, ty se proste odehrajou bez hrace samy. Tam jde jen v zasade urcit taktiku jednotlivym postavam a pak se modlit.

@mazar1234 (23.12.2017 23:31): Me teda prijde stejnej i v Exultu,...