@Charllize (20.10.2017 23:14): už jenom za tu desítku kudos jag cyp. snad se jim to bude prodávat...
Diskuze
par udaju.
1. ve hre neni level cap.
2. inventar je neomezeny, zadna nosnost.
3. zadny respawn, niceho.
4. svet je permanetni, vse je vzdy na stejnem miste(prisery, obsah truhel, atd) nic se nemeni.
5. quest zurnal je neomezeny, pojme klidne vsechny ukoly ve hre.
6. atributy a skilly nejdou vyresetovat
7. ve hre je celkem 5 partaku
8. svet je zhruba 1.5x vetsi nez svet Gothicu 3.
9. pribeh a dialogy maji 300 000 slov. (knizni trilogie pana prstenu jich ma cca 450 000)
10. zadne DLC
11. moralni system neni zly/dobry ale spis jestli jedna jako clovek/stroj
12. pribeh je rozdelen na kapitoly
13. zadne nahravaci obrazovky (krome cestovani teleportem)
14. zadny level scalling, u niceho
15. mapa sveta
http://game-maps.com/ELEX/img/ELEX-World-Map-Magalan.jpg
(nevim, kdyz tu stranku vlozim do odkazu tak nefunguje, takze to davam v plnem zneni)
1. ve hre neni level cap.
2. inventar je neomezeny, zadna nosnost.
3. zadny respawn, niceho.
4. svet je permanetni, vse je vzdy na stejnem miste(prisery, obsah truhel, atd) nic se nemeni.
5. quest zurnal je neomezeny, pojme klidne vsechny ukoly ve hre.
6. atributy a skilly nejdou vyresetovat
7. ve hre je celkem 5 partaku
8. svet je zhruba 1.5x vetsi nez svet Gothicu 3.
9. pribeh a dialogy maji 300 000 slov. (knizni trilogie pana prstenu jich ma cca 450 000)
10. zadne DLC
11. moralni system neni zly/dobry ale spis jestli jedna jako clovek/stroj
12. pribeh je rozdelen na kapitoly
13. zadne nahravaci obrazovky (krome cestovani teleportem)
14. zadny level scalling, u niceho
15. mapa sveta
http://game-maps.com/ELEX/img/ELEX-World-Map-Magalan.jpg
(nevim, kdyz tu stranku vlozim do odkazu tak nefunguje, takze to davam v plnem zneni)
@mazar1234 (20.10.2017 18:24): problem je ze na elex neni vhodna doba, a nejspis ani nikdy uz nebude aby se stala uspesnou. Je to skoda protoze ta hra neni v nicem o moc horsi nez stare Gothicy. Hra je tezka. moc nevede za rucicku a vyzaduje od hrace mnohem vic nez dnesni hry na ktere jsme zvykli. Kdyz se k tomu prida jista neohrabanost z jakou vsechno funguje a plno obstaroznich principu tak hrac zvykly na Asasin Creedy a Far Cry stahne pulky a utika jak jen nejdal muze. Na Elexu je pekne videt jakou vyraznou zmenou herni publikum proslo od dob kdy Gothic byl pomalu to nejlepsi co si clovek v zanru rpg mohl zahrat. Na gamespotu tomu daly 5/10 protoze jim prijde ze to neodsejpa, je to frustrujici a vsechno da moc prace. A v diskuzi niz milenialove souhlasne pokyvuji hlavickama..achjo. No aspon ze poznali ze ten design sveta je super. I kdyz ony tyhle casualni recenze nemaji moc velkou vahu. Davam predbezne za 90, pripadne jeste upravim az poradne dohraju.
@Charllize (20.10.2017 18:20): Pirane vždy vedeli aspekt explorácie perfektne nadizajnovať to musím 100% smeknout klobouk.
Za mňa je ich životný masterpiece prvé 2 kapitoli Risenu 1.
Za mňa je ich životný masterpiece prvé 2 kapitoli Risenu 1.
Ta explorace je udelana vyborne. Skoro vsude se da nejak vylezt nebo vyletet a i na hodne nepristupnych mistech byva nejaka pekna odmena. Tomuhle rikam kdyz ma open world smysl a neni jen kulisa. Vyplati se zamyslet kdyz vidim nekde na skalach treba vysilaci vez jestli tam neco nebo nekdo nebude.
@Garret (20.10.2017 14:08): to je...hodně svéráznej worldbuilding :))
to tam fakt museli v těch skalnatých soutěskách postavit dvě pravoúhlé zdi z oranžových cihel? sooo natural... ale jo, já tomu věřim. docela se mi to začíná líbit...
Tohle me pobavilo. A to pritom ma nahrano 200 hodin v DS3....
I play now since about 75 minutes, and during this time I already dies at least 30 times.
I don't see where to go. I have a quest possible which I activated, when I come there they instantly start fighting me and kill me one hit.
I walk on streets to look around and find something to do - and on every second step, there is something trying to kill me.
I have just the rusty axe and an old pants.
I play now since about 75 minutes, and during this time I already dies at least 30 times.
I don't see where to go. I have a quest possible which I activated, when I come there they instantly start fighting me and kill me one hit.
I walk on streets to look around and find something to do - and on every second step, there is something trying to kill me.
I have just the rusty axe and an old pants.
@GERHART (19.10.2017 17:59): Přes víkend byl kompletní Risen 3 za 4 babky. Tos docela prošvihl.
A ELEX mi tedy příjde jako mnohem drsnější a zmatenější mix, než Risen 2, kde to pirátské ladění bylo docela homogenní.
A ELEX mi tedy příjde jako mnohem drsnější a zmatenější mix, než Risen 2, kde to pirátské ladění bylo docela homogenní.
V diskusii na Risen 3 som sa zrovna pýtal, či je to viac menej pirátska hra ako dvojka, alebo starý dobrý stredoveký Gothic. Vraj to je mix všetkého možného. Hlavne ma zaujali tie ostrovy Calador a Taranis, respektíve či sa oplatí hru si zaobstarať po dvojke, ktorá mi kvôli zasadeniu vôbec nesadla ?
Risen 2 je prvá hra od Pyrani, s ktorou som sekol, proste ti piráti mi do toho nejdú, ja radšej starý dobrý Gothic, inšpirovaný starým kontinentom. Ešte aj kontroverznejší Gothic 3 mám rád, hlavne spomienky na strednú oblasť hry a tie lesy . Jasne príbeh a atmosféra oproti starým Gothicom boli absolútne na nič, ale i tak ta hra mala niečo do seba. Možno aj tým že v tej dobe patrila medzi absolútnu grafickú špičku, čo nehovorme že nie, a jeden z najväčších vizuálnych skokov to bol určite, na rozdiel od dnešných hier od Pyrani, to sa už povedať nedá, napriek tomu ich svety sú vždy, vizuálne aj obsahom prítažlive, v tom boli majstri, preto som ich uznával.
Rozdiel medzi R2 a R3, ešte neviem. Ale viem že Risen 1 sa mi páčil či už herne, príbehom, atmosféru alebo aj tou grafikou viac ako dvojka. Rozmýšľal som či to bolo technickými parametrami, čisto len subjektívnym videním, alebo predsa len zasadením. Predsa jednotku vždy beriem, že sa odohráva na nejakom sopečnom ostrove, inšpirovanom oblasťou stredozemného mora, čiže na starom kontinente, súdiac podla tej vegetácie či architektúry, ma to vždy ťahá na nejaké italské alebo grécke ostrovy s vulkánom uprostred. Čo sa nedá povedať o R2, to bol nový tropický svet ako vyšitý z Karibiku.
Však všetci máme, k niečomu bližšie a k niečomu menej.
Práve som rozmýšľal či objednať Elex alebo R3, či vôbec ma Risen 3 zmysel hrať, pokiaľ človek kašle na pirátov a hľadá starý dobrý Gothic, zrejme je v ňom zo všetkého kúsok, čo tak čítam ? S pozdravom .
Risen 2 je prvá hra od Pyrani, s ktorou som sekol, proste ti piráti mi do toho nejdú, ja radšej starý dobrý Gothic, inšpirovaný starým kontinentom. Ešte aj kontroverznejší Gothic 3 mám rád, hlavne spomienky na strednú oblasť hry a tie lesy . Jasne príbeh a atmosféra oproti starým Gothicom boli absolútne na nič, ale i tak ta hra mala niečo do seba. Možno aj tým že v tej dobe patrila medzi absolútnu grafickú špičku, čo nehovorme že nie, a jeden z najväčších vizuálnych skokov to bol určite, na rozdiel od dnešných hier od Pyrani, to sa už povedať nedá, napriek tomu ich svety sú vždy, vizuálne aj obsahom prítažlive, v tom boli majstri, preto som ich uznával.
Rozdiel medzi R2 a R3, ešte neviem. Ale viem že Risen 1 sa mi páčil či už herne, príbehom, atmosféru alebo aj tou grafikou viac ako dvojka. Rozmýšľal som či to bolo technickými parametrami, čisto len subjektívnym videním, alebo predsa len zasadením. Predsa jednotku vždy beriem, že sa odohráva na nejakom sopečnom ostrove, inšpirovanom oblasťou stredozemného mora, čiže na starom kontinente, súdiac podla tej vegetácie či architektúry, ma to vždy ťahá na nejaké italské alebo grécke ostrovy s vulkánom uprostred. Čo sa nedá povedať o R2, to bol nový tropický svet ako vyšitý z Karibiku.
Však všetci máme, k niečomu bližšie a k niečomu menej.
Práve som rozmýšľal či objednať Elex alebo R3, či vôbec ma Risen 3 zmysel hrať, pokiaľ človek kašle na pirátov a hľadá starý dobrý Gothic, zrejme je v ňom zo všetkého kúsok, čo tak čítam ? S pozdravom .
To nemá s kontrastem na monitoru nic společnýho.
@Nikdykde (19.10.2017 11:49): Vyšší kontrast hádam ešte nerobí inú grafiku.
R2 a R3 jsou rozdílně jiné. R2 nemá dokonce ani tak syté barvy, má úplně jiné nasvícení. Jsou tam jasně patrné rozdíly v generaci toho engine co používají.
@Ebb (19.10.2017 10:40): jo vsiml. Zrejme blbe udelany hdr. Je to debilni a doufam ze to nejak opravi. Chodit do budovy a ven je jak ze sna fetaka:)
Hoj nehraje někdo na RADEON 270 2GB + AMD FX-6300 6-Core 4.1GHz? Jde mi hlavně o tu AMD grafiku.
Jak to šlape a jestli jde nastavit dohled na max?
Jak to šlape a jestli jde nastavit dohled na max?
@Charllize (19.10.2017 09:45): No na PC som si zmenu nejak v R3 po žiadnom upgrade nevšimol. R2 a R3 mi prídu uplne rovnaké. Ale niečo, čo si si musel aj ty všimnúť je osvetlenie. V ELEX sú budovy z exteriéru totálne tmavé a zvnútra je pohľad von ako do lampy a nič nie je vidno (to už tam rovno mohli dať loading screen), kďežto v Risenoch bol prechod medzi interiermi a exteriermi úplne plynulý.
@Ebb (19.10.2017 08:13): risen 3 mel v dobe vydani na konzole (ps4 a xone) graficky upgrade. Nevim uz presne ale zhruba rok a neco po vydani. A i po tom upgradu dle meho vypada hur nez elex. A o dvojce radsi pomlcet ty stromy a kere co cloveku rostli pred ocima bylo mozna to nejhnusnejsi co jsem ve hre kdy videl :)
https://youtu.be/L6TeEiIDrOA
https://youtu.be/L6TeEiIDrOA
Já jsem taky flákač.
@Tarhiel (19.10.2017 00:57): Tak neviem, ja som asi nejaký flákač. Ja mám okolo 12 hodín, ešte len level 6 a neopustil som poriadne úvodnú lokácie. Ú mňa to bude iste na oveľa dlhšie ako 40,hodín...
@Charllize (18.10.2017 12:36): Elex vypadá lepšie ako Risen 2 ale nie ako Risen 3??... veď R2 a R3 vypadajú na vlas rovnako.
@Redfield (18.10.2017 23:41): @Charllize (19.10.2017 00:36):
Tak Redfield vravel, že mal 90 percent questov hotových, teda predpokladám, že je precízny v preliezaní mapy.
Ono 40 hodín je pre mňa už teraz akurát, ak by si to človek chcel vyskúšať ešte aspoň za jedno iné povolanie tak tých 80 tomu dá, a to už je u mňa radené ako dlhá hra, takže v pohode :)
Tak Redfield vravel, že mal 90 percent questov hotových, teda predpokladám, že je precízny v preliezaní mapy.
Ono 40 hodín je pre mňa už teraz akurát, ak by si to človek chcel vyskúšať ešte aspoň za jedno iné povolanie tak tých 80 tomu dá, a to už je u mňa radené ako dlhá hra, takže v pohode :)
Ono hodne zalezi jak konkretni hru kdo hraje. jak kdo proleza peclive mapu, jak moc bojuje, na jakou hraje obtiznost, jestli prokecava vsechny NPC do podrobna, jak se venuje vyrobe predmetu a tak dale. Muze byt ze to zabere 40 hodin, ale spis uvidim az to dohraju kolik to bude u me. U open world her se ty jednotlive casy hracu hodne lisi.
@Tarhiel (18.10.2017 23:12): Takových 37-38.
@Redfield (18.10.2017 22:37): Koľko si v tom teda strávil hodín odhadom?
@Korbitch (18.10.2017 22:02): Ne, odhadem mám hotovo alespoň 90 procent. Prošel jsem takřka celou mapu, až na pár výjimek udělal všechny úkoly, co jsem našel, dostal se na nejvyšší hodnost ve frakci... Zase tak dlouhá hra to není. Těch 80 hodin, co Piraně/THQ vykřikovali, je pěkná blbost.
@Redfield (18.10.2017 21:11): To jsi jel nonstop jen hlavní linku, ne?
tak jsem to jeste testnul na PC a muzu rict ze 750Ti je na to skutecne malo, aspon pri full hd rozliseni. Na medium nekdy i propady 22 fps. Hmm..zustanu u PS4, tam to bezi i vypada lip nez medium na PC.
@Korbitch (18.10.2017 20:02): To je tak, když jsi blbej a řekneš, že to stihneš do uzávěrky, která je ani ne za týden. Ale musí se uznat, že ten čas docela utekl.
Cože? Jako dohráno?
@Bodkin (18.10.2017 17:49): nooo. Ze by jich ve trojce bylo nejak moc si teda nevzpominam. Obcas tam nejaka delala krovi. Kolik ukolu v tech trech dilech zadavala zenska? Jeden? Dva? Je to uz dlouho ale zenske tam moc nikdy nebyli co se me pameti tyce. V elexu jich je jak maku a davaj i ukoly.
@Charllize (18.10.2017 17:27): Ale no tak, ženské byly vzácné jen v G1, jinak ne...
@Paul (18.10.2017 17:06): mozna. Ale testosteronovitost jim tam funguje lip nez v risenech ktery byli trochu prihraty. Chlapi chcijou do krovi a zensky smrkaj po zemi:) Jo jsou tam zensky, to byl v Gothicu silne ohrozenej druh. Pirana reflektuje dobu:)
@Redfield (18.10.2017 17:01): takže jako obvykle. V tomhle mě piraně štvou. Vždycky si ty jejich hry a světy užiju, ale ty konce jsou prostě slabý.
@Paul (18.10.2017 16:44): Konec je docela k smíchu. Takovej rádoby epickej, ale hrozně fušersky udělanej climax. Rozhodně nic moc uspokojivého, i když se mi líbí, že cutscénou to nekončí a můžeš si ještě projít svět a zjistit, jak budou na ten závěr některé postavy reagovat. Poslední kapitola má hlavně jeden velký problém, ale ten tu zatím nechci rozmazávat.
@Redfield (18.10.2017 14:12): fakt nechápu, no mohli by to tam snad dopečovat..
Mimochodem když už vidím žes to dojel - je ten konec zase v tradici Piraní minutová cutscéna o ničem bez jakýhokoliv pocitu uspokojení, nebo už si dali konečně trochu záležet? Bez spoilerů pls.
Mimochodem když už vidím žes to dojel - je ten konec zase v tradici Piraní minutová cutscéna o ničem bez jakýhokoliv pocitu uspokojení, nebo už si dali konečně trochu záležet? Bez spoilerů pls.
@Paul (18.10.2017 13:35): Ale má pravdu, taky jsem tam číselný staty nikde nenašel. Obzvlášť směšný je to u "cold/chlad" (emotivnost, nebo nějaká taková chujovina), kde s tím souvisí skilly, které mají efekt, jen pokud jsi v určitém rozmezí (0-20 atd.)... Opravdu mě fascinuje, jak je to ani tady netrklo, že by viditelný staty možná nebyly úplně špatnej nápad.
@Charllize (18.10.2017 13:15): ne, je mi jasný že nějaký grafický bary tam jsou, ale prostě mi přijde naprosto bizarní aby tam nebyly i jasný čísla.
@Paul (18.10.2017 13:07): tak myslim ze ne. HP je proste cervenej bar a nikde nic neni, ani ve statistikach, a expy to samy..malej teplomer v tabulce statistik. Leda ze by to bylo nekde hodne dobre zasity a ja si toho nevsim. Ale ty jsi mozna myslel ze to neni videt vubec, zejo? :) Ciselne to nikde neni videt, graficky jo.
@Charllize (18.10.2017 12:36): " Blby je ze nikde neni ciselne videt kolik mam HP, staminy a many a taky neni videt kolik mam ciselne expu."
Wtf? To mi přijde jako špatnej vtip. Nepřehlédls tam něco?
Wtf? To mi přijde jako špatnej vtip. Nepřehlédls tam něco?
@Ebb (18.10.2017 11:53): to me teda neprijde, mozna Risen 3 po tom grafickym upgradu. Ale Risen 2 ani nahodou, Elex vypada mnohem lip.
Mno u me to bude teda na dyl. Ve vesnici prvni frakce jsem stravil asi 5 hodin, pobihanim a kecanim a udelal par ukolu, venku jsem ani poradne jeste nebyl. Musim zjistit kde je takzvany point no return abych si neuzavrel jiny frakce a slo u nich aspon neco udelat. Blby je ze nikde neni ciselne videt kolik mam HP, staminy a many a taky neni videt kolik mam ciselne expu. Jetpack mi prijde jako az mozna velke ulehceni , ale je pravda ze diky nemu ta explorace nema skoro zadne limity, ale treba u nepratel nablizko mi to uz skoro prijde jako cheat, dostavam do huby tak uletim..lol:) Inventar je docela bordel, ale nic horsiho nez jidne v dnesni dobe to neni. Rozhovory jsou takovej Pirana standart, takze to nijak nepohorsuje, atmosferu umeji tim zvanenim udelat dobrou. Taky je zajimave detailni nastaveni obtiznosti, jde nastavit plno veci zvlast a jak maji byt tezke, minihry, comba, prisery atd. zatim jsem dal celkove predposledni obtiznost a uvidim jak to pujde, zakladni potvory davam ty tezsi davaji me na jednu ranu. Ale jo, je to celkove super...zatim.
Mno u me to bude teda na dyl. Ve vesnici prvni frakce jsem stravil asi 5 hodin, pobihanim a kecanim a udelal par ukolu, venku jsem ani poradne jeste nebyl. Musim zjistit kde je takzvany point no return abych si neuzavrel jiny frakce a slo u nich aspon neco udelat. Blby je ze nikde neni ciselne videt kolik mam HP, staminy a many a taky neni videt kolik mam ciselne expu. Jetpack mi prijde jako az mozna velke ulehceni , ale je pravda ze diky nemu ta explorace nema skoro zadne limity, ale treba u nepratel nablizko mi to uz skoro prijde jako cheat, dostavam do huby tak uletim..lol:) Inventar je docela bordel, ale nic horsiho nez jidne v dnesni dobe to neni. Rozhovory jsou takovej Pirana standart, takze to nijak nepohorsuje, atmosferu umeji tim zvanenim udelat dobrou. Taky je zajimave detailni nastaveni obtiznosti, jde nastavit plno veci zvlast a jak maji byt tezke, minihry, comba, prisery atd. zatim jsem dal celkove predposledni obtiznost a uvidim jak to pujde, zakladni potvory davam ty tezsi davaji me na jednu ranu. Ale jo, je to celkove super...zatim.
Ide to plynule, horší je ten pohyb kamery a postavy, nejak spomalene všetko reaguje, vrátane UI, na všetko je akoby nejaké sekundové omeškanie. Grafika je horšia než v Risene 2 a 3 nechápem...
@Charllize (17.10.2017 14:56): Já mám na RX480 70–100 fps. 1920x1080. A ani jednou to nespadlo.
Maximální dohled, většinu věcí na max, vyhlazování, akorát stíny myslím medium.
Maximální dohled, většinu věcí na max, vyhlazování, akorát stíny myslím medium.
Dojmy jsou dost pozitivní i na neogafu, např. Good good. Snad to prodá tolik aby to piraně udrželo při životě. Zajímal by mě budget.
@Karasman (18.10.2017 07:17): To isté aj mne predvčerom. Presne po dvoch hodinách. Bugnutý achievement.
@Charllize (17.10.2017 22:57): Hehe, nevím, jak je to možný, ale včera se mi ten 80h achiev splnil. Asi po 2 hodinách hraní... :-)
@Charllize (17.10.2017 22:57): Jako pár questů jsem nedělal a něco málo jsem asi přehlédl... ale na 80 hodin tam obsah opravdu není. To je prostě tak na dvě dohrání.
@Redfield (17.10.2017 22:53): no pockej a co ten achiv odehrat 80 hodin ? :) tak snad tam aspon na to obsah bude ne? .
@Charllize (17.10.2017 22:34): Ten achiev jsem teď, úplně na konci hry (38 hodin), udělal a to číslo je trochu zavádějící. Spoustu z toho dělaj "questy v questech" a úkoly, které začneš a splníš do 5 minut.
Ale co dělat tam rozhodně je a vesměs to postrádá ten okatej filler jako Inquisition nebo W3.
Ale co dělat tam rozhodně je a vesměs to postrádá ten okatej filler jako Inquisition nebo W3.
Tak jsem odehral asi dve hodky. Nakonec na ty PS4. Bezi to tam dobre a celkove je grafika slusna. Zaklinac 3 to neni ale je to takovy hodne uveritelny, jak uz to Pirani umi udelat. Les je proste les a cihlova zidka je cihlova zidka. Postavy vypadaji trosku debilne a umelohmotne ale na stranu druhou maji kompletni dabing a zas jako uplny plastovy figuriny nevypadaj, nejaka ta mimika tam je, lipsync je horsi. Vazne to pripomina stary Gothicy, me teda hlavne trojku. Potvory jsou tezky, clovek sbira kde co aby mel aspon nejaky prachy, vsichni ho maji za nulu a luzra. Rozvoj postavy je taky podobnej Gothicum, zlepsovani statu level upem a naslednym rozdelenim bodu a nakupovani skillu u treneru. Na vybaveni je treba urcita hodnota statu. Zatim fajn. Ale samo tezko rict co budu rikat za 20 hodin, je pravda ze me ty Piranha postupy co vzdycky ve hrach delaji uz docela delsi dobu trocku nudej a serou, snad to zachrani explorace a ten svet, kdyby na tu nudu doslo.
PS: jedna trofej je splnit 300 misi...uff..ne ze bych je nejak aktivne sbiral...spis pro info ze tam asi bude dost co delat.
PS: jedna trofej je splnit 300 misi...uff..ne ze bych je nejak aktivne sbiral...spis pro info ze tam asi bude dost co delat.