Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ringo (19.10.2018 22:10): To rozprchnutí je věc, která mi to bohužel docela kazí.

Jinak ale jako skalní fanda dávám novým XCOMům palec nahoru. Škoda jen trochu toho Firaxího infantilního provedení. Ta X-Files atmosféra je pryč.
@Charllize (20.10.2018 10:48): Nad japonským RPG jsem uvažovala, že bych nějaké zkusila. Zatím mám v plánu do budoucna koupit a hrát Yakuzu, což sice RPG moc není, ale zase bych zkusila něco dalšího z Japonska.
@raisen (20.10.2018 04:27): Souhlasim ze srovnavani je cesta do pekla. Nejen u her. Je to nejednodussi zpusob jak se z necim ztotoznit ale bohuzel neprinasi to vzasade nic dobreho.

Mimochodem co te tady tak ctu tak mi prijde ze jsi presne ten typ hracky co by mela ocenit japonsky rpg. Mozna se nad tim zamysli a neco zkus, hehe :)
@7c (19.10.2018 22:07): No přesně, někdy mám pocit, že tu kampaň rozjíždím znovu právě kvůli tomu začátku, kdy nejsem overpowered a teprve se všechno vyvíjí. Trochu řešením jsou ti noví endgame nepřátelé z modů, kdy člověk nezíská takovou tu nudnou sebejistotu, když jde do mise s tím nejlepším, co má.
@Ringo (19.10.2018 21:35): Ano, já to tak beru. Nesrovnávám nový XCOM se starým, protože je prostě jiný, nový a dělal ho někdo jiný. Kdyby se ty mechaniky měly srovnávat s tím původním, tak ten nový vyjde hůře. Ale já tyhle XCOMy beru jako jinou sérii, ne pokračování té staré, tak proč to pořád srovnávat.

Těším se na Phoenix Point, který by měl mít něco z těch starých dílů. Třeba akční body, které znám z Divinity a které mi vyhovují více, než omezení na pohyb a akce a tak dále. Ale to přece neznamená, že nový XCOM je právě kvůli tomuhle horší. Je jiný.

To je ovšem můj názor, je mi jasné, že mnoho lidí tu úpravu nových XCOMů neodpustí.
@7c (19.10.2018 22:07): Myslíš ten nesmysl, že když jsi na ně narazil, tak tě vždy zaregistrovali a pak se rozprchli cca 3 do různých stran? Taky mě to štvalo. Bralo mi to takový ten pocit, teď jdu potichoučku za ním a on mě nevidí, dokud se neotočí nebo neuslyší mé kroky :-)
@Charllize (19.10.2018 21:49): Ani nevíš, jak moc mě štvalo, že nový X-COM kašlal na to, co se mi v původním UFO líbilo. Schovaný za zdí u okna v noční farmě, sem tam vykouknu a vystřelím do pole, kde vím, že je UFO. Zasáhnout mě mohl jen v případě, že mě viděl a že měl iniciativu. KDyž jsem zjistil, že v novém UFO jsem sice za rohem, ale hra simuluje sama za mého vojáka, jako že občas z toho rohu vykoukne a UFO tak měl šanci na zásahnout, tak jsem prvně myslel, že to odinstaluji. Nicméně mi to nedalo a hrál jsem dál a nacházel naprosto jinou taktiku než v původním UFO a bavilo mě to nakonec moc. Jen všechny ty pěkně udělané budovy mi přišly kolikrát jako papírové kulisy, které bylo možno kdykoliv spálit a rozstřílet toho, kdo se za nimi schovával.
@Ringo (19.10.2018 21:35): Mně na nových XC nejvíc vadilo (vadí) ten systém skupin nepřátel (ve dvojce trochu obměněné). Ale jinak ok (tradičně nejzábavnější mi přišla první třetina, finální část zase dohrání z pocitu povinnosti :)
@Ringo (19.10.2018 21:35): popsal jsi presne to co me na tech novych Xcomech desne sere :) Ale stejne to vzdycky koupim.
Doufam ze nekdy vydaji UFO Extraterrestrials 2, jehoz prvni dil povazuji asi za nejlepsi klon ze vsech klonu puvodniho mistrovskeho dila.
@ntz (19.10.2018 19:37): Nový X-COM 1 a 2 má dvě roviny v úhlu pohledu na hru a zábavu. Pokud jsi hrál původní UFO-Enemy Unknown, tak tě na nových X-COMech bude štvát, že není o funkčnosti terénu, ale o pravděpodobnostech. Původní UFO není o tom, že je to jen challenge co se týče vyšší složitosti, ale o tom, že mělo daleko složitější systém a funknější prostředí (pominu bugy typu - vybombardoval jsem celé zdivo prvního patra budovy a ona levituje v luftu) . Tou složitostí, to se nebavím o ovládání, ale opravdu o tom, že stěna byla stěna, časovaný granát byl časovaný granát a pokud byl někdo schovaný za zídkou na střeše, tak byl schovaný za zídkou na střeše. Zatímco nový X-Com spíše počítá jakoby pravděpodobnosti. A pokud je pravděpodobnost zásahu 1% na daném políčku, a ono zrovna to 1% vyjde, sejme tě ufon i když je člověk za zídkou na střeše mrakodrapu a někdo na něj střílí zespodu. Pokud ale si člověk zvykne na tohleto, skousne, že terén není funkční, ale že kráčíš na šachovnici s pravděpodonostmi zásahu 1% - 100%, jakoby tam vlastně nic nestálo, tak po nějaké chvíli hraní člověk stejně zjistí, že se nemůže odtrhnout. Nové X-COM hry nejsou vůbec špatné, jen jsou v zásadě naprosto jiné.
Aha, tak prý nějaký Tactical Legacy Pack k War of the Chosen bude zdarma pro majitele rozšíření War of the Chosen příští týden 9. října.

Info zde.

A vypadá to pěkně, zčásti kosmetické věci, ale asi i nějaké mise, jestli to chápu dobře :)
Dnes v 21:00 nějaký stream + asi oznámení něčeho. Doufám v důvod, dát si hru znovu (tzn. nějaké finální DLC).
@Kosi.. (22.06.2018 10:10): překlep mi tak nevadí, to se stane, spíš ten komandér vs avatar mi vadí víc. Přijde mi to nesprávně. (asi jako když někdo napíše "stádo ptáků" nebo že se zvířata "pěstují" a ne chovají, jak jsem tu viděl.) Ale já jsem divnej, takže asi cajk.

Jo jasně že každej to pochopí, jen myslím že to je chybná věta. ♥
@Kosi.. (20.06.2018 10:21): takže avatar je silná postava, commander používá avatarovo tělo a avatarovy skilly :) a tak by mělo podle mě být logicky napsaný (možná můžeš i opravit jednočku na jedničku, když v tom budeš)

zatím jsem to dohrál 2x, plánuju to hrát znova ale až budu mít war of chosen
miluju hlavně psionickýho vojáka(vojačku :) )
nejvíc mě dostalo že ty kontinentový bonusy jsou každou hru náhodně vygenerovaný. A když tam není: Armed to the Teeth ( kdy můžeš mít na zbrani 3x upgrady) tak je to dost naprd. Dělá to hodně.
XCOM 2 by hlavne mali zakázať, už tam mám najazdených 220 hodín a stále to nemám silu odinštalovať z disku.
@Charllize (17.05.2018 20:47): Mě tohle pojetí vyhovuje, ale chápu. S Falloutem to mám stejně, ale tam se taky "skutečného" nedočkám :))

Letos taky dost možná vyjde Xenonauts 2, minimálně v Early Access. Tam se ten vývoj ale taky táhne a už snad tři roky od oznámení to drží v utajení.

@SilentWolf (17.05.2018 20:49): Phoenix Point mám určitě v plánu, to vypadá skvěle :)
@Bursoft (17.05.2018 20:03): Možná bych vydržel měsíc na E3, protože se možná kutí další DLC. Ono když je to přídavek takového formátu, tak je sice fajn že má hráč motivaci projít si tu hru znovu, ale pokud nejsi ten typ co hraje něco dvakrát, tak bych možná počkal. Když už používáš pojem "celý". :D
Má někdo prosím kompletní edici, tedy i War of Chosen? Funguje to jako u prvního dílu, kde je WoCh zakomponováno přímo do původní hry (tedy pokud měl hráč E. Unknown i Within, tak se automaticky spouštěl Within) nebo je to uplně samostatná hra? Když si koupím jenom původní hru, přijdu o nějaký zásadní gameplay nebo je lepší to koupit rovnou celý?
Můžete mi prosím někdo poradit s long war 2 hraji to po 4 veškeré hodnocení mám výborné přednostně hraji červené mise plním hlavní úkoly a vždy mi skončí hra jako neúspěch neměl jsem nikdy misi na napadnutí základny adventu nebo osvobození oblast hra mě moc baví a tohle mě se.. Předem děkuji