Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@JohnCZ (01.02.2017 22:24): HK tovarna je priserne zdlhava a nudna zalezitost - nejde vobec o obtiaznost, ale o to, ze je to len nekonecna snura milardy subojov, ktore zabiju strasnu spustu casu bez toho, ze by nieco priniesli.
Osobne povazujem restore content za dobry, ale tu HK planetu je rozumnejsie odignorovat, nez tam stratit XYZ hodin casu na miliarde vopred vyhranych subojov, ktore ale zabiju spustu casu.
@Zero (01.02.2017 22:13): HK a jeho "meatbag" hlášky na sto způsobů mě baví, ale už mě unavuje to natahování hry za pomocí hromady šedých koridorů. Nevím, co všechno ten restorent content mód obnovuje, ale abych řekl pravdu, před lety bez něj jsem si tu hru užil asi víc. Je to jak na houpačce. Chvíli se královsky bavím a chvíli mě hra neskutečně frustruje.
@JohnCZ (01.02.2017 21:49): Pokud tě nebavila droidí planeta, tak HK továrna tě nejspíš taky nebude bavit. Pokud máš HK-47 namakaného, tak sice moc problémů mít nebudeš, ale taky je to hnusné, nudné (z hlediska gameplaye, pár hlášek tam ale tuším je) a jeden souboj za druhým.
Teda ta modifikace z restorent content módu přidávající droidí planetu M4-78 byl těžkej porod. Lituju, že jsem si ji tam vůbec dával. Je to nedodělané, hnusné, nudné a navíc ještě zabugované a nedá se to ani přeskočit, protože se to váže na hlavní quest. Případným zájemcům doporučuju se tomu vyhnout. A to jsem myslel, že mě po tom mordoru na Nar Shaddaa už nic tak otřesného nečeká. Jo a ještě mě pravděpodobně čeká návštěva továrny HK. Stojí to za něco nebo je lepší se tomu také vyhnout?
Ono ač jsem fandou SW, tak lepší mi ve hře přišlo to, co se trochu vymyká. Tedy imp. Agent a rep. Trooper. Pokud chceš co nejvíce kotor 3, tak zkus jedi knighta. Ale mezi mé oblíbené tedy dějem nepatří. Fajn mi ale přišel ještě sith inquisitor a připadne smuggler.
Odkazů na Kotory je tam dost, obvykle ne přímo v class stories (ačkoli i tam se najdou), ale hlavně v některejch vedlejších linkách.

Pokud ti jde o tohle, tak bys neměl přeskočit minimálně "Jedi Prisoner" (republic) a "Call to Arms" (empire) quest lajny začínající někde okolo levelu 35.

Stejně tak třeba na Taris či Corellii se najde pár questů odkazujících na KotOR, a pak logicky Shadow of Revan expansion.
Ja se hlavne tesim na odkazy na puvodni serii a na planety, ktere se zatim nikde neobjevili. :) Nainstaluju o svatky.

Diky vsem za vstricnost.
Jasně, zkus to. Zezačátku to bude v některejch ohledech asi mírně matoucí, protože je to přece jen MMO se spoustou obsahu a herních systémů, ale když ti něco nebude jasný, ozvi se v SWTOR diskuzi, je nás tu celkem dost, kdo u toho trávili či pořád tráví nějakej čas, takže toho můžem dost vysvětlit.

Hlavní příběhy jednotlivejch tříd jsou fialový trojúhelníčky, jak zmínil Jab, ale i naprostá většina sidequestů má plně namluvený rozhovory a minipříběh, kterej často dokresluje situaci ve světě okolo, takže klidně občas nějakej takovej quest udělej.
@Dunemaster (09.12.2016 21:52): Je, ale je to jako bonus k jiným questům. Navíc se to většinou splní samo, aniž by se snažil. Například máš infiltrovat imperiální základnu a pokud cestou zabiješ nějakýho impa, objeví se ti bonus "Zabij 20 impů" (třeba). Navíc, pokud nemáš na mapě aktivovaný "Show Exploration Missions", tak se ti tyhle mise nikdy ani nezobrazí.
Dělej jen class story a příběh planet (nad zadavateli budou takově fialové trojúhelníky). Ty se zlatými trojúhelníky jsou naopak ty klasické mmo questy bez nějaké souvislé dějové linky.
@Jab (09.12.2016 21:47): Aha super. Ja s MMO nemam moc zkusenosti, ale hral jsem chvilku (asi 10 hodin) WoW a tam clovek na zacatku clovek musi delat strasne repetitivni questy - vybij 10 tohoto a 5 tamtoho. To tu teda neni?
@Jab (18.08.2016 20:30): Máš pravdu a uznávam, že to zase činí jedinečným. Ovšem to sme sa už dostali niekam inam, o čom by mala byť táto diskusia. Pointa asi zostáva -tj že pre niekoho koho bavil KOTOR má SWTOR zmysel vyskúšať. Momentálne sa už dá hrať ako singleplayer hra bez zbytočných omáčok.
@M.a.t.t. (18.08.2016 20:19): Nejvíce stížností je na to, že na rozdíl od dalších povolání "nezachraňuješ galaxii" nebo si nebuduješ vlastní moc, ale jen vedeš menší akce a posloucháš rozkazy. Imho jde pak trochu o podivnou kritiku. Že to někomu nesedne ale beru. Mně to přišlo v rámci Star Wars univerza osvěžující.
@M.a.t.t. (18.08.2016 20:11): Wait a teď to jako s tím knightem myslíš za sebe nebo jako obecně? Páč to vypadá, jako kdyby šlo o názor většiny... Nebylo by lepší to nějak v textu uvést? Víš co... Aby to lidi nemátlo. :)
@Jab (18.08.2016 19:47): Viem, že to tam máš, ale napriek tomu to na mňa z textu pôsobí inak, asi preto, že si stále neodpustíš poznámku, aký je Trooper skvelý a Knight mizerný. Ale to bude asi čisto môj problém, takže to nechajme tak :)
@Jab (18.08.2016 17:32): Keď čítam ako dookola opakuješ, ktoré príbehy v TOR sú podľa teba dobré a pritom to píšeš ako keby išlo o názor väčšiny, tak mi cuká palec a núti ma na to reagovať :) Ono to bolo a vždy bude individuálne podľa toho, kto čo od daného príbehu čaká. Tie názory sa totiž výrazne rôznia. A hlavne linka Jedi Knight má či chceme, alebo nechceme, skutočne najbližšie ku KOTORu III, nakoľko sa najvýraznejšie venuje globálnym udalostiam. Už len z toho pohľadu má zmysel ju skúšať.
@John Mirra (18.08.2016 16:29): To je mýlka. To se jednalo o questy celkově. Tam platilo, že některé class příběhy (za mě agent, trooper, smuggler a sith inqusitor) jsou hodně dobré, jiné průměrné spíše (sith warrior) a další o dost horší (typicky bounty hunter, jedi knight, jedi consular). Teď už nemusíš dělat každý hloupý quest a můžeš se soustředit na příběh svého charakteru a je to tedy o dost lepší. To spíše třebas soubojový systém není kdovíjak zábavný. I když v jiných ohledech kvalitnější The Secret World je na tom hůře.
A co se týče SW:TOR, tak pokud ti jde jen o příběh, tak bych se toho taky už nebál. Update 4.0 zkrouhnul grind na minimum, takže si můžeš proběhnout jen ty příběhy tříd a už není potřeba dělat milion sidequestů, abys měl dostatek XP.

Ale tak dobrý jako Kotor 2 to není, Bioware prostě nemá tak dobrý scénáristy jako Obsidian.
@John Mirra (18.08.2016 14:18): Jo, přímé pokračování je kniha The Old Republic: Revan, není úplně špatná, ale dost retconuje KotOR 2 a pak to pokračuje v tom MMO, potkáš se tam v dungeonech s Revanem, Exile a pár jinými postavami z KotORů a datadisk Shadow of Revan pak Revanův příběh uzavírá. Class příběh Jedi Knighta se asi nejvíc přibližuje ke KotORu 3.

Pak je ještě komiksová řada KotOR, to je prequel her, co se odehrává o Mandalorianských válkách - tu můžu doporučit.
Tak jsem to po delší době znovu dohrál a mám chuť dozvědět se o příběhu něco dál - ale na The Old Republic fakt nemám náladu, to mě nebavilo... má tam ten příběh nějakou návaznost? Tzn. dozvíme se, co se stalo s Revanem, Exile atd.?

A jsou na tohle téma (KOTOR 1 a 2 a co bylo po nich) nějaké (dobré) knížky, nečetl jste někdo?
@Jab (18.01.2016 19:51): Zrovna Nar Shadaa mi konečně přišla opravdu super (třeba ta část, kdy Ebon Hawk obsadí otrokáři anebo celé finále), jen má s přehledem ten nejúděsnější level design, zejména tedy Refugee Sector.

Jinak co jsem se koukal do seznamu obnovených věcí, líbilo se mi třeba, že hodně věcí z filmečků předělali přímo do hry (bitva na Dantooine, Visas a Nihilus atd.).
@MCZ (18.01.2016 19:10): Byla celkem v pohodě. To mě to spíš žralo na Nar Shadaa, kde to s modem je zbytečně zdlouhavé. Ale jinak opravdu odvedli dobrou práci. Škoda ale, že ne vše už šlo zpětně vylepšit.
Tu "noční oblohu" na screenu v původní verzi hry si také nějak nepamatuji z reality. Z Prahy jsem, ale celkem často vyrážím ven. Často i na týdny do přírody, hlavně v minulosti. Poslední cca tři roky už to se stanováním není u mě tak slavné, ale zase častěji jezdím na chalupu (stojí na samotě uprostřed polí a lesů). A souhlasím i, že ten screen vypadá jak tapeta. Druhý screen mi přijde více obvyklý. Btw které město nemá onen "světelný smog"?
@Fatality (05.01.2016 15:01): A já měl za to, že vesmír je hlavně nějaká temná hmota/temná energie a hvězdy atd. tvoří maximálně jen pár procent.

Ale abych se vrátil k tématu - ta nová textura mnohem více vyvolává iluzi nekonečného prostoru, než ta původní, která mění i pobyt ve vesmíru v klaustrofobický zážitek a jde jen o další z řady chodeb, kterých je ve druhém KOTORu nekonečno.

Fakt nejhorší level design ever - chodby se klikatí jen tak, aby vyplnily prostor v mapě - se ani nedivím, že Republika prohrává válku, když přeběhnout z jedné strany jejich lodi na druhou zabere půl dne. V prvním KOTORu byly aspoň nějaká prostranství, tady už v podstatě nic. A samozřejmě, aby ty chodby nebyly tak nezáživné, tak je všude hromada nepřátel a ještě nezáživnějších soubojů. Přitom kdyby se herní doba takhle uměle nenatahovala, byla by to výrazně lepší hra.

@Guldy (05.01.2016 15:14): Sám vidíš, že mezi tím obrázkem a texturou ve hře je hodně podstatný rozdíl - problém je v té textuře, tedy v tom, že jsou ty hvězdy takhle rozmístěné rovnoměrně přes celou plochu.
@MCZ (04.01.2016 14:38): Tie obrázky mi pripomenuli, ako všade práskali výstrely z lejzrových kanónov a hučali motory X-Wing raketlí, ktoré sa preháňali okolo materskej lode. Vo vákuu..
@Fatality (04.01.2016 21:54): V tom případě je dobře, že nejsem pravej pražák, vím, jak nebe vypadá a je to rozhodně blíže tomu druhému obrázku, kde hvězdy netvoří 50% plochy a nejsou všechny stejně vzdálené/zářící.