Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Toby: The Secret Mine

66

Diskuze

« Novější Starší »
Toby nie ani tak obtiažnou hrou a na logické myslenie vôbec nie, až na ten trochu overtop záver. Problém vidím v tom, že prechádzanie niektorých ťažších úsekov je postavené na metóde pokus-omyl a na prvýkrát mnohé tým pádom nemá šancu prejsť ani otrlý hráč (svoje zohráva aj občasná neprehľadnosť prostredia). Hre taktiež chýba čosi naviac napríklad v podobe príbehu, čo by hráča viac motivovalo v postupe vpred. ;)
Stane se něco, když najdete všechny ty kamarády? Mě chyběli asi 3.
@ugraugra (12.01.2017 09:49): no já jsem se zasekla třeba u takového zámku, kde měl člověk pár vteřin než ho napíchnou bodáky a musí tam nějak otáčet dvěma kolečky na správný znak. Ale spíš jsem myslela, že někdy je těžký najít ty ztracené kamarády. Prostě u pár věcí jsem se musela kouknout na youtube. Někdy jsem zase věděla jak to udělat, ale pořád mi to nešlo ;o) Jako nejvíc jsem se vyvztekala na té kotvě, jak na ní stojíš přebíháš zleva doprava a musíš se vyhnout těm bodákům. Ale jo jasně, chápu co myslíš, některé hry na logiku jsou mnohem zapeklitější, tady si mozkové závity moc nepotrápíš.
@RomcaT (komentář): "Některé hádanky jsou velmi obtížné" - mě hra přišla hodně jednoduchá, v podstatě jsem jí až na poslední level proběhl bez většího záseku.
Koupil jsem na ios za 5 ecek a na tabletu to je prijemna zalezitost, mozna az moc lehka. Na kompu bych to ale asi nehral.
Koukam, ze to dnes vyslo na ios. Preju slusne prodeje :) pozdeji to take koupim, ted mam ale na dlouho plno :)
@Fritol (komentář): To, že hra působí, že jde o mobilní hru opravdu není náhoda. Pamatuju si, že když ji autor prvně představil tak byla plánována jen pro iOS a teprve později získala přednost PC verze. IOS verze by měla být stále v plánu.
Hm, nevidel jsem totok v televizi par dni zpatky v replayi nebo tak necem? No z technickeho hlediska asi dobry vykon, ale kdyby tam nebyl jiny pajdulak a pozadi obcas nezmenilo barvu, tak je to od limba k nerozeznani - neni ani tak inspirovane jak tezka kopirka >_>
Toby je lepší ako Never Alone, ktoré predalo okolo 130 000 kópií a Toby zatiaľ nejakých 500. Čo teda nie je fér.

Snáď sa tu nájde niekto, kto kúpou tejto hry podporí domáceho autora. Je to sympaťák a hra sa zatiaľ na Steame v tej obrovskej konkurencii indie titulov až tak dobre nepredáva.

Je to veľmi príjemná oddychovka a kto má rád plošinovky a rád pomôže domácim autorom tak s kúpou nemá o čom rozmýšlať. Prejdenie trvá skoro 4 hodiny.

http://store.steampowered.com/app/395160/
Včera mi písal na Steame tvorca tejto hry, že scénka (kde je hl. postava na posúvajúcej sa plošine a všade okolo sú červené pichliače a ich dotknutie je smrť) ktorú som označil za najťažšiu v celej hre mala byť ešte oveľa ťažšia, ale na poslednú chvíľu to ešte upravil. No to by som si už trhal vlasy asi keby to nechal :D

Som to opakoval minimálne 20x. Síce to má ešte dosť ďaleko od takého Hotline Miami 2, kde som jednu pasáž opakoval snáď aj 200x a úsmev som už mal ako totálny retard, čo ide podpáliť celé mesto :)
@Garret (21.10.2015 23:37): Vypil som pri tom dve pivá a fľašu som skoro celú hru držal v pravej ruke, umieral by som určite menej keby sa mi chcelo :) nejakých 10 úmrtí mám napríklad za to, že som si v polke hry po nejakej 10 minútovej pauze myslel, že skáčem s medzerníkom a nie s W :D
Maximus: Kua, ty si chcipal v průměru co minutu? :)
@Maximus (21.10.2015 07:40): Co mi Lukáš psal, tak to trvalo lehce přes rok a nakonec se na tom podílelo více lidí (pomoc na grafice, hudba), každopádně respekt za to, jak to zvládl.

Pokud tě podobné věci zajímají, tak na FB skupině Games Development Community CZ/SK občas vývojáři sdílejí zajímavé info o průběhu vývoje, betaverze atp.
@Memphis (21.10.2015 07:35): Dokonalosť Limba ani nečakám, ten je jedinečný, ale kvalitná plošinovka to byť stále môže. Napokon je to z domácej tvorby, takže nie je o čom :)

vieš mi napísať pár slov o vývoji hry? ako sa to podarilo dokončiť a vydať jednému človeku? Bolo to problémové? trval vývoj dlho? atď. ak niečo vieš zo zákulisia, napíš :)