@
Crash (13.01.2017 20:55): je to peklo. Garret nekecá. Najdi si něco lepšího. Už teď jsem si prakticky jist že je Chaser nejhorší střílečka jakou jsem za těch 25 let co hry hraju hrál. Zbraně všechny na jedno brdo, AI neexistuje, variabilita nepřátel neexistuje, level design otřesnej, gun feel hroznej, příběh lacinej rip-off total recallu s nulovým množstvím humoru či emocí (aspoň zatím, tady optimista ve mně stále doufá že se to zlepší a třeba to bude mít cool konec nebo tak něco).
Přitom cca první dvě hodiny mě to i přes ty nedostatky bavilo, ale teď už je to jen nuda a trpění. Ale jedeme dál :)
edit - teď čtu recenzi na bonuswebu a jde na mě deprese, vzhledem jak strašná je už ta část před ruskem:
"Jenže pak přišla druhá polovina, která celkový dojem ze hry výrazně pokazila. První větší náznaky nudy se objevují v Rusku; ještě pomineme příběhové okliky (schéma: musíš ještě tohle, máš, ok, tak ještě tohle...), spíš se podívejme, jak se změnil charakter misí. Komplexy jsou o něco více volnější, nepřátelé celkem až nepříjemně tuzí, ale především se střílečka změnila v procházení vesměs prázdných komplexů, kdy hráč pouze hledá, kudy má jít dál. A to je dost nuda. Prakticky jsem hledal cestu dál, zkoušel čím se dá proskočit, čím ne, hledal skulinku, abych vylezl po žebříku a bez šance zareagovat mě odpálila raketa protivníka. Smůla. Mluvím zejména pak o poslední fázi hry, základně rebelů, avšak vezmu-li v potaz vůbec celý Mars, jedná se i po grafické stránce o příliš nevyzrálou část. Kam se poděla detailní grafika z první poloviny? Navíc většina hry vůbec neevokuje atmosféru budoucnosti, hráč spíš prolézá staré a rozbořené komplexy."