Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (17.04.2016 15:09): Pokud ti k ničemu nebyl, tak by ti nenatáhl brka :D každopádně zkus se k němu po loadingu vrátit. A sundej helmu .. beeef jerkyyyyyy!


Já jsem momentálně trochu zklamán z lokace demon ruins. Ještě jsem ji neviděl úplně celou ale řekl bych že tam moc k prozkoumávání už nebude, každopádně mi to připadá jako nějaký Chalice Dungeon z Bloodborne. Celkově ty lokace jsou divně mdlé.. Ale je hezké jak jsou ty lokace schované, nebýt těch zpráv od jiných hráčů asi je člověk jen tak nenajde.
Kurvaj, Poutník mi nenadále natáhl brka, ještě že mi k ničemu nebyl, byť kde teď sehnat nějaké sorcerry věci :/
Zatím to hrozně vykrádá Bloodborne. A stále se tak nějak rochním buď v katedrále, nebo v těch bažinách (i když jsem už sundal Watchery). Teď jsem se respecializoval, protože magie mi prostě přišla na prd a když jsem uviděl, že je ve hře jistý meč (samozřejmě že je, je to fan service!) tak jsem si hned musel dát staty abych ho mohl nosit.

A jsou parádní weapon arts. Používat na nepřátele stejné pohyby, jako jste kdysi viděli u Artoriase

K nezaplacení.. :D Ale dost mě zajímá co bude dál. Zatím žádný vyloženě wow moment co se lokací týká jsem neměl.
Tak zabijem pár ťažkých rytierov, neostal mi žiadny estus flask na doplnenie života a v tom momente som bol napadnutý druhým hráčom, ok prehratý súboj si vravím, no nakoniec som ho porazil, ale život som mal na minime, čiže sa vrátim k bonfire teleportom, ale nedalo sa, napadol ma znovu ďalší hráč! ty vole :D
Rytíř Cibulák mě právě naučil spánek :D

Nemůžu si pomoct, je to fakt pořád super objevova t místa a monstra a s posledním kouskem života utíkat pryč, než mě něco sejme...
To je tak fajn pocit, keď vás napadne druhý hráč v brnení, čo som ešte ani nevidel a s obrovským greatswordom a moja plechovka s katanou ho rozseká skôr ako povie borůvkovej koláč :)
@Maximus (15.04.2016 23:53): já ti to přeju, osobně mě to mlácení potvor teď neláká, nějak jsem se prvních dvou přejedl :) ale vizuální design vypadá skvěle, na neogafu jsou v screenshot threadu pěkný fotky
@Paul (15.04.2016 23:42): Tak to je škoda, trojka sa vydarila a zatiaľ mi to ako celok šmakuje o niečo viac ako dvojka a aj to neporovnateľne lepšie vypadá :)

@mazar1234 (15.04.2016 23:42): Dnes som si ten dodge roll všímal pozornejšie, ale nezdá sa mi, že by to bolo nejak pribrzdené, nemáš tú postavu nejak viac zaťaženú? skúšal si ju poriadne odľahčiť?
Tie velke mapy mi moc nesmakuju, radsej by som bral viac mensich.

A nejako mam pocit, ze odozva na dodge roll je nejako pribrzdena oproti 1&2, tam som stlacil button a hned sa rollovalo a tu mam pocit ze ten retard najprv pol hodinu cumi do blba a potom zacne rollovat ked medzitym dostane 3 rany od nepriatela.
namco by mělo svýmu community managerovi tonymu shoupinou a pak forumgoerovi tucobenedicto libat nohy, si pamatuju ten thread na namco forech, jak se tam tuco zeptal jestli jako je sance na pc verzi a tony ze srandy napsal ze by pc hraci museli dat najevo zajem, treba internet petici, a o par dni pozdeji 100000 podpisu, namco se tim zaclo zabejvat a dneska je pro ne pc prakticky vydelecnejsi nez konzole
jsem tam taky tehdy psal a chtel to na pc, a paradoxne uz me dneska po prvnich dvou dilech trojka nezajima :)
V citaci je psáno "sága Dark Souls" - čili očividně myslí první díl, který se na PC nedostal až tak automaticky.
@Maximus (15.04.2016 22:24): Mozno to mysleli tak, ze keby DS1 nebolona PC tak by nerobili uz ani 2 a 3, ze zlomovy bod bolo realizovanie jednicky po peticii a keby niekto nezorganizoval tuto akciu tak by nebolo 1 a nasledne ani 2 a 3.
V takejto linii uvazovania by to davalo zmysel.
Tak podľa steamspy už má DS3 predaných viac ako 500 000 kópií. Slušné, len tak trochu nechápem úvod článku od hrej.cz -

Úspěch je to o to obdivuhodnější, že nechybělo mnoho a sága Dark Souls se mohla hráčům na počítačích úplně vyhnout.

Nič som o tom nikde nečítal, že bola pc verzia v ohrození a nepočítalo sa s ňou, vie o tom niekto niečo? Celkovo by to vôbec nedávalo zmysel, keďže sa táto série predáva na pc výborne.
Ale hodne mi teda vadi ze jsou nepratele stale pasivni kdyz vedle nich strelite sipem kolegu. Jde toho dost vyuzivat.. Hlavne v tom lese.
pro mne jsou nejhorší ty babičky a jejich horoucí objetí, to je strašná smrt :D
Kazde odpoledne zhruba 4 hodky. Moje se uci na maturu tak mam prostor :D proto mi nevadi zahodit 12h hrani. Aspon vim co delat/nedelat. Spatne jsem investoval :D
Já už to asi 4x rozehrál :D dneska jsem hrál 4 hodiny abych nakonec udělal ještě pár úprav. Takže mám finální postavu a zítra to rozehraju už konečně naostro :D a s tou postavou se prosekám i NG+.. zítra započne víkendové hraní.. :D snad už se konečně posunu.
@Nikdykde (14.04.2016 17:54): Ja zrejme hraju DS dost podobne jako ty. Mam asi 10 hodin a ještě jsem nazabil druhyho bosse. V ty tutorial lokaci jsme byl asi tri hodiny, proste jsem porad dokola zabijel ty moby za 20 dusi jeden. Mam rad když muzu bejt v jedny lokaci dlouho a dava mi to smysl a nenudi me to. Obvykle hraju DS na první zahrani kolem 100 a vic hodin. Nejsem zadnej extremni fanda tyhle serie, ale povazuji ji za dobrou a většinou me to bavi hrat.
Chybi mi tam vetsi duraz na questy, pribeh a rozvoj postavy je na mne trošičku fadni. Chlapek ze spicatou cepici co byl zavrenej mi prodal bastard sword, moje oblibena zbran pro začátek, ted ji jen poradne vylepsit a pujdu na druhyho bosse:)
@Bodkin (14.04.2016 19:07): Spúšťa to zabitie nepriateľov, niektorí ti to proste random doplnia.

Dokonca ak niekde necháš užitočnú správu a bude dostávať kladné hodnotenia, tak sa ti doplní život tiež.
Občas se mi stane, že kolem mě zatančí jiskřičky a Estus flask se doplní (na max?). Má někdo tušení proč? Co to spouští?
"která byla záměrně udělaná tak, aby byla alespoň trochu výzvou ... "

A záměrně tam byla ponechána možnost 'farmení', aby si každý hráč mohl svou výzvu poupravil, když je na něj příliš těžká místo nějaké Easy, Hard, Normal, u kterých člověk pořádně nikdy neví co dostane.

Navíc to 'farmení' může být i o dohánění ztráty, kdy chcípneš a příjdeš o tisíce duší z bose, které jsi dostal normálně, 'mimofarmením'.

Prostě a jednoduše, zabraňuje to hráči aby narazil do cihlové zdi obtížnosti, přes kterou se prostě nemůže dostat. A že to někteří hráčí přehání, přeženou level a následně to mají dál snazší a dávají bossy na jednu ránu? Jestli je to tak baví hrát, tak ať to tak hrají.

@kuler91 (14.04.2016 15:21): Řekni mazarovi a jeho přístupu k hraní Darklands...

Atmosféra je top, prostředí/lokace se mi líbí a nepřátelé/bossové taky. Je to třetí DS (nikdy jsem ale žádný nedohrál) co zkouším a jsem spokojen, protože to má to objevování neznámého s neustálým strachem, že tě může cokoliv zabít.
@Phoenix (14.04.2016 15:02): Je to o úhlu pohledu no .. :) U jiných RPG her bych to asi neřešil, ale tu mi to připadá jako škoda, každopádně beru v potaz že DS se nehraje jen kvůli vysoké obtížnosti a je tu x dalších aspektů, které stojí za to.

@Nikdykde (14.04.2016 14:49): Nechápej mě špatně, s kyjem v ruce bych to taky určitě nehrál, to musí být podobná zábava jako dávat one shot killy. Abych byl konkrétní, tak nejednou jsem četl, že byl někdo schopný účelně farmit ne 1-2 hodiny, ale celý den farmit/skillovat, aby pak v zápětí mohl vlítnout na bosse, kterého si s prstem v prd zabil a mohl se konečně posunout dál. :)

Co říkáte na prostředí, bosse a atmošku ? Nejsem žádný velký fanoušek, ale když občas vidím ty skvělé trailery, tak mě celkem popadá chuť do toho jít ...
@kuler91 (14.04.2016 14:23): Podle mého nelze takto jednoduše generalizovat. Existují RPG, která jsou i v singlu na farmení vyloženě založena (např. starší JRPG série typu Dragon Quest / Warrior), v jiných je možné pomocí farmení trochu dohnat případné nedostatky samotného hráče a v dalších je zase možné si přehnaným farmením velmi zjednodušit obtížnost (a tím změnit herní zážitek). Nemluvě o tom, že u některých her s levelscalingem je dokonce možné si takto hru ztížit a u jiných zase farmit nelze, protože se nepřátelé (či jakýkoli jiný zdroj zkušeností) neobjevují znovu.

Asi úplně nechápu obrat "uměle zvyšovat level". Je to možnost, kterou hra nabízí a je na každém, jestli ji využije či nikoli. To bych stejně tak dobře mohl třeba prohlásit, že používáním silnějších zbraní si v Doomu uměle snižuju obtížnost, protože všichni nepřátelé jdou přece ustřílet brokovnicí (o používání/nepoužívá save nemluvě, samozřejmě je úplně jiný herní zážitek dohrát Doom bez ukládání a s ukládáním, ale je na každém, jak často bude tuto vlastnost hry využívat).

Která RPG a jak velké procento z celkového počtu jsou vůbec postavena tak, aby nebylo nutné (nebo dokonce možné) trénovat postavu na znovu se objevujících nepřátelích?

Jeden z důvodů, proč hraji RPG žánr, spočívá právě ve "zkušenostní dualitě". Čím déle se nějakému RPG věnuji, tím více se vylepšuji jako hráč a současně se tím více vylepšují postavy. Samotné zlepšování postavy je u RPG nedílnou součástí herního zážitku, proto podle mého nelze generalizovat (a mluvit zcela obecně o jeho prznění).

@Nikdykde (14.04.2016 14:57): jj, například v sérii Gothic fungovaly určité druhy nepřátel na určitých místech jako zcela přirozená bariéra, IMHO nejlepší způsob jaký je možné u openworld RPG zvolit co do omezení hráče.

Někdo je "šikovnější" (třeba mladší a tedy s rychlejšími reflexy, přirozený talent na pohyb ve virtuálním světě co do orientace atd.), jiní tento "handikep" řeší právě tak, že trénují tak, jak by to učinili reálném světě.
a taky mi přijde, že design je udělanej dost chytře. První boss má zabránit tomu, aby člověk šel do bojů s nějakou kravinou, aby si postavil a zvolil jemu odpovídající třídu.
Podobně u toho druhýho, kdo ho nedá, je jasný že by nedal ani tu lokaci za ním, tak ho nepustí. Já jsem potřeboval lepší zbraň, která nikde nebyla, pak náhodně vypadla z jednoho rytíře. A s tou mi to jde snadno. Takhle mi to vyhovuje, možná to dělám špatně – ale takhle to hraju :)
Já nejsem v žádným případě tak šikovnej, abych to proběhnul s kyjem všechno hned na poprvý, na to jsem už i starý a prostě bych to nedal. Navíc mám jiný priority, víc hledám, víc si to užívám, Mad Maxe jsem zahrál třeba za 80 hodin, protože prostě za to stál. Naopak nerozumím lidem, co každou dobrou věc doslova zkonzumují za 8 hodin, to mi přijde jako dost škoda.
Každej to máme holt chválaBohu jinak.
Nějak mi uniká smysl "farmení" v singleplayer hrách ... Takhle si záměrně prznit zážitek offline hry.
Když jsem hrál před x měsíci bloodborne, tak tolikrát jsem v diskuzích četl o farmení, až mi bylo blivno. Jakej má smysl si uměle zvyšovat level a skilly a tím pádem si ulehčovat hru, která byla záměrně udělaná tak, aby byla alespoň trochu výzvou ...
@orromis (14.04.2016 13:08): tak jasně, obrovská výhoda tohodle díla je to, že se skutečně dá hrát po svém. Ale při souboji se živým hráčem pak pozor, aby to nebyla záludná ludra jako já :D
Jinak já jsem zase téměř bezbraný proti lidem co si to staví celý na dexterity a mají rapíry, ti to taky většinou umí a já se raději vzdám a umřu. Ale takový jsem potkal za celou dobu jen dva.

@Bodkin (14.04.2016 13:02): ano, ve dvojce tu čepici jsem taky pořád nosil. Ve trojce to tam sypu mezi prvníma (nemoc z fallloutů) a snažím se ji mít co nejrychleji aspoň na 15cti – jinak viditelný rozdíl je vidět od 13, kdy začnou mít u sebe i obyčejní třeba kusy toho titanu nebo co to je, na vylepšení zbraní. Na 15cti mají rytíři u sebe kusy zbroje, padá to tak z každýho druhýho třetího, ti silnější mají pak už téměř vždy něco u sebe. Na 20ti si připadám jako chodící vetešnictví. Už v tý první lokaci jsem si po hodině farmění nastřádal celý dvě zbroje (z toho jedna je docela slušná), štíty, halapartny, hromadu surovin, bomb, házecích nožů a mohl si tak dost silně vylepšit vybavení. Toho bosse dole jsem pak dal překvapivě rychle, až jsem čuměl, ale zase už mám vylepšený vybavení.
@Nikdykde (14.04.2016 12:59): Já třeba hrál jedničku jak popisuješ (minimální eq load, obouruč) a bylo to velice zábavné - samozřejmě hlavně díky tomu, že v jedničce je ten prsten na salta. Ve dvojce jsem hrál se střední zbrojí.

Ve trojce jsem založil assassina a zatím nevím, kam půjdou bodíky (akorát jsem nahodil pár bodů do HP). Chci ale poprvé vyzkoušet nějakou magii, takže to vidím na minimální EQ load, magii a menší rychlé zbraně.
@Nikdykde (14.04.2016 12:59): V DS2 jsem pořád chodil s obchodnickou čapkou, protože zvedala právě Luck, ale že z toho udělali takhle natvrdo skill mi příjde... nevím, nerozhodl jsem se ještě.

Jak vysoký ten Luck máš?
ehm... jak zapomeň velké meče, když ty opravdu efektivní vyžadují i víru nebo inteligenci. Nemluvě o tom, že bojovníkovi se samozřejmě vyplatí mít na nějaké úrovni i tyhle staty, protože mu pak dávají slušnou odolnost.
Tohle vidím u těch lidí co mne invitují – polonazí s obřím mečem, kde mně se stačí odkotoulet a pak na blízko mu dát pár ran krátkou zbraní s nějakým efektem, magií, ohněm... ti lidi jsou prakticky s nulovou obranou a pokud se jim nepodaří první obří útok, tak jsou jen na pár ran. Podle mne se vyplatí trochu farmit a dát i i něco do těhle skillů.
Podobně jako jsem nadšený z Luck, díky kterému má moje heraldka už vylepšený zbroje i zbraně, protože z každýho toho padá spoustu a u paní se to dá i prodávat, takže přísun duší je pak zaručen i ve formě zboží.
Jenom mám pocit, estli to není nějak moc, protože toho pak padá fakt hodně... a taky to má další efekty na obranu...

Vlastně to dělám na radu z diskuze u dars souls 2, kde někdo zmiňoval oblíbený boj velký zbraně + magie. Přidal jsem si k tomu to luck a funguje to velmi dobře, mám takovýho kněze a tu Heroldku. Je to strašná sranda a zábava. Dokonce mne to baví tak, že rytíři v první lokaci mi vlastně fungují jao farmy, opravdu ten boj je prostě výborný, seknout, bodnout, obkroužit, vytočit, bod do ledvin. Takhle jsem se nebavil ani u jedničky.
Asi jsem tomu propadnul...
@SilentWolf (14.04.2016 10:57): Attunement potrebuješ aby si mal viac many + počet spell slotov a k tomu si vybrať či chceš byť Magic/Miracle.
Magic - sila kúziel scaluje na INT
Miracle - sila kúziel scaluje na FAITH

Pyromancia by mala scalovať ako doplnok k obidvom, tzn, že fire DMG ti zvyšuje INT aj FAITH. Takže či už si Cleric alebo Mág tak si vždy automaticky zároveň aj Pyromancer lebo máš na to staty.

Primárne musíš maxovať ATN+INT alebo FTH + Stamina.
Mam trochu depresi z budovani postavy ktera oplyva magii. Kde cpat body? Chci rytire co sleha ty blesky jak Gwyn. A co tunit? Je potreba faith, sila, mana, vigor.. Je to masakr kdyz jsem vzdycky vse cpal do sily a zdravi a trochu do vydrze. Tady jsou jeste navic zvlast staty na vydrz a nosnost.. :/