Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Toby nie ani tak obtiažnou hrou a na logické myslenie vôbec nie, až na ten trochu overtop záver. Problém vidím v tom, že prechádzanie niektorých ťažších úsekov je postavené na metóde pokus-omyl a na prvýkrát mnohé tým pádom nemá šancu prejsť ani otrlý hráč (svoje zohráva aj občasná neprehľadnosť prostredia). Hre taktiež chýba čosi naviac napríklad v podobe príbehu, čo by hráča viac motivovalo v postupe vpred. ;)
Stane se něco, když najdete všechny ty kamarády? Mě chyběli asi 3.
@ugraugra (12.01.2017 09:49): no já jsem se zasekla třeba u takového zámku, kde měl člověk pár vteřin než ho napíchnou bodáky a musí tam nějak otáčet dvěma kolečky na správný znak. Ale spíš jsem myslela, že někdy je těžký najít ty ztracené kamarády. Prostě u pár věcí jsem se musela kouknout na youtube. Někdy jsem zase věděla jak to udělat, ale pořád mi to nešlo ;o) Jako nejvíc jsem se vyvztekala na té kotvě, jak na ní stojíš přebíháš zleva doprava a musíš se vyhnout těm bodákům. Ale jo jasně, chápu co myslíš, některé hry na logiku jsou mnohem zapeklitější, tady si mozkové závity moc nepotrápíš.
@RomcaT (komentář): "Některé hádanky jsou velmi obtížné" - mě hra přišla hodně jednoduchá, v podstatě jsem jí až na poslední level proběhl bez většího záseku.
Koupil jsem na ios za 5 ecek a na tabletu to je prijemna zalezitost, mozna az moc lehka. Na kompu bych to ale asi nehral.
Koukam, ze to dnes vyslo na ios. Preju slusne prodeje :) pozdeji to take koupim, ted mam ale na dlouho plno :)
@Fritol (komentář): To, že hra působí, že jde o mobilní hru opravdu není náhoda. Pamatuju si, že když ji autor prvně představil tak byla plánována jen pro iOS a teprve později získala přednost PC verze. IOS verze by měla být stále v plánu.
Hm, nevidel jsem totok v televizi par dni zpatky v replayi nebo tak necem? No z technickeho hlediska asi dobry vykon, ale kdyby tam nebyl jiny pajdulak a pozadi obcas nezmenilo barvu, tak je to od limba k nerozeznani - neni ani tak inspirovane jak tezka kopirka >_>
Pekná reklama, tak snáď to trošku pomôže aj predajom a nielen warezu :)
Toby je lepší ako Never Alone, ktoré predalo okolo 130 000 kópií a Toby zatiaľ nejakých 500. Čo teda nie je fér.

Snáď sa tu nájde niekto, kto kúpou tejto hry podporí domáceho autora. Je to sympaťák a hra sa zatiaľ na Steame v tej obrovskej konkurencii indie titulov až tak dobre nepredáva.

Je to veľmi príjemná oddychovka a kto má rád plošinovky a rád pomôže domácim autorom tak s kúpou nemá o čom rozmýšlať. Prejdenie trvá skoro 4 hodiny.

http://store.steampowered.com/app/395160/
Včera mi písal na Steame tvorca tejto hry, že scénka (kde je hl. postava na posúvajúcej sa plošine a všade okolo sú červené pichliače a ich dotknutie je smrť) ktorú som označil za najťažšiu v celej hre mala byť ešte oveľa ťažšia, ale na poslednú chvíľu to ešte upravil. No to by som si už trhal vlasy asi keby to nechal :D

Som to opakoval minimálne 20x. Síce to má ešte dosť ďaleko od takého Hotline Miami 2, kde som jednu pasáž opakoval snáď aj 200x a úsmev som už mal ako totálny retard, čo ide podpáliť celé mesto :)
@Garret (21.10.2015 23:37): Vypil som pri tom dve pivá a fľašu som skoro celú hru držal v pravej ruke, umieral by som určite menej keby sa mi chcelo :) nejakých 10 úmrtí mám napríklad za to, že som si v polke hry po nejakej 10 minútovej pauze myslel, že skáčem s medzerníkom a nie s W :D
@Memphis (21.10.2015 07:35): Dokonalosť Limba ani nečakám, ten je jedinečný, ale kvalitná plošinovka to byť stále môže. Napokon je to z domácej tvorby, takže nie je o čom :)

vieš mi napísať pár slov o vývoji hry? ako sa to podarilo dokončiť a vydať jednému človeku? Bolo to problémové? trval vývoj dlho? atď. ak niečo vieš zo zákulisia, napíš :)
Čakal som na nejaké prvé recenzie, no 75% od Memphisa ma presvedčilo. Kúpené.