Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Eh, já jsem rád že tu máme pro jednou AAA hru která přiznává že se nesnaží posouvat hranice grafických karet.

Btw. proč se čtyřka řeší hlavně tady a ne u New Vegas? To že to mělo stejný engine znamená že to není plnohodnotný díl série?
@Say (15.06.2015 22:08): ja nevim ze je většina lidi tak kratkozraka a hned se chytne malého detailu a dela z nej napln. Jen tupec si muze myslet ze by někdo chtěl rpg hru o posunovani zidli. Takze ještě jednou a poradne pro lidi z kratsim mozkovym rozsahem, posouvani zidle je jen titerny detail a mensi priklad z tisicu moznosti..doufam ze takhle staci a nebudu muset je vypisovat.
@Charllize (15.06.2015 22:03): "a pro nekoho interakce se svetem samotnym, třeba tim ze zidle bude stat tam kde si to jako avatar představuje"
Wut? Ano, tohle přesně RPG hráči chtějí, geniální náplň hry!
Nadavat na Creation engine je naprosto mimo misu. I když v nem jsou porad zbytky gamebrya tak se jedna o engine který umoznuje delat věci co jinde nejdou. nebo snad někdo videl hru třeba na Unreal enginu kde by slo pohybovat skoro se vsemi vecmi atd. Creation engine umoznuje prakticky cokoliv, a navíc to same umoznuje i hracum/moderum. Staci si vzit engine Zaklinace 3, jasne vypada krasne, ale co se interaktivity tyce nesaha Creationu ani po kotníky.
Vávra to shrnul nejlíp :)

"Co mi ve Falloutu nejmíň chybělo. Minecraft. Tower defense. More first person shooting."
Co vím tak do New Vegas bylo fakt hodně módů na nějaký úkryt a mě se ten nápad taky líbí, proč si nezřídit úkryt když je v pustině tolik vhodných objektů. Byly tam i takové vychytávky jako obranný systém, vylepšování místností, craftící stanice nebo možnost najímat stráže + questy a eventy jako útoky nájezdníků. Docela fajn doplněk do takového openworld světa.
Může si herní novinář tak nějak napsat že ho ohlášení nezaujala a hra vypadá debilně? Když třeba celý svět jásá? Nebo je to zakázané? :D
@Karasman (15.06.2015 16:37): tak minecraft prodal jen 60 milionů kopií nebo kolik, takže ono to fakt asi hodně lidí baví

mě osobně je to u prdele a jsem rád že je to optional, problém je, že FO4 velmi pravděpodobně nebude mít dobrej scénář a dialogy, ale furt si to zahraju pro atmosféru a exploration.
@Garret (15.06.2015 12:15): Ale tak vracet se na základnu a dávat si někam do truhly přebytečný věci je jedna věc, to dělám taky, druhá věc je trávit čas stavěním vlastního baráku, to fakt dělat nehodlám.
@GodOfTheSick (15.06.2015 14:05): Kdyby to byli jen lidi. Já mám pocit, že největší potlesk tam většinou vytváří "herní novináři".

Každopádně z toho co jsem viděl... nic jsem neočekával a stejně jsem byl zklamán. UI stále hrůza, skilly fuč (?), animace k smíchu, VATS tam straší pořád, dialogový systém alá Mass Effect a gameplay klasická Bethesda. Někdo by jim ten Fallout měl vážně sebrat.
@pajmič (15.06.2015 12:57): Já zase nechápu, co na tom kdo vidí. Když se dívám na video z E3, jak lidi nadšeně aplaudují každé kravině, tak jen nevěřícně kroutím hlavou. Na hru se pochopitelně těším a budu hrát hned jak vyjde, ale nic extra z mého pohledu teda Bethesda nepředvedla.

V deset let staré hře Haunting Ground byl pes jako společník zabudován přímo do hratelnosti - podle chování hráče se vyvíjel jejich vzájemný vztah, sloužil jako nápověda, byl implementován do řešení hádanek a pomáhal v boji. Co ukázala Bethesda v roce 2015? Pejsek umí aportovat a to je celé. Prostě jenom kravinka na efekt, ale praktičtější bude si pro tu věc dojít.
To je to tak zlé s těmi NPC ? Celkově vypadají hrozně umělě a bez známek "života". Já tedy vůbec netuším, jak ve hře vypadají a fungují questy , ale pokud mi nějaký "vyumělkovaný troll", který stojí 24 hod na stejném místě bude zadávat quest "přines blabla a dostaneš x věc" tak to asi moc velká zábava nebude ... :)

Pokud to má být skutečná "pecka"na které se makalo 6 let, tak proč vypustili tak odpadní gameplay ? Koukal jsem na to znova ty souboje vypadají naprosto tragicky ... vypadá to, že u této hry by se musel stát asi zárak, aby se to dalo nazvat "next gen" :). Budu se opakovat, ale vypadá to jak hra z roku 2010 a to bohužel nejen graficky.

Z té hry prostě není cítit žádná snaha posunout hry zase o něco dopředu.
Je to na chuj engine a Bethesda neumí psát. Jediné, co je na tom vlastně dobré, je vysrat se na všechno a jít si svou cestou (toulat se, modovat..)

3 npc ve vesnici 100 ve světě celkem, na každého cca 0,12 dabéra. Nezaměnitelný styl. A všechny obličeje jsou random výblitek toho jejich editoru. Každý vypadá jak vyřezaný z brambory.

Ale co si to nalhávám, stejně tu 4 vyzkouším.. :D Za ten pocit, VATSem někomu střelit do granátu v ruce a rozmetat mu ji, to stojí.
Vypadá to parádně. Je patrné, že se komplexnost trojky snaží posunout ještě o kus dál. Pokud tomu tak jest, tak jsem schopen zcela přehlédnout fakt, že to má hnusnou grafiku a animace. Stavění své vlastní mini-základny mě přijde jako kůl nápad, jelikož to (jak zminuje i kolega Garret) udělá ze hry více osobní zážitek a to já tak nějak u Witchera postrádám Walome :)


@valcik (15.06.2015 12:31): Mne vzdy stacil kapacitou kufor auta, ale je pravda ze spolocnikov nebolo zle niekde ustajnit tak aby clovek vzdy vedel kde to je a nikoho niekde nezabudol natrvalo.
Ovsem ak hrac vzdy pouziva iba 2 po celu hru bez zmeny ako ja (Sulik a Cassidy) tak je aj to jedno.

Ale inac zakladne mam tiez rad, uz v prastarych crawleroch som si vzdy niekde vytvoril na dobre pristupnom mieste plac kde som pohadzoval miliony vsakovakych predmetov.
Základne som si vytváral už vo F2. V Dene poslúžila budova, v ktorej pôvodne sídlil Larin gang, v New Rene zase garáž vybojovaná od zlodejov auta.. Vždy som tam nechával zbytočných a otravných spoločníkov, keď som splnil ich úlohy. Myron je na stráženie garáže jak stvorený! xD
@Walome (15.06.2015 11:51): U těch největších pecek se člověku stává, když vidí první trailer,gameplay, že ho hra okamžitě nadchne, ale tady něco podobného absolutně nefunguje ... Naopak dishonored 2 trailer vypadá velice dobře a už se nemůžu dočkat až uvidím víc. :)
Vypadá to hrozně .... nějak furt nedokážu pochopit, co během těch 6 let dělali, protože tady hodně smrdí old genem ...
Nikdy jsem žádnou hru ze série nehrál a jak má něco podobného nováčka nalákat ? Vypadá to jako průměrná tuctovka ...
Nechci všude tahat witchera, ale to je nebe a dudy a když vemu v potaz, jak málo měli času poláci na W3, tak mi to v porovnání s tímhle přijde jako špatný vtip.