@valcik (23.06.2015 09:40): Já doufám, že tam uslyším první pokusy počeštěného gregoriánského chorálu. Běda jak tam narvou polyfonní sbor! Možná by mohli zvážit spolupráci s Ebenovým Schola Gregoriana Pragensis.
Diskuze
@valcik (23.06.2015 09:40): Hlavní otázkou je, jestli uslyšíme Boží bojovníky! :-O
Som poriadne zvedavý na ten zvukový endžín, ktorý riadi dynamiku hudby. A dúfam, že hudobníci išli do súbojovej muziky full balls-out! Teda nielen otravné fidlanie sláčikov, ale skôr lesné rohy, basové tuby a hlavne dramatické búšenie veľkých bubnov! ^^
@Jo_Do (21.06.2015 11:11): mnoho lidí tu otevřenost považuje za plus, ten vývoj je větší zábava. Mass public jejich blogy/videoupdates stejně nesleduje.
Výborné. Kdyby pouštěli ven jenom takové věci a neunavovali pozornost potenciálních kupujících problémy vývoje, tak by toho nakonec prodali víc.
U traileru se mi líbí ten dovětek "Dungeons & No dragons" :))
https://youtu.be/ZOkd-Lmmcb4
Demo prezentace: https://www.youtube.com/watch?v=_vwEmFojZV0
https://youtu.be/ZOkd-Lmmcb4
Demo prezentace: https://www.youtube.com/watch?v=_vwEmFojZV0
Já mám rád i velký svět, kde na každém kroku není quest, prostě mě baví toulat se krásnou přírodou. Třeba ve W3 je těch questů tak hodně, že by byly dostatečně nahuštěné, i kdyby ten svět byl trojnásobný :-)
@Hoonza (20.06.2015 09:04): Vávra tam spomenul, že to ešte pýta trochu lásky a do vydania zostáva rok času.. Vyzerá to moc dobre! Deväť zbraní, pre každú dvadsiatka komb, to znamená že hráč sa bude ten boj naozaj učiť - musí si zapamätať jednotlivé údery, počas boja odhadnúť situáciu, kedy je ktorý úder najvhodnejší ap. Obrovský rozdiel oproti bethesďáckemu prístupu "push the win-button for awesome power attack with any weapon". A chudáci animátori sa z tých 180 komb asi zbláznia! :D
@kuler91 (19.06.2015 20:58): Ten souboj vypadá divně, těžko říct, jestli ty animace postav jsou finální, mně příjde jak kdyby to ještě bylo bez motion capture - pohyby jsou občas nepřirozené a to teleportování protivníka při určitém manévru, vypadá fakt chujovsky... Asi jsem moc rozmlsaný z perfektních animací v GTA V.
Pro porovnání, protože Skyrim jsem nehrál. Jak je velký svět GTA: San Andreas a Fallout 3 (zákaldní hra)? GTA:SA má dobrý rozlehlý svět.
Souhlasím, raději menší propracovaný svět, než genericky masivní open world, kterých je dneska nespočet :).
Čeho jsem obrovský odpůrce je udělat obrovskou mapu, kde jsou 3-4 druhy činností. Monstra,truhly,nepřátelé osvobozující stanoviště na každém rohu ... k tomu všemu špatnej příběh a na nudu je zaděláno.
Dám ruku do ohně, že něčeho podobném se u KC obávat nemusím, ale bohužel mám trochu obavy z toho combatu ... řekl bych, že je to až moc velké sousto a těžko říct, jestli to i po x hodinách bude zábavné ... Nepochybuji o tom, že je nesmírně obtížné ( zatím spíš nemožné ) udělat určitý kompromis mezi HC x casual combatem a zároveň, aby to bylo i zábavné. :( ...
Já osobně bych byl raději za pohled z 3 osoby. Taky bych raději viděl podobný formát combatu jako je ve W3, ale za předpokladu větší propracovanosti a náročnějšího provedení. Prostě takovej HC witcher 3 po česku.
Zde nové video : http://www.zing.cz/novinky/27477/pul-hod ... dom-come-deliverance
- Doporučuji mrknout na souboje. 11:20 - 14:00 / 20:00 - 24:00.
Jde o to, aby všechny souboje nevypadali stejně, protože všechny NPC se chovají stejně nebo minimálně podobně, stejné pohyby, stejná inteligence a působí to dost repetetvně. Navíc u takové hry musí být těžké nastavit určitou obtížnost. Zde prostě nejde použít podobný systém, který má většina her a uvedu třeba AC, kde člověk mlátí šavlí do NPC a to chcípne až po 15 zásahu i přes to, že už by byl v reálu dávno na kousky. Největší problém je tu s AI, která v dnešní době funguje stále mizerně :/ Věřím tomu, že v multiplayeru by to byla sakra zábava, ale obávám se u hry pro jednoho.
Čeho jsem obrovský odpůrce je udělat obrovskou mapu, kde jsou 3-4 druhy činností. Monstra,truhly,nepřátelé osvobozující stanoviště na každém rohu ... k tomu všemu špatnej příběh a na nudu je zaděláno.
Dám ruku do ohně, že něčeho podobném se u KC obávat nemusím, ale bohužel mám trochu obavy z toho combatu ... řekl bych, že je to až moc velké sousto a těžko říct, jestli to i po x hodinách bude zábavné ... Nepochybuji o tom, že je nesmírně obtížné ( zatím spíš nemožné ) udělat určitý kompromis mezi HC x casual combatem a zároveň, aby to bylo i zábavné. :( ...
Já osobně bych byl raději za pohled z 3 osoby. Taky bych raději viděl podobný formát combatu jako je ve W3, ale za předpokladu větší propracovanosti a náročnějšího provedení. Prostě takovej HC witcher 3 po česku.
Zde nové video : http://www.zing.cz/novinky/27477/pul-hod ... dom-come-deliverance
- Doporučuji mrknout na souboje. 11:20 - 14:00 / 20:00 - 24:00.
Jde o to, aby všechny souboje nevypadali stejně, protože všechny NPC se chovají stejně nebo minimálně podobně, stejné pohyby, stejná inteligence a působí to dost repetetvně. Navíc u takové hry musí být těžké nastavit určitou obtížnost. Zde prostě nejde použít podobný systém, který má většina her a uvedu třeba AC, kde člověk mlátí šavlí do NPC a to chcípne až po 15 zásahu i přes to, že už by byl v reálu dávno na kousky. Největší problém je tu s AI, která v dnešní době funguje stále mizerně :/ Věřím tomu, že v multiplayeru by to byla sakra zábava, ale obávám se u hry pro jednoho.
@Say (19.06.2015 20:41): Auto travel cestu řeší... tuhle funkci jsem zatím nepoužil, kazí to...
@Kruppe (19.06.2015 20:27): Když v něm není nic, co by tě k toulání motivivalo, tak ani ne. Třeba Skyrim má imo zbytečně velkou plochu. Jediný důvod, proč někam jít je quest.
@Blackhand47 (19.06.2015 17:58): Tohle je zas divné škatulkování. Já mám třeba velký svět, kterým se dá toulat, dost rád.
@Paul (19.06.2015 17:48): Přesně, navíc k čemu je velký svět, když v něm nejde nic dělat. Ono je to jen lákadlo pro ovce, které hrají vše co se jim dostane pod ruku.
Hlavně geografická rozsáhlost je zbytečnej údaj, jde o to jak je to navržený a posázený obsahem. RDR bylo taky nějak takhle malý a nikdo si nestěžoval. Ale že je eg.cz žumpa víme už dlouho.
@Kruppe (19.06.2015 17:38): Hlavně to bude jen první akt, v dalších aktech přibudou další lokace, takže těch 16 km2 se ještě pěkně rozroste.
Nevím, jestli už se tu probíralo to, jak bude ta hra velká, ale na eurogameru teď vyšel pěkně trapný článek o tom, že bude malá, protože W3.
No realita je taková, že těch 16 km2, co bude mít KC:D, není zas o tolik méně, než kolik má W3. Jo, na netu najdete, že mapa W3 má přes 100 square miles (což je víc než km2). Jenomže to jsou hovadiny, co vzali z nějaké prezentace CDPR, kde ale nemluvili o HERNÍ PLOŠE. Herní plocha třetího Zaklínače je o 20% větší než Skyrim, tudíž má nějakých 48 km2. Ale počítá se do toho i voda, kde jde hrát.
Realita je taková, že největší lokace Zaklínače 3, tedy Velen plus Novigrad, má tak těch 16 km2, možná i méně. Je to jasné už jen z toho, že z nejjižnějšího do nejsevernějšího místa té lokace to není víc než nějakých cca 4000 kroků. Pokud je to stejně i na šířku a krok je necelý metr, pak to není ani těch 16 km2.
Co se snažím říct, je, že KC:D bude stejně velké nebo větší než největší lokace Zaklínače 3. Takže bude kurva obrovské.
No realita je taková, že těch 16 km2, co bude mít KC:D, není zas o tolik méně, než kolik má W3. Jo, na netu najdete, že mapa W3 má přes 100 square miles (což je víc než km2). Jenomže to jsou hovadiny, co vzali z nějaké prezentace CDPR, kde ale nemluvili o HERNÍ PLOŠE. Herní plocha třetího Zaklínače je o 20% větší než Skyrim, tudíž má nějakých 48 km2. Ale počítá se do toho i voda, kde jde hrát.
Realita je taková, že největší lokace Zaklínače 3, tedy Velen plus Novigrad, má tak těch 16 km2, možná i méně. Je to jasné už jen z toho, že z nejjižnějšího do nejsevernějšího místa té lokace to není víc než nějakých cca 4000 kroků. Pokud je to stejně i na šířku a krok je necelý metr, pak to není ani těch 16 km2.
Co se snažím říct, je, že KC:D bude stejně velké nebo větší než největší lokace Zaklínače 3. Takže bude kurva obrovské.
@pipboy (18.06.2015 16:05): OK, my bad.
Ten spring byl nějaká desinformace, rovnou to bylo půlroční odsunutí.
@orromis (18.06.2015 15:53): melo to vyjit vanoce 15. Pak Vavra v nejakem updatu posunul na spring 16. A dneska jsem ho v nejakem interview slysel rikat summer 16. To odsouvani release date se mi prestava libit :)
@GodOfTheSick (18.06.2015 15:49): Tak najprv vymodeluju svet nie? potom sa pracuje na konkrétnom umiestneni NPC, zivota atd.
Ale ako hej, uz som to povedal davnejsie. Cudujem sa ako moze existovat niekto kto si mysli ze to realne vydaju skor ako Q4 2016 (ak bude druha kickstarter kampan uspesna).
Ale ako hej, uz som to povedal davnejsie. Cudujem sa ako moze existovat niekto kto si mysli ze to realne vydaju skor ako Q4 2016 (ak bude druha kickstarter kampan uspesna).
@GodOfTheSick (18.06.2015 15:49): Uvědomuješ si, že to má vyjít někdy koncem 2016 (nepletu-li se)? Stav hry podle toho odpovídá.
@USER47 (18.06.2015 15:27): Už se objevilo.
https://www.youtube.com/watch?v=6WDqkR3RngA
Ale pořád je to jenom chození prázdným světem. O hře Vávra stále jenom kecá. Jedou na E3 a ukážou to, co každý mohl před několika měsíci vidět v alfě. Do traileru plácnou bezvýznamné prkotiny - alchymie, páčení zámků, jízdu na koni. Na mě to prostě dělá dojem, že víc nemají a hra jako taková zatím neexistuje.
https://www.youtube.com/watch?v=6WDqkR3RngA
Ale pořád je to jenom chození prázdným světem. O hře Vávra stále jenom kecá. Jedou na E3 a ukážou to, co každý mohl před několika měsíci vidět v alfě. Do traileru plácnou bezvýznamné prkotiny - alchymie, páčení zámků, jízdu na koni. Na mě to prostě dělá dojem, že víc nemají a hra jako taková zatím neexistuje.
Na E3 maj budku s hratelnou verzí, tipnu si, že se z toho určitě něco objeví. Těžko říct, jakou od toho světa čekáš detailnost, rozdíly mi spíš přijdou daný tím, že Mafia se odehrává ve velkoměstě ve dvacátým století a tohle na českým venkově ve století patnáctým.
No nevim teda, začínám mít pochybnosti. Poslední update byl naprostá zoufalost a na E3 ze hry opět nic neukázali, jenom neurčitý sestřih čehosi. Grafika sice pěkná, ale svět mi přijde mnohem méně detailní než v Mafii 2. Když se souboje přepnou z filmečku do hry, tak vypadají dost hrozně. Celé to má takový badžetový odér.
@Hrdlodus (18.06.2015 15:11): A teď všichni vědí, že někomu v sérii 1 epizodě 5 useknou ruku. Ts ts ts.
@Walome (18.06.2015 13:56): Jo, já to myslel jako varování pro ostatní, že já napíšu spoiler.
@Hrdlodus (18.06.2015 13:47): Spoiler je to až teď, když jsi to zmínil :) a já teda myslel komiks WD a GOT :)
Třeba Žlutej Peet v Mafii nemá ruku a nabíjí pistoli jako by se nechumelilo, takže tohle mi Vávra dluží.
Třeba Žlutej Peet v Mafii nemá ruku a nabíjí pistoli jako by se nechumelilo, takže tohle mi Vávra dluží.
@Walome (18.06.2015 13:41): Bacha, vážný spoiler na The Walking Dead 1 - 5. ep.!
A bude to jako v The Walking Dead. Ať budeš bez nohy nebo s ní, bude to mít pouze kosmetický efekt.
A bude to jako v The Walking Dead. Ať budeš bez nohy nebo s ní, bude to mít pouze kosmetický efekt.
@Say (18.06.2015 13:40): To by bylo perfektní muset dokončit hru bez končetiny. Dneska je to in.
@Bodkin (18.06.2015 13:23): Jo, to zní jako Vávra.
@Garion (18.06.2015 13:21): I kdyz teda jsem hledal zdroj ( http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Forum ... Knee%22_Really_Means. ) a jinde jsem nasel, ze si to nekdo vymyslel, tak nevim, pravdepodobne se to s jistotou nikdo nedozvi :) http://sfwflot.tumblr.com/post/498463397 ... orse-slang-a-tribute
Amputace nohy dle vážnosti penetrace.
@John Mirra (18.06.2015 13:17): Vis, ze "sip do kolena" je slangove "ozenit se"? :)
@Hrdlodus (18.06.2015 13:13): Bych si skoro vsadil, že to tam Vávra nějak propašuje.
@Hrdlodus (18.06.2015 13:13): Stane se z tebe městský strážný, neasi :)
A co se stane, když mě někde trefí šípem do kolena?
@Victor (18.06.2015 12:07): Já se spíš bojím, že ačkoli to bude detailně propracované co se herních mechanik týče, tak celkový gameplay bude docela nudný. Např. alchymie mě neláká, řešit spánek a jídlo jen pod podmínkou šikovného zapasování (např. W3, kde je jídlo hlavním zdrojem příjmu HP) atp. Souboje, ačkoli sebe-víc "realistické" můžu být taky celkem meh. Bojím se ale fandím.
@orromis (18.06.2015 13:02): :D přensně
@Walome (18.06.2015 13:01): Uvidíme. Každopádně Warhorse řekli, že pokud se nebude první akt prodávat, další nevyjdou, takže si asi moc jistí nejsou.
@Kruppe (18.06.2015 12:45): Koukám že máš jen tři body, takže ti taky nevěřím.
@Kruppe (18.06.2015 12:45): To je absolutně nic neříkající údaj.
@Victor (18.06.2015 12:07): Já tomu taky moc nevěřím. Těžko říct, jestli vyjdou další akty, na FB to třeba má 15 tisíc fanoušků, což je dost málo.
@Victor (18.06.2015 12:07): Já jen doufám, že nějak neošiděj ty bitvy - to je můj sen od tý doby co jsem začal hrát (2001), zažít středověkou bitvu z prvního pohledu a mnohokrát jsem si říkal jak by to asi mohlo fungovat, aby to bylo hratelný, neomezený a zábavný. Tak snad na to kucí nějak přijdou.
to sem zvědav jak to bude za rok hratelny :) furt mi přijde ze to je hrozne ambiciozni a že se musi neco posrat
@Walome (18.06.2015 10:15): Ešte ma napadlo, že by mali rozšíriť charakteristiku - "No Dragons and Elves" o "No Minecraft and Tower Defence".
Aby mali kažuále jasno čo nekupovať.
Aby mali kažuále jasno čo nekupovať.
@mazar1234 (18.06.2015 10:08): Boží :)