Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Widl (03.03.2016 02:16): chudák gamersgate, pořád si je někdo bere do huby :D

@účet smazán (02.03.2016 22:50): jasně, já jsem zase rád když vím o koho jde - třeba napíšu zápornou recenzi na knížku, a v komentářích je několik nicků co mi píšou že jsem debil a pak se v hospodě u piva dozvím že to byl všechno autor knížky :) to mi přijde v dnešní době už jako hodně přežitá srabárna. Ale jako nic proti, já byl taky paranoidní, teď už je mi to fuk a mám na FB dokonce veřejnej profil. Zase je fakt, že tam nic osobního nedávám.

@Neelixx (03.03.2016 00:32): Facebook - sociální síť.

@Widl (03.03.2016 02:16): No je to pravda, dyť Vávru kvůli gg nesnášej všechny feministky a sluníčka. Ale zase ho má rád Baldwin, tak to za to asi stálo :) pokud se ovšem neznali dřív, to nevím.
Ohledně těch soubojů - umím si představit jakýsi hybrid. Abych to vysvětlil: Souboj 1vs1 se dá zmáknout ve stylu ubirání staminy, to je jasné, a souboj pak rozhodne jeden fatal blow; souboje ve více lidech potom budou záviset na tom, zda půjde o PC vs. nNPC, kdy se prostě bude utíkat, případně vykrývat a čekat na okno pro nějaký kritický zásah (typicky parry v Dark Souls), v případě bojové swingers party potom hráč bude útočit na nepřítele zaujatého přátelskou NPC.
Nic moc jiného s tím podle mě udělat nejde.
@Walome (02.03.2016 22:49): Tak ne, já jsem jako v realitě to stejný, co na internetu, jen mi prostě nějak není příjemný, aby každý všude věděl, jak se jmenuju. Ani nevím proč.

A ani moc nepotřebuju vědět, kdo se skrývá za přezdívkama, je to pro mě takové zajímavější, když pořádně nevím, kdo sedí za klávesnicí. Jako ne že bych nebyl rád, když zjistím, jak někdo třeba vypadá, zvědavost je silná, ale já radši nechávám pracovat fantazii :D
@účet smazán (02.03.2016 22:45): blbě jsem to vyjádřil - spíš mě udivuje, že v dnešní době někdo odděluje "internetové já" a "pravé já" :) přijde mi, že hlavně díky FB se to už slilo v jednu věc. Tak to byl jen postřeh.
@HEX (02.03.2016 21:10): Ježiši a co z toho budu mít, z té námahy? :D
Reaguje podobně i na X jiných lidí, tak stačí číst.



@Walome (02.03.2016 21:20): Tak jako myslím, že tu nikdo mé skutečné jméno nezná, jak by ho asi zjistil? :-)
Jinak tebe jsem tam taky viděl a poznal, ale tak to je tím, že máš ve facebookovém jméně část zdejší přezdívky, jinak bych to ani neměl jak zjistit.
@Widl (02.03.2016 19:52): Mě by teda zase fakt zajímalo, jak Vávra dělá bouře někde jinde, než v Čr. Včera se tu řešilo video z eurogamer.net, kde bouři udělaly dost tragické záběry ze hry a ne článek o sraní ve Skyrimu...
Proč nikdo nevymyslel ještě efekt padání mrtvol, který by byl trochu,... míň komický než ty fyzikální modely doposud?
@orromis (02.03.2016 20:13): Na to stačí dohromady třeba hodina času. Jeho facebook jsem si trošku víc projel poté, co jsem pod jeho status napsal slušně svůj názor a dočkal se reakce primitivní opice :-)
Takže si o něm iluze fakt nedělám.
@Gordon (02.03.2016 19:41): Však o těch fejshejtech mluvím :-)





@USER47 (02.03.2016 19:43): A viděl jsi někdy jeho facebook? To fakt nejsou statusy na dvě minuty, a jeho reakce na komentáře už vůbec ne. Jakoukoliv hovadinu, co mu zrovna přeletí přes nos, si dává na zeď a pak reaguje na komentáře a hádá se. Já teda hry nevyvíjím, ale na tohle bych čas ani energii neměl. Když si k tomu připočtu, že má ještě doma děti, kterým se asi nějak věnuje plus další zájmy, o kterých třeba ani nevím, tak ne, nevěřím, že se té hře nějak soustavně věnuje.
Vždyť by byli jako firma blbí, kdyby Vávru neměli i jako PR. Dokáže rozpoutat bouři v kapce vody a zařídit tak parádní propagaci :) Podobný typy lidí mi nic neříkají, takže mi stačí, když z toho vyleze dobrá hra. To je to, co mě zajímá.

A rozhodně je fajn, pokud se někdo pokusí dělat něco ve hrách jinak. Nemusí to uspět, nemusí to fungovat bezchybně, ale bez toho se hry nikam herně neposunou. (A o tom, jak moc jiný to bude, si povíme až to vyjde)
Však sepsat nějakej FB status zabere tak dvě minuty, tím nemusí trávit půl dne.
@účet smazán (02.03.2016 14:32): to že Vávra není programátor ani modeler a hru by nedokázal naskriptovat/nakódovat/namodelovat je jasný, ale to není ani Bocan (ikdyž asi umí programming lépe než Vávra, vzhledem k tomu že je technical designer). Ale rozhodně napsat o zakladateli studia, hlavnímu designérovi a scénáristovi (a ano, i kdyby nic sám nepsal - jakože píše - tak i kontrola ostatních je kurva těžká práce), že je to jen "xicht" studia, je zkrátka mimo. A soudit jeho angažovanost na vývoji dle soukromejch příspěvků na facebooku už mi přijde na opravdu hodně těžkej facepalm. Jakoby neexistovaly pauzy nebo volnej čas.
Revoluce to asi nebude, předpokládám, že recenzovacím kolečkem to proběhne se sedmičkama a s tím, že je to ambitious, yet clunky...Ale je to tak specifická věc, že pokud to nebude úplně zprasený, tak by se kolem toho mohla udělat dostatečně hlasitá komunita k tomu, aby se to pak prodávalo ještě pár let a neupadlo to hned do zapomnění:).
@GodOfTheSick (02.03.2016 15:53): Jojo to i sám zmiňuje. Jako já si myslim, že pokud jeho RPG dopadne jak má a jak si původně maloval, ocení to minimálně hc obec. A právě oni "čecháčci" můžou bejt nakonec nejnadšenější. Samozřejmě z pohledu zisku je to zanedbatelný, to už je druhá věc.

Jestli se mu podaří dobít celý herní svět, resp. tu oblast, na kterou cílí, to je ve hvězdách a jsem zvědavej jak to dopadne. Já od toho pořád čekám herní revoluci a ta jestli přijde, tak to bude bomba.
Poslechněte si pozorně všechny tyto rozhovory a pak zjistíte, že Vávra je víc než jen ksicht. On KDC prakticky "udělal".
https://www.youtube.com/results?q=reportáž+z+warhorse

Každopádně po 20 letech v branži je Vávra pořád jenom jednohitovej zázrak jako třeba kdysi Pepa Melen. Na zopakování úspěchu pořád ještě čeká a kdoví, jestli se mu to s KCD podaří.
@Fritol (02.03.2016 15:31): "Vždycky když je čech uspěšný, tak lidi, co nic nedokázali se snaží dělat vše proto, aby to vypadalo, že jeho uspěch je nezasloužený." to si teda nemyslím, nebo jsem se s tím minimálně nesetkal.

Každopádně já Vávru adoruju kudy chodím a souhlasím s ním zatím na nějakých 99 % :)
@Walome (02.03.2016 15:20): Je to ale pravdivý argument. A neplatí jenom k němu. Já ho taky nemám zrovna rád, většinou svůj názor (herní především) podává dost arogantně a nesouhlasím s ním, ale to neznamená, že bych jeho uspěch neměl respektovat. Vždycky když je čech uspěšný, tak lidi, co nic nedokázali se snaží dělat vše proto, aby to vypadalo, že jeho uspěch je nezasloužený.

Navíc i pokud jsi to nemyslel zle, tak já se jen snažil pukazat na to, že nemáš pravdu a jen "xicht" to není, i pokud to v tvých očích je dobrá role. A spíše se má reakce vztahuje k tomu, co napsal Leviathan.

Pokud jde o kritiku hry, tak k tomu nemám co říct, zastávám se teď jen jeho osoby.


@orromis (02.03.2016 15:26): Já také ne, jsou to jeho slova. ;)
@účet smazán (02.03.2016 15:26): tak von tam ten Klíma taky není úplně zbytečně :) proto s Vávrou jako ksichtem nemám nejmenší problém :D minimálně pro mě osobně má Vávra velký význam, bez něj by mě ta hra zajímala o hooooodně méně. Ale protože vím co má Vávra rád (a hlavně co nerad) začal jsem se na jeho dílo hodně těšit už před mnoha lety.
@Fritol (02.03.2016 14:43): to je jeho častej argument, že když někdo frflá (z Čechů) na jeho hru, hned je to čecháček a kdesi cosi :)

Já to s tím ksichtem každopádně nemyslel zle, jak jsem již předeslal.
Smrdí z vás česká nepřející povaha hoši.

Vávra je prostě herní designer, sám řekl, že vývoji moc nerozumí a tohle je práce, kterou může dělat vícemeně každý, tak ji začal dělat. Není žádný "xicht", je prostě designer. Všichni na jeho pozici mají tuhle roli přece.

A "hra by se podle mě udělala od určité fáze i bez něj."? Ovšem, všechno na světě jde udělat od/do určité fáze bez někoho. Tomu se říká týmová práce. Podstatné je, že Vávra dokáže udělat svou práci bez nikoho, ale zbytek jeho týmu nedokáže udělat práci bez něj. Všechna týmová tvorba potřebuje nějakou vizi a určení směru.
@Paul (02.03.2016 12:22): To je jedno, co založil a vymyslel, v rámci vývoje jako takového, a tím fakt nemyslím psaní scénáře (který teda spíš kontroluje než píše, protože je na něj celkem 8 lidí), podle mě nijak extra podstatný není a je hlavně ksicht. Ani si nemyslím, že tomu vývoji nějak extra rozumí. Ví, co chce, ale nevěřím, že ví, jak to udělat. To ví Bocan. Když se Vávra bavil s grafikem v jednom videu, tak si tak o dvou věcech myslel, že je nějak dělají nebo nedělají, a grafik ho opravil, že to není tak úplně pravda. Zkrátka jak píšu - hlavně ksicht, hra by se podle mě udělala od určité fáze i bez něj.

S jeho aktivitou na facebooku snad nikdo soudný ani nemůže věřit, že se nějak intenzivně věnuje vývoji. Ten jejich PR kluk moc ksicht není, protože je celkově vidět mnohem míň než Vávra. A hru si každý spojuje s Vávrou. Prostě proto, že je kontroverzní postava.
@Paul (01.03.2016 21:00): no taky jsem slyšel, že Vávra je hlavně ksicht :) což ale není vůbec špatná role či něco dehonestujícího, ksicht je to výraznej a v rámci marketingu jistě prospěšnej... doté doby než se při gamergate postavil na Baldwinovu stranu :D

@USER47 (01.03.2016 22:46): v 2016 popravdě nepočítám už někdy od loňska, maximálně formou nějakého ea, což doufám nehrozí
Soubojů se obávám celou dobu a hned po prvním souboj.videu jsem nebyl schopný si představit, jak budou vypadat souboje větší, než 1 vs 1 a tohle mi na optimismu vůbec nepřidalo ...
Tohle jestli má za pár měsíců vyjít, tak to už je větší šance, ze vyhraju ve sportce. Zatím to z videi hodnotím jako trochu zklamaní, ale tak snad bude ještě dostatek času to trochu víc vyladit.
No pokud to budou chtít ještě synchronizovat s konzolovým launchem, tak budou rádi za 2016 vydání:).
Ono to celkem funguje jeden na jednoho, ale přiznám se, že si nedovedu moc představit, jakým způsobem by se to dalo upravit, aby to v těch větších šarvátkách nepůsobilo tak budgetově, jako v tom videu.
Ale teda je pravda že ty souboje se mi zdají tak divné že by mi ani nevadilo kdyby to byl walking simulator. :D