Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (19.12.2016 20:26): U téhle hry možná jo. V tom se tu vůbec nehádám. Což nic nemění na faktu, že když sarkasticky poznamenáš, že je to snad jasné, tak to vyznívá stylem, jakoby to platilo na každou hru.
@Bodkin (19.12.2016 19:14): Jo, já jen napsal své postřehy z hraní, když jsem to znovu rozehrál na střední obtížnost. Ne, že bych se chlubil nebo chtěl větší výzvu. Ani neříkám, že jsi netvrdil pravdu. Vím, že jsme se na to téma právě bavili, tak se mi to při hraní nějak vybavilo. Snad jen bych mohl říct, že když člověk rozehrává hru na vyšší obtížnost než střední, tak se s tím musí počítat a moc bych to hře nevyčítal :-)

Jinak automaty taky na munici nepoužívám. A na střední obtížnost za respawn neplatím nic. Ale přiznávám, že by mě to na vyšší obtížnost asi tolik nebavilo. Já zase nějakou extra výzvu nevyhledávám a na střední mi to přijde zábavné.


@Gordon (19.12.2016 18:57): Ty vždy přijdeš s něčím jasným a zakončíš to třemi tečkami. Tak není sice nic zvláštního na tom, že je u hry na vyšší obtížnost větší nedostatek munice, ale to neznamená, že se musí více střílet. Každá hra to může mít individuální.

Někdy je prostě méně munice. Jindy se musí více střílet, protože nepřátele více vydrží. Jindy jsou zase přesnější a hráč méně vydrží. Nebo různé kombinace těch zmíněných. Ale u každé hry na vyšší obtížnost určitě více střílet nemusíš (CoD, Mafia 2, Max Payne 3 apod.)
@CrocoRay (18.12.2016 19:45): Tak si to zahraj na 1999, abys to mohl posoudit se 100% objektivitou. ;)

Já navíc nekupoval žádnou munici v automatech, žil jsem ve strachu že pak nebudu mít prachy na respawn...
@Fatality (18.12.2016 20:25): Jo jo, tuším, že jsem nikdy nemíval problémy s nedostatkem munice a o té Elizabeth vím, že vždycky někde něco vyhrabe.

Jen v diskuzi se řešilo, že měl někdo nedostatek munice, ale bylo to na vyšší obtížnost. Já hraju vždy na střední a tam je jí asi více. Vlastně do té pistole mám furt maximum. Jen do samopalu občas dojde, ale to vždy vyřeším změnou na pistol a mezitím za chvíli doberu všechno na max i do samopalu.
No tak to hraji potřetí a vím, že jsme tu řešili předtím akční složku střílení a nedostatek munice. Hraji na střední obtížnost jako vždy a munici mám skoro pořád na maximu a střílet se mi střílí dobře. Přijde mi to jako takové CoD ve vzdušném městě.

Píšu spíše kvůli tomu, že předtím jsem si s tou municí apod. nebyl v diskuzi už tak jistý a bylo to nějakou dobu zpátky, co jsem to hrál. Teď to posoudím objektivněji, když to zrovna hraju. Takže spíše takový dodatek.
@Coldplaz (02.11.2016 21:10): Otázkou je, proč BI gameplayově dopadlo tak jak dopadlo. Nevěřím tomu, že to bylo limitacemi konzolí (jak píše ten člověk v popisku videa).

Taky je škoda, že ten střet Vox Populi nebyl ve finální hře rozveden, ale spíš jen lehce načrtnut.
@GodOfTheSick (22.09.2016 15:33): Zrovna BI a Far Cry bych asi stran otevřeného prostředí tak úplně nesrovnával :-) BI má IMHO výrazně blíže třeba takovému RtCW.

My jsme nikde netvrdili, že samotná otevřenost dělá střílečku lepší, přijde na to, jak se s ní autoři popasují (otevřené střílečky existují jak skvělé tak hrozné, stejně jako lineární střílečky existují jak skvělé, tak hrozné). Osobně mám ovšem nejraději střílečky, které nemusejí být nutně úplně otevřené (každá akce nemusí být nutně Flashpoint / IGI / Far Cry), ale obsahují svět, který funguje sám o sobě (např. NoLF a rozhovory nepřátel), ne "arénovky", kde se protivníci objevují po překročení imaginární čáry na zemi.

Osobně mi na BI vůbec nevadí samotná linearita, ale způsob, jak s ní autoři zacházejí (odřezávání cesty, dočasné uzavírání "arén", způsob spawnování protivníků).

Ještě mě k tomu napadá, že někteří jsme možná od B1/2 a priori čekali nástupce System Shocků i stran designu (ono procházení komplexu a vracení se).
Jaký má smysl se vracet zpátky do už jednou projité oblasti? Kvůli dvěma nábojům? Dělá to hru lepším? Já teda lokace vždycky prošmejdím hned, právě abych se pak už nemusel pro nic vracet. Pojetí jako má BI mi pro střílečku přijde ideální. Jdeš z bodu A do bodu B, ale pohybuješ se v relativně otevřeném světě, takže si můžeš vybrat vlastní cestu a zároveň se nemůžeš ztratit. Nejlépe to tak měl zatím zpracované Far Cry 1.
@Bodkin (22.09.2016 12:25): Tak nějak jsem to myslel. V BS1 a 2 je skutečně možné se téměř odkudkoli vrátit až na samotný počátek hry (s výjimkou úvodních dvou malých map, které po průchodu již přístupné nejsou). Zatímco v BI mluvíme o občasném procházení nových verzí některých dříve prošlých map, nikoli o vracení se do totožných map.
Minimálně v B1 se vpodstatě kdykoliv můžeš vrátit do všech předchozích lokací, znova je projít, prohledat a posbírat zapomenuté věci. V BI je tohle vzácný, pamatuju se, že jsem se vracel jen jednou kvůli bedně a to že tě to vede stejnou ulicí když jdeš do policejní budovy a zase zpátky (byť v jiné realitě), bych jako svobodu pohybu nebral.
@Phoenix (18.09.2016 21:46): Já to bral spíše podle toho open-worldu. Ale i tak v Infinite ses několikrát vracel zpátky a procházel některé lokace vícekrát. Ale je možné, že jednička a dvojka tě nutily vracet se více, i když u jedničky si tak úplně jistý nejsem. Dohrál jsem ji dvakrát a myslím, že zase tak moc vracet se, mě nenutila. Ale už si to nepamatuji úplně přesně, takže bych možná kecal. Musel bych si ty dva díly projet znovu po sobě, abych si byl úplně jistý.
Ty arénový přestřelky kde jsou dráhy jsou fakt zábavný, akord když tam přiběhne Handyman. :D
@M.a.t.t. (18.09.2016 14:38): Jo dalo sa vracat (nie zvracat), hlavne teda ja osobne som zvracal iba kvoli zamkom, na ktore som pri prvom kontakte nemal pakluce a neskor som ich mal dost tak som sa pozvracal pre loot.

@Phoenix (18.09.2016 14:34): S tymto az tak moc nesuhlasim, hoci BI bolo o nieco obmedzenejsie co do vyberu ci pojdes vlavo alebo vpravo ale zase nebol to az taky neustupny uzky tunel ako CoD hry.

@CrocoRay (18.09.2016 00:55): Lineární byla IMHO pouze trojka, v jedničce a dvojce byla možnost (občas i nutnost) se vrátit do již prošlých levelů. A aktuálně procházené levely často bylo možno procházet v různém pořadí co do "subsekcí".

Pokud to tedy nebereš tak, že pokud hra není open-world, tak z toho automaticky plyne, že je lineární (linearita jako opak open-world bez nějaké třetí možnosti).
@Bodkin (17.09.2016 14:39): Jo jo, první řada asi stála za prd, ale i tak byl mohutnější než spliceři a přeci jen nějaké to brnění měl :-) Jinak ty Bioshocky byly všechny docela dost lineární, ale co se týče toho míření, tak to neporadím. Mně se střílí dobře téměř v každé střílečce :-) Jen si někdy musím pohrát s nastavením citlivosti myši (snížit ho), aby mi to tolik nelítalo a pak už to jde. U mě to bylo takové Call of Duty v létajícím městě. Těžko říct, proč se ti blbě mířilo. Podle mě největší vliv má nastavení citlivosti myši. Jen u některých her je dost blbé, že tam má třeba tři stupně, ale i tak jsou většinou vyvážené, že každému jeden z nich sedne.
Takže Infinite je vlastne príbehovo vylepšená dvojka? >:) No neviem, hoci môžu byť niektoré prvky podobné, žiadnu výraznú paralelu tam nevidím. Infinite má podľa mňa jeden z najlepších príbehov, čo som v hrách videl a keby bol v tejto podobne spracovaný na filmovom plátne, filmom podľa hier by spravil veľkú službu. Nie je náhoda, že v jednotke sa chválili časti príbehu, v dvojke spôsob rozprávania, ale príbeh ako celok nadchol väčšinu až v trojke. Ale názor samozrejme nikomu neberiem ;)
@Bodkin (17.09.2016 14:39): no tak to si musel použít hodně představivosti, aby si to mohl přirovnávat xobě... příběhově ty hry stojí každá jinde. Infinite je totální blábol, zatímco B2 dává alespoň smysl...
@CrocoRay (17.09.2016 13:06): Nj, to je proto že jsi první řada, kterou zrušili kvůli malé pancéřovanosti a velké svobodě. O tom to celé je :D

Však v poho. Ty říkáš, že se ti infinite líbil nejvíc proto, že je to linární střílečka a já říkám, že se mi líbil nejmíň protože to je jen lineární střílečka. Naprosto fér.

Btw - v BS se mi hrozně blbě míří, ta myš tam je naprosto egh.

@Garret (17.09.2016 13:02): Otcovská Figura přichází z dálky (ze zemského povrchu/ze smrti) do idilického města, kterému vládne autoritářská postava a jejich hlavním úkolem je dostat jejich dceru, která je v daném městě viděna jako spasitel a druhý příchod krista, protože mají určitě psykerské schopnosti. Oba dva 'despotové' využijí trochu lží, kdy přicházející otcové jsou viděni jako ztělesněné zlo/ďábel sám (Ale v B2 můžete některé přesvědčit o opaku, což v nihilistickém Infinitu vůbec nejde). Pak je tam nějakém natahovaném běhání a střílení a po zastavení hlavního záporáka umíráte pro lepší svět (Protože mrtvý booker je pro všechny lepší než živý booker/protože tě zabije osvobození sestřiček).

Elisabeth - psykerka co umí trhat díry do jiných času a dimenzí, naivní princezna, který celý život prožila ve své bronzové věži a chce vidět celý svět.
Eleanor - psykerka, vyléčená little sister, trénovaná big sister, která hlavního hrdinu oživý 10 let po jeho smrti aby jí pomohl zastavit její vlastní matku, probudit ji z kómatu a osvobodit všechny nevinné děti unesené pro obnovení rapture.


100% jsem něco opomenul, Infinite mám rozehraný teď (zrovna jsem sejmul Fitzeroy), a B2 jsem nějaký ten rok nehrál, imo po dohrání Infinitu (možná před ním) což bylo skoro přesně před třemi lety!!!
@Bodkin (17.09.2016 01:55): Já nevím, jak na tu nejtěžší obtížnost, ale na střední jsem rozdával headshoty a tuším, že nepřátele šli k zemi hodně rychle. Já tu hru hrál už před nějakým časem, ale tuhost nepřátel taky nemám moc rád a tady si nepamatuji, že bych s tím měl problémy, takže to asi tak hrozné být nemohlo. Nepočítám silnější nepřátele jako toho Handymana, či jak se mu říkalo. Ale musel bych si to teď dát upřímně znovu, abych si byl na 100% jistý. Každopádně já vždy všechno prozkoumával do posledního detailu a všude všechno vybral, takže jsem měl spousty peněz a přebytek munice, která mi nikdy nedošla. Plazmidy mě naopak nejvíce braly tady, kdy jsem se dost vyžíval v posílání vran. Jinak co se týče chcípání, tak já právě nejvíce chcípal v jedničce a dvojce a hra mi přišla rozkouskovaná, že jsem se furt někde vracel a akce tím podle mě trpěla. V Infinite jsem myslím pošel jednou za hru, když mi natrhl prdel ten Handyman. Dohrál jsem to dvakrát nebo třikrát a nikdy jsem se chípáním moc neměl problémy. Ale pokud na tu vyšší obtížnost dost chcípáš a vydržíš 10 vteřin v přestřelce a pak se k souboji zase musíš vracet od nějakého checkpointu, tak chápu, že to atmosféru ruinuje.

Jinak co se týče těch zbraní u dvojky, tak drill mi taky přišel fajn a orginální. Ale mně nejvíce kazilo atmosféru, že jsem hrál za velkého fotříka a místo toho, abych byl krutý zabiják, tak spíše ostatní zabíjeli mě :-) To mám stejný problém jako v Dying Light, kde hraju za speciálního agenta a než jsem se dostal k palným zbraním a musel používat ty chladné, tak mi prdel natrhla snad i ženská. Tohle mi výrazně kazí zážitek z hraní. Pro někoho je to možná detail, ale pro mě důležitá věc. Když mám hrát za někoho, kdo má mít převahu, tak chci cítit tu převahu a masakrovat všechny slabé posery okolo sebe, abych jim ukázal svou moc :-) A velký fotřík měl podle mě být větší frajer.

Ale chápu, že máš na to jiný pohled. Taky se spíše jen snažím vyjádřit svůj názor a pokecat než někomu něco vnucovat.
@M.a.t.t. (16.09.2016 19:58): "Dvojku ani nezmieňujem, pretože z tej si príbehovo spätne nevybavujem skoro nič." Jestli si pamatuješ příběh Infinitu, tak si pamatuješ i příběh dvojky, protože jsou téměř identické. Klidně to můžu převyprávět ;)
@Bodkin (17.09.2016 01:55): "už se mi u hry stalo, že na HARD to nebylo vůbec vyvážené anebo hráč musel znát všechny postupy, jinak se nikam nedostal" - jo toto sa moze stat, sam som to zazil u nejakej tej hry.
BI bol zvladnutelny, hoci urcite keby som to najprv presiel a ziskal info na nizsej, tak by nasledne hranie 1998 bolo lahsie nez rovno z fleku hrat 1998.
Ale nelutujem, nastastie BI je zrovna hra kde je to dobra volba.
@CrocoRay (17.09.2016 01:22): Málo munice je řekněme ok, když máš sebou víc zbraní a způsobů likvidace, ne když máš 2 se kterýma se ti střílí/míří nejlíp a které dohromady mají cca 50 nábojů a nepřátelé jsou strašné houby a kosíš to do nich po hrstech. Ale vždycky, na libovolnou úroveň, máš u zbraní tak 3 zásobníky, takže celkově sebou taháš zbraně. A pak to jejich upgradování, pamatuju si, že jsem to minule tlačil hlavně do revolveru a karabiny, jenže tohle pak ke konci vůbec nebylo k dostání, takže to byly akorát vyhozené peníze. Prostě mi to celé příjde takové.... přemrštělé a rozhárané. Možná kdyby stříhali víc a mohli to líp poslepovat, tak by mi to přišlo lepší... nevím.

Však jasné, já se ti to pokouším vysvětli, ne tě přesvědčit, že jen já mám pravdu.

BTW - Delta je taky jediný z bioshock protagonistů, ke kterému jsem cítil nějaké sympatie a záleželo mi na něm. To se o Jackovi nedá říct vůbec a Booker mě spíš sral než abych mu nějak fandil.

A zbraně v B2 mi taky příjdou nejzajímavější, drill místo heveru, rivet gun místo trapného webleyho, padesátkový rotačák místo zmítajícího se tomíka... Neříkám, že je bezchybná, ale mám ji ze všech Bioshocků prostě nejraději. Sakra, i ta Lamb mi příjde zajímavější než Ryan nebo Comstock.

@mazar1234 (17.09.2016 01:26): Da. Já to nejdřív dohrál na 'normálnější' obtížnost, přišlo mi to tak správné. (tj už se mi u hry stalo, že na HARD to nebylo vůbec vyvážené anebo hráč musel znát všechny postupy, jinak se nikam nedostal) než rovnou cheatovat 1998.

A jo, taky furt chcípám, štít na 10 a život kolem 8 mi zaručí, že vydržím v přestřelce tak 10 sekund, což někdy stačí. Nemožnost nosit sebou lékárničky jako v B1/2 mě opravdu štve. Celé to taktizování a vybrání si směru a druhu útoku je to moc omezené.
@Bodkin (17.09.2016 00:55): "Na střední obtížnost nevím, teď to hraju na nejtěžší" - tzn. 1998?

Ja som to hral na prvy krat (klavesova kombinacia v menu to odomkne bez nutnosti prejdenia hry) na 1998 a teda to bolo slusne tuhe, v podstate som vacsinu penazi minul na continue a na konci hry som mal ledva upgradnute 2-3 zbrane.
Finalny suboj som daval minimalne na 15-20 krat.

Neskor som to hral este raz na Medium a to mi prislo ako skoro "autoplay video on youtube" oproti 1998.

Povedal by som, ze podobne ako napr. Deus Ex je elementarny zaklad hrat na "Realistic" difficulty ci Dishonored na tej najtazsej, tak aj BI je najlepsie hrat v 1998 inac je ta hra az moc lahucka.
@Bodkin (17.09.2016 00:55): Už nevím, kolik tam je obtížností, ale na nejtěžší by asi člověk měl počítat s nedostatkem munice, aby ho to více motivovalo mířit přesněji apod. Kritiku bych chápal. kdyby té munice bylo málo i na střední obtížnost (pokud se nejedná o horrorový žánr), ale té jsem měl vždy dostatek a přebytek. Jinak ten zbytek jsou subjektivní pocity. To ti nemohu rozmlouvat. Mně třeba Elisabeth vyhovovala a tobě přišla otravná. To samé, co se týče příběhu, i když mně přišly rovnocenné. Ale beru to. Mně taky můžou u některých her vadit věci, které ty bys bral naopak jako kladné pozitiva. Je to o vkusu.
@Gordon (16.09.2016 14:45): Jo, jednička není super fps (ale to popravdě žádný Bioshock, všichni trpí akutní konzolitýdou, i když pořád lepší než jakýkoliv BlackOps, že jo), ale ta spousta zbraní a munice a plasmidů a toniků, takže se člověk může opravdu slušně vyblbnout. Nepřátelé se tam pohybují tak nějak logicky a nečekají na hráče. Infinit je špinavá, odpudivá arénovka, kde vystřílíš 3 zásobníky do samopalu, a musíš sebrat mrtvolám nový kvér, jinak jsi namydlený a celý příběh je teď napodruhé totální nesmysl, který se jim pod rukama rozpadá a nedává příliš smysl a klidně ho mohli v půlce ustřihnout a nenatahovat ho tak šíleně moc.

Jednička má právě ten začátek, Would you kindly a první návštěvu Rapture. A možná ještě dobrý flow vyprávění, ale nic víc.

@CrocoRay (16.09.2016 18:57): Jediné co má B1 a B2 společného je stejné/podobné prostředí (přeci jen navštívíme spíše slumy Rapture) a základní mechaniky, jinak dělá všechno líp. Příběh je zajímavější, snaží se o to samé jako Infinite, ale naopak od něj se mu to podle mého daří, možná proto, že ta tvoje vyrostlá Little Sister tě celou hru nedoprovází a nezdržuje a nepřekáží. Oproti Elisabeth je taková... sympatičtější.

Na střední obtížnost nevím, teď to hraju na nejtěžší a v přestřelce často prohledávám koše, jestli tam není nějaká munice, co se mi zrovna hodí, než mi Eliz hodí další náboje, co si zrovna odněkud vytáhla. Střílení je tam stejně nepovedené, ale hlavně zbraně tam stojí za totální hovnajz a jsou v podstatě zdublované a zbytečné, což spolu s tím, že můžeš mít zaráz jen dvě mi hlava poněkud nebere. Nemluvě o zdejších plasmidech, které se mi tam vůbec nehodí a navíc jsou dost ořezané a ne tak pestré jako v minulých dílech. A navíc ten pocit, když běžím prázdným tunelem a narazím na místo, kde chtěli mít přestřelku, tak na mě začnou všichni nabíhat... Hraju to teď podruhé a držím u toho jen kvůli těm DLC, jinak bych se na to vyprdl a šel jinam.
@M.a.t.t. (16.09.2016 19:58): Jo, přesně. Mass effect třeba, lidem se nejvíc líbí jednička, přitom další díly jsou o kus dál.

Jinak to je další věc v jedničce, začátek Wau! A pak už nic, příběh nezajímavý (jediné o co jsem se zajímam bylo to město a to mi právě přišlo vedlejší), dále se hrozně všude vypichovaly efekty vody, přitom tam byl občas jen nějaký potůček. Ale především ten Gameplay byl o ničem, plasmidy byly na nic než jsem je přepl a v kombinaci s nezajímavým příběhem to znamenalo nudu jak brno.

V Infinite jsem teď v té hlavě a pořád mě to táhne dál hlavně kvůli tomu příběhu a bujné grafice.
@Gordon (16.09.2016 14:45): To je celkom bežný jav u ľudí, lebo prvý diel prićhádza s niečim novým a ten moment prekvapenia už v pokračovaniach nie je.

Vśetky hry sú v podstate dobré a majú zaujímavú atmosféru, ale trojka u mňa jasne vedie. Čo sa týka akcie, medzi úplnú špičku nepatrí ani jeden Bioshock, ale trojka aj mne príde najmenej stereotypná a v akcii najzábavnejšia. Columbia je úchvatná, Elisabeth jeden z najlepších spoločníkov vôbec a príbeh si podáva jednotku bez problémov (zďaleka najzaujímavejśí je tam ten úvod ala Lost so stroskotaním lietadla a Would you Kindly moment). Dvojku ani nezmieňujem, pretože z tej si príbehovo spätne nevybavujem skoro nič.
Kdybych měl jmenovat stěžejní věc, tak jednička/dvojka je stran akce vyloženě "živá". Nepřátelé jsou v levelech od začátku, případně se respawnují, když zmerčí hráče, tak po něm jdou, do té doby se "nějak" chovají nezávisle na hráči (hodně to připomíná třeba System Shocky). Ve trojce člověk přeleze myšlenou čáru na zemi, uzavře se pomyslná aréna, aby nemohl nedej Bůh utéct a odnikud se začnou spawnovat nepřátelé. Hrozně laciné.

Další věc jsou třeba souboje s Big Daddies v jedničce, úchvatná záležitost, kdy se člověk připravuje kolikrát i pomocí pastí na velmi silného nepřítele a jeho poražení znamená výrazné vylepšení postavy. Další věc jsou pouze dvě zbraně nebo výrazný downgrade "plasmidů".
@Bodkin (16.09.2016 09:56): Tu tvou kritiku nechápu z pár prostých důvodů :-) Nejvíce tě bavila dvojka, což je zvláštní, protože byla stejná jako jednička a jednička v té době byla originálnější už jen z toho důvodu, že dvojka ji kopírovala. Ale zase bych pochopil, kdyby tě zaujala třeba tou možností hrát za velkého fotříka, i když osobně by mi to přišlo jako docela málo, abych mohl říct, že dvojka jedničku nějak výrazně převyšovala. Mně přišla víceméně stejná jako jednička.

A pak ty důvody, které zmiňuješ ve své kritice na Infinite, mi přišly zvláštní, protože munice na střední obtížnost bylo jak nasrané a celkově téměř všem ostatním hráčům přišlo střílení lépe zpracované právě v Infinite, tak nevím, kde přesně jsi měl problém. Ale beru, že tohle se blbě vysvětluje. Je to prostě subjektivní pocit. Snad jen by se dalo zmínit nastavení citlivosti myši apod., ale tohle jsi asi na mysli neměl.

Ale přesto tvé vyjádření názoru beru a nemyslím to nějak blbě. Akorát tu kritiku nějak moc nechápu.
@Gordon (16.09.2016 14:45): Nejčastější kritika druhého dílu směřovala právě na to, že se až příliš podobá dílu prvnímu.

Infinite mám shodou okolností taky momentálně rozehrán. Chybí tomu obtížnost a přebývá spousta neherního balastu, ale když už konečně na akci dojde, tak ta mě celkem baví. Hlavně když jsou na bojišti přítomny skyrails a možnost zhmotňovat si různé pomocníky.
@Bodkin (16.09.2016 09:56): střelba mi právě vůbec nevyhovovala v jedničce, přepínání na plasmidy bylo o ničem a pocit ze střelby nulový, stereotyp a natahovaný chodby i příběh mě nezaujal, zde je to dle mě mnohem vymakanější.

Jinak celkem by mě zajímalo to že "protože je to jednička tak je nej..." :D, kde ta paranoia vznikla?
Nejlepší Bioshock je 2ka. Jednička má jedinou kliku, že byla první a Would you kindly a trojku jsem před těma třema rokama hrál a nevěděl, co si o tom myslet.

Teď ji hraju znova, abych se dostal k těm DLC, které jsem nikdy nehrál a a teď u toho nevydržím dýl jak 30 minut, jak je to pořád stejný a nezajímavý a blbě se tam střílí a posrali všechno kolem toho (2 zbraně, super omezená munice, aby ty upgrady a Geary k něčemu byly). Nejlepší na tom je to město a i to prostě nemá na Rapture.
Já mám třeba nejradši jedničku, už jen z toho důvodu, že byla první. V té krásné úvodní scénce mi navíc s letadlem shořela i moje tehdejší grafická karta, takže nostalgie :) A v neposlední řadě se mi podvodní město zamlouvá víc, než ve vzduchu. Ale i tak jsou všechny tři díly super.
@Gordon (15.09.2016 21:40): Zkus to trochu rozepsat, v čem se ti to líbí více. Mě Infinite bavilo více hlavně kvůli té větší akčnosti. Ale i to prostředí létajícího města se mi hodně moc líbilo.