Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@HolyMeatball (29.03.2020 15:29): Až uvidím, že to má stabilní podporu, tak to zvážím.

Vzhledem k tomu, že poslední updaty nejvíce vystihuje tenhle obrázek (ano, Sorlag se sukýnkou je opravdu oficiálně použitý artwork pro vánoční update - WTF id?), tak tomu ale moc nevěřím.
Další sezóna přidá nějaké věci, včetně clan areny. Je to f2p, což takhle to někdy nějaký čtvrtek prubnout? :))
@HolyMeatball (18.09.2019 17:40): Pokud se neobjeví nějaký nový zajímavý Champion, tak to už znovu zkoušet nebudu - hra je evidentně mrtvá. Je to škoda, protože když QC fungoval, hrál se skvěle (hlavně za Athenu). Jenže všechny ty technické problémy, neustálé resetování ranku, přehlížení cheaterů a zvláštní designová rozhodnutí (divné herní módy, po kterých se nikdo neptal), hře vykopaly hrob.
Tož nevím ,jestli je to jeden z těch nových módů, ale je v tom classic FFA, tedy deathmatch bez jakýchkoliv abilit. Taky jsem tam zahlídl Attack and Defend, který by se podle popisu měl chovat stejně, jako ten v QL, ale blíže neokomentuju, protože po 12 minutách čekání jsem to vzdal. :)

Co se obecných změn týče, přijde mi, že lehce poupravili pohyb, zejména z hlediska akcelerace. Pamatuju si, že se člověk se musel víc snažit, aby nabral rychlost, ale aktuálně to citově působí taky dost podobně, jako v QL, tj. výrazná akcelerace už jen z opakovaného hopsání, třebaže lineárně.

Jinak ale to, co mě na tom od začátku sere nejvíc - chybějící zvuky, podle kterých odhadnout pozici nepřítele - je stále aktuální, a celkově bych určitě neřekl, že by se to od posledně (tj. tak před rokem) někam posunulo. Ale jestli fakt dnes přidali classic FFA, mohl by to být krok správným směrem. Beztak to teda už ani zbla nepomůže vybudovat nějakou ucházející hráčskou základnu, ale na občasné poblbnutí je to fajn.

A taky to má furt ten imbecilní battle pass, takže motivaci to nějak aktivněji hrát kvůli lootu taky hledat jen těžko. :(

EDIT: Jo, a ještě jedna perlička - pokud by to někdo chtěl teď někdy po dlouhé době zapínat na steamu, nejdřív se budete muset lognout na webu Bethesdy a odsouhlasit tam nové Terms and Conditions, jinak Vás to nepustí a ani Vám to neřekne, proč Vás to nepouští. :)
Chm, dnes je venku nějakej novej, prejže velkej patch, spol. s dvěma novými módy. Já to snad znova nainstaluju.
Nu, poslední patch pro mě učinil hru nespustitelnou. 8 GB RAM je zjevně málo pro střílečku, která má problémy s ubývající hráčskou základnou. Fakt dobrá práce.

Tuhle hru jakože dělají ti stejní lidé, co Doom 2016? Nevěřím.
Posledný týždeň mám stále rovnaký bug, v menu sa mi zaškrtne zobrazovanie speedometru, aj keď si to po každom spustení v setupe vypnem a uložím nastavenie tak na druhý deň je to zase zapnuté.

Akože takéto retardované bugy fakt jako jó?

Nehovoriac o opakovanom vypnutí zvuku a nutnosti zresetovať do defaultu aby išiel zvuk, to už mali od vydania niekoľko krát.
Hmm, tak hra za Athenu je sranda - grappling hook umožňuje opravdu zábavný a odlišný způsob boje. Škoda, že charakter je sám o sobě dost nudný (skiny nic moc).

Holy trinity mod - a jeho TDM varianta - taktéž ok (jen někteří Championi jsou tam nepoužitelní, protože mají jenom passive skills).

Ten Slipgate je ale hrůza. A hlavně to myslím dost rozmělnilo už tak malou hráčskou základnu - v podstatě jsem si od té doby Ranked TDM nezahrál, protože "no match".
@MCZ (13.09.2018 15:03): The Longest Yard taky baví.

A Death Knight mě celkem sral, protože mám pocit, že místama byl docela overpowered. Hrál jsem včera ranked duel a tam už si s ním teda moc neškrtali (ale tam asi nikdy moc). A v TDM už taky ne

Abilita Doom Guye stále zůstává dobrá jen na rychlý přesun po mapě (ale to se v ranked duel docela hodí)...
@Widl (13.09.2018 11:01): Zrovna Death Knighta v posledním update trochu zkrouhli (naštěstí). Jinak, co jsem pochopil, tak aktivní schopnosti nejsou v těch Arcade modech. Mně zrovna tolik nevadí (pokud nejsou přehnané jako právě dříve v případě DK), ale tu obecnou nelibost chápu.

Jinak The Longest Yard je pořád super. :-)
@Widl (13.09.2018 11:01): No me prijdou ty specialni schopnosti jen jako takovy bonus, ale ja nehraji kompetitive, takze nevim jak tam. Rozhodne ale nejsou takovy game decider jako treba nektere ultimatky v Overwatch, ale znovu, ani Overwatch nehraji kompetitive.
Hm, tak jsem tomu v minulým měsíci dal postivých 30 hodin šanci. Abych měl možnost osahat si v rotaci i jiné hrdiny než ty základní. Nakonec je to poměrně nelichotivá vizitka. Hru rozbíjí hlavně nevyváženost jednotlivých charakterů. S tím souvisí i menší tempo hry za některý postavy a v první řadě balanc jejich aktivních schopností. Být ve hře jen ty pasivní typu double jump, odrážení od stěn, bylo by to podle mě fajn. Ale ty aktivní jsou u některých postav až moc silné. Typickým příkladem je teď Death Knight nebo Scalebearer. Třeba to časem doladí...
Tak včera jsem se KONEČNĚ poprvé dostal na Blood Run (a rovnou dvakrát za sebou) a hodně se mi líbí, zatím s přehledem nejvěrnější remake. A teď oznámili Longest Yard (který už tak věrně nevypadá, ale to je vedlejší)...jako fakt bych se nezlobil, kdyby se to do toho pustilo víc našich kvejgářů, a s nadcházejícím LY by třeba takovej Sarno mohl být pokušen. :)))
@Cobot (19.08.2018 09:45): Ja tedy dostavam na prdel min v quake champions nez v quake live (qc je stale nova hra, takze o noobiky neni nouze). Bavi me to celkove take vic nez live, sice je omezeny pocet modu, ale ja na publicu stejne vzdy hral jen deathmatch a tdm, takze pohoda.
@Kwoky (18.08.2018 23:32): proč ne, asi není šance, abych stíhal pravidelně, ale proč ne.

Jen teda koukám, že i když mi steam píše, že quake live v knihovně mám, tak ho nevidím a nutí mě si ho koupit za 9,99€.

EDIT: aha tak z ochodu to instalovat můžu.

EDIT 2: ha tak skill je pryč, dostávám na prdel i tady, ale je to trochu lepší :D

btw to že ja každej zelenej Sarge je kvůli tomu, aby to bylo vyrovnaný, nebo si musim něco zaplatit?
V deathmatchi dostávám pěkně naprdel... :)

Asi nejvíc mě štve, že milionkrát chcípnu tak, že mi nikdo šije do zad. Jasně neznám mapy, ale připadá mi, že je to trochu jejich designem. Z Q3 si na to moc nepamatuju. Ale tam jsem byl mazák.
@Shoggot (14.08.2018 10:11): Počkej, až se ti v ranked TDM několikrát za sebou odpojí spoluhráč, což povede k prohře a k tomu, že ti SR klesne o několik desítek bodů, to je teprve adrenalin. (A je mnohem jednodušší v žebříčku klesat než stoupat.) Vůbec nejlepší pak je, když hra crashne přímo tobě, což je vyhodnoceno jako porážka.

Jakože dá se to brát za prima relax, ale když to chce člověk brát trochu soutěžně a účastnit se rankovaných klání, tak se hra dokáže chovat k hráči jako hrozná mrcha.

Jinak ty customizace mi třeba připadají fajn - je super mít rocket launcher a plasma gun z Q3.

A taky už jsem si za nahrané body odemkl prvního Championa - Galenu, za kterou se mi zatím hraje nejlépe (nicméně Keel nebo Sorlag taky nebyli špatní). Zato nejhorší mi připadají Ranger, Anarki a Slash - ani ne tak kvůli tomu, co umějí, ale kvůli jejich debilním hláškám, které hrozně rychle začnou člověku lézt na nervy.
Jo ten champions pack se mi kupovat taky nechce. Oni ho ty hovada prej plánujou zdražit na 40€. Jestli je pravda, že tu hru hraje 3000 lidí tak to hodně štěstí. Já hraju s nějakým co jsme dostal jako prvního. Má ten teleport. Postup je klasicky nesmyslně rychlej. Tři zápasy > třetí úroveň. Nějakej čas tomu ale určitě dám.

Zaznamenali jste nějakej problém s netcodem? Já tedy ne. Ale tak za tuhle chvíly to ani asi nejde.

MP u novýho Dooma taky docela šel, ale moc jsem toho neodehrál.

Nainstaloval jsem si i ten Epic Louncher a zkusím i novej UT.
Jo jo, taky jsem to zkusil (hral jsem totiz open betu Black Ops 4 a nejak me to navnadilo na dalsi MP klani) a je to fajne. BO4 mi prislo take fajn.

@Cobot (12.08.2018 23:18): Jde to pomerne dobre ignorovat, takze asi tak (ta customizace, loot boxy a tak.). Spis mi vadi to omezeni zampionu. Ted jsem si zvykl na Doom Slayeruv double jump a tezko si budu odvykat az zase nebude k dispozici. :) Na ten zampions pack jim sejrim.
Odehrány první tři arény. Dojmy pozitivní. Je to rychlé. Technické problémy žádné. Jede to jak z praku. Možná loadingy trochu delší.

Jen je to obalené vším tím hnusem customizace, lootboxů, skinů a jinejch mrdek. Zlatej Quake III. Bych snad byl ochotnej zaplatit, kdyby tohle šlo ze hry vypnout :D
Tak to instaluju, že to prubnu a mezitim pročítám fóra. Koukám, že to asi velká pecka nebude...

....game was free for 2 weeks, peaked out at 17k players and droped back to 3k in 3 weeks. It might go up for some days now and it will drop back again, simple as that. Game is bad, has no support, badly optimizted (crucial on free 2 play games) and the netcode is atrocious. No one will care about this game...
@Cobot (11.08.2018 14:10): Jestli nezměnili rychlost vydělávání ingejm měny, tak si odemknutí všech šampiónů vyžádá 100+ hod hraní. Čili kdyby tě to mělo bavit, tak asi není důvod investovat, na druhou stranu otázka, jak moc a jak dlouho by tě to bavilo se stejným omezeným výběrem postav. :)

EDIT: Nemluvě o tom, že to zasahuje i do dostupnosti herních modů - na takový duel třeba už potřebuješ minimálně tři postavy mít odemčené.
Hra přerchází na f2p.

Jakej má smysl kupovat Champions Pack k odemčení všech hratelnejch postav? Co mi to dá? Resp dají se odemknout hraním nebo je bez zakoupení mít vůbec nebudu?
Ranking byl nedávno resetován, ale matchmaking to pořád nespravilo a hra je schopná proti sobě postavit naprosto nevyrovnané týmy (tak maximálně polovina zápasů mi připadá vyvážená). Obecně je ta hra v mnoha ohledech docela pokažená, ale snad to všechno spraví, protože třeba ti samotní champions a jejich schopnosti hře dávají dost navíc.
Tož nakonec mě to i samotného docela baví, ale ten matchmaking je peklo - jednu hru mám krásný ping 20, jen abych posléze čekal bez pár vteřin dvě minuty na připojení do další hry, kde už mám méně krásný ping 150. I podlehl jsem a koupil tu žampiónskou smečku, takže můžu zakládat vlastní hry. Kdyby někdo měl chuť, hoďtě echo. :)
Po roční pauze jsem to též znova zapnul a zkusil si párkrát instagib. Dostal jsem pekelně na prdel, ale rozhodně cením, že si v tom člověk konečně může upravit crosshair.

Ze všech těch různých ingejn měn a dalších serepetiček nejsem vůbec chytrej, ale rád bych tomu dal šanci. Obávám se ale, že stejně jako u Overwatch mě to samotného nebude bavit. >_>
Ak by niekto zháňal, tak mám túto hru na trade/predaj + 50 Shards, 100 Platinum, 2000 Favor. Just sayin'. :)
@Laurona (09.10.2017 19:51): Coool zajtra to skúsim spárovať, ale vy Jidášske plémě, za kolik stříbrňákú jste prodali Qvéjg Lájv?

Fatality "Palpatine" Wries z nás má radosť.
Obi-Wan Mítbol sa obracia v hrobe... Ehm, Ehm.

edit- "dokonce se mi dodatečně propsaly nějaké achievementy na Steamu." no marketing majú tí zmrdi zmáknutý to sa musí uznať.
Satisfakčne pripísané achievmenty by nejedného zlomili.
@Kwoky (09.10.2017 19:29): Sice nevím, kteří jsou kteří, ale já jsem stará struktura, takže dokud to nebude nutné zůstanu u QL. Ale ten Humble mi bere vítr z plachet v tom, že se nebudu moct vymlouvat, že QC nemám. :)
@Crash (09.10.2017 18:11): To by bolo ideálne aby som to mohol spúšťať priamo zo Steamu a nie z toho dementolauncheru.
Predpokladám teda samozrejme, že ten účet založený v Bete je stále aktívny ako free-to-play level plnej hry.
@Laurona (07.10.2017 22:32): Nevím jak u QC ale u TES Legends ty účty šly propojit, ale bylo potřeba to znovu stáhnout a nainstalovat přes Steam a pak po spuštění hry zadat přihlášováky do Bethesda účtu.
Takže teraz "bez skrupulí" oficiálne, prechádzame na QC?

Tu je to hutná partička Judášov ako pozerám, upgradujeme z QL na QC?

Že by som to rýchlo za tých 12 či koľko v tom bundli zobral.
Ví někdo:

1) Když mám hru nainstalovanou přes Bethesda Launcher a teď jsem si koupila v HB monthly verzi na Steam, jde to nějak propojit, abych to nemusela znovu instalovat?

2) Když se pak přihlásím do hry přes steam, můžu se přihlásit k tomu profilu co jsem měla v tom Bethesda launcheru, nebo budu muset začít úplně od začátku?
@H34D (21.09.2017 15:28): odkaz

Otočme list. Kterého hrdinu jste si oblíbili nejvíc a proč? Já zatím nemám jasného favorita, ale asi nejčastěji beru Sorlaga a Visora. Sorlaga do FFA, protože hodně vydrží, a Visora do duelu, protože často zdrhám před soupeřem a potřebuju vědět, kde je bezpečno :)
@H34D (21.09.2017 07:40): Ty to bereš tak, že je to gratulace k výhře a vnímáš to jako provokaci, když prohraješ. Ale je to jak píše Kwoky. Vítěz tím gestem děkuje protihráči za hru. Když vyhraješ ty a soupeř za tebou nepřijde si potřást rukou, tak jsi za barbara ty, protože máš jít ty jako vítěz. Plus bys měl jít co nejdřív, to je také výraz respektu.
@H34D (21.09.2017 07:40): Jako jo, jeho jméno jsem zachytil, i ten obličej znám. Ale prostě jsem ho nějak vytěsnil. Nevím proč.

Podání ruky chápu od vítěze jako "nepohrdám tebou a děkuji za hru". Ale nevím, jestli na to jsou nějaká pravidla etikety.
Kwoky nezná Raphu? :) Rapha je jednoznačně nejlepší hráč QL všech dob, má nejvíc úspěchů a myslím, že i někteří jiní top hráči ho za nejlepšího označují (Cooler).

Finále QuakeCon 2016 byl i pro mě nejlepší QL match všech dob, resp. mám na mysli tu jednu prodlužovanou mapu. Tam to ale šíleně pozvedli i komentátoři.

Co se týče věku hráčů, určitě je výjimka, že v Quake jsou progameři postarší, jinak ten skill jde s věkem dolů. V Quake je to hlavně o tom, že před Champions neměl QL moc jak nalákat nové mladé hráče, a tudíž 10-15 leté zkušenosti starších, byly prostě víc. Ale např. i sám na sobě jsem zpozoroval moment, kdy mi bylo 26 a já najednou věděl, že už nikdy nebudu hrát tak dobře jako ve 23. Champions je nová hra, pár nováčků naláká a už vidíte, že vyhrál nějaký clawz. Tohle se bude jen a jen opakovat.

K podání ruky, podle mě zásadně rozhoduje ten, kdo prohrál, zda a kdy půjde pogratulovat soupeři k výhře. Osobně mě dokázalo pěkně nasrat, když jsem prohrál, přičemž už tak jsem měl problém to strávit, a soupeřmi nedal ani 10 vteřin na vydýchání a už mi cpal ruku před ksicht. :)
@mazar1234 (19.09.2017 15:17): Ahá, ta jeho vítězství jsem nějak zazdil :) Je zajímavý, že mám tendenci Američany v takových turnajích ignorovat :) Jak hraje Rus, Ukrajinec, Němec, Švéd... tak to mě zajímá. Ale jak je tam Amík, tak nic :) S jedinou výjimkou, a to je Zero4. Dokonce i Kanaďanům fandím. Nechápu proč.

Ten nárůst považuj za marketingovou akci Bethesdy. Povíme si za rok, jaké budou odměny :)
@Kwoky (19.09.2017 12:52): Tak zjavne v QL mal styl viac nez dobry - od roku 2009 vyhral Quakecon "iba" 5 krat :-D, Cypher "iba" 4 krat (2008 prvy krat).

Ale co pozeram tak oproti minulym rokov brutalne narastol prizepool - 100 000 pre vitaza oproti 12 000 (2016), to je obrovsky narast.
@mazar1234 (19.09.2017 12:41): Raphu znám jen podle jména, ale jeho styl nemám nakoukaný.

Mrzí mě, že na turnaj nemohl jet Cypher, který by tam asi taky mohl dosáhnout vysoko.

Btw. Vo0 na QuakeCon vůbec neměl jet. Ale díky neúčasti "agenta" se tam dostal jako náhradník a jak daleko to dotáhl...
@Kwoky (19.09.2017 12:10): Pozeram ze tam hral aj Rapha, zatial az tak nedava QC ako daval QL.
V tomto turnaji kazdopadne rychlost+aim (clawz) prevysila positioning+experience (Vo0).

Skor je mi smutno z tejto tabulky. Valve to uz tusim prehana s tym pumpovanim prizepoolov :-D
@mazar1234 (18.09.2017 20:23): "vedecky dokázané" :D leda prd když těch progamerů starších 27 roků zas tolik není. Je to klasicky nepodložený předsudek, jako v každým sportu. Holt ale zrovna Quake je hodně o rychlosti, tak tam se asi stárnutí projeví víc než v LoLku. S drogama si samozřejmě dělám prdel.
@Gordon (18.09.2017 21:24): Ale tak nalejme si čistého vína, čo na tom kurwa záleží, keď ti zajtra pripíšu na účet 100K (asi po zdanení tých 175k v hrubom)... tiež by som ten Adderol zožral a keď ten dôchodca bol čistý tak nechápe svet profi športu, viď diskusia v športe o Rusákoch... Oh Wait... rusáci again?

Tak to bol !úvodný ďžojk na úvod!
aby bolo jasno.
Btw jak je v popisu popsán mod Sacrifice, to je dobře? Já to viděl jen na quakeconu a pravidla to mělo trochu jiná.
To děcko bylo na speedu, chudák dědek byl bez šance no :( Jinak on už je to nějaký pátek, co to proběhlo, ne?
@mazar1234 (18.09.2017 19:24): Vo0 hrál dobře, ale bohužel jen první mapu. Pak se mi zdálo, že neustál ten tlak, zodpovědnost a šanci. Některé jeho missnuté raily bych snad trefil i já. Naproti tomu clawz jel od začátku jako mašina a drtil soupeře (mimo jiné) svým bezchybným aimem.