Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@MrBardys (14.11.2017 19:54): Mne sa osvedčilo brať Engineera za každú cenu vždy a všade, naopak Scientistov som bral len zadarmo z misií, nie sú tak dôležití ako Engineeri.
Takže keď budeš mať na výber tú trojicu misií, kde si musíš vybrať jednu a bude niekde Engineer choď tam vždy.

Hral som to podobne, prvá kampaň Easy, potom Veteran, potom Commander a nakoniec DLC na Veteran (DLC mi prišlo pocitovo na Veteran ťažšie ako pôvodná kampaň na Commander takže bacha). Takže si sám dokážeš vymasterovať ideálny postup výskumu atď, ja osobne preferujem líniu AWC-magnetic weapons- a potom čo najskôr ísť do Plazmy.... je kurevský rozdiel či musíš ufoncov zabíjať na 3-5 výstrelov, alebo na 1-2 výstreli.
@mazar1234 (14.11.2017 18:02): díky, pustím se do toho hned jak budu doma.
Musím se přiznat že to hraju na easy a mám co dělat :D (ať už na mapě, na základně, tak i na misi, ale tam je to už docela lepší). Chce to ale asi taky hlavně zjistit co a jak funguje... rád bych na druhej průchod hrou pořídil War of the chosen a přidal na obtížnosti.
@MrBardys (14.11.2017 17:55): Počet kontaktov je obmedzený tými "communications room", ktoré staviaš, jedna ti dá v základe tuším 3 kotakty ale práve umiestňovaním inžinierov získavaš ďalšie plusové kontakty.... na celú hru ti stačia 2 tie roomy (neskôr keď ich upgradneš a dosadíš po 2 inžinieroch tak budeš mať viac kontaktov ako je na mape možné získať). Tie vežičky potom buduješ na získanom území za účelom získania tých územných bonusov a príjmu peňazí. Tzn. napr. keď postavíš vežičky v celej severnej amerike tak sa ti aktivuje ten bonus z danej oblasti, vidíš to aj na mape čo ktorý kde má ako efekt. Ešte tuším to nejako urýchľuje alebo zlacňuje vytvorenie kontaktu na území blízko vežičky.
Pozor vytvorenie kontaktu stojí Intel, takže musíš mať aj dostatok Intel.

Engineerov (ako aj Scientistov) získavaš jednak z misií a druhak chodievaj každý mesiac k tomu Black Marketu čo sa časom objaví na mape, tak sa tiež niekedy dajú kúpiť za platbu Intelom.
A potom ešte každý mesiac sa dajú nakúpiť nejaké veci v základni (na mape tam priletíš po hláške) a tam tiež niekedy bývajú ENG + SCI.

P.S.
Čo najskôr ako sa len dá postav budovu "Advanced Warfare Center" (vyskúmaj Alien Biotech) - dajú sa vďaka tomu získavať bonusové vlastnosti pre vojakov.... ale keď už budú všetci Colonel tak už nezískajú žiadny ďalší level a tým pádom keď postavíš AWC neskoro v hre tak žiadne bonusy nezískaš.
Ahoj, upřesníte mi prosím jak na další kontaktování? Dal jsem na výzkum nějakou tu věž a zrovna buduju něco snad na posílení právě toho kontaktování :) co pro to můžu udělat víc? Ještě v tom mám celkově docela zmatek. :) Mužů pak někde vytvářet nebo získávat z misí nějaký inženýry? Díky za rady :)
@Kankys (17.04.2017 07:39): Minimalne co najskor jednu tu Resistance Comms (po vyskumani radiokomunikacie) aby si mohol kontaktovat viac uzemi odboja a potom Guerilla Tactics School (ta budova co dava sancu ze vojak dostane pri povyseni extra bonusovu vlastnost, ktoru jeho trieda normalne nema).

A potom rekrutovat co najviac Engineerov, na Scientistov srat - vzdy ked mas na vyber ENG/SCI tak zober/kep Engineera su ovela, ovela, ovela potrebnejsi.

A mysli na to, ze ked do nejakej budovy priradis Engineera asby tam pracoval, tak sa zvysi jej vykon - to znamena, ze namiesto toho aby si musel postavit dalsi Commcenter tak priradis ENG do toho co mas a hned sa ti zvysi max. pocet kontaktov, to iste Power Center, hned mas viac energie atd....
Ahoj, hrají na konzoli v boji problémy zatím nemám. Ale nevím čím bych měl začít první vylepšovat základnu.
Tak jsem si vytvořil 24 herních postav a hned se mi ty lidičky líp pamatujou, jen se bojim, že některé ikony se už pokračování nedočkají :)
@Shoggot (07.02.2017 12:20): Ja hrám Vanillu, ale Mick tam písal niečo o 12 vojakoch.
Uf, osobne už ma taký počet skôr odrádza od hrania než by sa mi to páčilo. Také obrovské bitky musia byť príšerne zdĺhavé. Viac ako 6 vojakov popravde ani nechcem ovládať.
K tomu ale samozrejme určite adekvátne stúpa aj počet nepriateľov v LW na desiatky v jednej misii. čo by tiež skôr odradilo ako pritiahlo ku hre.
Ten mód je must-have už od prvních dnů od vydání. To jste to fakt hráli bez něj?
Helejte, jsem jedinej, komu přijde, že ta hra má strašlive zdlouhavej "game flow"? Tím míním, že je plná různejch kratičkejch prostojů - kupříkladu na začátku výsadku člověk prostě musí počkat, než se Bradford vykecá o tom, že tentokrát nebudu začínat ve stealth módu. Při vysílání gremlina si člověk počká vteřinu či dvě, než se vůbec něco začne dít, o tý pitomý animaci (možná jde vypnout, nevím) nemluvě.
A takhle je to skoro se vším a hrozně mě to ruší - z jedničky jsem byl zvyklej všechno odbouchat skoro po paměti a prostě to "frčelo", dvojka mi přijde hrozně neresponzivní a dost mi to kazí herní zážitek... Je zvláštní použit ten termín u turn-based strategie, ale je to tak :-/
@mazar1234 (06.02.2017 13:08): To je imo schválně, protože hra nechce, abys měl dost času a musí tě nutit do pohybu (aneb kus vybavení vybuchne za 8 tahů, protože enemáci rádi náhodně vyhazují své vybavení)
Ten Avatar project rastie poriadne rýchlo, len tak tak som stihol dostavať rádio aby som sa na poslednú chvíľu prehrýzol až do krajiny kde mali základňu. Do konca už im chýbal jeden štvorček. Zničením základne to kleslo o 3 dole.
Prečo všetky tie Avatar základne rozmiestnil úplne niekam do prdele, kde som sa najprv musel prehrýzť minimálne 3-mi územiami. Už sa mi podarilo pripojiť do Indonézie kde je druhá. ďalšiu mám niekde uprostred atlantického oceánu a potom na Aljaške čo je úplne nedostupná lokalita.

Tie Avatar základne sú umiestnené natvrdo, alebo sa to generuje pri novej hre?
Medzi nami xcomami, Long War 2 je aj na uplne najnizsej obtiaznosti celkom peklicko. Pavonis su skratka zakerni masochizmus milujuci hotentoti. Jesus, jak ja to nenavidim a zaroven milujem :D

Strategicka cast je absolutne prepracovana a asi tak o stupen lepsia ako originalna hra. AI mimozemskych kur... svin je tiez prepracovana a su to mrchy, ktore nenechaju nic nahode. Kryt? Zivotne dolezita vec - este viac nez v povodnej hre. I ten polovicny. Vo vanilla X2 bol polovicny kryt takmer na nic. Tu to uz neplati.

Kedze sa to vola Long War, aj vsetko trva dlhsie ako vo vanilla. Obranu Avengeru som hral skoro dve hodiny :) Ale to zas bola moja chyba, pretoze som bol moc opatrny a... Som sa zakopal pri vstupe do Avengera.

Mimochodom - moderate-heavy aktivita znaci - bude tu mrte alienov, cakajte masaker; heavy - znamena - neviem ci plna zostava 12 xcomakov bude dostatocna; swarming - som v prdeli :)

Jo a este jeden postreh - niektore misie sa daju teraz prejst takmer stealth! Uz kvoli prerobenej AI a jej chovani na mape. Nie je nad ten dobry pocit, ked sa vam podari dostat z vazenia chlapika cistym sposobom, len s dvoma vojakmi a bez jedineho zabitia!

Long War 2 opdoruca 11 z 10 masochistov. :)
@orromis (04.02.2017 11:16): Nevím, jestli "kokoti", a programátory bych do toho asi netahal (pochybuji, že tohle bylo rozhodnutí na nich), ale člověk, co vydal hru s něčím takovým, by si asi zasloužil i nějaké ještě expresivnější označení .-)

Kdyby na tenhle trik poměrně brzo někdo nepřišel, tak by myslím hru dohrálo před důchodovým věkem mnohem méně lidí XD "Ještě delší nahrávací časy než Shadowrun: Hong Kong", a to je co říct.
@mazar1234 (04.02.2017 11:25): Co všechno se děje po skončení levelu nevím (nebo nenapadá mě jaká časově náročná operace by tam mohla být - ani tam žádná být nemusí a je to prostě tím asynchronním loadem).

V nastavení by to asi bylo lepší no, to máš pravdu. Už ale vidím ty posty na fórech kde si lidi stěžují na pády hry, když by si to zapli :D
@orromis (04.02.2017 11:16): Po skusenosti s loadingom v Mass Effect 2 uz som dost skepticky.
Ale ono to plati aj pri loadingu ked sa vracias na zakladnu, tam predsa nic moc negenerujes.

Predpokladam, ze co si napisal je pravda (asynchro/synchro) takze radsej zvolili istotu nepadania hry nez nasierat majitelov slabych pocitacov, to je rozumne pragmaticke rozhodnutie.
No mohli dat do menu zaskrtavadlo, kde by si si to navolil aby si nemusel mysliet na stlacanie capslocku.
@mazar1234 (03.02.2017 23:45): Nemá to žádnou spojitost s unreal enginem.

Ten load trvá dlouho, protože je naprogramovaný asynchronně a hlavně se asi během něj generuje level (což bude celkem náročná operace). Když zmáčkneš caps, tak se to nevykoná asynchronně ale synchronně v jednom framu (což nejspíš může způsobit pád hry na některých sestavách, předpokládám že spíš slabších).

Problém to nejspíš není moc dobře řešitelný, jelikož zjednodušovat algoritmus pro generování levelů nechtějí (a předpokládám, že už je dostatečně zoptimalizovaný - respektive další optimalizace by stály asi neúměrné množství času a tedy peněz).

Většinou ti developeři nejsou úplní kokoti a někdy prostě není možné to vylepšit, protože to třeba nikdo nezaplatí.
@MickTheMage (03.02.2017 23:35): Že by bol Anríl endžin taká sračka?
To skôr to Unity :-D

"ak by sa to dalo velmi jednoducho odstranit, uz by to davno urobili" - Ehm, Uhm, Chmno, ako nevlastní to Zenimax ale chcel by som mať tvoju naivitu :-D
It is year 2017.