Ne, to je prostě kvůli tomu aby to nebylo tak náročný, The Sims 3 se načítaloklidně 15 minut :D Sice bez loadingů ale propady FPS byli. Ale přijde mi že ty úseky měst co lépe udělaný než dříve.
Diskuze
A nahrávací obrazovky už odstranili?
@Ross (18.09.2024 15:09): Já jsem za to docela rád, mít novou hru která je odrbaná na kost a čekat těch 10 let na to až bude hratelná normálně to fakt nechci. berme v potaz že do The Sims 4 přidali funkci že sousedé můžou mít děti, romance či se stěhovat sami od sebe až po devíti letech, přitom úplně základní věc co byla ve trojce day one. Fakt díky za to.
Pořád ve čtyřce mají co zdokonalovat a myslím si že by mohli udělat i nějaký větší update co to více překope.
Pořád ve čtyřce mají co zdokonalovat a myslím si že by mohli udělat i nějaký větší update co to více překope.
Letos je to 10 let co hra vyšla. Neuvěřitelné jak to letí. A pátý díl nakonec nikdy nebude oznámila EA.
@Kočky (05.03.2024 05:25): Máš to v odkazech, třeba tady:
https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/download
https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/download
Nevěděl by někdo jak stáhnout plnou verzi zdarma základní hru mám k tomu tři dodatky které dávali ta darmo ale chtěla bych plnou verzi nebo aspoň DLC zadarmo The Sims 4
The Sims 4 bude k dispozici zdarma - již od letošního října.
Uf, ale ta AI je někdy fakt děs běs.
@Auerley (12.08.2020 12:31): já to rozhodně neospravedlňuju, jen vypichuju, že tento aktuální extrém je pořád menší, než ten druhý. V rámci mainstreamu jsou Sims samozřejmě ten nejšpinavější cashgrab a už dlouhodobě tomu přeji shořet. :)
to ano když počáteční cena DLC je při vydaní 40€ tak těch 20-€ ted se dá již přežít
@Auerley (12.08.2020 12:20): To jsou halíře oproti tomu, co dali ti, kteří to od vydání všechno kupují hned. :)
Základní hru vlastním tu kdysi dávaly zadarmo , nechci nějak podporovat pirátství ale tuhle hru pro chudé lidi se rozhodně vyplatí raději stáhnout než platit tyhle nekřesťanské prachy .D
@stepankoby1 (20.06.2020 01:07): přes 10 tisíc za hru a všechny DLC :D
@jones1240 (29.05.2020 20:01): Krabicove nejprodavanejsi hra na PC. Az tak ze bezkonkurecne.
@stepankoby1 (29.05.2020 19:43): U dvojky či trojky se ty ceny dali pochopit, toho contentu tam bylo hodně a do teď já osobně nemám všechno prozkoumané. Bohužel čtyřka dá do dodatku jen dvě až tři větší věci, které spočívají z opakujících se úkonů a konec. Je to fakt v pláči.
Hlavně vývojáři z Maxisu sami říkají že jim EA nedává moc velký budget a nutí je vše kouskovat apod.
Hlavně vývojáři z Maxisu sami říkají že jim EA nedává moc velký budget a nutí je vše kouskovat apod.
@jones1240 (29.05.2020 19:37): To je EA no. Ale spíš než množství DLC mě překvapuje ta cena. Každé DLC za cenu pomalu stejnou jako základní hra, a bundly k tomu moc výhodné nejsou.
@Charllize (29.05.2020 19:26): Bohužel i když si koupíš všechnych DLC, tak jedno velké rozšíření máš prozkoumané za 2-3 hodiny a stejně to nevyruší stereotyp (na rozdíl od dvojky a trojky). Je to na hovno no :D
@tsal (komentář): Aby jsi to mela kompletni, musis zakoupit vsech tech asi 3254587 DLC co k tomu vysli. Pak tam toho je skutecne vic nez dost. Je to na hovno. Pardon madam.
@pajmič (29.05.2020 15:14): To se tady zahájila soutěž o nejhorší pick up line nebo co ? :O
@tsal (komentář): Na myšku máš velmi slušný písemný projev^^. Ostatní hlodavci musí nepochybně závidět :D
Můžu se zeptat nejdou mi the sims nenačtou pořád se načítá úvodní loading dříve mi to šlo bez problému ale po aktualizaci windows 10 se nedostanu do hry nevíte někdo co stím děkuji
Zdarma na Originu...
https://gamepress.cz/ziskejte-the-sims-4 ... zh_byRdS4aWjmt56Neg0
https://gamepress.cz/ziskejte-the-sims-4 ... zh_byRdS4aWjmt56Neg0
Tady přidávám recenzi na nový dodatek Jungle Adventure k The Sims 4
@julie (01.01.2017 20:17): Ked chces nove, tak v zrkadle. Typy oblecenia potom normalne klik na simaka a "zmenit obleceni" :)
dobrý večer, prosím o raadu jak vybrat oblečení pro Siminku během hry. Přes jakou ikonu to provedu.
Mám hru teprve čtyři dny tak si ještě nevím rady. Děkuji
Mám hru teprve čtyři dny tak si ještě nevím rady. Děkuji
@leebigh (17.10.2016 08:54): Třeba se ve tvém nitru probudil masochistický pud. Po 10h trýznění s touto herní delikatesou ještě budeš rád vyhledávat starší bratří této legendární série pro osamocená, smutná individua. :D
Chybí tam už jen možnost, aby se Simové mohli ustřelit palici.
@Shoggot (16.10.2016 17:11): Toho jsem naštěstí byl ušetřen, jelikož vlastníme jenom originální hru.
@pajmič (16.10.2016 16:56): Simíky jsem si vybral do herní výzvy, takže jsem musel vydržet, abych splnil předepsané penzum 10 hodin.
Jinak za normálních okolností by mě ani nenapadlo tu hru spouštět.
A díky za vysvětlení, až budu mít někdy záchvat masochismu, zkusím nainstalovat ty starší Simíky, které bych měl mít z nějakého bundlu na Originu, akorát nevím tedy přesně které.
@pajmič (16.10.2016 16:56): Simíky jsem si vybral do herní výzvy, takže jsem musel vydržet, abych splnil předepsané penzum 10 hodin.
Jinak za normálních okolností by mě ani nenapadlo tu hru spouštět.
A díky za vysvětlení, až budu mít někdy záchvat masochismu, zkusím nainstalovat ty starší Simíky, které bych měl mít z nějakého bundlu na Originu, akorát nevím tedy přesně které.
Absolutně boží je ten datadisk, ve kterém je hráči umožněno ještě Simům chodit do práce a tam dělat ubíjející a repetivní blbosti třeba až do zbláznění. To je opravdová definice zábavy, dokonalý ideologický kruh.
@leebigh (komentář): Odvinuji tvou osobní statečnost a chválihodnou vytrvalost. 11h pro člověka, jenž nehrál předešlé díly. Jsi opravdu marine :D Sims 4 je technicky na úrovni The Sims, trojka je open world jen s jedním loadingem na začátku, čtyřka tvz. "next gen" byla takto objemově kastrována a naplněna loadingy díky tomu, že mnoho lidí¨, kteří sims hrají, nehrají hry, ale užívají svou kalkulačku na dovádění se svými virtuálními přáteli na xichtbůku, což znamená, že trojka těmto individuím bud nešla spustit nebo byla nehratelná nebo se případně loadovala 10 minut! Dvojka je podle mě stále vrchol série. Ovládání je také trochu nemotorné, ale věř kolego, že je realizována nsespočítaněkrát lépe. Mimochodem, super čtení, zasmál jsem se:)
Právě jsem četl, že bude možné mít těhotného muže.
A prý tam jde mít dítě se Smrtkou.
Je někde nějaký seznam nejujetějších a nejzajímavějších nápadů, které vývojáři do hry zapracovali?
(Co já vím třeba možnost si se Simíkem sednout k počítači a pařit Sims.)
A prý tam jde mít dítě se Smrtkou.
Je někde nějaký seznam nejujetějších a nejzajímavějších nápadů, které vývojáři do hry zapracovali?
(Co já vím třeba možnost si se Simíkem sednout k počítači a pařit Sims.)
@pajmič (komentář): Honzíkova cesta :D
@pettmergll (18.08.2015 14:28): Aha... možná bude DLC "getting older" :)
@Walome (18.08.2015 14:00): Nene, ty ostatní simíci když si nastavíš, tak stárnou, ale ty jejich "potomci" co už mají ty staří a ve hře udělaný, tak se nerodí, krom těch mích.
@pettmergll (18.08.2015 13:22): Podle mě je to furt stejně blbý, takže všichni ostatní nestárnou, na rozdíl od Tvých postav.
Ahoj, prosimvas když chci hrat The Sims 4 a všichni zestárnou, tak narodí se někomu znovu děti, aby ta generace pořád pokračovala, nebo tam jsou vygenerovaní jen ti co jsou a až umřou tak se nikdo nenarodii? Protože mi to přijde, že žádný děti se nerodí, kromě těch mích :D
@jones1240 (komentář): Musím souhlasit s každým řádkem, nechápu, co všem tak vadí. The sims 3 mi připadala neskutečně umělá. Sekání a nahrávání bylo zřejmě důsledkem všem existujících data disků, ale to hnusnou grafiku nevymaže, ač se někomu líbila, mě se líbí víc The sims 4
@Walome (02.11.2014 11:08): Může za to asi kombinace nezkušnosti s vařením a levného čínského grilu :-D
@becki_tu (02.11.2014 11:05): Sakra, jak může někdo uhořet u grilování? :D
@smejky3 (24.09.2014 20:01): Taky už mi umřela první generace, ale jak otec, tak dcera, zvládli mít děti. Teď už jsou dospělí, takže nastal čas počít novou generaci, tak uvidíme, jak se zadaří :-D BTW podařilo se mi už jednou přemluvit smrťáka, když mi jeden simík od grilování uhořel.. :-D
Hrál jsem chvíli první díl, dvojku jsem hrál docela dost, trojku zase jen chvíli. Když vyšla čtyřka, tak jsem ji ze zvědavosti zkusil a musím říct, že tam jsou zajímavé novinky, celkově je to zábavné a zatím to nesklouzává ke stereotypu, protože těch možností, jak se vyblbnout je opravdu hodně...
Jo :3
@stardos (01.10.2014 18:30): Zdarma? :o
Ha ! Dneska aktualizace s duchy a v listopadu aktualizace s bazény :)
Zdar chci se zeptat, hraju už asi 2 generace v TS4 čili muj simík umřel a umřel i muj syn :D a chci se zeptat, jestli mate stejný problem jako ja, že se vám tam nerodí další simíci, že pomalu umírájí všechny simíci?
Jinak další dotaz, jakto že ve hře nejsou žádný přirozený blondýny/blonďáci?
Jinak další dotaz, jakto že ve hře nejsou žádný přirozený blondýny/blonďáci?
@jones1240 (16.09.2014 19:12): Ne jen principy, všechno. V tom vidím pokroky jak u Fify a to se tohle vyvíjelo kdo ví jak dlouho.
No ano principy jsou stejné ale čtyřka se mění je prostě plynulejší svěžejší a zabavnější :D Ale pořád princip je stejný :D
@jones1240 (16.09.2014 16:41): Mě to příjde furt stejný 2, 3, nebo 4 ...
@jones1240 (16.09.2014 16:41): Ooo děkujeme za oblažení tvou přítomností, nemocný suchý dospěláku.
Já věděl že hned bude problém když se opovážím sáhnout na trojku a budu čtyřku chválit ooo mocní vlhcí pubertáčci odpusťte mi to :DD
@LIUWIL (16.09.2014 11:23): Che che. No já taky cítil ryzí štěstí, když jsem si kupoval Warcraft III, ale to mi bylo asi 14 a poctivě jsem na to škudlil z kapesného... ale neskákal jsem, ani nehýkal, to až doma :D
Tak to je v obchodě s hrama větší vzrušení, než bych si myslel.
Tak to je v obchodě s hrama větší vzrušení, než bych si myslel.
@Walome (16.09.2014 11:04): Roztomilá je, to bez debat. A jakožto nezaujatý pozorovatel jsem schopný náležitě docenit "druhotné poskakování".
A hlavně sledovat celou situaci s kamenným xichtem, když okolní zákazníci neví, jestli se mají smát, ohlížet jinam nebo dělat že to nevidí, je obrovská zábava.
A hlavně sledovat celou situaci s kamenným xichtem, když okolní zákazníci neví, jestli se mají smát, ohlížet jinam nebo dělat že to nevidí, je obrovská zábava.
Souhlasím většina lidí z komunity a fan stránek jsou buď uječené holky nebo přiteplalý kluci :D Což já nejsem a hra mě prostě baví a to u ní sice dokážu prosedět max hodinu. Ale je pravda že sims základna jsou trochu divní lidé :D
@LIUWIL (16.09.2014 11:00): Poskakující dvacítka musí bejt roztomilá, ne? :)
Ale jinak, hlavně že to kupujou, a nestahujou ;)
Ale jinak, hlavně že to kupujou, a nestahujou ;)
Potenciálně kontroverzní příspěvek. Kdo rozklikne spoiler, nemá právo si stěžovat, jelikož byl patřičně varován.
Zatím jedna z nejprodávanějších her tento rok. Včera dojdu po dovolené do práce a kolegyně říká "Ty Sims se hodně prodávají, ale ti lidi co to kupují, to jsem ještě neviděla."
Většinou nakupují děti, občas adolescenti a dospělí. No a pak to taky docela hojně nakupuje taková zvláštní demografie mladých lidí, na které když se podíváte, říkáte si "co tu chce"? Pak to promluví a po prvním slovu už otevírám skříňku s originálkama a vytahuju Sims 4. Některé takové holčiny (nikoli děti, okolo 20 let), když hru dostanou do ruky, začnou poskakovat sem tam a někdy musím čekat než se uklidní a zaplatí. Od kluka pak jenom čekáte kdy řekne "božíčku."
Samozřejmě nic proti nim, vždycky vystupují slušně, ale dost mě to pobavilo. Skoro jako když jsme prodávali foťáky a kamery Hello Kitty.
Zatím jedna z nejprodávanějších her tento rok. Včera dojdu po dovolené do práce a kolegyně říká "Ty Sims se hodně prodávají, ale ti lidi co to kupují, to jsem ještě neviděla."
Většinou nakupují děti, občas adolescenti a dospělí. No a pak to taky docela hojně nakupuje taková zvláštní demografie mladých lidí, na které když se podíváte, říkáte si "co tu chce"? Pak to promluví a po prvním slovu už otevírám skříňku s originálkama a vytahuju Sims 4. Některé takové holčiny (nikoli děti, okolo 20 let), když hru dostanou do ruky, začnou poskakovat sem tam a někdy musím čekat než se uklidní a zaplatí. Od kluka pak jenom čekáte kdy řekne "božíčku."
Samozřejmě nic proti nim, vždycky vystupují slušně, ale dost mě to pobavilo. Skoro jako když jsme prodávali foťáky a kamery Hello Kitty.
@jones1240 (komentář): To je jak reklama :)
Tak čemu se divit ve fan base sims je hodně dětí :D Ale jako souhlasím já někdy přítelkyni říkám hele ted jdu na sims 4 stejská se mi po mé rodince tam ale naštěstí to umím dávkovat :DDHele pořád v sims můžeš vzít talíř a vložit ho sám do koše nebo umyvadla :D
@jones1240 (komentář): "hra u které se zavřete v pokoji u počítače a místo toho abyste se věnovaly vaší rodině nebo životu se budete věnovat tomu virtuálnímu" jojo, to jsem si uvědomil nedávno - jsem si v the sims vytvořil přesně svůj život, co mám v reálu a v momentě, když šla reálná přítelkyně spát a já souložil s tou virtuální jsem si říkal, že je někde chyba :D
Za mě dobrej koment, ty mínusy zase napálily nějaký děti, co? :/
A teda hasiče obhájíš, pevnou rozhodně taky (my ji nemáme už skoro deset let), ale myčku ne. Zaprvé je součástí dnešního života a zadruhé šetří čas - než umeješ talířek v dřezu, trvá to dýl, než když ho šoupneš do myčky... což platí o sims i reálném životě :D
Za mě dobrej koment, ty mínusy zase napálily nějaký děti, co? :/
A teda hasiče obhájíš, pevnou rozhodně taky (my ji nemáme už skoro deset let), ale myčku ne. Zaprvé je součástí dnešního života a zadruhé šetří čas - než umeješ talířek v dřezu, trvá to dýl, než když ho šoupneš do myčky... což platí o sims i reálném životě :D
Grafika je skvělá k sims se hodí..víc než u trojky na víc grafika pozemků a různě je hezká a celý je to jak sem psal hezky barevný..A váš nesouhlas z recenzí chápu přeci když vyšla trojka každej na trojku nadával :D Bohužel když už hru hrajete s odporem brát vám to nebudu.
@jones1240 (komentář): Wow, ona se ta grafika někomu líbí? Vždyť je to pomalu ošklivější než dvojka :)
@LIUWIL (14.09.2014 12:28): Já se nedívím, jen mi to prostě vadí.
@stardos (14.09.2014 14:21): Dodělaj. Za další těžký eura. Prostě u takhle drahy hry je ten obsah nedostatečný. Auta byly ve trojce už v základní hře. Ve čtyřce nejsou. Imo jednoznačně hodně velký krok zpátky. I když vzhledem k uzavřenému světu už je to vlastně jedno.
No já bych to teda asi jako onlinovku nechtěla. Už tak je to graficky na blití. Nevim, proč by všecko muselo byt nutně onlinovy, já na ostatní lidi seru :)
@stardos (14.09.2014 14:21): Dodělaj. Za další těžký eura. Prostě u takhle drahy hry je ten obsah nedostatečný. Auta byly ve trojce už v základní hře. Ve čtyřce nejsou. Imo jednoznačně hodně velký krok zpátky. I když vzhledem k uzavřenému světu už je to vlastně jedno.
No já bych to teda asi jako onlinovku nechtěla. Už tak je to graficky na blití. Nevim, proč by všecko muselo byt nutně onlinovy, já na ostatní lidi seru :)
Osobně nechápu, proč to onlinenovka dávno není - Sims na FB měli asi nejlepší model, jaký může hra od EA mít... při dnešním trandu nesingleplayerů jsou sims 4 prostě jedna obří záhada.
@Megastar (14.09.2014 12:06): Ano Ea to udělalo narychlo , protože nejprve to měla být onlinovka , proto chybějící věci . Já od nich očekávám že chybějící věci dodělaj a ještě je nějak rozvinou , protože mít bazén ve kterém můžu pouze plavat a nic víc je opravdu nudné . Auta u TS2 taky dali s dodatkem a je to stejná situace . Co se týče děcek , je dobré že jsou jako objekt , protože v TS3 je dávali kamkoliv se jim zachtělo a potom na ně šlapali třeba koně
@LIUWIL (14.09.2014 12:28): Politika EA už v dnešnej dobe naozaj nemôže prekvapiť nikoho. A je jedno, kto si o tom čo myslí, skrátka si to môžu dovoliť.
@Megastar (14.09.2014 12:06): V roce 2014 se divím, že se lidi ještě diví že EA sere na kvalitu.
@stardos (14.09.2014 09:01): Jakože don't get me wrong, nejsem programový hater a strašně ráda bych si tu hru koupila. Kdyby byla dobrá. Ale nemůžu, po pár recenzích mám dojem, že se na to EA prostě vysralo a udělalo "novou" hru co nejrychleji bez ohledu na výsledek, aby se mohly dál sypat prachy z těch samých datadisků, které už udělali 3x předtím, protože cílovka to stejně sežere i s navijákem, jakkoli omezené a nekompletní to bude.
Niečo na pobavenie - http://ianroach.imgur.com/
@stardos (14.09.2014 09:01): Ale to je právě ten zásadní problém, ne? Že si za 60 éček kupuješ hru, která je prostě nekompletní a alespoň základní věci se dají očekávat až tak za dva až tři datadisky (tzn. za dalších 100 éček). Ani auta, děcko je objekt "kolíbka" a žádné bazény, vždyť to je míň, než co bylo v jedničce. O průseru s CAST ani nemluvě.
@stardos (14.09.2014 09:01): Je fakt, že lagování u Sims 3 je psycho. ALE čekal bych, že to vyřešej, než aby od toho uteklo a vrátili se o deset let zpět :(
Já hodnotím TS4 kladně , zatím mně baví a jde vidět že si EA s Maxisem vyhrálo . Vůbec se nelaguje a myslím že opravdu spoustu věcí vylepšilo , jako je Build mode . Je lepší a zábavnější a dají se vytvářet skvělé domy .Sice mně mrzí některé chybějící věci jako např. hasiči a batolata ale časem to doplní .
@Whirt (10.08.2014 15:28): Pokud vím , tak mně normálně simík používa mobil třeba na posteli nebo i na židli
@Walome (05.09.2014 12:37): A mně to nevadí . Načítaní tam daly aby se TS4 nelagovalo a to i svůj účel splnilo . TS3 se nehorázně laguje a seká že mně nebaví hrát
@Whirt (10.08.2014 15:28): Pokud vím , tak mně normálně simík používa mobil třeba na posteli nebo i na židli
@Walome (05.09.2014 12:37): A mně to nevadí . Načítaní tam daly aby se TS4 nelagovalo a to i svůj účel splnilo . TS3 se nehorázně laguje a seká že mně nebaví hrát
Pár výborných novinek (byť mnohé furt nejsou dotažené, hlavně pak multitasking) a zlepšení, jinak ve všem krok dozadu. A jo Walome+Whirt, tyhle prkotiny v tom jsou nadále. Člověk by řekl, že v tomhle roce a za takový love by se to už fakt mohlo chovat (a vypadat!) jinak. Nemluvě o nutnosti Day1 patche, protože to všem furt padalo ololo.
Buď to daruju kámošce nebo trejdnu, nebo počkám rok dva, až ta hra bude vskutku kompletní. Momentálně ale takřka nehratelné, resp. neexistuje důvod, proč si radši znovu nestřihnout trojku (nebo dokonce i tu dvojku).
Buď to daruju kámošce nebo trejdnu, nebo počkám rok dva, až ta hra bude vskutku kompletní. Momentálně ale takřka nehratelné, resp. neexistuje důvod, proč si radši znovu nestřihnout trojku (nebo dokonce i tu dvojku).
@Whirt (10.08.2014 15:28): Nejsou to prkotiny, úplně Ti rozumím - to jsou věci, které ve trojice už neměly být a vsadil bych se, že ve čtyřce budou nadále.
@Coldplaz (17.08.2014 23:34): "You must incur a loading screen between each active lot; each neighborhood has 1-5 lots total " waaat? Zásadní přednost třetího dílu!
@Coldplaz (17.08.2014 23:34): "You must incur a loading screen between each active lot; each neighborhood has 1-5 lots total " waaat? Zásadní přednost třetího dílu!
Je to EA. Co byste chtěli?
@Coldplaz (17.08.2014 23:34): Tak to je docela masakr :-D
@Coldplaz (17.08.2014 23:34): Aha, to je dobrej pahejl :/ To chce hodně velkou odvahu chtít za to peníze...
Pro mě osobně asi zůstane nepřekonané The Sims 2, které mi vyhovovalo asi nejvíc a oproti trojce jsem měl výrazně lepší přehled. A koneckonců se mi líbilo i graficky víc.
Pro mě osobně asi zůstane nepřekonané The Sims 2, které mi vyhovovalo asi nejvíc a oproti trojce jsem měl výrazně lepší přehled. A koneckonců se mi líbilo i graficky víc.
http://ts4news.com/post/94541924952/89-features-missing-from-the-sims-4
Wow, tak tento shit nekúpim ani omylom
Wow, tak tento shit nekúpim ani omylom
No, rozhodně jsem hodně zvědavý s čím přijdou, moc to nesleduju, ale byl bych už spokojený jen kvůli vylepšení veškerých otravných maličkostí - jako třeba, že se Simík prostě musí postavit ze židle, když chce telefonovat, nebo že se zruší daná akce, když se Simík nemůže dostat k určitému předmětu, atd... Já vím, zní to jako strašné prkotiny...
@JohnCZ (04.07.2014 11:45): Koho by sakra bavilo realistické pojetí? =/ Mě tedy simíci (jednička, dvojka i trojka) bavili tak, jak jsou.
Ale jak zde již padlo, pračka na peníze, pořád ty stejné datadisky dokola za horentní sumy a nové možnosti či umělá inteligence nikde.
Ale jak zde již padlo, pračka na peníze, pořád ty stejné datadisky dokola za horentní sumy a nové možnosti či umělá inteligence nikde.
Nedokážu si představit co by mohla čtverka přinést tak průlomového max nějaké maličkosti ale na nic pořádného bych to neviděl.
@JohnCZ (04.07.2014 11:45): Já The Sims vždy viděl jen jako pračku na peníze. Ten koncept dření od úspěchu prvního dílu.
Hlavním motivem nové hry je zopakovat celé kolo prodeje základní hry, datadisků a kolekcí.
@JohnCZ (04.07.2014 11:45): Asi tak - graficky je to totožné a gameplayově se dvojka a trojka neliší - tedy jsou tam nějaké fajn drobnosti (questy, žádný loading), ale Simíci jsou pořád stejní a pořád nejsou schopní vzít telefon, když sedí.
Já si nemůžu pomoct, ale mě ta série připadá od druhého dílu pořád stejná. I ten milión megadrahých datadisků se tematicky opakuje. Pořád čekám na realističtější pojetí, ale toho se asi jen tak nedočkám.
O Simících s emocema poslouchám už od druhého dílu a zatím nic.